بسمالله الرحمن !
محفل پنجاه ُهشتم : نشونه از طرف خدا .
قبل از خواندن ِمحفل صلواتی برای ظهور امام زمانمون بفرستید 🌱
رفقا ما وقتی بمیریم ، به خدا میگیم کاش قبلش خبر میدادی.. کاش یه نشونهای چیزی میفرستادی ..
خدا میگه فلان روز یادته خبر مرگ یه جوون به گوشت رسید؟ من اونجا تورو خبردار کردم..
که ممکنه نفر بعدی خودت باشیااا ..
فلانی شهید شد خبرش رسید رو یادته؟
من اونجا بهت گفتم که میخوای مثل این باشی یا غرق در گناه بمیری؟
قبرستون یا گلزار شهدا ؟
رفقا دائما به سمت ما از طرف خدا نشونه فرستاده میشه..
حالا جدا از اینکه تک تک مخلوقات خدا، نشانه های عظیمی هستند..
خدا خیلی اتفاقارو برامون رقم میزنه که بگه این کار اشتباهه ها، نکن! تورو از من دور میکنهها، نکن..
یکیو میفرسته بیاد یکم از دین برات بگه..
حالا پس فردا که مُردی،
نمیتونی بگی نمیدونستم..
چون یقینا خدا در این دنیا نشونه های زیادی برات فرستاده.. آدم های بسیار و اتفاق های بسیار..
رفقا تفکر روزانه داشته باشید..
تفکر، خیلی چیزارو درست میکنه..
همراه
بماند به یادگار ، تا خود عکس بگیرم از حرمت ؛
یا اباعبدالله..
یا ثار الله..
یا ولی الله..
یا نعمت الله..
چه سخن ها با شما دارم که،
جملات توان ِبیان ِآنهارا ندارند؛
پس تنها میگویمت ، ممنونم حسین ِقلبم🤍
آقای امامزمان ؛
این روزها آنچنان دوریات دشوار و نبودت موجب ِتاریکی ِجهان شدهاست ،
که شنبهها به انتظار جمعه مینشینم تا شاید بیایی ..
ولی موضوع این است که مشکل شنبه و جمعه نیست ؛
ما باید خود را اصلاح کنیم !
و به راستی که..
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است ،
آدم بشوم ، سه شنبه هم می آیی ..
هرکجا کم اوردی ، پول نداشتی
حوصله نداشتی ، کار داشتی
باطریت تموم شده بود تسبیحت ُ
بردار و صدبار بگو :
استغفراللهربیواتوبالیه ..!
آروم میشی ؛
- آیت الله بهجت .
بسم الله الرحمن الرحیم..
میخوایم یك چله برگزار کنیم انشاالله ..
از امروز ۶ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه شهادت ِحضرت زهرا ( س ) حدیث کسا بخونیم انشاالله..
امیدوارم که همکاری لازم رو داشته باشید،
و نگاه حضرت زهرا به زندگیتون باشه
و اجرتون رو از خود ِخانم بگیرید✨
پ.ن : من هرروز داخل کانال یادآوری میکنم