eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻دل می رود ز دستم، صاحب دلان خدا را در آتشی فکندند، هم ما و هم شما را!! 🔻تنظیم نسل خواندند مرگ خموش انسان!! شهر رفاه گفتند ، ده کور ناکجا را !! 🔻جای صدای اطفال، صوت سگ و پیانو کردند باز و بستند زیباترین صدا را!! 🔻گفتند: یک دو کودک تا تربیت توان کرد ! بی تربیت شمردند اجداد و نسل ما را!! 🔻کافیست بهر هر کف، یک یا دو بند انگشت؟!! از دست ما بریدند انگشت های ما را!! ⚠️ فرزند کمتر؛ تربیت سخت تر؛ آرامش کمتر #اشتباه [_♥|°@mavaleed_]
✍ کمترین نتیجه تک فرزندی، وابستگی غیرمنطقی به فرزند است، تا جایی که او جرات نمیکند برای ضروریات نیز، والدین را تنها بگذارد.😔  آیا این توقع بیجا نیست؟!🙄 ⚠️آرامش حق فرزندان ماست.   .
. 🔴امام خامنه ای :از اول پیروزی انقلاب، امام تکیه‌ی بر طبقات ضعفا را اصرار کردند، تکرار کردند، توصیه کردند. ♦️تعبیر «پابرهنگان» و «کوخ‌نشینان» جزو تعبیراتی بود که در کلام امام بارها و بارها تکرار شد. ♦️به مسئولین اصرار داشتند که به طبقات محروم برسید. به مسئولین اصرار داشتند که از اشرافی‌گری پرهیز کنند. ♦️ این، یکی از توصیه‌های مهم امام بزرگوار بود. ما نباید اینها را فراموش کنیم. آفت مسئولیت در یک نظامی که متکی به آراء مردم و متکی به ایمان مردم است، این است که مسئولین به فکر رفاه شخصی بیفتند؛ به فکر جمع‌آوری برای خودشان بیفتند؛ در هوس زندگی اشرافی‌گری، به این در و آن در بزنند؛ این آفت بسیار بزرگی است. ♦️امام خودش از این آفت بکلی برکنار ماند و مسئولین کشور را هم بارها توصیه میکرد که به کاخ‌نشینی و به اشرافی‌گری تمایل پیدا نکنند، سرگرم مال‌اندوزی نشوند، با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند. .
🔴خوراکی های ممنوع برای مبتلایان به تب .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔥ببینید.... 🔴 تصاویری که رسانه‌های رسمی آمریکا از اعتراضات به نتایج انتخابات منتشر نکردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 جان بولتون: ترامپ انسانی کاملاً بی‌شخصیت است؛ انتظار ندارم او محترمانه از کاخ سفید برود! . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹خاطره شنیده نشده از شهید زین الدین / ماجرای امداد غیبی که اسیر عراقی اعتراف کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 ویدئویی از صدای انفجار در بغداد ♦️ خبرنگار الجزیره می‌گوید هدف موشک‌های شلیک شده به منطقه سبز بغداد سفارت آمریکا بوده است. .
. 🔴 هلاکت طراح حمله انتحاری به رزمندگان مدافع وطن سپاه اصفهان ♦️ هلاکت ملاعمر شاهوزهی، از سرکردگان ارشد گروه تروریستی ‎جیش العدل و طراح حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال۹۷ به همراه ۲ همراهش در منطقه تربت پاکستان ♦️حدود ۲۰ ماه پیش جیش‌الظلم ناجوانمردانه اتوبوس کارکنان سپاه را هدف قرار داد و ۲۷ پاسدار شهید شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آمریکا بدترین کشور دنیا در مقابله با کرونا! ♦️ پژوهشگر بیماری‌های عفونی در گفتگو با ایران اینترنشنال:قرار بود آمریکا در مقابله با کرونا از همه کشورهای غربی آماده‌تر باشد اما متاسفانه یکی از بدترین کشورهایی است که وضعیت کرونا در آن از کنترل خارج شده است. .
