eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 🔲تابلوی کلاس درس امام محمد باقر علیه‌السلام اثری از استاد حسن روح الامین 🏴🏴🏴🏴🏴شهادت مظلومانه‌ امام محمد باقر علیه‌السلام به تمامی سوگواران آل الله تسلیت باد. .
🌅بسم اللّه الرّحمن الرّحیم🌅 و لا حول و لا قوة الا باللّه العلی العظیم اجتماع عظیم امت انقلابی با عنوان 🌹««خانواده‌عفیف»»🌹 👈با رویکرد مطالبه ی حجاب و عفاف امت حزب الله را خبر کنید✌️ ❇️«نشر واجب »❇️ مکان: میدان آیینی امام حسین علیه السلام زمان: ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ مصادف با روز حجاب ساعت ۱۷عصر رهبر معظم انقلاب: "کشف حجاب ، حرام شرعی و سیاسی ست" ☝️ما امت حزب الله ، هتک حرمت به شریعت و نظام را برنمیتابیم. 《با حضور دلسوزان انقلاب ، دغدغه مندان حجاب و عفاف ، کلیه تشکل های فعال عفاف و حجاب کل کشور و خانواده محترم شهدا و ایثارگران》 تا‌حماسه‌ای همچون نه‌دی رقم بزنیم... 🔰ستاد‌ برگزاری‌ اجتماع‌ عظیم‌ 🌹 🌹 آی‌دی اینستاگرام و تلگرام و ایتا 🆔 @khanevade_afifپیشنهادات خود را به شماره روابط عمومی ستاد پیامک بزنید👇 روابط عمومی: 09354073761 🆔@farhangsaze_haya @zohe72.کانال کمیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ❇️خانمها بدانند... _زمان «»🌤 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌ 🍃 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ ••———*💕*~💕~*💕*———••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زندگی درهم است. هیچ سیاه و سفیدی وجود ندارد، هرچه هست سایه های محوی است که در هم تنیده شده‌اند و در کنار هم هستند. ایـن ما هستیم که به این سایه های مبهم رنگ می بخشیم .
تعداد فوتی های مشروبات الکلی به ۲۷ نفر رسید همه نگران تعداد هستند من نگران عاقبت شوم این بنده های نافرمان خدا مرگ بر اثر مصرف چیزی که خط قرمز خداست خدایا عاقبت ما را به شر ختم نکن 😭😭😭 پ.ن راستی یه نکته اینها به علت مصرف مشروبات اگر میماندند باید شلاق میخوردند ، قبح نجاست خواری را نباید از بین برد البته ما در مورد ظاهر حرف میزنیم شاید بین انها کسانی باشند که نمیدانستند شراب میخورند یا مجبورشان کردند که نجاست بخورند اما در هر صورت نجاست شراب و مسکرات را با اتفاقاتی مثل فوت برخی از آنها کمرنگ نکنید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ یه مدینه، یه بقیعه... 🔻مداحی حاج محمود کریمی 🌹 شهادت امام باقر(علیه السلام) .
برای چندهزارمین بار در صدا و سیما یک "زن چادری" نماد بیچارگی و فلاکت است! سوای محتوای تلخ سریال نیکان، ای کاش یکبار برای همیشه نسبت به اصلاح این رویه غلط دستورالعمل لازم‌الاجرایی ابلاغ می‌شد..
▪️امام باقر علیه السلام: حریص به دنیا، همانند کرم ابریشم است که هر چه بیشتر دور خود مى‏‌تند، خارج شدن از پیله بر او سخت‏ تر مى‏‌شود، تا آن‏که از غصه مى‏‌میرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️سـالـروز شـهادټـــ جـانسـوز امـام محمـد بـاقـر ‌«عݪیـہ‌اݪسـلام» بر محبان اهل بیت علیهم السلام ټسلیـټ بـاد. اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج .
🌿 از امام محمد باقر علیه السلام روایت شده است که:چون در آخر شب بیدار شوی برای نماز شب،این کلمات را بخوان تا وسوسه های شیطان از تو دور شود : "الحمدلله ربّ العالمین ، و اله المرسلین ، والحمدلله الّذی یحیی الموتی و یبعث من فی القبور" .
