16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 ویدیو/ مدیرعامل صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین مطرح کرد:
🔸 ارج نهادن به حوزه توسعه تکنولوژی در گروه فولاد مبارکه
🔹 یحیی پالیزدار، مدیرعامل صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر فولاد مبارکه در حاشیه ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: آن چیزی که امروز اتفاق افتاد تقدیر از همه زحماتی بود که در گروه فولاد مبارکه در حوزه توسعه تکنولوژی صورت گرفته است. این اقداماتی که صورت گرفته عقبه جدی دارد و آن حمایتها و اتفاقاتی است که از سطوح مدیریت ارشد تا تک تک همکاران در گروه فولاد مبارکه رخ داده است. کاری که فولاد مبارکه در چند سال گذشته انجام داده است ارج نهادن به بحث توسعه تکنولوژی در سطوح مختلف است. امیدوارم همه از برکات این حوزه در سال های آتی بهرهمند شویم.
🔺 در ایراسین ببینید:
https://irasin.ir/xB82
🔸ایراسین را دنبال کنید 👇
🆔 @irasin
🔸 پیاسجی به خاطر امباپه جریمه میشود!
🔹 باشگاه پاریسنژرمن ممکن است به دلیل شکایت کیلیان امباپه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا با مجازات روبهرو شود.
🔺 در ایراسین بخوانید:
https://irasin.ir/xB7t
🔸ایراسین را دنبال کنید 👇
🆔 @irasin
🔸 مزایده جدید محصولات ایران خودرو
🔹 گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد به نمایندگی از شرکت امداد خودرو ایران، تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و تصادفی را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.
🔺 در ایراسین بخوانید:
https://irasin.ir/xB7P
🔸ایراسین را دنبال کنید 👇
🆔 @irasin
🔻 در پنل «فرآیند برندسازی در شرکتهای فولادی» مطرح شد؛
🔸 وقتی از دل تحریمها فرصت میروید؛ «برندسازی» دستاورد مهم فولاد مبارکه
🔹 علی یار عراقی، مدیر برنامهریزی و پشتیبانی خرید شرکت فولاد مبارکه از همکاریهای مشترک فولاد مبارکه با شرکتهای دانشبنیان برای تقویت برندهای ایرانی خبر داد و تأکید کرد: بحث برندسازی از امسال به یک تکلیف در فولاد مبارکه تبدیل شده است. این شرکت با ایجاد انجمنهای فولادسازی، شرکتهای توانمند داخلی را حمایت میکند تا برندهای ایرانی را توسعه داده و به بازارهای صادراتی معرفی کند.
🔺 در ایراسین بخوانید:
https://irasin.ir/xB7X
🔸ایراسین را دنبال کنید 👇
🆔 @irasin
🔻 در پنل «درسآموختههای فرآیند بومیسازی پمپهای سیالاتی» مطرح شد؛
🔸 فولاد مبارکه بیش از ۹۰ درصد نیازهای خود را از طریق سازندگان داخلی تأمین میکند
🔹 مهدی معینی، کارشناس بومیسازی شرکت فولاد مبارکه، با اشاره به تجربه ۲۵ ساله این شرکت در مسیر بومیسازی گفت: «فولاد مبارکه با تکیه بر دانش داخلی، اکنون به بلوغی در فرآیند بومیسازی رسیده است و بیش از ۹۰ درصد نیازهای خود را از طریق سازندگان داخلی تأمین میکند.
🔺 در ایراسین بخوانید:
https://irasin.ir/xB7Y
🔸ایراسین را دنبال کنید 👇
🆔 @irasin