هدایت شده از نجابت علوی
12.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻حجاب
آقا حجاب رو خود آخوندها درست کردن! اصلا تو قرآن نیومده
ازدواجسفید چه اشکالی داره که مخالفت میکنید؟
چرا میگید قربانی اصلی خود زنان هستند؟
استاد رحیم پور ازغدی
🌷اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَ
#نجابت_علوی
🔶 آدرس کانال نجابت علوی
https://eitaa.com/nejabatealavi
هدایت شده از مغز خاکستری
16.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاد شجاعی
✘ برای آخرین و سنگینترین فتنهها و غربالها آماده باشید!
انتشار حداکثری با شما ✅
🇮🇷 اتحادیه عماریون
🔺همدلی
🔻انقلابی گری
@khakestary_amar
چرا کعبه چهار گوشه است؟؟؟؟
چرانبایدنمازصبحمون قضابشه؟؟
👇
«در حدیث اومده از امام صادق علیهالسلام سؤال شد
«چرا کعبه را کعبه نامیدند؟»
فرمودند:
«چون مربع است و چهارگوش »
پرسیدند:
«چرا مربع شد؟»
فرمودند:
«چون مقابل بیتالمعمور در آسمان چهارم است و آن نیز چهارگوش است.»
پرسیدند:
«چرا عرش چهارگوش شد؟» فرمودند:
«چون از ۴ کلمه ای که این کلمات ۴ ستون و ارکان بنای اسلام است، تشکیل شده :
سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر
خب!
میدونید وقتی داریم نماز میخونیم، موقع ذکر تسبیحات اربعه، مرتبهی اولش در واقع داریم دور خانهی خدا طواف میکنیم؟
دومین باری که تکرار میکنیم دوربیتالمعمور؟
و مرتبه سوم رسیدیم به عرش خدا و داریم عرشش رو طواف میکنیم!؟
🎋و اماکی میدونه چراآخر نماز سلام میدیم؟
🎋چون توی رکعات قبل نمازمون، رسیدیم به عرش خدا!
حالااونجا،
توی عرش پیامبر ص و بندگان صالح خدارو میبینیم وبهشون سلام میدیم👇
🤲السلام علیک ایهاالنّبی ورحمة الله وبرکاته السلام علینا وعلی عبادلله الصالحین.
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته🤲
🎁حالا میخوام اون راز اصلی رو بهتون بگم!
بیاین با هم بشماریم در شبانهروز چند مرتبه تسبیحات اربعه میگیم؟
توی نماز ظهر، ۲ مرتبه؛
نماز عصر، ۲مرتبه؛
نماز مغرب، ۱مرتبه؛
نماز عشاء، ۲مرتبه.
جمعش شد چقدر؟
۷ مرتبه.
یعنی یه طواف کامل!
🟢 در شبانه روز یک مرتبه دور خانهی خدا طواف میکنیم! هر طوافی هم که با نماز کامل می شه.
🌹اینجاست که اون دو رکعت نماز صبحمون،
می شه همون دو رکعت نمازی که بعد از طواف، پشت مقام ابراهیم می خونیم واَعمال مون تکمیل می شه ان شاءالله...
💐پس مراقب باشیم نماز صبحمون قضا نشه
#نشر حداکثری...
#خشنودی قلب نازنین آقامون امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف صلوات
📚علل الشرایع ، ج ۲ ص ۳۹۸؛ باب العلة التی من اجلها سمیت الکعبة کعبه