eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ فرار به عقب روحانی! / بخش اول ♨️ حسن روحانی با بیان اینکه همان مدیرانی که ۹۵ را اداره کرده‌اند، ۹۹ را با همان قدرت و روحیه بهتر و توانمندی و تجربه بیشتر اداره می‌کنند، اظهار داشت: فرق ۹۵ و ۹۹ هر چه هست مال جنایت آمریکاست و این تفاوت هر چه هست، مربوط به تروریسم آمریکا و تحریم و فشارهای ظالمانه و غلط و نابجا می‌شود. 🔻به گزارش «وطن امروز»، رئیس‌جمهور روز گذشته باز هم برای فرستادن لعن و نفرین، آدرس کاخ سفید را به مردم داد و به دفاع از عملکرد خود و کابینه‌اش در اوج نارضایتی‌های عمومی پرداخت. ۳ ماه پیش بود که حسن روحانی در حاشیه یکی از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا از آدرس کاخ سفید برای ارسال لعن و نفرین‌های مردم رونمایی کرد و گفت: 🔴 «مردم اگر می‌خواهند برای کمبود و مشکلات لعن و نفرین کنند، آدرس آن کاخ سفید در واشنگتن است و کسی آدرس اشتباه به آنها ندهد». او مردم را از ارسال لعن و نفرین به «آدرس اشتباه» که احتمالا پاستور باشد منع کرد تا با بخشیدن عاملیت مطلق به تحریم‌های آمریکا، عملا هر گونه انتقادی نسبت به مدیریت دولت را خنثی کند. 💢 روحانی پیش از این نیز حتی مدعی گذار از تحریم به جنگ اقتصادی در زمان مدیرتش شده و گفته بود: «ما از سال ۵۹ تحریم اقتصادی داشتیم ولی از سال ۹۷ جنگ اقتصادی شروع شد و الان بحث تحریم مطرح نیست، بلکه جنگ اقتصادی است». 🔸 روحانی۹۵، روحانی۹۹ 🔴 رئیس‌جمهور روز گذشته در جلسه هیات دولت، بار دیگر در تفسیر وضعیت فعلی کشور، تمام بارها را از روی شانه‌های دولت برداشت و به تکرار ادعاهای پیشین خود پرداخت. روحانی پس از تفسیر و تشریح پایان دوره زمامداری ترامپ در کاخ سفید، با بیان اینکه «در روزی که مردم ایران احساس پیروزی در برابر این فشار و تروریسم را شاهد هستند مردم آمریکا شاهد یک شکست بزرگ در زندگی اجتماعی و سیاسی خودشان هستند»، خاطرنشان کرد: 💢 شاهد یک شکاف بزرگ در داخل آمریکا هستیم و ما می‌گفتیم یک آدم قانون‌شکن وقتی نسبت به ملت‌های مظلوم و مستقل دنیا قانون‌شکنی می‌کند، یک روز نوبت خود ملت آمریکا هم فرا می‌رسد. 🔻روحانی با بیان اینکه امروز می‌خواهم یک معیار برای کسانی مشخص کنم که می‌گویند مدیریت و تحریم چند درصد مشکل برای کشور درست کرده، اظهار داشت: سال‌های ۹۵ و ۹۹ را کنار هم قرار دهید؛ همان مدیرانی که ۹۵ را اداره کرده‌اند ۹۹ را با همان قدرت و روحیه بهتر و توانمندی و تجربه بیشتر اداره می‌کنند. فرق ۹۵ و ۹۹ هرچه هست مال جنایت آمریکاست و این تفاوت هرچه هست، مربوط به تروریسم آمریکا و تحریم و فشارهای ظالمانه و غلط و نابجا می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حمله ای که ادبیات تهدید را تغییر داد تحولات نوین خاورمیانه ... تثبیت مرحله باردارندگی ، از انهدام پهپاد آمریکا تا حمله به عین الاسد ... .
رسانه سعودی : تحرکات ناوها و بمب افکن های آمریکا در اطراف ایران نشانه ی هرج و مرج در آمریکاست / چند هفته است که ایران آمریکایی ها را به حالت آماده باش در آورده است .../ با ما همراه باشید .. .
