#پرونده_شنیداری
✅لینک باکس برنامه های تفسیر قران امام موسی صدر سال دوم (مجموعه جلسات 21) در رادیو پژوهش پژوهشگاه
👤ارائه دهنده: دکتر شریف لک زایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
⬅️شروع جلسات از 1400/1/25 شب اول ماه مبارک رمضان1442 ه.ق
✅پایان جلسات: سه شنبه 1400/2/14 شب 22 ماه مبارک رمضان 1442
⬅️صوت جلسات در کانال تلگرام و ایتای پژوهشگاه نیز موجود است.
📒کانال صوت پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در ایتا
🌐https://eitaa.com/isca_seda
📒کانال صوت پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در تلگرام
🌐https://t.me/iscaseda
1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه اول
🌐http://dte.bz/isca_tafsir01
2️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه دوم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir02
3️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه سوم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir03
4️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه چهارم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir04
5️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه پنجم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir05
6️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه ششم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir06
7️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هفتم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir07
8️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هشتم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir08
9️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه نهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir09
🔟تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه دهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir10
1️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه یازدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir11
2️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه دوازدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir12
3️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه سیزدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir13
4️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه چهاردهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir14
5️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه پانزدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir15
6️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه شانزدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir16
7️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هفدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir17
8️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هجدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir18
9️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه نوزدهم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir191
0️⃣2️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه بیستم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir20
1️⃣2️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه بیست و یکم
🌐http://dte.bz/isca_tafsir21
❎معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی:رسالت دفتر تبلیغات اسلامی بالاتر از رسالتی است که حوزه های علمیه دنبال می کنند
💠معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: رسالت این دفتر بالاتر از رسالتی است که حوزه های علمیه دنبال می کنند، زیرا این نهاد حوزوی موظف است که دین را به شکل درست، کامل و جامع به جامعه معرفی کند، از این رو، باید یک بسته ای از فعالیت ها را مد نظر خود قرار داده و انجام دهد.
💠مشاهده متن کامل خبر⬇️⬇️⬇️
🌐http://dte.bz/HdVr2
ماه مهمانی خدا هدیه ات رو گرفتی؟! 📚🎁
📚کتابهای قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) با ۵۰ درصد تخفیف و دیگر کتابها با تخفیفات فراوان هم تا پایان ماه مبارک در سایت پژوهان قرارداده شده.
برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر از این کتابهای ارزشمند به سایت پژوهان به آدرس
🌐 pajoohaan.ir/group/73
18.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ضیافت ۱۴۰۰
🔸برنامه پنجاه و پنجم
ویژه برنامه های فرهنگی(مجازی) مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک #رمضان_۱۴۰۰
🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر #نجف_لکزایی
🔺جلسه سوم
🔸 #حکمرانی_علوی
حکمرانی منصفانه و عادلانه
aparat.com/hekmateislami
@hekmateislami
11.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 دعای #روز_بیست_و چهارم ماه مبارک رمضان و تفسیر آن
👈 با تفسیر حجت الاسلام دکتر #لک_زایی معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی
🌸 و با نوای #میثم_مطیعی
💮 در منتظر تفسیر دعای هر روز ماه رمضان باشید.
📿 با ارسال این مطلب به دیگران در #ثواب آن شریک شوید.
🌐https://eitaa.com/isca24/9512
#نکتههای_قرآنی_تمدنی_رمضان_1442
#حبیب_الله_بابایی
#پژوهشکده_مطالعات_تمدنی_واجتماعی
✍️نویسنده: دکتر حبیب الله بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی
✅قدر، نظم اجتماعی، و مسارعه (قسمت پنجم)
⬅️اقتضای تحقق نظم تمدنی توسعۀ اندازهها و قَدَرهای انسانی در نظام پرورشی، و تربیت نسل امتگون (ان ابراهیم کان امه قانتا لله) است. تربیت نسل فرد ـ امت در واقع توسعه اندازههای فردفردهای مسلمان و ایجاد موجی از امم (فردـ امتها) در درون امت اسلام است. بدون چنین نسلی، امکانی برای توسعه قَدَرهای اجتماعی و ایجاد نظم تمدنی در عالم اسلام وجود نخواهد داشت. در این باره به نظر میرسد یکی از راههای تبدیل نسل عادی به نسل امت و تربیت انسان ـ امت در جامعه مسلمانان، نهادینه کردن فرهنگ مسارعه و مسابقه در خیر و نیکی در نظام پرورشی مسلمانان است. مسارعه و مسابقه، خیر خُردِ فردی را به خیر کلانِ جمعی تبدیل میکند و از آن رهگذر، نیکیای در مقیاس تمدن و نسلی در مقیاس امت پدید میآید.
https://eitaa.com/isca24/9513
#نکتههای_قرآنی_تمدنی_رمضان_1442
10.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 دعای روز_بیست_و پنجم ماه مبارک رمضان و تفسیر آن
👈 با تفسیر حجت الاسلام دکتر #لک_زایی معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی
🌸 و با نوای #میثم_مطیعی
💮 در منتظر تفسیر دعای هر روز ماه رمضان باشید.
📿 با ارسال این مطلب به دیگران در #ثواب آن شریک شوید
🌐https://eitaa.com/isca24/9515
#نکتههای_قرآنی_تمدنی_رمضان_1442
#حبیب_الله_بابایی
#پژوهشکده_مطالعات_تمدنی_واجتماعی
✍️نویسنده: دکتر حبیب الله بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی
ارادی بودن تمدن و ضرورت "سرعت" (قسمت ۲۴)
برخی چون اراده انسانی را در تحولات اجتماعی اساسا نادیده میگیرند، سیر تمدن را سیری طبیعی (و شاید جبری) و بسیار آهسته و کُند تصور میکنند به گونهای که امکانی برای سیر سریع آن در دورههای رشدش وجود ندارد. در مقابل، آنهایی که تمدنها را نه ساختۀ دست پنهان تاریخ، بلکه ساختۀ دست آشکارِ انسانها میدانند (همانطور زوال تمدنها را ساختۀ عملکرد انسانها تلقی میکنند) سرعت بخشیدن به سیر ظهور و یا زوال تمدن را ممکن و شدنی میدانند. هر چند شاید در نگاه فلسفی ـ تاریخی در سلسله دورههای تاریخ پرش و حفرهای وجود نداشته باشد و سلسلۀ حوادث در ارتباط و اتصال با همدیگر باشد، ولی همین سیر متصل و مرتبط به هم با ارادههای متراکم انسانی قابلیت سرعتگرفتن را دارد و میتواند سیر تمدنی را کوتاهتر، نزدیکتر، و سهلالوصولتر کند.
https://eitaa.com/isca24/9519
16.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ضیافت ۱۴۰۰
🔸برنامه هفتادم
ویژه برنامه های فرهنگی(مجازی) مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک #رمضان_۱۴۰۰
🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر #نجف_لکزایی
🔺جلسه هفتم
🔸 #حکمرانی_علوی
حکمرانی در عرصه کار آمدی، پاسخگویی،شفافیت و عدالت
https://eitaa.com/isca24/9520