همراه
یه روش میگم خیلی زیاد تاثیرگذاره... یه کاغر بردارید و شروع کنید به نوشتن داشته هاتون، هرچقدر با جزئ
معجزه میکنه! یه نشاطی وجودتون رو پر میکنه بعد از چندبار انجام دادن که خودتون باورتون نمیشه...
همراه
و اینکه حتما حتما حتما دعای عرفه رو بخونید!
این دعا واقعااا آدمو میسازه... از بس که معجزه میکنه وجود آدمو...!
پر از حال خوب، قدرشناسی، شناخت، معرفت، عشق، محبت....
وقتت داره میره رفیق..
زمانی میرسه که دیگه دیر میشه برای شروع تجربهی لذت ِبندگی؛ برای موفقیت، مطالعه، کسب علم و رسیدن به معرفت!
تویی که داری این پیامو میخونی یعنی هنوز وقت داری ولی وقتت داره میره رفیق..