eitaa logo
Into it (ngc3918)
73 دنبال‌کننده
99 عکس
98 ویدیو
0 فایل
من نباید بازم باخت بدم. لطفا در صورتی که شما هم در زندگی باخت دادید عضو اینجا بشید. کدوم سحابی مورد علاقه ی شماست؟ بفرمایید،همونجا جواب میدم: باهام‌صحبت کنید~ https://abzarek.ir/service-p/msg/4258451
مشاهده در ایتا
دانلود
Into it (ngc3918)
از آدمی که هر بار برای دوام آوردن، تکه‌ای از خودش را جا گذاشت، چقدر باقی می‌ماند؟
940.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
And i would say i love you,but saying it out loud is hard
هدایت شده از شکارگاهِ Zed
I want galaxy in my tea or coffee
هدایت شده از شکارگاهِ Zed
تقدیم به : https://eitaa.com/intoit_n2 ☝️✨
نامت بلند باد، ای آفتاب همیشه در غدیر مانده.