. 🔴پنتاگون: بخشی از نیروهای آمریکایی طی ساعت‌های آینده از عراق و افغانستان خارج می‌شوند ♦️«کریستوفر میلر» سرپرست وزارت دفاع آمریکا خبر داد که بخشی از نیروهای آمریکایی طی ساعت‌های آینده خاک عراق و افغانستان را ترک می‌کنند. ♦️تعداد نظامیان آمریکا در عراق از 3200 نفر به 2500 نفر کاهش می‌یابد. ♦️دستورات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره خروج از عراق و افغانستان اجرا خواهد شد و این تصمیم پس از رایزنی با شورای امنیت ملی و فرماندهان نظامی اتخاذ می‌شود. ♦️تعداد نظامیان آمریکایی در افغانستان نیز تا 2500 نظامی کاهش خواهد یافت .
. 🌹 امیرالمؤمنین امام علی (علیه‌السلام) فرمودند : «صُنْ دِينَكَ بِدُنْيَاكَ تَرْبَحْهُمَا وَ لَا تَصُنْ دُنْيَاكَ بِدِينِكَ فَتَخْسَرَهُمَا» ♦️دینت را به وسیله دنیایت حفظ کن تا در هر دوی آنها سود کنی، و دینت را وسیله حفظ دنیایت قرار نده که در هر دوی آنها زیان خواهی دید. .
. 🔴فاکس‌نیوز: ترامپ به دنبال گزینه‌های نظامی علیه ایران نبود ♦️شبکه فاکس‌نیوز به نقل از برخی منابع در کاخ سفید گزارش داد که ترامپ درخواست ارائه گزینه‌های اقدام نظامی علیه ایران را نکرده بود. ♦️این شبکه اعلام کرد «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی آمریکا بوده که خواهان حمله به ایران بوده اما ترامپ تمایلی به این امر نشان نداده است. ♦️پیش از این روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده بود که ترامپ در جمع مشاوران خود درخواست بررسی گزینه‌های نظامی علیه ایران را ارائه داده بود .
. 🔴مستمندان و فقرا در صف مقدم جامعه هستند ♦️مستمندان و فقرا در صف مقدم جامعه هستند همین زاغه نشینان، همین حاشیه نشینان و همین محرومان بودند که این انقلاب را به ثمر رساندند.همین ها هستند که الآن در جبهه ها مشغول به فدارکاری هستند. ♦️شما باید توجه به این معنا بکنید که ما را اینها آورده‏ اند و وکیل کرده ‏اند، آورده ‏اند و وزیر کرده‏ اند، رئیس جمهور کرده‏ اند. اینها ولى نعمت ما هستند، و ما باید ولى نعمت خودمان را از آن قدردانى کنیم و خدمت کنیم‏. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 بخش دیگری از همان جلسه بررسی برجام در مجلس است. جایی که جلیلی می گوید این بحث ۱۲ ساعته است و من آمادگی دارم تا موضوع را بازتر کنم.. 🔹که یکباره،‌ آقای اصولگرا با کنایه ای زشت می گوید بحث را جمع کنید. این جلسه ها اگر برای پخش تلویزیونی است ایشان تلویزیون را دارد برود همان جا حرف بزند.. و بعد در ادامه بگومگوهای او و زاکانی و امیرآبادی.. 🔹یعنی در ماجرای برجام نقش برخی اصولگرایان از اصلاح طلبان پررنگ تر بود و برخی مانند ابوترابی نایب ریسس مجلس هر کاری می کردند تا برجام بررسی نشود.. .
. 🔴 نیوز مکس: ایران به ترامپ هشدار داد: " هر اقدامی علیه ملت ایران قطعاً با یک واکنش خرد کننده روبرو خواهد شد. " . .
