مسجد و مکتب امام صادق علیه السلام
#پخش_زنده جلسه دوم(۲) تفسیر سوره برائت، مقام معظم رهبری مدظله حضرت استاد واسطی حفظه الله 🇮🇷شب ۲۲ بهم
#گزارش_تصویری
🇮🇷شب ۲۲ بهمن ۱۴۰۱🇮🇷
مَسْجِد وَ مَکْتَبْ اِمٰامِ صٰادِقْ عَلَیْهِ الْْسَلٰامْ
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@imamsadegh_mosque
هدایت شده از مدرسه علمیه نورالرّضا علیهالسلام
🇮🇷یاد پیروزی اسلام بر کفر و طاغوت🇮🇷
آیةالله حاج سیّدمحمّدصادق حسینی طهرانی مدّظلّه العالی
🌹مرحوم علّامه والد قدّس سرّه همیشه در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حقیر و اخوان و نوه هایشان سفارش می فرمودند که در ساعت مقرّر به حیاط یا پشت بام رفته و با صدای بلند همراه با دیگر مؤمنین تکبیر گفته و یاد نهضت اسلامی و پیروزی اسلام بر کفر و طاغوت را با ندای الله أکبر گرامی بداریم.
📚 «نور مجرّد» ج ۳ ص ۲۲۲
🆔 https://eitaa.com/joinchat/910032900Cffee6162d5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷بانگ ذکر دشمن شکن الله اکبر🇮🇷
مَسْجِد وَ مَکْتَبْ اِمٰامِ صٰادِقْ عَلَیْهِ الْْسَلٰامْ
#گزارش_تصویری
شب ۲۲ بهمن
@imamsadegh_mosque
#گزارش_تصویری
شب ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
فریاد «الله اکبر»دسته جمعی از مومنین
ایستگاه صلواتی جشن انقلاب اسلامی
مَسْجِد وَ مَکْتَبْ اِمٰامِ صٰادِقْ عَلَیْهِ الْْسَلٰامْ
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@imamsadegh_mosque
هدایت شده از محمدرضا لطفی پور
1401-11-21_10یک قدم نزدیکتر_لطفی پور.mp3
33.49M
حجت الاسلام والمسلمین لطفی پور
#اصول_و_مبانی_اعتقادات
0⃣1⃣جلسه دهم
❇️وابستگیتمامشئونزندگیبهاینپاسخ
❇️انسان در جستجوی هویت
❇️زحمت فهم خویشتن
❇️دو دیدگاه در مسیر شناخت خود
❇️پوشاندن نقص ها با خدای ساختگی؟!
❇️نقطه آغاز رُشـد کجاست؟
❇️مثل این افراد نباشید!
❇️خداراکجابیابم؟خودمراکجابیابم؟
❇️ تشخیص و نسخهبرای اصلوجود
❇️اثراتتشخیصنادرستهویتانسانی
❇️تنظیم زندگی های ۱۰۰خطی
❇️از پونز درپیشانیتا تاییدهمجنسبازی
❇️گــَه دوزخم گاهی بهشت!
❇️۵دقیقه برای خــودم...
❇️مقام رضایت در این دنیا
❇️جـنگ با اسرائیل
❇️نمونههاییازهویتهاینادرستانسانی
🔸مسجد و مکتب امام صادق علیهالسلام
1401/11/21
✅سلسله جلسات "#یک_قدم_نزدیکتر"
🔻لینک عضویت در کانال 👇
🆔 LOTFIPOUR_IR
هدایت شده از محمدرضا لطفی پور
#گزارش_تصویری 📸
برگزاری جلسه هفتگی #یک_قدم_نزدیکتر ۲۱اُم بهمن ماه ۱۴۰۱
🔶 مسجد و مکتب امام صادق علیهالسلام
🔻لینک عضویت در کانال👇
🆔 LOTFIPOUR_IR