همراه
حق ِامام شیعیان لقب وحید و فرید و طریدو شریده؟ حقشه آواره باشه...؟ 💔
هی به اعمالمون نگاه کنه بگه مگه قول نداده بود..؟
کِی دیگه میخوایم توبه واقعی کنیم؟
همراه
خدایا... ما یه عمر برای حسینت اشک ریختیم... حیفه بدرد امام ِزمانمون نخوریم..
خدایا... کاش مثل محمد نزدیکت بشم..
مثل علی شبیهت بشم و مثل حسین
عاشقت بشم...
روایت داریم دوشنبه ها اعمال ما میرسه دست اماممون... معلوم نیست چه باری روی شونه شه با دیدن ِاعمال شیعیانش...