هدایت شده از انیماتیک | Animatick
📣خبر ویژه📣
🔸یک خبر خیلی خوب براتون داریم. کاری بالاخره به ثمر نشست که مدتها منتظرش بودید
🆔@animatick_ir
#انیماتیک
⭕️کشک بودن قوانین بینالمللی برای اسرائیل به روایت مطبوعات قبل از انقلاب
🔸پیروی رژیمصهیونیستی از قانون جنگل و بیتوجهی به قوانین جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشری، تصویر روی جلد مجله فکاهی توفیق./ سال ۱۳۴۸
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #اسرائیل #کاریکاتور
🔸بیخود و بیجهت یک روحانی رو شهید کردن هیچکس هم جیکش درنیومده. ولی اگر یک دختر به قتل برسه، دادگاه قاتل رو به حکم اعدام هم متهم کنه، مابهالتفاوت دیه خانواده قاتل رو هم بده، جمهوری اسلامی فحش میخوره. تهشم مملکت مال آخونداست😐
⚠️رسانه اینجوری افکار رو جهتدهی میکنه
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #طلبه_شهید #ولی_الله_حیدری
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️نگاهی مختصر به کارنامه کاری تاتسوکی فوجموتو؛ قسمت دوم
🔸فایر پانچ،اولین اثر بلند فوجیموتو در قالب مانگا بود. هر چند که هیچ وقت این اثر به اندازه چینساومن محبوب نشد با این حال جایگاه مهمش در کارنامه کاری فوجیموتو غیر قابل انکاره است
🔸فایر پانچ خشنترین، پوچ ترین و غمانگیزترین داستانیست که فوجیموتو ترسیم کرده. روایت داستان تلخ و سرد و بیمعنی آگنی، پسری که در شرایطی آخرالزمانی و عجیب غریب به لطف قدرت ابرانسانی خودش متحمل عذاب بی پایانی میشه و در پی یک انتقام بی معنی و تهی از هرگونه منطق برمیاد
🔸فرم فایر پانچ تقریبا مشابه با فرم چینساومن است با این تفاوت که به شدت خشنتر و تا حد بسیار هولناکتری پوچگرایانه است
🔸انسان های فایر پانچ بی تعارف یک مشت حیوان ناطق هستند که در بسیاری موارد متعفن و رقت انگیز هستند. همه اینها در کنار هم فایر پانچ را به مانگایی هولناک با نگاهی نهیلیستی بدل میکنند. نهیلیستی که در نهایت شخصیتها را در حد امیال حیوانیشان پایین میکشد و مسخشان میکند. غایت انسان در فایر پانچ، چیزی نیست جز انسانهای عاری از معنا که دائم بیشتر و بیشتر در فلاکت و رنج فرو میروند و در نهایت هم برای تسکین رنجشون احمقانه ترین اقدامات تاریخ را انجام میدن
🔸فایر پانچ گواهی است که فوجیموتو در داستان های بلندش به شکل تلخ و شُک آوری به مخاطب خودش ضربه میزنه و جام زهری از پوچ گرایی وحیوان انگاری انسان را به ما میخوراند
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #تاتسوکی_فوجیموتو #انیمه #مانگا
1.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤧چقدر ی زمانی برنامههای رامبد جوان خوب بود و بدون ابتذال مخاطب جذب میکرد
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #رامبد_جوان #اجناب_خان
⭕️دوره مقدماتی مجیکا وکسل
مدل سازی سه بعدی برپایهی پیکسل
🕰ثبت نام با تخفیف فقط تا ۱۵ مهر
🔸آموزش یک نرم افزار بازیسازی و مدلسازی سه بعدی بدون نیاز به سیستم حرفهای با محیط کاربری ساده و به دور از پیچیدگی. با اینکه گرافیکش جذابه اما کاملا مناسب افرادیه که تازه میخوان وارد دنیای بازیسازی بشن
🔥جهت دریافت دوره و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @orooj_emb پیام دهید و با کد #آی_نقد تخفیف ویژه بگیرید
🆔@inaghd_ir
#دوره_آموزشی #مجیکا_وکسل
4.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️نگاهی مختصر به کارنامه کاری تاتسوکی فوجیموتو؛ قسمت پایانی
🔸در نهایت مهمترین خلق تاتسوکی فوجیموتو چیزی نیست جز چینساومن. مانگای چینساومن در هنگام انتشار پارت اولش موفق ظاهر شد و اقتباس انیمهای دریافت کرد(که ما فصل اولش را اینجا نقد کردیم)
🔸چینساومن اثری بود که تیرگی فایرپانچ را داشت اما به شکل بهتری توانست خودش را به مخاطب ارائه بدهد. فوجیموتو پس از تجربه فایرپانچ به عنوان یک مانگا با لحن تلخ، تصمیم گرفت در چینساومن لحن خودش را عوض کند و بیشتر بر لذتگرایی مادی توجه کند تا پوچ گرایی
🔸هر چند که در لحظههایی از چینساومن هم ما میتونیم رگه های نهیلیسم بی رحم فایر پانچ را میبینم، با این حال روح شادی خوار و هدونیسمی چینساومن باعث کمرنگ شدن این پوچی میشود. فوجیموتو در چینساومن مثلث شیطان، شهوت و خشونت را به نحو احسن اجرا کرد و توانست مخاطب را به واسطه اکشن عجیب و شخصیتهای غریب، مخاطب خودش را درون این مثلث بی پایان بندازد
🔸مثلثی که دنجی، شخصیت اصلی مانگا هم درش شناور است و هیچ وقت هم ازش بیرون نخواهد اومد. چینساومن در زمانی که پارت اولش منتشر شد از نظر افرادی نوید یک عصر جدید برای آثار شونن را میداد، عصری که شوننها فردگراتر و میل محورتر بشوند
🔸البته که این عصر همچنان پس از گذشت مدت زیادی از پارت دوم این مانگا هنوز فرا نرسیده اما تاثیر چینساومن هم واضح است. به خصوص وقتی به شونن های خشن جدید نگاه میکنیم. در نهایت فجیموتو مانگاکای مهمی است. مانگاکایی که باید با دید انتقادی سراغش رفت
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #تاتسوکی_فوجیموتو #انیمه #مانگا
🔸اثبات دوباره این مسئله که زنان توی جمهوری اسلامی ایران نمیتونن پیشرفت کنن
🆔@inaghd_ir
#آی_نقد #ایران #طنز