eitaa logo
فرهنگسرای رسانه اصفهان
1.5هزار دنبال‌کننده
706 عکس
135 ویدیو
4 فایل
ارتباط با مدیر کانال @isfahanmediacenter1
مشاهده در ایتا
دانلود
#چند_قاب 🔸پنجمین نشست #عصرهای_رسانه، اولین اکران مستند «برزخی‌ها»، روایت ماجرای اولین فیلم توقیفی پس از انقلاب، پرداختن به مسئله «انقلاب؛ سینما و ستاره‌ها» و باقی قضایا.... با حضور مهدی ناظمی و محمد حسینی| دوشنبه 22 اسفند ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 پنجمین و آخرین نشست در 1401 و روایت سینمای پیشاانقلاب در ایران... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
42.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸اوج تا فرود فیلم‌فارسی پیش و پس از انقلاب/ تجددخواهی و ایرانیزه شدنِ توأمان سینمای گذشته ایران ▪️در گفت‌وگوی مهدی ناظمی و محمد حسینی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
🔸 اگر فرزند شما هم این روزهای تعطیل زیاد سرگرم است، این قواعد را حتما مدنظر داشته باشید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
36.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) چیست؟ چه می‌کند؟ و به چه کار می‌آید؟ /با مهم‌ترین انقلاب اخیر در که می‌تواند یک دوست همه چیزدان در گوشی شما باشد، بیشتر آشنا شوید... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
🔸پنالتی‌های / با خطای عمل چگونه ممکن است گل به خودی بزنید؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
🔸طرح دولت فرانسه برای نظارت بر اینفلوئنسرها 🔻تدوین تعریف حقوقی اینفلوئنسر در وهله نخست، قوه‌ مجریه بر اساس قانون حاکم در فرانسه تعریفی حقوقی از «فعالیت‌های تجاری اینفلوئنسرها و نیز سازمان‌های اینفلوئنسری» ارائه می‌دهد. همچنین می‌بایست قراردادی کتبی بین برندها، آژانس‌ها و به‌صورتی آزاد نگاشته شود. در فرانسه بیش از ۱۵۰هزار شهروند به عنوان اینفلوئنسر فعالیت می‌کنند و شناخته می‌شوند. وزارت اقتصاد همچنین «منشوری اخلاقی» برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا در نظر گرفته است که حاوی حقوق و وظایف آن‌هاست. 🔻اعمال قوانین مشابه رسانه‌ها بر روی تبلیغات قوانین جاری برای رسانه‌های سنتی مانند مطبوعات، رادیو یا تلویزیون در حوزه‌ تبلیغ محصولات و خدماتی از قبیل (دخانیات، مشروبات الکلی، مراقبت‌های بهداشتی، قمار و بازی‌های بخت‌آزمایی) در این حوزه نیز اعمال خواهد شد و از این پس اخطارهای حقوقی باید درج شود. همچنین ترویج جراحی زیبایی باید ممنوع شود. علاوه بر این، اگر اینفلوئنسری در تبلیغ محصولات آرایشی از فیلترهای موجود در استفاده می‌کند، باید آن را ذکر کند. 🔻حفاظت از اینفلوئنسرهای زیر سن قانونی یکی دیگر از مقررات پیشنهادی، درحوزه‌ فعالیت اینفلوئنسرهای زیر سن قانونی است. برای افراد زیر سن ۱۶ سال، دریافت تاییدیه از خدمات دولتی ضروری است و ۹۰٪ از درآمدهای دریافتی آن‌‌ها از این طریق می‌بایست تا رسیدن به سن ۱۸ سالگی به امضای مشترک برسد. 🔻ساده‌سازی گزارش‌های تخلف و کلاهبرداری به منظور محافظت بهتر از مصرف‌کنندگان فرانسوی، سیستم‌های گزارش‌دهی تخلفات تقویت می‌شود و همچنین انجمن‌هایی که تخلفات را محکوم کرده‌اند، «نشان اعتماد» دریافت می‌کنند. پلتفرم‌های دیجیتالی نیز (مانند ، ، و غیره) خود کانالی ویژه برای گزارش تخلفات راه‌اندازی خواهند کرد. ▫️منبع: یورونیوز ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
29.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸اگر فرزند شما هم تمایل داره انیمیشن «بچه‌های بد» رو ببینه، حتما قبلش این تحلیل کوتاه را ببینید 🔻این انیمیشن مناسب کودکان نیست و بیشتر برای نوجوانان ساخته شده که فرزندتون با تماشای اون میتونه با مفاهیمی مثل وفاداری و عدم قضاوت دیگران آشنا بشه. ▫️شما می‌تونید قبل از تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها ارزیابی‌شون رو در کانال فرهنگسرای رسانه ببینید👇 https://eitaa.com/isfahanmediacenter قسمت هفتم: ♦️بچه‌های بد (The Bad Guys)♦️ رده سنی:۱۴+
