eitaa logo
جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه
149 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3.5هزار ویدیو
77 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻چرا رفح مهم است؟ 🔻۶ نکته درباره رفح: 🔻1 تقریبا نیمی از جمعیت کل باریکه غزه در رفح پناه گرفته اند. 🔹2 نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار فلسطینی پس از یورش وحشیانه صهیونیست ها به شمال و مرکز غزه، به رفح و جنوب غزه پناه آورده اند. در واقع این نقطه از غزه، تنها پناهگاه باقی مانده برای ساکنان مظلوم غزه است. 🔹3 رفح مملو از چادر و اردوگاه است و حمله به این شهر به معنای واقعی کلمه به یک قتل عام گسترده غیرنظامیان منجر خواهد شد. 🔹4 هیچ کشوری در دنیا حتی آمریکا جرات نکرده از حمله به رفح-لااقل در ظاهر- دفاع کند و همه دنیا نسبت به تبعات حمله به این شهر هشدار داده اند. 🔹5 یک تحلیل قوی درباره پشت پرده حمله به رفح این است که، صهیونیست ها قصد دارند با آن ساکنان غزه را بین دو گزینه «مرگ» یا «کوچ اجباری» قرار دهند! 🔹6 تحلیل قوی بعدی این است که، صهیونیست ها با چند حمله و گرفتن تلفات از بین مردم رفح قصد دارند، حماس را در موضوع آتش بس در موضع ضعف قرار دهند. | ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
🔻جنگ سایبری چیست؟ 🔹جنگ سایبری شامل حملات دیجیتالی به شبکه‌ها، سامانه‌ها و اطلاعات کشور دیگری با هدف صدمه زدن به آنهاست. این حملات ممکن‌است حاوی تخریب، تغییر یا به سرقت بردن اطلاعات یا از دسترس خارج‌کردن خدمات برخط باشد که جامعه نظامی و یا جامعه‌های بزرگ‌تر از آنها استفاده‌می‌کنند. این حملات دیجیتالی همچنین برای آسیب فیزیکی در جهان واقعی طراحی شده‌اند مانند رخنه به سامانه‌های کنترل سدهای آبی برای باز‌کردن دریچه‌های آن. 🔹تعریفی گسترده‌تر از جنگ سایبری همچنین می‌تواند شامل عناصری باشد که به‌عنوان جنگافزار اطلاعاتی نیز شناخته‌می‌شوند مانند شایعهپراکنی و تبلیغات دروغین برخط. 🔹هیچ تعریف قانونی از جنگ سایبری وجود ندارد و هیچ قانونی هم برای آن وجود ندارد که بتوان به آن مراجعه‌کرد. البته این بدین معنا نیست که هیچ قانون بین‌المللی آن را پوشش نداده‌باشد یا اینکه آن را ناچیز و بی‌اهمیت به حساب آورده‌باشند. جوامع غربی متفقالقول هستند که یک حمله برخط به یک کشور اگر به اندازه کافی شدید و خطرناک باشد می‌تواند به اندازه یک حمله فیزیکی تاثیر بگذارد. 🔹برای مثال ناتو قوانین کارش را به گونه‌ای تغییر داده است که یک حمله الکترونیکی علیه یکی از اعضایش می‌تواند حمله‌ای علیه کل مجموعه‌اش قلمداد ‌شود. این نوع حملات در کنار زمین، دریا، هوا و فضا، نوعی میدان جنگ دیگری محسوب‌می‌شود؛ اما جنگ سایبری همچنان مفهوم در حال تغییری است که گاهی به‌عنوان دنیای سایه‌ای عنوان می‌شود. دامنه جاسوسی‌ها، پروژه‌های بسیار محرمانه نظامی و مهاجمان اغلب تحت‌حمایت دولت خودشان کار می‌کنند. 🔹جنگ سایبری همان‌طور که می‌تواند در جنگ‌های متداول استفاده شود، می‌تواند اهداف بیشتری را در کشورهای دیگر هدف قرار دهد. این اسلحه‌های الکترونیکی اصولاً شبکه‌های رایانه‌ای کشور رقیب را در هم میشکند و صدماتی فیزیکی به آن می‌زند. 🔹حملات سایبری انواع مختلفی دارد، از کد سفارشی که تنها علیه یک هدف خاص کار می‌کند تا حملات منع سرویس، فیشینگ، رخنه و بدافزارها. 