تجلیل از ۱۰۰ اثر برتر جشنواره تجربهنگاری من امانت دارم ۲/ تجربهنگاری پیرامون ساحتهای سند تحول بنیادین هدف جشنواره بوده است
🔹«حمیدی»، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: دومین دوره برنامه من امانت دارم ۲ را پس از موفقیت اجرای این برنامه در سال گذشته و با عنوان تجربهنگاری پیرامون ساحتهای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برنامهریزی کردیم.
🔹در سال جاری ۳۹۸ اثر جشنواره تجربهنگاری من امانت دارم ۲ با موضوع حیا، آرامش پایدار دریافت کردیم که پس از داوری و بررسی بالغ بر ۱۰۰ اثر بهعنوان آثار برتر انتخاب شد.
🔹سعی ما بر این است تا تمامی اثر را در قالب مجموعه محتوایی قابلاستفاده بهصورت واحد در اختیار مدارس استان قرار دهیم؛ آثار برگزیده این جشنواره موردتوجه وزارت آموزش و پرورش نیز قرار گرفته است.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:👇
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/124528
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
https://eitaa.com/isf_medu_ir
📸گالری تصاویر| اختتامیه جشنواره «من امانت دارم ۲» استان اصفهان
🔹جشنواره «من امانت دارم ۲» با محوریت چگونگی آموزش حیا به دانشآموزان و ترویج حیا در تعاملات مدرسهای و با مشارکت معلمان و کادر شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی اجرایی شد و با معرفی ۱۰۰ برتر به کار خود پایان داد.
🖼 عکس: جواد نصیری
♨️ تصاویر بیشتر:
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/124534
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
https://eitaa.com/isf_medu_ir
امانتداری جزء جدانشدنی از فرایند معلمی است
🔹«ابراهیمی»، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین اختتامیه جشنواره من امانتدارم ۲: از میان تمام مخلوقات خداوند سبحان انسان را اشرف مخلوقات میداند و او را جانشین خود معرفی کرده است چرا که ویژگی انسان عقل و خرد و علم و اندیشه ویژگی بارز انسان است.
🔹یکی از فضائل اخلاقی امانتدار بودن است و این ویژگی انسانهای متعالی است و همه ادیان و مکاتب بشری فضیلت اخلاقی امانتداری را میستایند.
🔹افتخار در مدارس دولتی و غیردولتی کسب میشود به آن میبالیم و افتخار میکنیم و اتفاقات نامیمون نیز در آنها نیز همه را درگیر میکند لذا حکمرانی آموزش و پرورش بر تمامی مدارس لازم و ضروری است.
♨️متن کامل خبر را اینجا بخوانید:👇
https://isf.medu.gov.ir/fa/node/124530
💠لینک کانال آموزش و پرورش استان اصفهان:
https://eitaa.com/isf_medu_ir