💢 چین تا سال ۲۰۳۵ به بزرگترین اقتصاد جهان تبدیل می شود 🔻 برآورد اقتصاددانان نشان می دهد چین تا سال ۲۰۳۵ با پشت سر گذاشتن آمریکا نخستین اقتصاد جهان و احتمالا بزرگترین بازیگر سیاسی می شود. 🔻 «با حرکت سریع به سوی اقتصاد در سال ۲۰۲۰، چین یکی از قدرت های جهانی شده است و اقتصاددان های بلومبرگ پیش بینی کرده اند که تا سال ۲۰۳۵ چین با پشت سر گذاشتن آمریکا، بزرگ ترین اقتصاد جهان و شاید قدرتمندترین بازیگر سیاسی جهان تبدیل شود.» « خیزش چین به عنوان بخشی از یک تغییر بزرگ تر است که از دهه های پیش در جریان بوده و به نظر می رسد که در دهه های پیش رو این رشد شتاب خواهد گرفت. » 🔻 اقتصاددانان «بلومبرگ» از یک چارچوب محاسبه رشد اقتصادی استفاده کرده اند که نیروی کار، سرمایه و بهره وری را برای پیش بینی تولید ناخالص داخلی ۳۹ کشور جهان در سال ۲۰۵۰ در نظر گرفته است؛ از آمریکا گرفته تا غنا. این برآورد پیش بینی کرده که یک دوران نسبی ثبات قابل ملاحظه که از دوران پایان جنگ سرد آغاز شده و تا اوایل قرن ۲۱ ادامه یافته، در حال پایان یافتن است. 🔻 «براساس این برآورد، مرکز جاذبه اقتصادی در حال تغییر از غرب به شرق و از اقتصادهای پیشرفته به بازارهای در حال ظهور و از بازارهای آزاد به سمت بازارهای تحت کنترل دولت ها و از «دموکراسی های مستقر» به سمت «پوپولیست ها در حال تغییر» است» ▫️ bloomberg.com/graphics/2020-global-economic-and-climate-change-forecast-2050 .
. 🔴🔹امام خمینی ره از دنیا رفتند، اکبر هاشمی رفسنجانی آمد، پنج روز بعد از فوت و رحلت امام خمینی ره در دومین خطبه ی اولین نماز جمعه تهران، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفت، یک : اینکه ( ما نمی خواهیم که بعد از رحلت امام ره به جانشین ایشان بگوییم امام ) ! . 💥‏داخل پرانتز بگویم که ( این همه دعوا داشتیم، با شرق و غرب، امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه، قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تاکید کرده، امام این را از سال ۴۸ مطرح کرد، شما می گویی نمی خواهیم ؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند : به جانشینش نمیگوییم امام ؟ ) . 🔼‏(انگار که یکی به شما بگوید من چون شما را خیلی دوست دارم ؛ افکار شما را می خواهم با شما دفن کنم !) . 🔹جمله دومشان این بود : ( خبرگان مرجع تعیین نکرده است ) ! یعنی جانشین امام خمینی ره نه مرجع است و نه امام ! . 🔹وقتی ایشان به جای کلمه «امام» گذاشتند «رهبر» … « امت » هم شد «ملت» یعنی عملا سیستم ملت - رهبر انگلیسی ها را پذیرفتیم و سیستم امت - امامت امام خمینی ره را کنار گذاشتیم ؛ وقتی«امت» شد «ملت» عناصر امت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» – که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر ؛ نسبت به هم دارند ! تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «شهروند» و «هموطن» ! ‏. 🔹اما کلمه سوم یعنی « عدالت » مقدس ترین کلمه ای که هاشمی در دوران ریاست جمهوریشان به کلمه «توسعه» تغییر دادن و به نظام اسلامی تحمیل کردند … فرق عدالت و توسعه این بود که «عدالت» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی (ع) تعریف می کنند، اما « توسعه » را صندوق بین المللی پول ‏و بانک جهانی و انگلیسی ها و صهیونیست های عالم . 🔹در عرصه جهانی هم دو کلید واژه قرآنی « مستکبرین و مستضعفین » را ایشان تغییر دادند و گفتند که : « مستکبرین » فحش و توهین آمیز است .! به جای آن بگوییم «قدرت های جهانی» ! . 