eitaa logo
فرهنگسرای رسانه اصفهان
1.4هزار دنبال‌کننده
664 عکس
131 ویدیو
4 فایل
ارتباط با مدیر کانال @isfahanmediacenter1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸کدامیک فاتح هستند: ما یا ؟ ✍ هادی خانیکی «شبكه‌ای شدن امر اجتماعی»، «رسانه‌ای شدن سیاست» و «مجازی شدن زندگی روزمره» از جمله واقعیت‌های پیش روی جوامع دستخوش تغییر است كه این روزها در جامعه ما نیز چشم ها و ذهن‌ها را بیش از هر زمان دیگر به خود جلب كرده است. اینكه آیا آنچه به آسانی در می‌چرخد، پنجره‌هایی به سوی دانستن می‌گشاید یا پرده‌هایی به روی حقیقت می‌كشاند پرسش واقعی امروز ما است. نیكلاس كار در كتاب ارزنده «اینترنت با مغز ما چه می‌كند» بازخوانی سخن مارشال مك‌لوهان در شناخت كه «رسانه‌ها را همان پیام» می‌نامد، به نكته مهمی اشاره دارد. او در پاسخ این پرسش كه ما یا رسانه‌ها كدامیك دیگری را به تسخیر خود درآورده‌ایم معتقد است شبكه‌ها ما را به انقیاد خود درآورده‌اند. به اعتبار این سخن «كار» می‌توان گفت اكنون باید بیش از هر زمان دیگری نگران سهولت بیش از اندازه در راه‌اندازی «دخمه‌های انعكاس توهم» در جهان باشیم. شبكه‌های اجتماعی كه به درستی ظرفیت خلق جهانی متكثر، متنوع و گشوده در فهم و نقد را دارند، گاه این جهان را برای شكل‌گیری اندیشه‌های آزاد به خدمت می‌گیرند. دنیای قطبی شده رسانه‌‌ای، بازار حرف‌های نسنجیده را گرم می‌كند و می‌كوشد كنشگری را از میدان‌های آزادی و دموكراسی به پس‌كوچه‌های خشونت و نفرت بكشاند. هوشیار باشیم كه فضای نقاد شبكه‌ها به تسخیر آفرینندگان و فروشندگان سخنان بی‌پایه درنیاید. @isfahanmediacenter
🔸عضويت رايگان در كتابخانه‌های شهرداری اصفهان/ کتابخانه تخصصی علوم ارتباطات و منتظر شماست 📍انتهای خيابان پروين اعتصامی به سمت ميدان لاله، كنار گذر بزرگراه شهيد اردستانی، مجتمع مطبوعاتی، طبقه دوم، فرهنگسرای تخصصی رسانه ⏳۲۴ تا ۳۰ آبان @isfahanmediacenter
🔸کدام کشورها موتورهای جستجوی بومی دارند؟ شماره 5⃣🇫🇷 @isfahanmediacenter
🔸جهان از دریچه شاخص سازمان بين‌المللی داده‌ها و شركت زمان‌های جهانی، کشورهای جهان را به پنج گروه طبقه بندی می‌كند: 🔻گروه اول (Skaters): به گونه‌ای شتابان در مسیر دنیای ‌دیجیتال گام برمی‌دارند. 🔻گروه دوم (Striders): با گام‌های بلند و مؤثر در راه دیجیتالی شدن حرکت می‌کنند. 🔻گروه سوم (Sprinters): در صددند راه‌های استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی‌ها‌ را فراهم آورند. 🔻گروه چهارم (Strollers): مسائل دیجیتال معاصر را چندان جدی نمی‌گیرند و محدودیت‌های مالی هم دارند. 🔻گروه پنجم (Starters): در واقع جزو تازه‌واردان به زمانه و عرصه دیجیتال به حساب می‌آیند. ‏World Times, Inc | International Data Corporation (IDC) @isfahanmediacenter
🌀عصرهای رسانه گفت‌وگو در خصوص 🔻شکاف نسلی و چالش دهه هشتادی‌ها با حضور 🔻میلاد دخانچی 🔻حسین مطیع 🎥 همراه با اکران مستند «تاریخ صدور» پنجشنبه ۳ آذر | ساعت ۱۵:۳٠ جنب پل چمران، شهرداری منطقه ۷، هنرسرای خورشید @isfahanmediacenter
🔸 می‌تواند مخرب‌تر از هر سلاح و گلوله‌ای باشد... @isfahanmediacenter
27.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دوره آموزشی انگلیسیِ (ویژه ) در این کارگاه ۵ جلسه‌ای که پاییز سال جاری توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه برگزار شد، تکنیک‌های ترجمه خبر، اصطلاحات انگلیسی حوزه ، تیترخوانی و... توسط الهام عابدینی، مترجم به علاقمندان ارائه شد. @isfahanmediacenter
🔸 ها و تهدید بدافزارها/ دسترسی‌های امنیتی چطور میسر می‌شود؟ @isfahanmediacenter
🔸غول‌های رسانه‌ای بیش از ۵۰ درصد های سراسری که در بریتانیا فروخته می‌شوند، تحت کنترل دو میلیاردر هستند: روپرت مرداک و جوناتان هارمزورتث @isfahanmediacenter
🔸دومین نشست و روایت «شکاف نسلی و چالش دهه هشتادی‌ها» با حضور و حسین مطیع + مروری بر مستند | پنجشنبه ۳ آذر @isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اظهارنظرهای نسنجیده برخی مسئولان چطور می‌تواند منجر به بحران‌های رسانه‌ای شود؟ @isfahanmediacenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸مناظره چالشی میلاد دخانچی و حسین مطیع در باب «شکاف نسلی و چالش دهه هشتادی‌ها» 🎥 این یک پیش درآمد است، منتظر دیدن و شنیدن ویدیوهای تکمیلی باشید... @isfahanmediacenter
🔸آموزش در مدارس مناطق کم‌برخوردار اصفهان | آبان و آذر ۱۴٠۱ @isfahanmediacenter
🔸پروپاگاندا چطور ذهن‌ها را تسخیر می‌کند؟ شماره 1️⃣ @isfahanmediacenter