#چند_قاب
🔸چهارمین نشست #عصرهای_رسانه و مسئلهای به نام «جنبش سلبریتیها» با حضور احسان شاهقاسمی و میثم مهدیار + اکران مستند «تروکاژ» | پنجشنبه ۲۰ بهمن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
#با_جشنواره
🔸جدول اکران «گلهای باوارده» و «وابل» در اصفهان
🎞 خرید بلیط از سامانههای آیتیکت، ایرانتیک و گیشه هفت
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
33.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸سلام مامان باباهای مهربون!
🔹امروز هم با معرفی یک انیمیشن دیگه اینجاییم...
🔰«#سینماباز» ارزیابی #رسانهای تربیتی انیمیشنهای پرطرفدار دنیا رو تقدیمتون میکنه.
🔻پس شنبهها از کانال ایتای فرهنگسرای رسانه پیگیرش باشید.👇
https://eitaa.com/isfahanmediacenter
قسمت سوم:
♦️افسون (Encanto)♦️
قصهای برای دوری از کمالگرایی و غلبه بر دیده نشدنها
رده سنی: ۱۵+
celebrity-movement.mp3
38.07M
#بشنو
🔸صوت چهارمین نشست #عصرهای_رسانه با موضوع «جنبش سلبریتیها»
🔻مناظره احسان شاهقاسمی و میثم مهدیار
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
#با_جشنواره
🔸آخرین روز اکرانهای فجر در اصفهان با نمایش «غریب»، «روایت ناتمام سیما» و «اتاقک گلی»
🎞 خرید بلیط از سامانههای آیتیکت، ایرانتیک و گیشه هفت
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
40.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نوپدید
🌐 قسمت سوم
🔸«#روبیکا» پرمخاطبترین شبکه اجتماعی ایرانیه که هم پیامرسان داره و هم یک ویترین برای کسبوکارها
🔻در این کلیپ با ما همراه باشید تا بیشتر با خصوصیات پلتفرم «روبیکا» آشنا بشید
🎥 تماشا کنید
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
🔸ایرانیها روزانه 95 دقیقه مشغول #بازیهای_دیجیتال هستند
🔴براساس تازهترین پیمایش کشوری بنیاد ملی بازیهای رایانهای، میانگین سنی بازیکنان از 22 سال در سال 98، به 23 سال در سال 1400 رسیده است و بازیکنان به طور متوسط 95 دقیقه در روز بازی میکنند.
🔵نتایج این پیمایش همچنین نشان میدهد که 58 درصد بازیکنان به صورت آنلاین بازی میکنند. همچنین از لحاظ تفکیک جنسیتی نیز ۵۹ درصد بازیکنان مرد و ۴۱ درصد زن هستند.
🟢موبایل #پلتفرم محبوب بازیکنان ایرانی است و ۹۶ درصد از بازیکنان با پلتفرم موبایل، ۲۵ درصد با پلتفرم کنسول و ۱۹ درصد با پلتفرم رایانه بازی میکنند. ۳۳ درصد بازیکنان از بیش از یک پلتفرم برای بازیکردن استفاده میکنند و از همین رو مسلما درصد استفاده کاربران از پلتفرمهای بازی بیش از ۱۰۰ خواهد شد.
🟡بازیکنان حرفهای 4 میلیون نفر از مجموع کل بازیکنان بازیهای دیجیتال کشور را تشکیل میدهند و بیش از 21 ساعت در هفته را به بازی اختصاص میدهند. 14.5 میلیون نفر از بازیکنان در دسته بازیکنان مصمم قرار گرفتهاند که به طور میانگین 5 تا 21 ساعت در هفته بازی میکنند. 15.5 میلیون نفر نیز بازیکنان تفننی هستند و به طور میانگین بین یک تا 5 ساعت در هفته بازی میکنند.
🟣براساس نتایج این پیمایش میزان هزینهکرد بازیکنان ایرانی در سال 1400 برای بخش نرمافزار دو هزار و 612 میلیارد تومان است که سهم بازیهای موبایلی بومی 202 میلیارد تومان، بازیهای کنسولی بومی 3/8 میلیارد و بازیهای رایانهای بومی نیز 14 میلیارد تومان بوده است.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter
#رسانه_در_رسانه #رسانت
🔸رویداد «رسانِت» از تلاش برای ارتقای سواد رسانهای تا موانع پیش رو
▫️گفتوگوی معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در خصوص جزییات اردوهای دانشآموزی
شرح گفتوگو 👈🏻👈🏻
www.imna.ir/news/641185/
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacenter