#البرزقوی
(جهاد امید آفرینی)
مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بر گزاری میز خدمت توسط خانم دکتر داوری
هر دوشنبه، مکان پایگاه شهید همت
پایگاه شهید همت
حوزه ۳۱۶ حضرت معصومه(س)
ناحیهامامرضاعلیهالسلام
#البرزقوی
(پویش مطالعاتی کتاب)
مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
روزکتاب وکتابخوانی،حلقه باهدیه دادن کتاب های زندگینامه شهید وهمراه پذیرایی
پایگاه حضرت رقیه(س)
حوزه ۳۱۶ حضرت معصومه(س)
ناحیهامامرضاعلیهالسلام
پروژه قفنوس
این قسمت :
(( انقلاب زنان ))
قفنوس پرنده ای است افسانه ای که هر هزارسال بر توده ای از هیزم بال می گشاید وبعد از آوازخوانی خود را در آتش می اندازد و بعد از خاکستر شدن تخمی از او پدید می آید و قفنوسی دیگر شکل می گیرد.
تئوری دشمنان در تهاجم فرهنگی برای به اضمحلال ونابودی شخصیت ومنزلت زن مسلمان هم بر این اساس است که:
(( انقلاب بعدی در ایران، انقلاب زنان است و ایران را باید از درون به آتش بکشانیم ))
سوژه و مخاطب اصلی در این تهاجم افکنی زنان و دختران هستند و نقشه این جنگ باشعار آزادی های فردی و اجتماعی باید پیاده شود.
بازیگران اصلی این تئوری غرب گرایان و روشنفکر نماهایی هستندکه به وسیله نیروهای داخلی از جمله سلیبرتی هابه دنبال تحقیرنشان دادن زن مسلمان ایرانی هستند تا با این توطئه او را در دامان بی هویتی بیندازند.
اینان می خواهند زنان را به نام آزادی دچار ناهنجاری اخلاقی و اباحی گری کنند تا طرح آندلس سازی خود را عملیاتی کنند.
این پروژه فساد انگیر به دنبال آتش افکنی فساد در جامعه است تا باورود زنان هنجارشکن وبا بهرگیری از افراد بی بند وبار، جامعه را در خاکستر بی هویتی نابود سازند.
آنها در این پروژه قفتوسی به دنبال آن هستند که با به آتش کشاندن جامعه ،تخمی جدید از خاکستر فساد زاییده شود تا از درون خود حکومتی دیگر بر خلاف مبانی دینی واعتقادی شکل گیرد.
آشکاراست که این قفنوس از آشیانگاه صهیونیسم( صهیونیست مسبحی) به پرواز درآمده و مکر و فریب را بر بال خود نشانده از این رو نه تنها دشمن شناسی یک ضرورت است بلکه دشمنی شناسی هم لازم است تا پرده از این نیرنگ برداشته شود.
عطاران _ یک معلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺کاری جدیدی...
به این عکسها خیره شو
یه باری از امروز رو دوشته
که واسش یه عمره زمین میخوری
همه منتظر تا ببینن کجا.....
تو از جاده عشق دل میبری
ولی ایستادن فقط کار ماست
ما که قصه مون قصه خواب نیست
بیا دل به دریا بزن شک نکن
سرانحام این رود مرداب نیست
لطفا نشر دهید...
🔺️ایران قوی - البرز قوی
آن هابرهوایی که مانفس می کشیم نفس می کشند! برخاکی که از آن می گذریم ،می گذرند! وبه سوی آسمانی که برسرماست دعا می کنند!
در میان ماهستند،آن ها را ببینیم!
#- پویش مهربانی و همدلی
🔺️#زندگی خالی نیست،#مهربانی هست.
🔷تهیه پوشاک برای دانش آموزان لازم التوجه
🔺مدرسه پسرانه آینده سازان ۱
*عوام فریبی با تحریک احساسات*
این قسمت؛ *دِماگوژیسم*
از پدیده های و رفتارهای شومی که فرهنگ عمومی را دچار آسیب کرده ، تحریک احساسات وهیجانات و عوام فریبی است.
