27.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش
🔸دوره آموزشی انگلیسیِ #خبر (ویژه #خبرنگاران)
در این کارگاه ۵ جلسهای که پاییز سال جاری توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه برگزار شد، تکنیکهای ترجمه خبر، اصطلاحات انگلیسی حوزه #رسانه، تیترخوانی و... توسط الهام عابدینی، مترجم #صدا_و_سیما به علاقمندان ارائه شد.
@isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آموزش #کلاهبرداری
🔸مراقب باشید! نصب این اپلیکیشنها میتواند برای شما دردسرساز شود
@isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عملیات_روانی
🔸رسانهها چگونه واقعیت را آنطور که میخواهند به ما نشان میدهند؟
@isfahanmediacenter
#جهان_رسانه
🔸غولهای رسانهای
بیش از ۵۰ درصد #روزنامه های سراسری که در بریتانیا فروخته میشوند، تحت کنترل دو میلیاردر هستند: روپرت مرداک و جوناتان هارمزورتث
@isfahanmediacenter
#چند_قاب
🔸دومین نشست #عصرهای_رسانه و روایت «شکاف نسلی و چالش دهه هشتادیها» با حضور #میلاد_دخانچی و حسین مطیع + مروری بر مستند #تاریخ_صدور | پنجشنبه ۳ آذر
@isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#رسانه #سواد_رسانه
🔸 اظهارنظرهای نسنجیده برخی مسئولان چطور میتواند منجر به بحرانهای رسانهای شود؟
@isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عصرهای_رسانه
🔸مناظره چالشی میلاد دخانچی و حسین مطیع در باب «شکاف نسلی و چالش دهه هشتادیها»
🎥 این یک پیش درآمد است، منتظر دیدن و شنیدن ویدیوهای تکمیلی باشید...
@isfahanmediacenter
#چند_قاب #آموزش
🔸آموزش #سواد_رسانهای در مدارس مناطق کمبرخوردار اصفهان | آبان و آذر ۱۴٠۱
@isfahanmediacenter
#آموزش #سواد_رسانه_ای #عملیات_روانی
🔸پروپاگاندا چطور ذهنها را تسخیر میکند؟
شماره 1️⃣
@isfahanmediacenter
#رژیم_مصرف #داده_نما
ایران ۴۰ میلیون گیمر دارد/ دنیای بازیهای دیجیتال و فقدان #سواد_بازی
@isfahanmediacenter
#آموزش #سواد_رسانه_ای
🔸 پروپاگاندا با تکنیکی به نام «توسل به ترس»/ #عملیات_روانی چگونه به خدمت رسانهها درمیآید؟
شماره 2️⃣
@isfahanmediacenter
#سواد_بازی #آموزش_والدین
🔸نظام ردهبندی سنی بازیهای دیجیتال/ کدام بازیها برای فرزندان شما نامناسب است؟
@isfahanmediacenter
#آموزش #سواد_رسانه_ای #عملیات_روانی
🔸«تکرار» و «برچسب زدن»؛ تکنیک رسانهها برای القای پروپاگاندا/ ذهن مخاطب چطور به بازی گرفته میشود؟
شماره 3️⃣
@isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸کشف پدیده دهه هشتادیها/ این نسل پُر خبرِ این روزها چه ویژگیهایی دارند؟
🎥 گوشهای از دومین نشست #عصرهای_رسانه
@isfahanmediacenter
#آموزش
🔸ما همه «فابینگ» داریم!/ بیماری اینترنتی شایع این روزها
@isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آموزش #سواد_رسانه_ای
🔸قدرت شایعه چگونه به کمک #عملیات_روانی و #جنگ_روایتها میآید؟
@isfahanmediacenter