قابل توجه طلاب متقاضی وام خریدکالا:
به اطلاع می رساندبانک قرض الحسنه مهرایران درقالب کالا کارت تاسقف50/000/000ریال به طلاب محترم وام خریدکالا پرداخت می کند.طلاب متقاضی هرچه سریع تر مشخصات خودرا به امورمالی مدرسه(خانم ضیاوشی) اعلام نمایند.
لیست فروشگاه ها👇
لیست فروشگاه های طرف قراردا.xlsx
21.6K
لیست فروشگاه های طرف قرارداد👆
💠سه شنبه های وبیناری(رایگان)
با سلسله مباحث فرقه شناسی
🎥با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین مشکانی
(جامعه شناس و استاد حوزه و دانشگاه)
🔹نسبت فرقه با جامعه چیست؟
🔸تعریف جامعه شناسی از فرقه چیست؟
🔹آیا فرقه های انحرافی از حقوق اجتماعی برخوردارند؟
💯 موضوع این هفته: جامعه شناسی فرقه ها
#جلسه_ششم
🗓 سه شنبه ۲۰ آبان
🕘ساعت ۲۱ الی ۲۲
📣📣شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است.
📥لینک وبینار در اسکای روم:
https://yk8.ir/2cACp
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
@basaer_l
⏪برگزاری نشست آزاد آنلاین زندگی شاد همراه با تحصیل مجازی توسط معاونت فرهنگی مدرسه
وای کلافه شدیم از این نحوه ی درس خوندن، چیکار کنیم؟؟؟🤔
چطور برنامه ریزی کنیم که هم به درس خودمون برسیم، هم درس بچه هامون، هم کارهای خونه؟؟؟🤔
حسابی همگی داخل خونه افسرده شدیم😩
و........
عزیزم داخل نشست با حضور خانم کارشناس(استاد حوزه و دانشگاه) شرکت کن👇
#پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ داخل سامانه سی روم، همراه ما باشید👇
همراه با پرسش و پاسخ👇
https://croom.ir/b/ay9-zgz-vro-uot
@iravanikh_qom
#تجربه_کرونایی
https://eitaa.com/joinchat/1599995942C97d29ac202
از همه دوستان عزیز میخواهم که تجربیات کرونایی خود و اطرافیان را در گروه به اشتراک بگذارید
فراخوان عضویت طلاب و دانشآموختگان مدارس قم، کاشان، آران و بیدگل در هستههای تخصصی فرهنگی-هنریِ حوزهی علمیهی خواهران استان قم!
⬅️ «مطالعات و پژوهشهای فرهنگی»
⬅️ «هنر»
⬅️ «ادبیات»
⬅️ «رسانه و فضای مجازی»
مهلت ثبتنام: ۳۰ آبان
لینک دسترسی سریع به فرم ثبتنام:
http://poll.whc.ir/798417
✅@hawzah_khaharan_qom
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم
💠﷽💠irvani.whc.ir
#مدرسه_علمیه_آیت_الله_ایروانی
#معاونت فرهنگی
#صلح امام حسن مجتبی(ع)
🔷26 ربیع الاول سالروز صلح امام حسن مجتبی(علیه السلام) و یا به تعبیر بهتر آتش بس ایشان با معاویه است. همواره سؤالاتی در علت وچگونگی این راهبرد امام حسن(علیه السلام )در مقابل معاویه مطرح بوده است تا آنجا که برخی مستشرقین تصویری نادرست از آن امام همام در کتب خویش ترسیم کرده اند و ایشان را فردی محافظه کار و به دور از شجاعت نشان می دهند که بخاطر ترس تن به صلح داد.