🔹خب وقتی گفتی : «مستکبرین» باید با آنها «مبارزه» کنی .. اما وقتی گفتی « قدرتهای جهانی» باید با آنها «تعامل» کنی ! «مستضعفین» را هم تغییر دادند به «قشر آسیب پذیر»… یعنی آدم های بی عرضه ای که خودشان پذیرای آسیبند ! . 🔹کلید واژه قرآنی امام خمینی ره که اساس گفتمان نهضت اسلامی مان بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد، به همان کلید واژه هایی که دشمنان مان می خواستند و این بدون دستور و برنامه نبود ! . 🔹همانگونه که این روزا بی سر و صدا شاهد اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت تزویر هستیم و باز هم مبهوت نظاره گریم که آقایان نفوذی و وطن فروش درس شهادت و از خود گذشتگی از کتاب درسی فرزندانمان حذف نمودند و . . 🔴🔹... و هیچ صدای اعتراضی از هیچ ‏خود عمار پنداری بلند نشد و هیچ عالم و مرجعی کفن پوش نشد ! . 🔹بگذریم .. تا وقتی که کلید‌ واژه های قرآنی امام خمینی ره – که راس آنها امام بودن ولی فقیه است - احیا نگردد ... هر کاری که بکنیم، وصله پینه کردن است ! . ⭕دوستان عزیزم ... . 🔹شما هر لعنی هم که به … بکنید، این قدر جگر منافقین ‏و دشمنان قسم خورده مان را نمیسوزاند که بگویید «امام خامنه ای» . 🔹زین پس در تمام مکالمات و نوشته هایتان بگویید امام خامنه ای، امت، امامت و .. . 🔹این مطلب را به اندازه محبتتان به سید علی خامنه ای برای همه ارسال کنید، حتی به نام خودتان، حلال حلال . 💥اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است !!!! 🍃🍃🍃 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 ایران چطور از رتبه ۵۲ علمی به رتبه ۱۵ جهانی رسید؟ 👈🏻 شهید حسن تهرانی مقدم و همرزمان او در عرصه‌ای دفاع سخت و نرم، از پیشگامان حرکت رو به جلوی ایران در دوران بعد از پیروزی انقلاب به شمار می‌روند، آدم‌هایی که با انگیزه الهی و کار جهادی، توانستند ایران را از رتبه ۵۲ علمی جهان در سال ۱۹۹۶ به جایگاه پانزدهم در سال ۲۰۱۷ برسانند. ⏯ تماشای فایل کامل این قسمت از برنامه در آپارات https://aparat.com/v/41nkq .
🔴۳۰ هزار میلیارد بازگشت بیت المال ‏قوه قضاییه ابراهیم رییسی تو یک سال گذشته۳۰هزار میلیاردتومان مالیات معوقه رو ازحلقوم دانه درشت ها کشیده بیرون و داده به دولت که برابر فروش یک سوم نفت در ساله آقای جهانگیری یادته تو مناظره های انتخاباتی وقتی حاج آقا برنامه میداد هی میگفتی از کجا منابعش تامین میکنی؟بازم بگم یا بسه! .
💢آغاز طرح‌بسیج برای‌مقابله با رئیس سازمان بسیج مستضعفین: 🔹در هفته بسیج یک طرح محله‌ور به نام طرح شهید سلیمانی با نظارت وزارت بهداشت اجرا خواهیم کرد. 🔹در این طرح گروه‌های بهداشتی با پشتیبانی ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بیماران را شناسایی کنند. 🔹بیمارانی که حال وخیمی ندارند در مکان‌هایی اسکان داده شده و از لحاظ غذایی و بهداشتی پشتیبانی می‌شوند و افرادی که حال وخیمی دارند، به بیمارستان اعزام می‌شوند. 🔹 بیمارانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند نیز تحت کنترل قرار می‌گیرند. پ‌ن: مگه همین بسیجیا و جهادگرا به فریادمون برسن، بعضی مسئولا خوابن. . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴 انتقاد شدید وحید جلیلی از سانسور در سینمای ایران 🔹 چرا حاج قاسم سلیمانی، محسن حججی و مدافعان حرم در سینمای ایران سانسور و انکار می شوند؟ 🔹 قاچاقچی ها، معتادها و دزدها در سینمای ایران سهم دارند اما ده ها هزار دانشمند متخصص ایرانی حتی یک قاب در سینمای ایران ندارند! 🔹 همان جریانی که دیگران را به سانسور متهم می کند، خودش بزرگترین سانسورچی است. .