🔺️سرنوشت متفاوت این ۵ نفر! شهادت در جبهه حبس ابد طرد و خانه نشینی قتل با ضربات چاقو رهبری نظام شهید ، عباس امیرانتظام، مهندس بازرگان، داریوش فروهر، رهبر معظم انقلاب
•|‌‌♢ زن کیست....؟؟؟!!! •|اولین کسی که بر علیه دیکتاتوری عظیم فرعون دلیرانه به پا خواست...یک مرد نبود بلکه یک زن بود...."بانو آسیه" •|اولین کسی که مکه و کعبه را آباد کرد مرد نبود بلکه یک زن بود...."بانو هاجر" •|اولین کسی که از مبارکترین آب روی زمین زمزم نوشید مرد نبود بلکه یک زن بود..."هاجر خاتون" •|از اولین کسانی که به محمد المصطفیﷺ ایمان آورد یک زن بود... "بانو خدیجه" •|اولین کسی که خونش برای اسلام ریخته شد و شهید شد یک مرد نبود بلکه یک زن بود...."بانو سمیه" •|اولین کسی که مالش را در راه اسلام داد یک مرد نبود بلکه زن بود...."بانو خدیجه" •|اولین کسی در قرآن که خداوند از بالای هفت آسمان به حرفش گوش داد یک زن بود نه مرد..."سوره مجادله آیه ۱" •|اولین کسی که سعی صفا و مروه را انجام داد یک مرد نبود بلکه زن بود...."بانو هاجر" اکنون میلیونها حاجی باید حرکات آن زن را انجام دهند وگرنه حج آنها قبول نمی شود..... •|واما کسی که کاخ یزید را به لرزه دراورد مرد نبود "زینب بود زینب" ! می نویسیم تا همه بدانند.... یک زن اگر قدر خودش را بداند باعث_افتخار_یک_ملت_است 🌸🌹
حامل علم نبی را صلوات چهارمین پور ولی را صلوات پنجمین نور امامت باقر هفتمین مهر جلی را صلوات ای همسفران دیده خود باز کنید امروز به سوی مدینه پرواز کنید عشق و ادب خود به امام باقر با یک صلوات ابراز کنید 🖤🥀اَلّلهُــمَّ صَـلِّ عَلـىٰ🥀🖤 مُحَمَّــ♡ـد وَ آل مُحَـ♡ــمَّد وَ عَجِّــلْ فَرَجَهُــم
. ♻️♻️♻️ ...🌹😔 .
. ✅ خیر پیش (شرتون کم = تا قهر کند شغالی از باغی ) .
♨️خبرگزاری فارس: ضاربان همسر شهید باب‌الخانی، دستگیر شدند ✍حالا فکر کردید چه می‌شود؛ نهایتا این سلیطه‌های پاچه‌گیر در جلوی دوربین اظهار پشیمانی کرده و دو قطره اشک تمساح می‌ریزند و بعد از آزادی دوباره به ریش و پشم مسئولان می‌خندند! ✍متاسفانه برخی مسئولان قضایی که در اتاق‌های امن خود نشسته‌اند و حقوق‌های چندده‌میلیونی می‌گیرند، هیچ درکی از اتفاقات میدانی و دغدغه خانواده‌های شهدا و متدینین ندارند؛ بخاطر همین است که غالبا احکام بازدارنده‌ای صادر نمی‌شود 🖋محمد جوانی 🧠⚔علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ضرب‌وشتم یک همسر شهید مدافع حرم به دلیل امربه‌معروف! 🔹درگیری دو زن بی‌حجاب با همسر و مادر همسر شهید باب‌الخانی شامگاه شنبه مقابل بیمارستان فیض اصفهان اتفاق افتاد، این درگیری در حالی رقم خورد که آن‌ها به دو زن بی‌حجاب تذکر زبانی داده بودند ولی آن دو نفر به سمت همسر و مادر همسر شهید حمله‌ور شدند! 🔹مادر همسر شهید باب‌الخانی در این رابطه گفت: همان‌طور که چادر دخترم را می‌کشیدند، فحش‌های رکیکی هم سر می‌دادند و زمانی هم که به آنها گفتم که ایشان همسر شهید است و او را رها کنید، با شنیدن این جمله، ضرب‌ و شتم را بیشتر کردند و داد می‌زدند ‏"همین شما هستید که پول این مملکت را می‌گیرید" دخترم که در حال خفه شدن بود، برای نجات خود، گوشی را به آن‌ها داد تا فیلم را پاک کنند اما آن‌ها از ترس پلیس صحنه را ترک کردند.. .
💜💜💜💜💜 😔کسی که می کند در واقع قاتلیست که موهبت پاک و معصوم خدای متعال را بدون هیچ جرم و گناهی می کشد. .
🍃🌟🍃🌟🍃🌟 💖معمولا در خانواده هایی که چند فرزند دارند پذیرش نوزاد جدید ، عضو جدید خانواده و کودک جدید راحت تر صورت میگیره. 👦بچه هایی که تک هستند ، تک فرزند یا تک نوه یا تعداد محدود هستند ، 😔 ممکنه ورورد نوزاد جدید بیشتر اذیتشون کنه . شاید چون تا قبل از این کانون همه توجهات بودند و همه چیز در انحصار اون ها بوده. همه چیز از جمله توجه پدر ، مادر ، پدربزرگ و مادر بزرگ و اطرافیان... بنابراین پذیرش یک عضو جدید براشون سخت تره و بیشتر انحصار گرا هستند . البته این مسأله هم مثل باقی مسائل مطلق نیست ولی عمومیت زیادی داره. 👨‍👩‍👧‍👦اما در خانواده های پر جمعیت ، چون از اول همه چیز مشترک بوده ، 💖 بچه ها پذیرش بیشتری نسبت به ورود عضو جدید و نوزاد جدید دارند و به تبع اون حسادت و حساسیت کمتری هم دارند. 💖در این خانواده ها معمولا مشارکت و تعامل بین بچه ها بهتره و رشد فردی و اجتماعی بهتر شکل میگیره. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⚠️هشدار : اگر فکری به حال پیری جمعیت نکنیم با همچین تصویری از آینده مواجه می‌شویم!!! ‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بحران جمعیت را فقط پنج سال وقت داریم حل کنیم. ‼️‼️‼️