🔹سامانه رایانه‌ای می‌تواند هدف اولیه این حملات باشد، به‌طوری‌که جنگ سایبری می‌توانند منجر به صدمات فیزیکی نیز شوند. مهاجمان می‌توانند با آسیب به سامانههای ایستگاه‌های برق باعث قطعی برق شوند یا با شکست سامانه کنترل کارخانه‌ای باعث نشت مواد شیمیایی شوند. 🔹با اینکه تا به امروز تعداد استفاده از چنین اسلحه‌های سایبری اندک بوده‌است اما واضح است که کشورهایی در سرتاسر جهان به‌سرعت در حال ایجاد چنین قابلیت‌هایی هستند که نه‌تنها برای دفاع در برابر چنین حملاتی بلکه برای انجام حملاتی در‌صورت لزوم علیه رقیبان به‌کار می‌آیند. 🔹جنگ سایبری جدا از رخنه‌هایی است که هر روز رخ میدهد. بهطوری‌که حملات سایبری توسط کشور‌ها (یا گروه‌هایی به پشتیبانی کشورها) انجام می‌شوند و هدف آنها پیشبرد اهداف آن ملت است درحالی‌که در رخنه‌هایی که این روزها انجام می‌شوند تنها پولی به سرقت می‌رود، وب‌گاهی تخریب‌می‌شود یا اطلاعاتی از بین می‌رود (البته در جنگ‌های سایبری این کارها نیز ممکن است انجام شود). این نوع حملات با جاسوسی‌های سایبری نیز تفاوت دارد هرچند که تا حدودی با یکدیگر همپوشانی نیز دارند. | ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
عبرت های عاشورا پرهیز از خودشیرینی.mp3
زمان: حجم: 2.69M
🗳 رهبر معظم انقلاب: کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند. ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ 🔴بازنشر/بشنوید؛ لزوم پرهیز از خودشیرینی وخودشیفتگی انتخاباتی ♦️بعضا دیده می شود در این فرصت کوتاه تا انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی وخبرگان، افرادی برای خودشیرینی، حرفهای عوام پسند می زنند ویا القا می کنند که فقط آنها می توانند همه مشکلات کشور را حل کنند! ♦️علیرغم کاستی ها، معایب و برخی اشکالات موجود، پیشرفتهای گسترده و همه جانبه در کشور ایجاد شده و به تعبیر رهبر عزیز انقلاب اسلامی، نظام ما در حال فتح قله های پیروزی است و تا کنون هزاران اقدام مثبت در کشور اجرایی شده که نباید آنها مورد چشم پوشی قرار بگیرد. ♦️همه ما باید بدانیم هرگونه سخنی که موجب دلسردی مردم نسبت به انتخابات شود، حتی اگر از زبان جریان انقلابی و با نیت خیر خواهانه مطرح شود، خلاف مصالح نظام است... ♦️جریان خودی و کاندیداهای انقلابی، با مطرح کردن طرحها وایده های راهگشای خود وارد عرصه حساس کنونی شده و به این وسیله بدنبال جلب آرای مردم باشند... | ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
1.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ظریف خان! شما که دیگه نگین! والا | ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
🇮🇷❤️🇵🇸 📲هفتادو نوهمین نشست مجازی ✅ موضوع:« اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و آثار حضور حداکثری در انتخابات » 🎙 سخنران:«حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محسن مفید» رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه 🕗 زمان: سه شنبه یکم اسفندماه ۱۴۰۲ از ساعت  ۲٠ الی ٢١ لینک ورود به نشست 👇👇 https://rubika.ir/baseratkermanshah ⭕️ معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) قرارگاه ثامن وفضای مجازی استان کرمانشاه | ┄┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄ 🇮🇷کانال بشیر :ایتا،روبیکا👇 🆔 eitaa.com/basheer 🆔 rubika.ir/basheer3