⏪اینکه چرا امام حسن (علیه السلام) صلح کرد اما امام حسین (علیه السلام)قیام نمود مسأله ای است که مقام معظم رهبری مدظله در سال1362 به آن پرداختند و تفاوتهای این دو واقعه را بیان نمودند که آن را بیان می کنیم:
💠🔅💠@iravanikh_qom
#مدرسه_علمیه_آیت_الله_ایروانی
#معاونت فرهنگی
#صلح امام حسن مجتبی(ع)
🔶تفاوتهای صلح امام حسن (علیهالسلام) با قیام امام حسین (علیهالسلام):
👈۱) امام حسین (علیهالسلام) یک معترض نسبت به حاکم جائر بود، ولی امام حسن (علیهالسلام) در برابر یک رعیت خودش قرار داشت
یک حرف این است طبق بیان شهید مطهرى، امام حسین که به شهادت رسید، یک معترض، یک آمرِ به معروف و ناهىِ از منکرى بود که در مقابل یک حاکم جائرى قیام کرد؛ چون او داشت ظلم میکرد، داشت فسق میکرد، از وجود او شَر، میتراوید و امام حسین بهعنوان یک معترض، یک مؤمن، تکلیف شرعى خودش را احساس کرد که باید به او اعتراض کند. این اعتراض واجب بود و نقطهى اوج زیبائى و شکوه این کار هم این بود که این اعتراض را ادامه بدهد تا مظلومانه کشته بشود. شهید فىسبیلالله با کشته شدن خودش حقانیت حرف خودش را ثابت کرد همچنانى که کرد.
امام حسن اصلاً اینجور وضعى نداشت، امام حسن (علیهالصلوةوالسّلام) خلیفهاى بود که یک نفرى در مقابل او از رعیت خود او، علیه او عَلَم طغیان برافراشته بود. اگر امام حسن در این رویاروئى با رعیت خودش که علیه او طغیان کرده، مقاومت میکرد تا جان خودش را از دست میداد، هرگز آن معترض شجاعى نبود که در مقابل منکر ایستاده و کشته شده؛ بلکه حاکمى بود که بهوسیلهى عوامل خودش به قتل رسیده بود. اصلاً ببینید ماهیت قضیّه به کلى متفاوت است.
۱۳۶۸/۲/۱۱
#صلح امام حسن مجتبی(علیه السلام)
👈۲) امام حسن (علیهالسلام) بالاخره باید صلح میکرد حتی پس از ۱۰ سال جنگیدن با معاویه!
مطلب دوم این است که امام حسن مجتبى وقتى که نگاه کرد به وضع لشکر خودش و وضع کوفه و شرائط اجتماعى و سیاسى، فهمید که اگر حالا جنگ را تمام کرد، تمام کرد؛ به همان ترتیبى که حکومت را تسلیم کند به معاویه. اگر حالا جنگ را تمام نکند، یک سال دیگر، دو سال دیگر، پنج سال دیگر، ۱۰ سال دیگر هم این جنگ ادامه پیدا بکند، نتیجه باز همین است؛ یعنى با شیوههایى که امام حسن داشت: شیوههاى الهى و علوى؛ و شیوههایى که معاویه داشت: شیوهى خریدن دلها و وجدانهای مردم با پول، با این شیوه و با ضعف ایمانى که در مردم بود و با خستگى که مردم کوفه داشتند، اگر ۱۰ سال دیگر هم امام حسن میجنگید، آخرش همین بود؛ یعنى باز مجبور بود تسلیم بشود به معاویه منتها ۱۰ سال دیرتر. خب در این ۱۰ سال بر سر امت اسلامى چه مىآمد؟ هزاران نفر کشته مىشدند، هزاران نفر از بین میرفتند، نارضائیها علیه امام حسن بیشتر میشد. خب این وجهى نداشت که امام حسن مجتبى در حالى که یقین دارد، میداند، میبیند که شرائط به هیچ وجه نویدى نمیفهند نسبت به آینده، پافشارى کند اصرار کند عدهى بیشترى کشته بشوند.