✅ به تمام زحمت کشان این حوزه که زور قیم مابانه از مادر وپزشک برداشته شد 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 ✅✌️ این پیروزی بر همه مبارک... 😍😍😍 💢💢💢❗️ خانم های محترم هرگز برای سونو و آزمایش و غربالگری به بهداشت مراجعه نکنید... ایجاد استرس و اضطراب توسط برخی پزشکان برای دروغ قلب نداشتن جنین و.... ابتلا به با خوردن مایع. بیش فعالی بچه با مصرف آهن و اسید فولیک. رسوبات ادراری نوزاد با مصرف قرص کلسیم توسط مادر تنها بخشی از عوارض این بود ☑️ بهترین جایگزین ها 3 شیره و بادام و ماش است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خروج کاربران ترکیه از واتساپ شتاب گرفت! ⭕️ آیا ایرانیان نیز برای اطلاعات شخصــــی خود ارزش قائل هستند؟ .
⭕️ پست ویژه 👤 آیت الله شوشتری: 🌼 نزد هر استادی که رفتید اگر بر دریا راه می رفت اگر پرواز می‌کرد اگر غیب می‌گفت اما با رهبر معظم و‌ معزز انقلاب زاویه داشت سریع برخیزید و بیرون بروید که او شیطانی مجسم است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رائفی پور 📝 «مزدوران رسانه‌ای» 💢💢💢❗️پول‌هایی که بابت رپورتاژ اصحاب قدرت خرج میشود❗️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. استاد رائفیپور 📝 «بازیگران پمپئو» 🔹 روایتی از پشت پرده دو قطبی سازانی که با نیت ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم فعالیت می‌کنند. .
⚠️عکس پسر رهبری رو بهمراه رهبری پوستر درست کردن چسبوندن به در و دیوار که بگن؛ رهبری میخواد پسرشو جانشین خودش بزاره.. تو جامعه التهاب ایجاد کنن که اینا میخوان رهبری رو موروثی کنن.. و هر سری از یه دری برای زدن رهبری وارد میشن‌‌‌.. عاملان اینکار دستگیر شدند... ❗️
. 👌 کتاب "شاه کشتار نکرد" زیباکلام مجوز انتشار نگرفت! احتمالا پهلوی در ۱۷ شهریور ۵۷، مردم رو نکشته، خیلی آروم آروم کاری کرده مردم به دیار باقی برن و نباشن تو این روزگار... .
♨️نقشه دولت برای انتخابات آینده 👈 واعظی: می‌خواهیم دولت سیزدهم بدون تحریم به مردم خدمت کند 🔸وعده دولت بدون تحریم حربه ی جدید جریانی است که سال هاست در انقلاب نفوذ کرده 🔹دولت از همین الان دارد خودش را آماده میکند برای انتخابات و نباید آن را دست کم گرفت همانطور که در سال ۹۶ با بازی های رسانه ای توانست در انتخابات پیروز شود الان هم توانایی همچین کاری را دارد ✍حجت الاسلام سید محمد عجمی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ‌های صریح دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در آنتن زنده صدا و سیما به شبهات موجود درباره‌ی فعالیت های اقتصادی سپاه: 🔹از 62 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور سهم پروژه‌های قرارگاه خاتم تنها 2600 میلیارد تومان است. بسیاری از فعالیت‌های سازندگی قرارگاه با سرمایه‌گذاری خود سپاه انجام میگیرد 🔹مطالبات سنگینی از دولت داریم ولی در این شرایط اقتصادی به دولت فشار نمی‌آوریم. با وجود شرایط تحریم هیچکدام از 249 پروژه قرارگاه متوقف نشده عین بخش خصوصی و حتی بیشتر از آن‌ها بیمه و مالیات میدهیم... ✍رهبرانقلاب: زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
، نویسنده و تحلیلگر آمریکایی در گفتگو با تحلیل‌Tv: 📺 آینده‌ی آمریکا، آینده‌ای توأم با و مشکلات است. 📺 ترامپ بعد از حذف شدن توسط (که تحت مدیریت و تسلط صهیونیست‌هاست) آرام نخواهد نشست. 📺 فراموش نکنید کیست! 📺 بی‌سابقه‌ترین آشوب‌های‌خاورمیانه و فعالیت مستمر داعش در لیبی و در زمانی محقق شد که بایدن، معاون باراک‌اوباما بود. 📺 جوبایدن، خدمتکار ایده‌آل و مطیعی برای تأمین منافع سازمان‌یافته است. .