بس کن ایرانی 🙎🏻♀
میگی از جامعه ی فمینیسم بدت میاد؟ پس هیچ جا رای نده، مستقل نباش، از خونه بیرون نیا، تحصیل نکن و با جامعه ی نابرابر کنار بیا، تبریک میگم توی جامعه ای بدون فمینیسم هستی. بس کن، میدونیم که هیچکس با این چیزا راضی نیست🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
"من فن تتلو ام" با این جمله داری میگی من فن یه پـدوفـیل زنستیزم که به مهسا امینی هم توهین کرده و خانوم هارو ابزار جنـسی میبینه. همه ی این هارو میدونی ولی باز هم فنشی احمق🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
اگه یکی از یه گروه خوشش میاد اما تا ریشه استنش نمیکنه دلیل نمیشه بهش بگی "پوزر"🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
پریـودیِ خانوم ها بی حیایی نیست و یه اتفاق طبیعیه که برای هر دختری اتفاق میوفته و لازم نیست هیچ زنی راجبش خجالت بکشه، حتی باید موضوع اینکه نوار بهداشتی رو داخل پلاستیک سیاه نزاریم هم عادی سازی شه، این دل به خواهیه🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
برای یه ایدل مرد که صرفا جذابه غش و ضعف میری و در برابر مشکلات طرف این جوری ای که : "فدای سر اوپامون"، اون وقت به دختری که توت فرنگی رو با دو دست میخوره هیت میدی، مسخره ای.🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
"ولی دهه نَوَدیا نمیفهمن که.." هنوز هم چیزیو به سن ربط میدین؟ واقعا؟🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
اگه کیپاپری لازم نیست به خواننده های هالیوودی هیت بدی تا گروه های کیپاپ و ایدل هاتو بکشی بالا، بس کن🧏🏻♀