eitaa logo
آی نقد | inaghd.ir
5.4هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.8هزار ویدیو
9 فایل
کانال رسمی وبسایت آی نقد_تحلیل تخصصی‌فیلم، انیمیشن، انیمه، بازی، کمیک و مانگا 💡ارتباط با ما: @Hossein_abk 🌐سایت: www.inaghd.ir آی نقد در سایر پیام رسان ها: https://yek.link/inaghd.ir 🌹نشر با ذکر منبع بلامانع است
مشاهده در ایتا
دانلود
🕰وقت تنگه 🤝آی نقد با همکاری موسسه عروج تقدیم می کند آخرین روزهای ثبت دوره «دنیای انیمه» اختصاصی والدین و مربی ها و «دوره اوتاکو» اختصاصی بچه ها و اوتاکوهای عزیز 🔺این دوره رو شخصا دیدم، و شخصا به همه‌ی والدین، مربیان، معلمان، مدیران‌فرهنگی، طلاب و حتی خود دانش‌آموزان توصیه میکنم 🔸 این تنها دوره آموزشی و کامل تحلیل دنیای انیمه هست که به زبان فارسی تولید شده و هیچ جای دیگه نمونه این رو پیدا نخواهید کرد 🔰 وقت تنگه، برای ثبت نام به آیدی @orooj_sup مراجعه فرمایید 👈بگید از طرف آی نقد اومدید تخفیف ویژه می گیرید👉 ✍ عباس صالحی 🆔@inaghd_ir
☑️تجربیات شما 👤با دیدن شخصیت کودکی ویل و مدل موهاش در سریال استرنجز تینگز، تصمیم گرفتم موهام رو بلند بکنم. در حالی که تا یه مدت قبل، سال ها از موی بلند متنفر بودم و موهام رو خیلی کوتاه نگه می‌داشتم ⚠️پ.ن: شخصیت های محبوب تاثیر گذاری زیادی میتونن روی مخاطب داشته باشن و بچه ها الگوپذیری بالایی ازشون دارن. تا حدی که حتی در رفتار ازشون تقیلد می کنن. اگر احیانا تاثیرات بدی رو از شخصیت ها روی بچه ها دیدیم باید الگوی مصرف رو تغییر بدیم یا کنترل کنیم 🆔@inaghd_ir
🐲نقد و بررسی انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 📜افسانه‌ای از زندگی وایکینگ ها با اژدها که به مدد نوجوانی خوش قلب و با ذکاوت تبدیل به یک زندگی مسالمت آمیز و بانشاط شده و دفع شر دشمنان به وسیله این موجودات رقم می خورد 🎥در فیلم ها و سریال های این اثر، داستانهایی نمایش داده می شوند که حکایت از آموزش رفتارهای فردی و اجتماعی به مخاطبان نوجوان دارد 🧐چرا برای انتقال این مفاهیم متوسل به تاریخ مجهول و متوحش وایکینگ ها شده؟ 🔸تم تاریخی برای انتقال مفاهیم و ماندگاری در ذهن مخاطب بسیار موثر است. البته اکثر تمدن ها از اسلوب های فرهنگی مشخص برخودار هستند که با اهداف سینمای غرب همخوانی ندارد. پس بهترین گزینه تاریخ وایکینگ هاست که به قدری مجهول است که قدرت کم و زیاد کردن از آن برای نویسنده راحت تر است و هم از نظر توحش، هم سنخ تر با فرهنگ مورد نظر غرب است 🤔حالا چرا وجود موجوداتی به نام اژدها(یا شاید موجودات ماورایی دیگر) این همه پررنگ شده؟ به طوری که از ذهن مخاطبان، انتظار می رود وجود آنان را(بر حسب عادت و مقتضای سن) به آینده نیز تعمیم دهند 🔸به دلیل عجز دستگاه فلسفی غرب در مخالفت با وجود متافیزیک که این مسئله هم با نگاه ماتریالیستی و اومانیستی و اهداف امپریالیستی غرب در تضاد است. پس چاره را در هرمنوتیک و عرفانی جستجو می کنند که با دستگاه هژمونی خود همسو باشد و آن چیزی جز عرفان کابالا و اعتقاد به جادو و اجنه نیست 🕎تمام نماد ها از شکل موجودات به تصویر کشیده شده تا رفتارها و سکانس ها در این اثر بر این اساس‌ انطباق داده شده 🆔@inaghd_ir