1.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه: این وظیفه مقدس ماست که باید به مردم‌ غزه کمک کنیم
🌱🌱💠🌱🌱 ✍ده شاخصه انتخاب اصلح در کلام امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) اما برای انتخاب اصلح نامزد ها، به ملاک و معیاری دقیق و اسلامی نیازمندیم و امیرالمؤمنین علی(علیه السلام ) با کلامی گویا، شاخصه هایی را برای انتخاب اصلح فرموده اند که در نوشته زیر به ۱۰ مورد از مهمترین آن ها اشاره شده است: ۱. ساده زیستی و عدم ثروت اندوزی (نامه ۴۵) «اَلا وَ اِنَّ اِمامَکمْ قَدِ اکتَفی مِنْ دُنیاهُ بِطِمْرَیهِ، وَ مِنْ طُعْمِهِ بِقُرْصَیهِ ؛ آگاه باش امام شما از تمام دنیایش به دو جامه کهنه، و از خوراکش به دو قرص نان قناعت نموده » ۲. محکم برخورد کردن با نزدیکانی که دارای فساد اقتصادی هستند. (نامه ۴۱) «لَوْ اَنَّ الْحَسَنَ وَ الْحُسَینَ فَعَلا مِثْلَ الَّذِی فَعَلْتَ، ما کانَتْ لَهُما عِنْدی هَوادَةٌ، وَ لا ظَفِرا مِنّی بِاِرادَة؛ اگر حسن و حسینم آنچه را تو انجام دادی انجام می دادند، از من نرمشی نمی دیدند، و به مرادی نمی رسیدند» ۳. عدم همراهی و به کار گیری دنیا طلبان(نامه ۳۹) «فَاِنَّک قَدْ جَعَلْتَ دینَک تَبَعاً لِدُنْیا امْرِیء ظاهِر غَیهُ؛ تو دینت را تابع دنیای کسی نمودی که گمراهیش معلوم است » ۴. عقب نشینی نکردن در برابر دشمن(نامه ۳۸) « لاینْکلُ عَنِ الاَْعْداءِ ساعاتِ الرَّوْعِ؛ ساعات هولناک از دشمنان نهراسد و عقب ننشیند » ۵. به نظرات مردم اعتنا داشته باشد(نامه ۵۳) «وَ لَا تَقُولَنَّ إِنِّی مُؤَمَّرٌ آمُرُ فَأُطَاعُ؛ و مگوی که مرا بر شما امیر ساخته‏ اند و باید فرمان من اطاعت شود» ۶. به اقشار ضعیف توجه داشته و در صدد کاهش گرفتاری های مردم باشد(نامه ۵۳) «ثُمَّ اللهَ اللهَ فِی الطَّبَقَةِ السُّفْلَی... خدا را خدا را (در نظر داشته باش) درباره طبقه پایین اجتماع» ۷. کینه و دشمنی بین مردم راه نیاندازد(نامه ۵۳) «أَطْلِقْ عَنِ النَّاسِ عُقْدَةَ کُلِّ حِقْد؛ گره هر کینه ای را در مردم بگشای» ۸. تلاش برای از بین بردن فساد(نامه ۵۳) «فَاحْسِمْ مَادَّةَ أُولَئِکَ بِقَطْعِ أَسْبَابِ تِلْکَ الأحْوَالِ؛ ریشه ستمکاریشان را با بریدن اسباب آن بخشکان» ۹. سوء ظن به دشمن حتی هنگام صلح(نامه ۵۳) «وَ اتَّهِمْ فِی ذلِکَ حُسْنَ الظَّنِّ؛ و به دشمن خوش بین مباش» ۱۰. نظارت بر زیر دستان و انتخاب فرد شایسته برای خدمت به مردم(نامه ۵۳) « ثُمَّ انْظُرْ فِی أُمُورِ عُمَّالِکَ فَاسْتَعْمِلْهُمُ اخْتِبَاراً؛ سپس در امور کارمندانت بیندیش، و پس از آزمایش به کارشان بگمار» 📘کتاب شریف نهج البلاغه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌​​​ ‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎| ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
8.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
※ مرز تشخیص اسلام اهل بیت علیه‌السلام از اسلام انحرافی! 🌼جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی _ استان کرمانشاه 👇 🆔️https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 | روز شمار 🍃🌹🍃 ✅ ۱۰ روز مانده تا شورای اسلامی و مجلس خبرگان | ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
