eitaa logo
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان
961 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
2.4هزار ویدیو
477 فایل
صفحه رسمی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان آدرس: خیابان مسجد سید کوچه ۲۴ تلفن: ۰۳۱۳۲۳۵۷۶۱۳ نمابر: ۰۳۱۳۲۳۵۷۸۷۵ ارتباط با ادمین: @isfahanmasajed_admin کانال خبرنامه: @khabarnamehmasjed کانال منبر: @menbarisfahan
مشاهده در ایتا
دانلود
بصیرت؛ قهرمان‌سازی از اغتشاشگران؛ ادعای کمک حمید قره‌حسنلو به مجروحان اغتشاشات ۱۲ آبان کرج تکذیب شد/ رئیس‌کل دادگستری استان البرز: اینکه حمید قره‌حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان‌ماه در کرج کمک کرده، صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته/ نکته قابل‌توجه این است که محل شهادت شهید عجمیان که حمید قره‌حسنلو در این محل حضور داشته، با محل ضرب و شتم طلبه مجروح شده فاصله قابل‌توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته هم‌زمان در ۲ محل حضور داشته باشد/ یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره‌حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج در روز ۱۲ آبان‌ماه و در جریان شهادت سید روح‌الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
15.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺این فیلم، قسمت قابل پخشی از جنایت توحشگران در کرج است؛ این روزها که عوامل آن جنایت پای میز محاکمه رسیده‌اند عده‌ای در تلاشند با هشتگ اعدام نکنید برای جنایتکاران حاشیه امن ایجاد کنند. این فیلم دلخراش را از ثانیه ۱۱۸ به بعد حتما ببینید تا اگر جایی هشتگِ اعدام نکنید دیدید متوجه شوید که دقیقا برای عادی سازیِ چه جنایتِ عریانی دارند هشتگ_سازی می‌کنند... 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
🔻آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🖋 مهدی جمشیدی 🔹بسیار اندک‌ بودند، امّا می‌خواستند «وانمود» کنند که فراونند. می‌خواستند «گروهک‌های مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااین‌حال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر می‌کردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعله‌ور شود. نه‌فقط «جرقه»، بلکه «آتش‌ها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها هم‌صدا و هم‌داستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعره‌های بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی ‌رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دست‌وپا زدند و هوچی‌گری و روایت‌سازی و بازی‌پردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابان‌های ایران. و تلخ‌تر و  سوزاننده‌تر از همه، روایت‌های دروغین بود. و از این جمله، متهم‌ساختن آیت‌الله خامنه‌ای به «دیکتاتوری». 🔹آیت‌الله خامنه‌ای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظاره‌گر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینه‌های زاویه‌دار با او» به قدرت رسیده‌اند، منطق مردم‌سالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینه‌ها، «کارشکنی» و «سنگ‌اندازی» نکرده و جهت‌گیری‌های شخصی‌اش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🔹آیت‌الله خامنه‌ای در وظایف قوا و نهادها  دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بی‌عمل» و «عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، به‌صورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش می‌رود نه خواسته‌های شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایه‌ای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🔹آیت‌الله خامنه‌ای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار می‌ورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با این‌که «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانی‌های فرهنگی‌اش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامه‌های فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمان‌سازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکری‌اش. «آیت‌الله خامنه‌ایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجت‌الاسلام خامنه‌ایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حال‌وهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🔹عدّه‌ای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردید، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نه‌فقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجان‌زدگانِ بازی‌خورده» را از «غرض‌ورزانِ بازی‌ساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» این‌گونه است؟! 🔹نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاج‌قاسم سلیمانی در وصیّت‌نامه‌اش، آیت‌الله خامنه‌ای را «مظلوم» نخواند؟! چه خون‌دل‌ها که نخورده است در این سال‌ها، و چه دردها و رنج‌ها که پنهان نساخته است در عمق سینه‌اش... . از چشمانِ قلمم، اشک می‌چکد و از حنجره‌اش، فریاد برمی‌آید. 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