🎇نقد و بررسی انیمیشن بچه زرنگ 🎥این انیمیشن حرف نگفته ای باقی نمی ذاره اما رفرنس ها و مراجع جالبی داره و یکسری نکات درونی خاص خودش رو داره که ارزش داره موشکافی بشن. از مباحث فوق پیشرفته فلسفی و اعتقادی که توی داستان جا داده شده تا روانشناسی نسل z ⚠️این مقاله داستان رو لو میده 👌اگر تماشا نکردید حتما برید برای تماشا که ارزشش رو داره برای مطالعه نقد این انیمیشن جذاب که قطعا حقش اون سیمرغ بلورین بوده بزنید روی لینک زیر👇 https://inaghd.ir/bache_zerang/ 🆔@inaghd_ir
10.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖱چگونه دستگاه مورس پیام‌رسان‌های رقیب را به زباله دانی تاریخ انداخت؟ ‌ 📍مستند « نظم و بی‌نظمی » 🆔@inaghd_ir
6.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝️قصد تطهیر اصلا نداریم ولی خوبه که ویدیوی کامل این مصاحبه هم دیده شه ✂️یک برش توسط رسانه کل مفهوم این ویدئو رو مدت ها برای مردم عوض کرده(از ثانیه ۳ به بعد دیگه پخش نشده بود) ⚠️به همین سادگی گول می خوریم 🆔@inaghd_ir
🎮 چند نفر گیمر در ایران است؟ ▫️گزارش مصرف بازی در کشور که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تهیه شده و در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ منتشر شده است ✅قراره هر روز یک پست و مطلب در مورد مصرف بازی های رایانه ای در کشور با اسناد و منابع و مدارک منتشر کنیم و آمار و ارقام رو براتون بررسی کنیم ❤️منتظر باشید 🆔@inaghd_ir
10.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚑فیلم کوتاه آمبولانس 🥺در بدترین شرایط به فکر دیگران بودن چقدر خالصانه اس. کسایی که برای حفظ جون دیگران جون خودشون اهمیتی نداره. هم رزمنده هم پرستار 🆔@inaghd_ir
🎮بررسی گیمرهای ایران 🔸میانگین سنی گیمرها: ۲۳ سال 🔹تعداد گیمرها(حداقل یک ساعت بازی در هفته): ۳۴ میلیون نفر 🔸متوسط بازی: ۹۵ دقیقه در روز 🔹شاهد رشد تعداد گیمرها با سرعت ثابت در هر سال هستیم 🔸بیش از ۵۰درصد گیمرها آنلاین بازی می کنند ✍تحلیل: میانگین سنی نشان می دهد که بزرگسالان هم اهل بازی هستند اما نسبت جوانان، کودکان و نوجوانان بیشتر است میانگین ۹۵ دقیقه در روز میانگین بالایی است و از مهم بودن رسانه گیم در سبد مصرفی جامعه خبر می آورد 🆔@inaghd_ir
15.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎌این ویدیو توسط یک زوج ایرانی_ژاپنی ساکن ژاپن ساخته شده تا واکنش فرد ژاپنی به شنیدن دیدگاه ایرانی ها به کشور ژاپن نشان داده شود 🔸به عنوان مثال در کلیپ شخص عنوان میکند اینترنت ایران از ژاپن بهتر است 🔹در آن جا هم جنس های ارزان، بی کیفیت هستند و برای استفاده از اینترنت مناسب لوازم خانگی مناسب و غیره باید هزینه‌ زیادی بپردازید که هرکسی توانایی آن را ندارد 🔸در دنیا ژاپن به تکنولوژی معروف است اما آنها عنوان می‌کنند که بیشتر این مسائل جوسازی رسانه ای است 🔹شخص ژاپنی تایید میکند درصد خودکشی در ژاپن خیلی بالاست و به نوعی مردم ژاپن افسرده اند 🆔@inaghd_ir