🔴امام خامنه ای: «مجلس قوی» از مؤلفه های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است /باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد ♦️رهبرمعظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم:گلایه های مردم به اصل انتخابات مربوط نمی شود، این گلایه از کسان دیگری است و ملت قدر مجلس قوی را که متعلق به همه کشور و عموم مردم است، می داند. ♦️ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند. ♦️افراد مؤمن و انقلابی با انگیزه قوی در انتخابات شرکت خواهند کرد اما اگر کسی انگیزه دینی و انقلابی ندارد اما میهن عزیز را دوست دارد لازم است به پای صندوقهای رأی بیاید. ♦️باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد. ♦️فردی که از سخن گفتن بر ضد فلان قدرت خارجی هراس دارد، لایق نمایندگی مردم با عزت، مقتدر و شجاع ایران نیست. ♦️مردم باید افرادی با چنین ویژگی هایی را بشناسند و به آنها رأی دهند اما اگر خودشان نمی توانند به شناخت برسند، از راهنمایی و مشورت افراد بصیر و مورد اعتماد استفاده کنند بنابراین هیچ کسی نباید بگوید چون افراد را نمی شناسم رأی نمی دهم. همه باید با اتکاء به خداوند وارد میدان شوند و رأی دهند. | ┄┅═✧☫ 🍃🇮🇷🍃 ☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی استان کرمانشاه https://eitaa.com/j_t_p_eslami_iran
15.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️بسم الله الرحمن الرحیم ⛔️ سخنانی که باید هر روز دید و شنید 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ آیا تاریخ تکرار خواهد شد ؟!!! ما گذشتگان را قضاوت میکنیم!!! وقطعا مورد قضاوت آیتدگان قرار خواهیم گرفت 🤔 مواظب باشیم ناممان به نیکی و سرفرازی در تاریخ و پیشگاه خداوند و خوبان عالم ثبت گردد .🤲💐 ⬅️مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه 👇 🆔️https://eitaa.com/majma_rahroan_kermanshah
تفاوت آزادی اقتصادی در اسلام و سرمایه‌داری در اندیشه رهبر انقلاب یکى از وجوه امتیاز و جدایى بین نظام اسلامى در اقتصاد و نظام‌هاى غربى این است که در نظام‌هاى غربى اگرچه به‌حسب ادّعا به‌حسب قوانین معمولى و اساسى مردم آزادند که فعّالیّت اقتصادى داشته باشند، امّا در حقیقت این آزادى متعلّق به همه‌ مردم نیست. این منابع عظیم ثروت، این دریاها، این منابع طبیعى، این دشت‌هاى حاصلخیز، این معادن، این‌همه امکاناتى که جزو ثروت عمومى جامعه محسوب می‌شود، این‌طور نیست که راحت در اختیار همه‌ قشرهاى جامعه قرار بگیرد و هرکسى بتواند از آن بهره‌بردارى بکند و منتفع شود؛ بلکه آن کسانى عملاً و واقعاً آزادند که داراى ثروت‌هاى انباشته و زیاد هستند و سررشته‌ اقتصاد جامعه بلکه حتّى سررشته‌ سیاست جامعه و اداره‌ جامعه در دست آنها است. آنها هستند که در حقیقت بر منابع ثروت تسلّط و سیطره دارند و فضا را براى استفاده‌ عموم جامعه تنگ کرده‌اند. در جوامع سرمایه‌دارى درحالى‌که اجتماعات عظیمى از مردم دچار فقر و بیکارى و بی‌جایى و بى‌مسکنى و محرومیّت از بیشتر مواهب زندگى هستند، یک عدّه‌ معدودى آزادانه تلاش می‌کنند، فعّالیّت می‌کنند، ثروت درمى‌آورند، معادنى دارند معادن دیگرى را می‌گیرند، کارخانجاتى دارند، کارخانه‌های دیگرى را ایجاد