eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم «ماسک آبی‌رنگ با ماده‌ی PTFE که نوعی «فلوراید مصنوعی» به‌شمار می‌رود آغشته شده است.» پرسش : آیا می‌دانید که این ماده چه بر سر استفاده‌کنندگان از ماسک‌های آبی‌رنگ می‌آوَرَد؟ پ.ن: حالا که به دستور امام خامنه ای حفظه الله و رعایت مصلحت های بالاتر مورد نظر ایشان موظف هستیم ماسک بزنیم از ماسک های پلاستیکی حتی الامکان استفاده نکنیم و ماسک نخی تهیه کنیم.... ✅مطلب مرتبط: سیاست هوشمندانه رهبر مدبّر انقلاب در مقابل وزارت بهداشت: https://eitaa.com/IslamLifeStyles/26347
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ انتقاد دکتر سعید محمد از دولت روحانی ✍️ تقلید کورکورانه از غرب و تقسیم منافع بین دولتمردان، سازندگی نیست ⭕️ حضور دکتر سعید محمد در انتخابات 1400 حتمی است .
💠مردی که محاسبات دشمن را در عرصه اقتصاد بهم ریخت هر زمانی که اروپایی‌ها به بهانه تحریم پروژه‌های بزرگ نفت و گاز کشور را رها کردن و زیر قراردادشان زدن و رفتند، این قرارگاه خاتم بود که کشور را از مشکلات بزرگ نجات داد و همان پروژه‌ها را دست گرفت و بهتر از به نتیجه رساند. هیچ‌وقت از اعتماد به نیروی جوان و انقلابی ضربه نخوردیم... باز هم اعتماد کنیم میدونید چرا از همه طرف دارن ایشونو تخریب میکنند؟ جوابشو شهید همت داده:👇 ⭕️هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید؛ نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد؛ همان جبهه خودی است! "شهید همت" 👌👌👌👌👌👌
📚 بیشتر بدانیم: ✡️ بیل گیتس و اتحاد ! 👈اتحاد گاوی (GAVI) یکی از انجمنهای کواکس می باشد . 👈بنیاد بیل گیتس یکی از تشکیل دهندگان اتحاد گاوی و همچنین از تشکیل دهندگان می باشد . .
. ✅اذعان رئیس اسبق شاباک به نابودی اسرائیل در آینده😍 🔹«یووال دیسکین» رئیس اسبق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در پاسخ به این پرسش که آیا این رژیم از انسجام اجتماعی، انعطاف اقتصادی و قدرت نظامی-امنیتی برخوردار است تا موجودیتش را برای نسل آینده تضمین کند؟ نوشته: «اسرائیل برای نسل آینده باقی نخواهد ماند.»👏👏👏👏👏👏👏👏 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حرف تا عمل برجام نهایی... 🔸امریکا در دالان مذاکره برای مذاکره 🔸لغو تحریم ها همچنان در بن بست کاخ سفید 🔸وعده نسیه امریکا و گرفتن امتیاز نقد 🔸و سرانجام پاسخ صریح ایران مبتنی بر ماده 36 برجام .
💢اصلاحاتچی ها توشون یه رسمی متداوله اونم اینکه از سر لجبازی و برای بقاء اینقدر دروغ هاشونو تَکرار میکنند که کم کم خودشونم باورشون میشه. 🔶آخه نه اینکه امضای کری تضمین بود، برجامم قطعا زنده میشه!
. 💢❗️‏یه نگاهی به مرقد امام خمینی بیاندازیم متوجه می‌شویم آسیدحسن‌آقا حتی یک نمونه مدیریت درست را بر سر مزار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نتوانسته پیاده کند! چه برسد به ادعای بزرگِ ریاست جمهوری... نامزد اصلی کماکان"علی لاریجانی"است؛ همانی که مدرسی‌ها با تخریب بقیه میخواهند سالم نگهش دارند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 توافق هسته‌ای برای پیروزی در انتخابات! 🔹 کدام مسئول ایرانی در سال ۹۳ در شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد: «اگر آمریکا با ایران به توافق هسته‌ای نرسد، رقبای سیاسی ما در کشور پیروز خواهند شد؟» .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا