شـیاطین مـیگویند (انـسان آزاد اسـت) و بـا ایـن آزادی، انـسان را بـندۀ هـمه چـی شـیاطین میگـویند (انسـان آزاد اسـت)و بـا ایـن آزادی، انسـان را بـندۀ هـمه چیـز مـیکـنند!!
امـا انبیـاء میگوینـد(نسان بنده است) و بـا ایـن بنـدگی، او را از بنـدگی دیـگران آزاد میکـنند انـبیاء بـا بـندگی، انـسان را از بـندگیِ مـخلوق آزاد مـیکننـد و شیـاطین بـه اسـم آزادی، انـسان را اسـیر همـۀ چـیزهای پَـست مـیکـنند.
انبیـاء بـا بنـدگی، انسـان را از زنـدان نـجات مـیدهند و شـیاطین بـه اسـم آزادی، انـسان را زنـدانی مـیکنند.
_حائری شیرازی
6.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 روزگـاری بـرای وارد شـدن یـک هواپیـما جشـن میگـرفتند و هـمه را کـر مـیکردند!
امـا دیـروز پنجـاه هواپیـمای جـدید وارد کـشور شـد و هیچـکی اصلـا نـظری در رابـــطش نـداد!
ایـن کـار رسـانه هـای اصـلـاحات هســـت کـه نمــیذارن پـخش بشـه خـبر!
✍ آرش طاهـری
----––––––—— ᎒🌿𓏬 ——––––––----
اللھـم عجـل لولیـڪ الفـرج
بہ حقِ زینـب ڪبـرێ «س»
˺ #ایلیا ˻
˺ #حق_گویۍ🧠 ˻
「 @iliya_52 」
✨امـــــام علــــی علـــــیه السـلام:
رسـيدن بـه فريـاد سـتمدیده و زدودن غـم اندوهـناک ، کـفاره ی گنـاهان بـزرگ اسـت.
🌱نهج البلاغه حکمت۲۴
5.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1_3395834389.pdf
7.55M
ایـن کتـاب درمـورد امـر بـه معـروف و نـهی ازمنکـر و جمـلات کوتـاهی رو بـهتون پیشنـهاد میـده کـه میتـونید بـرای تذکـر ازش استفـاده کنیـد🤍✨
----––––––—— ᎒🌿𓏬 ——––––––----
اللھـم عجـل لولیـڪ الفـرج
بہ حقِ زینـب ڪبـرێ «س»
˺ #ایلیا ˻
˺ #ڪتابخوانہ_ایلیـا📓🔦 ˻
「 @iliya_52 」
_آیـت الله سعیـدی نقـل میکنـد
روزی آیـت الله میلـانی هـنگامی کـه نزدشـان نـام امـام خمـینی بـرده شـد فرمـودند: سـلام الله علیـه
برخـی بـه آیـت الله اعـتراض کردنـد
ایشـان فرمـودند: سـاکت باشـید فلـانی! ایـن جـا مـسئله تـقلید در بیـن نیـست کـه گفـته شـود فلانــی اعلـم اسـت یـا مـن؟ ایـن جـا بـحث رهـبری اســـت.
چنـین نیسـت کـه هـر مجتـهدی لیـاقت رهبـری داشـته باشـد.
لیـاقت رهـــبری را تنـها فقیـه سیاسـتمداری داراسـت کـه عالـم بـه زمـان خـویش بـاشد و در راه خـدا از مـلامت ملامتـگران هـراس نداشــته باشد و اکنـون ایـن مشـخصات در کـسی جــز آیـت الله خمیـنی نیـست.
سـعید عـباس زاده، آیـت الله میلانـی، مـرجع بیـدار، تـهران، سازمـان تبـلیغات اسـلامی،
مرکـز چـاپ و نشـر،۱۳۷۵ ش، ص ۱۳۳
_تبیـین قـیام📚