۱۳۶۸/۲/۱۱
#صلح امام حسن مجتبی(علیه السلام)
👈۳) امام حسین (علیهالسلام) با یزید بیعت نکرد، ولی در زمان امام حسن (علیهالسلام) مسأله بیعت مطرح نبود
امام حسن به هیچ وجه برایش مسأله بیعت با معاویه مطرح نبود، در قرارداد آتشبس یا صلحى که بین امام حسن و معاویه نوشته شد، یکى از شرائط این بود که امام حسن به معاویه، امیرالمؤمنین نگوید، با او بیعت نکند، معاویه حق تعیین جانشین نداشته باشد
یک تفاوت دیگر این است که امام حسین (علیهالسّلام) از طرف یزید زیر فشار قرار گرفت براى بیعت، به فرماندار مدینه نوشت که باید بر حسینبنعلى سخت بگیرى تا بیعت کند. بیعت یعنى چه؟ بیعت یعنى امضاى خلافت آن شقىِّ خبیثى که رأس کار است. امام حسین گفت: «لا والله لااعطیکم بیدى اعطاء الذلیل» من دست خودم را ذلیلانه در دست شما نمىگذارم؛ یعنى بیعت نمىکنم. «مثلى لایبایع یزید» مثل من با یزید بیعت نمىکند. خب، چون فشار بود براى بیعت، که تا آن ساعت آخر هم ابنسعد و اینها که آمدند مىگفتند یا بیعت یا قتال. تا آخر هم منصرف نبودند. اما امام حسن چى؟ امام حسن به هیچ وجه برایش مسأله بیعت با معاویه مطرح نبود، در قرارداد آتشبس یا صلحى که بین امام حسن و معاویه نوشته شد، یکى از شرائط این بود که امام حسن به معاویه، امیرالمؤمنین نگوید، با او بیعت نکند، معاویه حق تعیین جانشین نداشته باشد، در بعضى از روایات معاویه بعد از خودش امام حسن را به خلافت بگذارد، بعد امام حسین را بگذارد، این چقدر متفاوت است با او. خب بله اگر امام حسن هم زیر فشار قرار مىگرفت، که باید بیعت کنى وضع فرق مىکرد.
۱۳۶۸/۲/۱۱
#صلح امام حسن (ع)
👈۴) امام حسین (علیهالسلام) با حاکم ظالم و ضدّ اسلام مقابله کرد، ولی در زمان امام حسن (علیهالسلام)، ادعای معاویه عمل براساس اسلام بود
تفاوت چهارم این است که در زمان امام حسین این روایت پیغمبر که فرمود «من راى سلطاناً جائراً مستحلاً لحرم الله ناکثاً لعهدالله یعمل فى عبادالله بالجور و الطغیان و لم یغیر علیه بفعل و لاقول کان حقاً على الله ان یدخله مدخله» یعنى کسى که ببیند یک حاکمى دارد ظلم مىکند، جور مىکند، به حقوق مردم تجاوز مىکند، حرام خدا را حلال مىکند، احکام الهى را دگرگون مىکند و چه و چه، بر این واجب است که با این حاکم مقابله کند، این در زمان امام حسین بطور کامل وجود داشت. یزیدی بر سرکار بود که مصداق کامل همهى اینها بود مجسمهى فساد و شرارت و فسق و ظلم و ناحق را حق کردن و مقابله و مبارزهى با اسلام. خب دیگر منتظر چى باشد امام حسین، باید با او مقابله مىکرد، باید علیه او تغیُّر مىکرد و کرد، در زمان امام حسن اینجورى نبود.
