وقتت داره میره رفیق..
زمانی میرسه که دیگه دیر میشه برای شروع تجربهی لذت ِبندگی؛ برای موفقیت، مطالعه، کسب علم و رسیدن به معرفت!
تویی که داری این پیامو میخونی یعنی هنوز وقت داری ولی وقتت داره میره رفیق..
"بسماللهالرحمنالرحیم"
رفقا یه نکته ای میگم توجه کنید...
لطفا سریع آمادگیتون رو برای محرم اعلام
نکنید.. غدیر رو جدی بگیرید!
اگر غدیر جدی گرفته میشد؛ واقعه عاشورا
رخ نمیداد...
هرچیزی جای خودش! اگر غدیر آنطور که
باید برگزار نشه، برگزاری محرم چه سود؟
علی ( ع ) مارو باید وصل کنه به حسین!
غدیر رو جدی بگیرید و تا میتونید این پیام
رو نشر بدید...
#فوروارد