همراه
خدایا... ما یه عمر برای حسینت اشک ریختیم... حیفه بدرد امام ِزمانمون نخوریم..
خدایا... کاش مثل محمد نزدیکت بشم..
مثل علی شبیهت بشم و مثل حسین
عاشقت بشم...
روایت داریم دوشنبه ها اعمال ما میرسه دست اماممون... معلوم نیست چه باری روی شونه شه با دیدن ِاعمال شیعیانش...
رفقا چی باعث میشه که شکرگذار نباشیم؟
چیه که همش باعث میشه غر بزنیم؟
چرا دائما ناسپاسی میکنیم؟