امام حسن البته مىدانست یا به علم امامت یا به حدس صائب هوشمندانهى یک انسان بزرگ، که معاویه یک روزى این کارها را خواهد کرد. اما در آن زمان قضیه این نبود، قضیه این بود که معاویه ادعا مىکرد که دارد خونخواهى عثمان را مىکند و ادعا مىکرد که مىخواهد بر طبق احکام الهى عمل بکند و امام حسن هم در همان صلحنامه نوشته که باید تو براساس حکم خدا و سنت پیغمبر عمل بکنى او هم قبول کرده که بر طبق همانها عمل خواهد کرد. ظاهر قضیه این است، این خیلى تفاوت دارد با آنچه که در زمان امام حسین بود؛ بنابراین حدیث پیغمبر در اینجا مصداق پیدا نمىکند ۱۳۶۸/۲/11
#صلح امام حسن(ع)
👈۵) مردم و تاریخ، امام حسین (علیهالسلام) را تمجید کردند، ولی اگر امام حسن (علیهالسلام) کشته میشد، سؤالات زیادی باقی میماند
فرق پنجم زمینههاى متفاوت قضاوت، براى مردم آن زمان و مردم تاریخ. این یک واقعیت است ایشان مىگویند که امام حسین که قیام کرد و به شهادت رسید در زمان خودش هم همه او را تمجید کردند. بعد از خودش هم در طول هزاروسیصدواندى سال همه امام حسین را تمجید کردند چه کسانى که او را به امامت قبول داشتند و حتى کسانى که او را به امامت قبول نداشتند، چون زمینه، زمینهاى بود که هیچ بحثى نبود که باید همینجور عمل بکند. اما امام حسن اگر مىجنگید تا کشته مىشد سؤالهاى زیادى باقى مىماند. یک عدهاى مىگفتند که خب آقا -که حالا ایشان مفصل شرح مىدهند در این کتاب- شما مگر نمىخواستید که دین در جامعه حاکمیت داشته باشد، خب معاویه که گفت من دین را حاکمیت خواهم داد، داد. معاویه که ادعا مىکرد که من حاضرم به کتاب خدا عمل کنم. چرا شما قبول نکردید؟ اگر کسى مىگفت که خب معاویه بعد از شهادت امام حسن خودش را لو مىداد با رفتار خلافش، همان معترضین باز مىگفتند بله خب وقتى امام حسن نباشد او حضرت را از میدان خارج کند، خب بله همین کارها را هم مىکند، افسارگسیخته مىشد. شما مىخواستید خودتان را زنده نگهدارید مىماندید و نمىگذاشتید و جاى سؤال باقى بود.
۱۳۶۸/۲/۱۱
#صلح امام حسن(ع)
✅ سخن آخر اینکه وضعیت، وضعیتی نبود که امکان داشته باشد امام حسن مجتبی(علیهالسّلام) غلبه پیدا کند. همهی عوامل، در جهت عکس غلبهی امام مجتبی(علیهالسّلام) بود. معاویه غلبه پیدا میکرد؛ چون دستگاه تبلیغات در اختیار او بود. چهرهی او در اسلام، چهرهیی نبود که نتوانند موجه کنند و نشان بدهند. اگر امام حسن(ع) صلح نمیکرد، تمام ارکان خاندان پیامبر(ص) را از بین میبردند و کسی را باقی نمیگذاشتند که حافظ نظام ارزشی اصیل اسلام باشد. همه چیز بکلی از بین میرفت و ذکر اسلام برمیافتاد و نوبت به جریان عاشورا هم نمیرسید.
اگر بنا بود امام مجتبی(علیهالسّلام)، جنگ با معاویه را ادامه بدهد و به شهادت خاندان پیامبر منتهی بشود، امام حسین(ع) هم باید در همین ماجرا کشته میشد، اصحاب برجسته هم باید کشته میشدند، «حجربنعدی»ها هم باید کشته میشدند، همه باید از بین میرفتند و کسی که بماند و بتواند از فرصتها استفاده بکند و اسلام را در شکل ارزشیِ خودش باز هم حفظ کند، دیگر باقی نمیماند. این، حق عظیمی است که امام مجتبی(علیهالصّلاةوالسّلام) بر بقای اسلام دارد.