🔺 پوستر سمت چپ از محمد مهدی کرمی عامل جنایت_کرج در حال منتشر شدن است؛ هر کجا این پوستر را دیدید عکس سمت چپ را برای منتشر کننده بفرستید... عکس سمت چپ نشان می‌دهد که کفشی را بلند کرده و به شدت بر صورت فردی که نیمه جان بر زمین افتاده می‌کوبد و سپس محکم لگدی به او میزند و بعد هم او را روی زمین میکشد. این روزها یا می‌گویند: او به بابایش گفته "به مامان چیزی نگو" یا میگویند: او ورزشکار بوده است... بله بگذارید جمله را کامل کنیم: به مادرش نگویید که پسر ورزشکارت کفشی را بلند کرد و بر صورت پیکری نیمه جان کوبید و سپس با لگد به جان پیکر افتاد و بعد هم فرد نیمه جان را روی زمین کشید و کشید و کشید ... به مادر اینها رو نگویید؛ هر مادری فرزندش را دوست دارد پس اینکه فرزندش را اینگونه بشناسد قطعا برایش سخت خواهد بود... آن روزی که سعودی اینترنشنال این جماعت را دعوت به آدم کشی می‌کردند فیلم منتشر می‌کردیم و می‌گفتیم: ماسک که هیچ، تمام صورت را هم بپوشانید پهپاد شما را شناسایی خواهد کرد. بله، ما خیلی تلاش کردیم این بچه‌ها دست به جنایت نزنند، اما سعودی اینترنشنال ها از آنها قاتل ساختند... 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
6.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چرا خدای مهربان تر از مادر بندگانش را عذاب می کند؟ 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
(۱) 🔅ضرورت و فوائد برای تحقق توانمندسازی امام محله؛ 🔻 انسان برای اینکه کاری را انجام دهد باید چهار مرحله را طی کند: 1️⃣ اندیشه؛ گاه لازم است برای برای نائل شدن به یک علم یا تحقق یک عمل، اندیشه انسان نسبت به آن قانع شود. تا شخصی نسبت به امری مشکل نظری داشته باشد به انجام آن مبادرت نخواهد کرد. 2️⃣ انگیزه؛ گاه فرد در ساحت اندیشه مشکلی ندارد ولی هنوز مبادرت به عمل نمی کند. در اینجا فرد باید نسبت به انجام آن رغبت و گرایش کامل داشته باشد. 3️⃣ مهارت؛ گاه فرد به صرف منطقی دانستن یا انگیزه داشتن نسبت به امری نمی تواند عمل مربوطه را انجام دهد. گاه بی عملی ناشی از عدم مهارت کافی در آن عمل است. 4️⃣ رفع موانع؛ گاه شاهد هستیم علیرغم وجود سه مرحله ی قبلی، بازهم عملی اتفاق نمی افتد. در سه مرحله قبلی مقتضی ایجاد می شود و در مرحله آخر با رفع مانع، اقدام صورت می گیرد. 👈 یکی از مهمترین ابزارهایی که می تواند با به کارگیری و مدیریت آن، زمینه را برای جامعه پردازی و هدایت محیط و افراد تحت تکفل خود بکارگیرد، مساله برگزاری در زمینه های مختلف است. محتوایی که در نمایشگاه تهیه و تدارک شده است، نمایشی تام از دستورالعمل ها و نحوه ی پیاده سازی ابزارهای مورد نیاز امام محله از جمله گعده داری، به زبانی ساده و روان است. ➕محتوای ارائه شده، برشی از جلد اول کتاب "آشنایی با گعده داری؛ ماهیت و راهکارهای اجرای آن" می باشد. ⬇️ دریافت فایل pdf کتاب 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
جلسه هم اندیشی مربیان نوجوان.m4a
42.39M
بِسْمْ أللّٰھِ الرَّحْمٰنِ الرَّحْیٖمْ🌿 🎧 صوت جلسه هم اندیشی مربیان نوجوان ⁉️ چه بگوییم؟! چگونه بگوییم؟! 🔹 گفت و گویی پیرامون انواع فعالیت در مدارس با توجه به شرایط 🎙 استاد هانی چیت چیان 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
1522605827_1656433582.mp3
51.54M
✅ صوت کامل حجه الاسلام استاد راجی 👈شیوه تعامل با دانش آموزان معترض. 👈پنج شبهه اصلی دانش آموزان و چگونگی برخورد با آنها 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
-761585920_-2076025537.pptx
54.5K
📑 فایل ارائه شده در جلسه چه بگوییم؟! چگونه بگوییم!؟ ✨ با ارائه استاد هانی چیت چیان 🗂 فرمت فایل : pptx 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
14010830_دیدار با مداحان اهل بیت ع.mp3
25.25M
🎧 تحلیل مهم آیت‌الله میرباقری درباره «عبرت‌های اغتشاشات اخیر» (در جمع مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت، ۱۴‌۰۱/۸/‌۳۰) ⚡️ جریان غرب‌گرا در زیرِ پوست دولت‌های مختلف، از بخشی از نسل جوان ما کردند. رسالت هیئات مذهبی در بازسازی هویتی و برای نسل جوان بر محور درگیری تمدنی است. ⚡️ تربیتِ انسان منتظر و انقلابی، کار هیئات است. اگر کسی برای امام حسین گریه نکند در راه خدا هم نخواهد جنگید و هزینه نخواهد داد. هیئت اگر هویت مهدوی و هویت انقلابی به جوانان بدهد، مطالبۀ آن جوان، این‌قدر تنزل پیدا نمی‌کند که درخواست سِلف مشترک یا فوتبال مشترک و... داشته باشد! ⚡️ جریان غرب‌پذیر و غرب‌گرا با نفوذ در جریان‌های مختلف(اعم از چپ یا راست)، می‌خواهند نگذارند مردم ایران مأموریت تاریخی خود را عمل کنند؛ آنها می‌خواهند را به تبدیل کنند. ⚡️ مطالبات مردمی باید زبان هیئت پیدا کند. مردم نه ایمانِ بدون نان می‌خواهند و نه ولنگاری می‌خواهند. مطالبات مردم را با ادبیات «ایمانی و فقهی و انقلابی» مطالبه و پیگیری کنید، نه با ادبیات «براندازانه یا غیرمنصفانه یا سخیف». ⚡️ شهادت‌های اخیر شهادت‌های کم‌نظیری بود که در آن‌ها ازیک‌طرف، و از سوی دیگر، ، در سطح بالایی ظهور کرد. این شهادت‌ها و ابتلائات اخیر، بستر خلوص و تفکیک صفوف و بستر جوشش ایمانی و انقلابی مردم است. 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed
-1637409023_-1672534863.pdf
216.6K
📑 فایل ارائه شده در جلسه چه بگوییم؟! چگونه بگوییم!؟ ✨ با ارائه استاد هانی چیت چیان 🗂 فرمت فایل : pdf 🇮🇷🌷🏴🌹🏴🌷🇮🇷 🆔@isfahanmasajed