می‌کنند، دایر می‌کنند، زمین‌هایى دارند، زمین‌هاى دیگرى را به آن اضافه می‌کنند، از دریاها استفاده می‌کنند؛ از همه‌ منابع طبیعى درحقیقت یک عدّه‌ معدود از جامعه استفاده می‌کنند؛ دیگران - چه کسبه‌ جزء، چه کارگران، چه کارگران معادن، چه کارگران کشاورزى، چه کارگران کارخانه‌های - درحقیقت ریزه‌خوار خوان آنها و استفاده‌کننده از زیادى ثروت آنها و از گوشه‌ سفره‌ آنها هستند. خودشان امکان تلاش، امکان تولید، امکان بهره‌بردارى، امکان کار سازنده، امکان تولید ثروت به آن معناى حقیقى ندارند. پس راه اینکه ما اقتصاد آزاد را به معناى حقیقى خودش در جامعه به‌وجود بیاوریم این است که از این انحصار جلوگیرى کنیم، امکانى در جامعه به‌وجود بیاید که اغلب افراد جامعه، بیشتر قشرهاى جامعه یا همه‌ کسانى که قدرت کار دارند، اینها بتوانند از امکانات طبیعى از زمین، از دریا، از انفال، از دشت‌ها، از مراتع و... استفاده کنند. حدیث معروفى از قول امیرالمؤمنین(علیه‌الصّلاه ًْوالسّلام) نقل می‌شود که می‌فرمایند: «ما رأیت نعمة موفورهًْ الّا و فى جانبها حقٌّ مُضیّع»؛ یعنى هیچ جا هیچ نعمت فراوان و انباشته‌اى را ندیدم، مگر اینکه در کنار آن یک حقّ ضایع‌شده‌اى را دیدم. بعضى تصوّر کردند معناى این حدیث این است که هرجا نعمت زیادى هست، این درحقیقت دزدى و غصب از یک عدّه است، پس در کنار آن غاصب یک عدّه مردم ضعیف هستند، بعد اشکال کردند به این حدیث که نه ما مى‌بینیم کسانى ثروت هایى دارند که از راه دزدى و غصب هم نیست از راه تلاش است؛ این نیست معناى حدیث؛ معناى حدیث به‌حسب آنچه که به ذهن بنده مى‌آید، این است که آنجایى که نعمت فراوانى هست، ثروت زیادى هست، امکانات زیادى هست، خود ثروت، خود نعمت موفور، در حقیقت امکانات کسب درآمد بیشتر را به آن صاحب ثروت می‌بخشد، و به همان نسبت این امکان را از دسترس دیگران دور نگه می‌دارد. آن کسى که داراى یک سرمایه‌ زیادى در جامعه است، بیشتر می‌تواند تولید ثروت بکند و از ثروت‌هاى معمولى مرده‌ افتاده‌ متعلّق به عموم مردم بیشتر می‌تواند استفاده کند تا آدم فقیر؛ پس هرجا نعمت زیادى هست، فرصت‌ها در اختیار او است، امکانات در اختیار او است، میدان تلاش اقتصادى در اختیار او است، قوانین در غالب کشورها برطبق نظر او و این طبقه به‌وجود مى‌آید؛ بنابراین فرصت از دست اکثریّت مردم - که آن ثروت را ندارند - گرفته می‌شود. راه درست اقتصاد آزاد در جامعه‌ اسلامى این نیست که ما این آزادى را فقط در اختیار آن کسانى قرار بدهیم که قدرت مانور اقتصادى دارند، بلکه علاوه‌ بر اینکه افرادى که قدرت حرکت و فعّالیّت اقتصادى دارند آنها باید کار اقتصادى بکنند، باید وضع جامعه، نظام جامعه، قوانین جامعه، کیفیّت ارتباطات جامعه به شکلى باشد که همه‌ مردم - یعنى همه‌ آن کسانى که قدرت کار دارند - آنها همه بتوانند فعّالیّت آزاد اقتصادى کنند و از کار خودشان منتفع بشوند. 📖 برشی از کتاب روایت رهبری: مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه این کتاب را می‌توانید از انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای تهیه فرمایید. https://khameneibook.ir/book/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ⬅️مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه 👇 🆔️https://eitaa.com/majma_rahroan_kermanshah