یکی براش سوال پیش میاد که" آیا دخترا هم میتونن شهید بشن؟ " باید بگم که بلهه!
ولی اولین راه، مبارزه با نفس
و داشتن ِمراقبه هستش..
همراه
یکی براش سوال پیش میاد که" آیا دخترا هم میتونن شهید بشن؟ " باید بگم که بلهه! ولی اولین راه، مبارزه
شرط شهید شدن، شهید بودن است!
باااید شهیدانه زندگی بکنی ..
باید الگوت شهدا باشن ..
برو یه دفتر بردار
و ده شهیدی که حس خوبی ازشون میگیری و میدونی اعمال و رفتار های دینیشون زیاد بوده و سبک زندگی خاصی داشتن رو انتخاب میکنی !
و هرصفحه از دفتر اسم یکیشون رو مینویسی..
و بعدش میری وصیت نامه این شهدا رو میخونی و نکته برداری میکنی ..
روی چی خیلی تاکید داشتن؟ بنویس..
و بعد میری مثلا پنج تا سبک زندگی از هرشهید رو یادداشت میکنی و بعد میای و اونایی که بینشون مشترکه رو جدا میکنی..
مثلا یکی خیلی هیئت میرفته..
یکی نمازشب براش خیلی مهم بوده،
یکی دائم به همسایش کمک میکرده.
و..
حالا این مواردی که تو از ده شهید نوشتی میشه چراغ راه تو و زندگیت رو بر اساس اینا میچینی!
بعد از چند وقت آرامش رو در زندگیت میبینی..
نور رو حس میکنی..
همراه
حالا این مواردی که تو از ده شهید نوشتی میشه چراغ راه تو و زندگیت رو بر اساس اینا میچینی! بعد از چند
و این مبارزه با نفس و مراقبه داشتن،
اسمش میشه جهاد ..
پاداش جهاد هم جز شهادت نیست ❤️🩹
شیطان که رانده شد به جز یک خطا نکرد
خود را به سجده آدم روا نکرد
شیطان هزار بار به از بی نماز
او سجده بر آدم و این بر خدا نکرد !