📸 گالری تصاویر |هشتاد و دومین سفر شهرستانی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مقصد باغبهادران
🔹مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بهمنظور حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه، نشست با مدیران مدارس و بازدید از مدارس به باغ بهادران سفر کرد.
🔹عکس: جواد نصیری
♨️ تصاویر بیشتر:
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/121411
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
https://eitaa.com/isf_medu_ir
راه علاج تمام مشکلات فرهنگی در سند تحول بنیادین است
🔹«ابراهیمی»، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: برای شهید سلیمانی مکتب تعریف میکنند چراکه وی در نسل نوجوان و جوان اثرگذار است؛ او برای خود چیزی را نخواست و هر آنچه تلاش کرد برای ملت بود.
🔹دهها هزار ساعت جهت نگارش سند تحول بنیادین با حضور نخبگان زمان و برنامه صرف شد و راه علاج مشکلات فرهنگی در سند تحول بنیادین است و این سند نیروی انسانی را عنصر اصلی و سازنده میداند و نیروی انسانی است که تمام ویژگیهای مدرسه ایدهآل را که در سند تحول بنیادین ذکر شده است محقق کند.
🔹طی دو سال کرونا باعث شد تا با کمبود امکانات و چالشهای فیزیکی، ساختاری و تأسیساتی در مدارس روبهرو شدیم و تخصیص تجهیزات و اعتبارات ویژهای صورت گرفت تا این مشکلات برطرف شود؛ برای اینکه مشکلات فضای فیزیکی را به حداقل برسانیم طی دو سال گذشته و بهصورت میانگین روزانه ۲/۵ کلاس درس را با افتتاح کردهایم و یا تفاهمنامه برای ساخت آن منعقد کردیم.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:👇
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/121672
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
@isf_medu_ir
بهرهگیری از ظرفیت بازیهای بومی محلی جهت غنیسازی اوقات فراغت دانشآموزان مدارس شبانهروزی استان اصفهان
🔹«بنیلوحی»، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: مدارس شبانهروزی، با برنامه تماموقت و ۲۴ ساعته تأسیس شدهاند و باید برای تمامی ابعاد آموزشی، تربیتی، هنری، ورزشی و... برنامه داشته باشند.
🔹باتوجهبه دوری دانشآموزان از خانواده در طول هفته، غنیسازی اوقات فراغت یکی از مهمترین انتظارات از مدارس شبانهروزی است که دراینخصوص، میتوان از ظرفیت بازیهای بومی محلی استفاده کرد؛ همچنین با آموزش مهارتهای فنی و هنری به دانشآموزان در قالب طرح خوداتکایی میتوان دانشآموزان را در مسیر تولید و اشتغال هدایت کرد.
🔹خوابگاه محل زندگی دانشآموزان است و برای این زندگی گروهی، مهارتهایی موردنیاز است و ضرورت دارد آموزش این مهارتها، توسط سرپرستان خوابگاهها مدنظر قرار گیرد.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:👇
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/122102
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
@isf_medu_ir
در رویداد «روش سبز» مناطق کمبرخوردار و حاشیهای شهر اصفهان را پوشش خواهیم داد
🔹«پناهی»، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: جشنواره ایران جوان بمان در حوزه دانشآموزان دختر و بانوان فرهنگی استان اصفهان در راستای تحکیم خانواده و جوانی جمعیت اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوبی روبهرو بوده است.
🔹نخبگان زنان فرهنگی استان اصفهان نیز طی رویدادی به نام شمیم ریحانه شناسایی شدند تا از پتانسیل بانوان فرهنگی استان جهت اجرای برنامههای مختلف از سطوح ملی تا مدرسه بهره ببریم.
🔹رویداد رویش سبز را هم در مناطق محروم استان اصفهان طرحریزی کردیم و از شهرستانهای استان تا مناطق کمبرخوردار و حاشیه شهر اصفهان را در این راستا پوشش میدهیم.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:👇
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/122231
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
@isf_medu_ir
آغاز طرح شهید محمود وند در استان اصفهان / شناسایی، جذب و آموزش بیش از ۸۵ درصد کودکان بازمانده از تحصیل
🔹«سلطانی»، رئيس اداره آموزش دوره دوم ابتدايی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: فرایند انسداد مبادی بیسوادی و شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، با عنوان طرح «شهید علی محمود وند» در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان اصفهان آغاز شد.
🔹در سال تحصیلی گذشته با مشارکت، همت و تلاش بیوقفه افراد پیگیریکننده در سطح مناطق و نواحی با پشتیبانی اداره آموزش دوره دوم ابتدایی معاونت آموزش ابتدایی در بازهٔ زمانی ۴ماهه، ۱۰۰ درصد کودکان بازمانده از تحصیل مورد پیگیری قرار گرفتند و بیش از ۸۵ % کودکان بازمانده شناسایی شدند که نسبت به آمار شناسایی شده سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، رشد ۳۷% حاصل شد.
🔹بیش از ۹۰۰ نفر از مدیران مدارس ابتدایی به عنوان پیگیری کننده در این طرح، از سوی مناطق و نواحی استان تخصیص یافته اند.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:👇
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/122257
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
@isf_medu_ir