چرا که هرچقدر جامعه از مسیر عقلانیت خارج شود واکنش های مردم نسبت به پدیده های اجتماعی همراه با احساسات منفعلانه و بدور از تصمیمات عاقلانه خواهد بود.
*از این رو تحریک احساسات و عوام فریبی مردم از جمله قشر جوان و نوجوان از جمله اهداف دماگوگ ها در جنگ روانی است.
در جامعه ما هم رسانه های زرد که گاها تیترهای ژورنالیستی خود را از اربابان خود دریافت می کنند، برای تخریب افکارعمومی سعی دارند با ارسال امواج دروغین و شایعه سازی از کاه،کوه بسازند و با فریب افکار عمومی جامعه را دچار ایستایی و بحران کنند.
این رسانه ها گاه شیپور انتقاد را سر می دهند درحالیکه دشنه انتقام به دست دارند
مراقب باشیم سوار بر امواج رسانه ای دشمنان نشویم تا خواسته و ناخواسته آب در آسیاب دشمن نریزیم
باید تاکید اشت که هر چقدر ارزش و جایگاه اهل علم و صاحبان اندیشه و جامعه نخبگانی به ضعف گراید و فرهنگ گفتگو و انتقادی شکل نگیرد به همان میران دماگوژیسم در جامعه زخم باز می کند.
عطاران _ یک معلم
ایران قوی - البرز قوی
#یکروز و خوب و به یاد ماندنی
اردوگاه شهید بهشتی کردان
دخترانه اسدآبادی
آمورش شیوه زندگی سالم و توسعه مهارتهای اجتماعی و استقلال
دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۲۳
روابط عمومی آ. پ. ناحیه دوکرج و شهرستان فردیس
نسل بومی دیجیتال
این قسمت:
نسل (z) چالش بزرگ جهان
یکی از مولفه های مهم درگفتگو با دیگران مخاطب شناسی است چرا که بدون آن امکان ارتباط با مخاطب با چالش رفتاری مواجه می شود
نسل(z) نسل نت، نسلی که از سال (۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ )درفضای مجازی متولد شده،در آن رشد کرده و تربیت شده است و اینک هرم جمعیت جهان را تغییر داده است.
نسلی که به علت پیشرفت اینترنت وسرعت چشمگیر فضای مجازی جهان رابا یک شکاف عمیق وچالش روانی و رفتاری مواجه ساخته است. از این رو باید آنها راجدی گرفت چرا که اندیشه و فکر و زیست آن ها با نسل های قبلی بسیار متفاوت است.
نسلی با ویژگی های رفتاری متفاوت در دنیای دیجیتال که لزوما سواد دیجیتالی (رسانه ای) ندارند
نسلی که در جامعه ماهم می توان آن را آشکارا در رفتارجوانان و نوجوانان، در رفتار و رابطه بین فرزندان و والدین مشاهده کرد.
نسلی شیفته انگیزه های مادی و جذابیت های دنیوی و نسلی که مسائل مالی نقش مهمی در تصمیمات آنها دارد و درست برخلاف نسل قبل، که حاضر بودند جوانی و زندگی خود را در راه آرمان های ایدئولوژیک فدا کنند.
این نسل درعین رهایی از آرمان گرایی، واقع بین و واقع گرا است و اهل گفتگو و مذاکره است و اگر با آن ها گفتگو نشود و درک نشوند خود واندیشه هایشان را بر جامعه تحمیل می کنند.
نسلی که دیگر سنت ها وآداب و رسوم قدیمی برایشان تازگی ندارد و هرحرفی را به راحتی نمی پذیرند. به همین خاطر شناختن ویژگی های آن ها بسیار مهم است چرا که حرف زدن و ارتباط برقرار کردن با آنها بسیارسخت است.
عطاران_ یک معلم