این هم یک بُعد دیگر از زندگی امام مجتبی(علیهالصّلاةوالسّلام) و صلح آن بزرگوار است که امیدواریم خداوند به همهی ما بصیرتی عنایت کند، تا بتوانیم این بزرگوار را بشناسیم و نگذاریم پردهی جهالت و غبار بدشناختییی که تا مدتها بر چهرهی آن بزرگوار بوده، باقی بماند. یعنی حقیقت را باید همه بفهمند و بدانند که صلح امام مجتبی(علیهالصّلاةوالسّلام)، همانقدر ارزش داشت که شهادت برادر بزرگوارش، امام حسین(علیهالصّلاةوالسّلام) ارزش داشت.
☘️irvani.whc.ir
#مدرسه علمیه آیت الله ایروانی
# معاونت فرهنگی
# صلح امام حسن(ع)
امام حسن- سلام اللَّه علیه- آن قدر گرفتاری که از این دوستان و اصحابش داشت از دیگران نداشت. اصحابی که توجه نداشتند که امام زمانشان روی چه نقشه دارد عمل می کند، با خیال های کوچکشان، با افکار ناقصشان در مقابلش می ایستادند و غارتش کردند و اذیتش کردند، و- عرض می کنم که- شکستش دادند.(امام خمینی ره)
آنچه در ادامه آمده گزیده ای از سخنان حضرت امام خمینی(س) است پیرامون شرایطی که موجب صلح امام حسن(ع) با معاویه گردید:
http://irvani.whc.ir/article/view/28776
✳️@iravanikh_qom
☘️irvani.whc.ir
#معاونت فرهنگی
# تحلیل صلح امام حسن علیه السلام
⏪چیزی که امام حسن مجتبی(علیه السلام) را شکست داد نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود(مقام معظم رهبری مدظله)
✅تحلیل صلح امام حسن مجتبی(علیه السلام) ادامه در لینک زیر:
http://irvani.whc.ir/article/view/28777
✳️@iravanikh_qom
☘️irvani.whc.ir
#معاونت فرهنگی
# معرفی کتاب
📚صلح امام حسن (ع): پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه تاریخ
✍️این کتاب از معدود آثار تحلیلی و تفصیلی است که درباره زندگانی امام حسن مجتبی(ع)، موقعیت سیاسی او و شرایط صلح امام با معاویه سخن گفته است. این اثر به همّت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به فارسی ترجمه منتشر شده است.
این کتاب در زمرۀ متقن ترین کتب تاریخی در موضوع خود است و مؤلف در آن به موضوعاتی پرداخته که در کتب مشابه به آنها کمتر توجه شده است.
✳️@iravani_qom
⏪برگزاری نشست آزاد آنلاین زندگی شاد همراه با تحصیل مجازی توسط معاونت فرهنگی مدرسه
وای کلافه شدیم از این نحوه ی درس خوندن، چیکار کنیم؟؟؟🤔
چطور برنامه ریزی کنیم که هم به درس خودمون برسیم، هم درس بچه هامون، هم کارهای خونه؟؟؟🤔
حسابی همگی داخل خونه افسرده شدیم😩
و........
عزیزم داخل نشست با حضور خانم کارشناس(استاد حوزه و دانشگاه) شرکت کن👇
#پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ داخل سامانه سی روم، همراه ما باشید👇
همراه با پرسش و پاسخ👇
https://croom.ir/b/ay9-zgz-vro-uot
@iravanikh_qom
irvani.whc.ir
#مدرسه_علمیه_آیت_الله_ایروانی
#آموزش
#کلاس_رفع_اشکال_خودخوان
قابل توجه طلاب محترم:
طلابی که درس آشنایی با نهج البلاغه (خودخوان) را دارند امروز (22 آبان) کلاس رفع اشکال این درس ساعت 15-16 در سامانه مدرس برگزار می گردد.
@iravanikh_qom
irvani.whc.ir
#مدرسه_علمیه_آیت_الله_ایروانی
#آموزش
#دستورالعمل_حضوروغیاب_مجازی
قابل توجه طلاب محترم:
شرایط و نحوه حضور و غیاب طلاب در شرایط آموزش مجازی بدین شرح است:
1. بر اساس فصل پنجم آئیننامه آموزشی:
✅شرکت طلبه در تمامی برنامههای درسی و فعالیتهای آموزشی، تربیتی و پژوهشی تحت برنامه الزامی است.