34.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 چگونه در صنعت خبر جای پا باز می‌کند؟/ آیا روزنامه‌نگاران شغل خود را از دست خواهند داد؟/ پاسخ به همه اینها و روایتی از نقش هوش مصنوعی در رسانه‌های مطرح جهان را در تازه‌ترین مجموعه تماشا کنید... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
🔸ممنوعیت‌های یک اپلیکیشن در جهان ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
#جهان 🔸سن بلوغ دیجیتالی چند و چیست؟/ نگاهی به تجربه اروپایی‌ها ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
🔸 در یک نگاه ▫️ (TikTok) رسانه اجتماعی (گونه اشتراک‌گذاری ویدئو) (آی‌آواس و اندروید) ابتدا در سال ۲۰۱۶ با نام دوئین (抖音) در چین عرضه شد و سپس در سال ۲۰۱۷ در خارج از چین با عنوان تیک‌تاک به میدان آمد. ▫️تیک‌تاک که به کاربران اجازه می‌دهد که موزیک‌ویدئوهای کوتاه ۳ تا ۶۰ ثانیه‌ای بسازند، با خرید و تغییر برند اپلیکیشن آمریکایی موزیکال لی در کشورهای غربی آغاز به کار کرد. شرکت چینی مادر تیک‌تاک شرکتی به نام (ByteDance) است و همین منشا چینی علیرغم تغییراتی که از جنبه سهامداری در آن رخ داده به وضعیتی بدگمانانه در مناسبات میان چین و آمریکا منجر شده است. ▫️چین، بایت‌دنس و تیک‌تاک هر سه همزمان با تشدید تنش در روابط چین- آمریکا (۲۰۱۹) زیر ذره‌بین قرار گرفتند. همچنین واشنگتن و قانونگذاران آمریکایی مدعی هستند که شیوه گردآوری اطلاعات شخصی کاربران تیک‌تاک امنیت ملی آمریکا را به مخاطره انداخته است. ▫️تیک‌تاک در ایران قابل دسترسی نیست. دسترسی کاربران ایرانی از ۲۱ مهر ۱۳۹۸ به‌صورت یک‌طرفه از سوی تیک‌تاک قطع و اخیراً توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هم فیلتر شده‌است. تعداد کاربران ماهانه تیک‌تاک از مرز یک میلیارد کاربر عبور کرده است. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
#عملیات_روانی 🔸چرا قیمه‌ها رو میریزی تو ماستا! ▪️وقتی رسانه‌ها تکنیک واقعیت مجهول را به کار می‌گیرند... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
29.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸یکی از پرطرفدارترین دنیا، آواز یا همون Sing هست که بین کودکان و نوجوانان مخاطب‌های زیادی داره 🔻این انیمیشن که با ستایش کار گروهی و تلاش برای رسیدن به هدف در دو فصل یک و دو ساخته شده، دارای مضامین مختلف رسانه‌ایه که شما میتونید با تماشای این قسمت ، ازشون مطلع بشید ▫️شما می‌تونید قبل از تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها ارزیابی‌شون رو در کانال فرهنگسرای رسانه ببینید👇 https://eitaa.com/isfahanmediacenter قسمت هشتم: ♦️آواز ۲ (Sing2) ♦️ رده سنی:۱۱+
🔸استخدام دروغ‌رسان‌ها اوج می‌گیرد؛ صنعت دغل‌بازان ▪️دروغ‌رسان‌ها نیز استخدام می‌شوند. منتشرکنندگان روایت‌های وارونه و اخبار جعلی در بازار جایی را اشغال کرده‌اند که اگرچه مخفی است، صنعتی جدی و هولناک به نظر می‌رسد. صنعتی که متقاضیانش زیادند و البته بسیاری از قسمت‌های اکوسیستم حاضرند به این تقاضا پاسخ دهند. ▪️چند اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی اهل فرانسه و آلمان در مه ۲۰۲۱ پیشنهادی عجیب دریافت کردند؛ سازمانی در لندن که کارش روابط عمومی بود می‌خواست به آنها پول بپردازد تا پست‌هایی را از جانب مشتری تبلیغ کنند. اما آنچه از اینفلوئنسرها درخواست شده بود تا انجام دهند این نبود که مثل همیشه محصولات زیبایی یا بسته‌های مسافرتی را تبلیغ کنند. باید دروغ‌هایی می‌گفتند تا واکسن کووید-۱۹ فایزر بایون‌تک را بد جلوه دهند. ▪️به نظر می‌رسد این برنامه فقط بخشی از یک صنعت مخفی است که تحلیلگران امنیتی می‌گویند در حال گسترش است: استخدام منتشرکننده اطلاعات وارونه. ▪️آنها اختلاف می‌اندازند، در انتخابات مداخله می‌کنند و توطئه‌های وایرال را به اشتراک می‌گذارند؛ به‌ویژه روی رسانه‌های اجتماعی؛ و چیزی ارزشمند را به مشتری‌ها عرضه می‌کنند: انکار. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست.... 🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter