آقای امامزمان ؛
این روزها آنچنان دوریات دشوار و نبودت موجب ِتاریکی ِجهان شدهاست ،
که شنبهها به انتظار جمعه مینشینم تا شاید بیایی ..
ولی موضوع این است که مشکل شنبه و جمعه نیست ؛
ما باید خود را اصلاح کنیم !
و به راستی که..
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است ،
آدم بشوم ، سه شنبه هم می آیی ..
هرکجا کم اوردی ، پول نداشتی
حوصله نداشتی ، کار داشتی
باطریت تموم شده بود تسبیحت ُ
بردار و صدبار بگو :
استغفراللهربیواتوبالیه ..!
آروم میشی ؛
- آیت الله بهجت .
بسم الله الرحمن الرحیم..
میخوایم یك چله برگزار کنیم انشاالله ..
از امروز ۶ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه شهادت ِحضرت زهرا ( س ) حدیث کسا بخونیم انشاالله..
امیدوارم که همکاری لازم رو داشته باشید،
و نگاه حضرت زهرا به زندگیتون باشه
و اجرتون رو از خود ِخانم بگیرید✨
پ.ن : من هرروز داخل کانال یادآوری میکنم
به تجربه برای من ثابت شده است که
اگر کوتاهی در مسائلِ عبادی حاصل نشود ؛
درسی که نیاز به یک ساعت مطالعه دارد ،
در ده دقیقه انجام میشود ..!
- آیت الله بهجت .
و گویی زندگی را آنچنان جدی گرفتهایم ،
که یادمان رفته آخرتی هست
شب اول قبری هست
و حساب کتابی هست ..