✅حداکثر غیبت برای هر واحد درسی، اعم از نظری و عملی، سه شانزدهم ساعات آن درس است.
2.دستورالعمل حضور و غیاب در شرایط مجازی، براساس اطلاعیهها و مفاد نشستهای توجیهی:
✳️نظر به لزوم برقراری تعامل فیمابین استاد و طلبه و حفظ پویایی و نشاط در کلاس مجازی، توصیه اکید بر حضور برخط طلاب در کلاس است؛ مگر اینکه طلبه¬اي با تأیید معاون آموزش مدرسه عذر موجه داشته باشد که در اين صورت از فایلهای ضبطشده کلاس استفاده نماید.
✳️طلبه موظف است غیبت خود را در کلاس برخط، قبل از کلاس، با معاون آموزش مدرسه یا نماینده وی هماهنگ كند و معاون آموزش فهرست طلابی که امکان حضور در کلاس برخط را ندارند در اختیار استاد قرار دهد.
✳️در خصوص طلابی که بر اساس حضور و غیاب سامانه مدرس غیبت داشتهاند؛ استاد می تواند؛ پس از دریافت فهرست طلابی که به صورت موجه در کلاس برخط شرکت نداشته¬اند؛ جهت اطمینان از بهرهبرداری طلبه از فایلهای ضبطشده، با انجام یک ارزشیابی مختصر با تعیین مدت زمان محدود، حضور طلبه در کلاس را طبق روال معمول در پرتال استاد ثبت كند.
@iravanikh_qom
دوستان سلام
فردا شنبه ٢٤ آبان ماه عضويت در سراسر كتابخانه هاي عمومي به صورت رايگان خواهد بود.
با مراجعه سايت samanpl.ir نسبت به عضويت در كتابخانه اقدام نمايید.
این فرصت را از دست ندهید!🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰چند ترفند برای محافظت رسانهای از کودکان در دوران کرونا
منبع: ساترا
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
قابل توجه اساتید مقالات پایانی
✅ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اساتید گرامی در کلاس درس مقالات پایانی خود در سامانه مدرس، کارگاه منبع یابی برای طلاب برگزار کنید .
✅ در گروه درسی خود در ایتا، لینک پایگاه ها و کتابخانه های دیجیتالی را قرار دهید .
✅پس از برگزاری گزارشی کوتاه از کار رابه معاونت پژوهش تحویل بدهید.
✅ زمان برگزاری کارگاه از تاریخ 24 تا 30 آبان ماه می باشد.
🔮🔮 معاونت پژوهش قدر دان زحمات شما است. اجرکم عندالله
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
#معاونت فرهنگی
#نشست آنلاین زندگی شاد همراه با تحصیل مجازی
🔮🔮 از کلیه خواهرانی که در نشست آنلاین پنجشنبه 22 آبان ماه با موضوع " زندگی شاد همراه با تحصیل مجازی"شرکت کردند کمال تشکر را داریم و امتیاز ویژه در کارنامه فرهنگی آنان ثبت خواهد شد.
✅برخی طلاب نتوانستند در نشست شرکت کنند. البته نام آنان در هنگام ورود به جلسه برای مدیر نشست نمایان شد اما به دلیل ناآشنایی با فضای نشست در سامانه دعوت شده، قبل از تأیید مدیر از کلاس بیرون شدند. از آنجا که مدرسه درصدد برگزاری نشست ها و جلسات خود در این بستر است برای اینکه دوباره مشکلاتی اینچنین بوجود نیاید مراحل ورود به نشست های مجازی مدرسه را مرور می کنیم
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
هدایت شده از مدرسه علمیه تخصصی آیت الله میرزا یوسف ایروانی ره
🍃🍃🌸🌸 irvani.whc.ir
#معاونت پژوهش
#معاونت فرهنگی
#راهنمای شرکت در جلسات آنلاین مدرسه
✅مرحله اول:
با زدن بر روی لینک جلسه، صفحه فوق باز می شود که عنوان جلسه در آن قید شده است. در کادر نام و نام خانوادگی طلبه تایپ گردد و دکمه پیوستن را کلیک نمایید تا وارد فضای گفتگو گردید.
