بنده به عنوان کسی که مسئول زندگیم هستم فقط میتونم استرسشو داشته باشم، درس و تلاش و پشتکار در توانم نیست.
و امروز یکی از اساتید محترم بهم گفت سعی کن مشتقِ تلاشهات همیشه مثبت باشه،
من اینطوری بودم که مشتق؟ در خاطر ندارم همچین چیزی؟🦄
فاقد نام .
و امروز یکی از اساتید محترم بهم گفت سعی کن مشتقِ تلاشهات همیشه مثبت باشه، من اینطوری بودم که مشتق؟
اون استاد محترم خودش مشتق زندگیتو منفی میکنه ...🤡🙏🏻
فاقد نام .
*
چشم برهم بزنی ، مشک عمو پاره شده ..
چشم برهم بزنی ، رقیه آواره شده ..