eitaa logo
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
2.2هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
237 فایل
پایگاه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی www.isca.ac.ir پایگاه رادیو پژوهش http://radio.isca.ac.ir کانال رسمی آرشیو صوت پژوهشگاه @isca_seda کانال رسمی پژوهشگاه در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/isca24 ارتباط با مدیر و ارسال مطلب @Isca_ac_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
✅لینک باکس برنامه های تفسیر قران امام موسی صدر سال دوم (مجموعه جلسات 21) در رادیو پژوهش پژوهشگاه 👤ارائه دهنده: دکتر شریف لک زایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ⬅️شروع جلسات از 1400/1/25 شب اول ماه مبارک رمضان1442 ه.ق ✅پایان جلسات: سه شنبه 1400/2/14 شب 22 ماه مبارک رمضان 1442 ⬅️صوت جلسات در کانال تلگرام و ایتای پژوهشگاه نیز موجود است. 📒کانال صوت پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در ایتا 🌐https://eitaa.com/isca_seda 📒کانال صوت پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در تلگرام 🌐https://t.me/iscaseda 1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه اول 🌐http://dte.bz/isca_tafsir01 2️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه دوم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir02 3️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه سوم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir03 4️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه چهارم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir04 5️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه پنجم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir05 6️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه ششم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir06 7️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هفتم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir07 8️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هشتم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir08 9️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه نهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir09 🔟تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه دهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir10 1️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه یازدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir11 2️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه دوازدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir12 3️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه سیزدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir13 4️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه چهاردهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir14 5️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه پانزدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir15 6️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه شانزدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir16 7️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هفدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir17 8️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه هجدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir18 9️⃣1️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه نوزدهم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir191 0️⃣2️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه بیستم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir20 1️⃣2️⃣تفسیر_قرآن امام موسی صدر سال دوم جلسه بیست و یکم 🌐http://dte.bz/isca_tafsir21
❎معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی:رسالت دفتر تبلیغات اسلامی بالاتر از رسالتی است که حوزه های علمیه دنبال می کنند 💠معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: رسالت این دفتر بالاتر از رسالتی است که حوزه های علمیه دنبال می کنند، زیرا این نهاد حوزوی موظف است که دین را به شکل درست، کامل و جامع به جامعه معرفی کند، از این رو، باید یک بسته ای از فعالیت ها را مد نظر خود قرار داده و انجام دهد. 💠مشاهده متن کامل خبر⬇️⬇️⬇️ 🌐http://dte.bz/HdVr2
ماه مهمانی خدا هدیه ات رو گرفتی؟! 📚🎁 📚کتابهای قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) با ۵۰ درصد تخفیف و دیگر کتابها با تخفیفات فراوان هم تا پایان ماه مبارک در سایت پژوهان قرارداده شده. برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر از این کتابهای ارزشمند به سایت پژوهان به آدرس 🌐 pajoohaan.ir/group/73
18.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۴۰۰ 🔸برنامه پنجاه و پنجم ویژه برنامه های فرهنگی(مجازی) مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک ۱۴۰۰ 🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر 🔺جلسه سوم 🔸 حکمرانی منصفانه و عادلانه aparat.com/hekmateislami @hekmateislami
🌺 شانزدهم اردیبهشت، سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی(ره) 🌐
مقام معظم رهبری: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است.
11.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 دعای چهارم ماه مبارک رمضان و تفسیر آن 👈 با تفسیر حجت الاسلام دکتر معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی 🌸 و با نوای 💮 در منتظر تفسیر دعای هر روز ماه رمضان باشید. 📿 با ارسال این مطلب به دیگران در آن شریک شوید. 🌐https://eitaa.com/isca24/9512
✍️نویسنده: دکتر حبیب الله بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی ✅قدر، نظم اجتماعی، و مسارعه (قسمت پنجم) ⬅️اقتضای تحقق نظم تمدنی توسعۀ اندازه‌ها و قَدَرهای انسانی در نظام پرورشی، و تربیت نسل امت‌گون (ان ابراهیم کان امه قانتا لله) است. تربیت نسل فرد ـ امت در واقع توسعه اندازه‌های فردفردهای مسلمان و ایجاد موجی از امم (فردـ‌ امت‌ها) در درون امت اسلام است. بدون چنین نسلی، امکانی برای توسعه قَدَرهای اجتماعی و ایجاد نظم تمدنی در عالم اسلام وجود نخواهد داشت. در این باره به نظر می‌رسد یکی از راه‌های تبدیل نسل عادی به نسل امت و تربیت انسان ـ امت در جامعه مسلمانان، نهادینه کردن فرهنگ مسارعه و مسابقه در خیر و نیکی در نظام پرورشی مسلمانان است. مسارعه و مسابقه، خیر خُردِ فردی را به خیر کلانِ جمعی تبدیل می‌کند و از آن رهگذر، نیکی‌ای در مقیاس تمدن و نسلی در مقیاس امت پدید می‌آید. https://eitaa.com/isca24/9513
10.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 دعای روز_بیست_و پنجم ماه مبارک رمضان و تفسیر آن 👈 با تفسیر حجت الاسلام دکتر معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی 🌸 و با نوای 💮 در منتظر تفسیر دعای هر روز ماه رمضان باشید. 📿 با ارسال این مطلب به دیگران در آن شریک شوید 🌐https://eitaa.com/isca24/9515
✍️نویسنده: دکتر حبیب الله بابایی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی ارادی بودن تمدن و ضرورت "سرعت" (قسمت ۲۴) برخی چون اراده انسانی را در تحولات اجتماعی اساسا نادیده می‌گیرند، سیر تمدن را سیری طبیعی (و شاید جبری) و بسیار آهسته و کُند تصور می‌کنند به گونه‌ای که امکانی برای سیر سریع آن در دوره‌های رشدش وجود ندارد. در مقابل، آنهایی که تمدن‌ها را نه ساختۀ دست پنهان تاریخ، بلکه ساختۀ دست آشکارِ انسان‌ها می‌دانند (همان‌طور زوال تمدن‌ها را ساختۀ عملکرد انسان‌ها تلقی می‌کنند) سرعت بخشیدن به سیر ظهور و یا زوال تمدن‌ را ممکن و شدنی می‌دانند. هر چند شاید در نگاه فلسفی ـ تاریخی در سلسله دوره‌های تاریخ پرش و حفره‌ای وجود نداشته باشد و سلسلۀ حوادث در ارتباط و اتصال با همدیگر باشد، ولی همین سیر متصل و مرتبط به هم با اراده‌های متراکم انسانی قابلیت سرعت‌گرفتن را دارد و می‌تواند سیر تمدنی را کوتاه‌تر، نزدیک‌تر، و سهل‌الوصول‌تر کند. https://eitaa.com/isca24/9519
16.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۴۰۰ 🔸برنامه هفتادم ویژه برنامه های فرهنگی(مجازی) مجمع عالی حکمت اسلامی در ماه مبارک ۱۴۰۰ 🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر 🔺جلسه هفتم 🔸 حکمرانی در عرصه کار آمدی، پاسخگویی،شفافیت و عدالت https://eitaa.com/isca24/9520