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
هدایت شده از مدرسه علمیه تخصصی آیت الله میرزا یوسف ایروانی ره
🍃🍃🌸🌸 irvani.whc.ir
#معاونت پژوهش
#معاونت فرهنگی
#راهنمای شرکت در جلسات آنلاین مدرسه
✅مرحله دوم:
با تایپ نام و نام خانوادگی طلبه و زدن دکمه پیوستن، کادر فوق باز می گردد که دارای پیغامی است. برخی بزرگوارانی که می خواستند وارد نشست زندگی شاد گردند با آمدن این کادر به گمان اینکه پیغام خطا است، صفحه را بستند و لذا نتوانستند وارد کلاس گردند.
👈پیغام فوق به معنای این است که تقاضای شما برای پیوستن به جلسه، برای مدیر جلسه ارسال شده است و شما باید منتظر تأیید مدیر جلسه باشید که حدود20ثانیه به طول می انجامد لذا با ورود به این صفحه صبر کنید تا از طرف مدیر جلسه تأیید شوید.
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
هدایت شده از مدرسه علمیه تخصصی آیت الله میرزا یوسف ایروانی ره
🍃🍃🌸🌸 irvani.whc.ir
#معاونت پژوهش
#معاونت فرهنگی
#راهنمای شرکت در جلسات آنلاین مدرسه
✅مرحله سوم:
با تأیید مدیر جلسه، صفحه فوق باز می شود که با تأیید گزینه " تنها شنونده" وارد جلسه می شوید.
در صورتی که " میکروفون" را تأیید کنید صفحه جدیدی برای شما باز می شود جهت تست صدا.
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
هدایت شده از مدرسه علمیه تخصصی آیت الله میرزا یوسف ایروانی ره
🍃🍃🌸🌸 irvani.whc.ir
#معاونت پژوهش
#معاونت فرهنگی
#راهنمای شرکت در جلسات آنلاین مدرسه
✅مرحله چهارم:
با زدن بر روی میکروفون، پیغام فوق ظاهر می شود که نشان می دهد سیستم در حال بررسی قابلیت میکروفون در دستگاه شماست لذا منتظر باشید
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
🍃🍃🌸🌸 irvani.whc.ir
#معاونت پژوهش
#معاونت فرهنگی
#راهنمای شرکت در جلسات آنلاین مدرسه
✅مرحله پنجم:
در صورتی که دستگاه شما قابلیت میکروفون داشته باشد صفحه فوق برای شما باز خواهد شد که با زدن بر روی گزینه"بله" شما وارد جلسه شده و هم صوت جلسه را دارید و هم افراد حاضر در جلسه می توانند صوت شما را داشته باشند.
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom
هدایت شده از مدرسه علمیه تخصصی آیت الله میرزا یوسف ایروانی ره
🍃🍃🌸🌸 irvani.whc.ir
#معاونت پژوهش
#معاونت فرهنگی
#راهنمای شرکت در جلسات آنلاین مدرسه
✅مرحله ششم:
در صورتی که تمامی مراحل را به خوبی طی کرده باشید وارد جلسه خواهید شد.
اکثر قابلیت های این جلسات آنلاین مانند سامانه مدرس است که تمامی طلاب با آن آشناییت دارند مانند گفتگوی دوسویه، ارسال پیام و...
👈نکته:
با ورود به کلاس در صورتی که مشکلی داشتید می توانید در قسمت پیامهای خصوصی، برای مدیر جلسه پیام بگذارید
✴️به امید دیدار شما در جلسات آنلاین مدرسه
🍃🍃🌸🌸 @iravanikh_qom