eitaa logo
جهاد_تبیین 📡📡📡
1.5هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
52.1هزار ویدیو
357 فایل
جهاد تبیین
مشاهده در ایتا
دانلود
. ❤️خنده ات طرح لطیفیست که دیدن دارد ❤️ قلب با دیدن تو شور تپیدن دارد... .
🔴📯 فردی ایرانی ساکن آلمان، با میلیاردها یورو سرمایه آمد با وزارت نیرو گفتگو کرد که بدون دریافت یک ریال از شما، کل مشکل آب و برق ایران را حل میکنم و پس از 15سال کل تأسیسات، تکنولوژی و قطعه سازی را بومی کرده تحویل میدهم و میروم. 🔸علیرغم موافقت اولیه و صرف هزینه توسط سرمایه گذار، وزارت نیرو نپذیرفت... 🔸او به دلیل بدرفتاری وزارتخانه ذیربط از ایران فرار کرد. 💠توضیحات: طرح او براساس مطالعات جامع برمبانی ذیل استوار بود: برق را از طریق سلولهای خورشیدی میگرفت. آب را از اقیانوس هند منتقل و تصفیه میکرد. .
وقتی از شعار "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" کوتاه اومدیم قطعا به "آب و برق معمولی حق مسلم ماست..." خواهیم رسید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ استاد پناهیان/از چیزی نمی ترسیدم ... یاران آخرالزمانی از سرزنش نمیترسند.... عجل الله تعالی فرجه
🔴به سوی حرام میشتابند... ✍حضرت محمد(ص) فرمودند: «در روز قيامت، گروهى آورده مى شوند كه كارهاى نيك‌شان به بلندی كوه‌هاست. ولی خداوند اعمال آنها را نابود مى‌كند و دستور مى دهد آن‌ها را به دوزخ ببرند!» سلمان پرسید: «اى رسول خدا، اين افراد چه کسانی هستند؟» رسول الله پاسخ دادند: «آن‌ها روزه مى‌گيرند و نماز مى‌خوانند و شب‌ها عبادت می‌کنند ولى وقتى چيز حرامى بر آنان عرضه مى‌شود به سويش شتاب مى‌كنند.» 📚منابع فقه شيعه، ج۲۲، ص ۳۱۷
. ❤️🌹راز متفاوت برای علیه السلام، با سایر اهل بیت! ✳️روزی أفندی از شیخ انصاری پرسید: ای شیخ! ما قبول داریم که حسین بن علی(علیه السلام) مظلوم شهید شده و یزید انسان پست و خونخواری بود و ما هم در عزای آن بزرگوار غمگین هستیم، 🔴اما پرسش من این است که این مراسم یعنی چه؟ سینه زنی، زنجیر زنی، دسته راه انداختن، گِل به سر مالیدن و ... اینها چه هدفی را دنبال می کنند؟ ☘مرحوم شیخ انصاری فرمودند: 💥سِرّ مطلب این است که ما شیعیان یک بار سرمان کلاه رفت و با این مراسم تلاش می‌کنیم دوباره چنین نشود. 💠أفندی پرسید: یعنی چه؟! 🌹شیخ انصاری فرمود: در جریان غدیر، پیامبر صلی الله علیه و آله در برابر صد هزار نفر، علی علیه السلام را با صراحت به وصایت خود برگزید و شما انکار کردید و گفتید غدیر نبوده ❗️یا اگر بوده فقط سفارش به دوستی با علی (علیه السلام) بوده است. 🔴اشکال از ما بود که ما عید غدیرخم را با سر و صدا و شعار، بزرگ نداشتیم و این چنین شد. ▪️ ترسیدیم که اگر عاشورا را هم بزرگ نشماریم و باشعار و تظاهر برگزار نکنیم، شما انکار کنید و بگویید اصلا حسین علیه السلام شهید نشد 🔆 یا حسین (علیه السلام) را راهزنان میان راه کشتند و یزید (لعنت الله علیه) انسان باتقوایی است...!!! 📙صدنکته از هزاران،تألیف آیت الله حاج شیخ علی رضائی تهرانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅ تولی و تبری، راه حفظ دین در دوران غیبت حجت‌الاسلام_کفیل .
هدایت شده از جهاد_تبیین 📡📡📡
🔺در تاریخ خواهند نوشت : ایران در چهار مقطع از روزگار از صفر شروع کرد : 1⃣ بعد از حمله مغول ها به ایران 2⃣ بعد از جنگ جهانی اول و قحطی بزرگ 3⃣بعد از سلطنت پهلوی 4⃣ بعد از دولت حسن روحانی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔥 راه نجات از فتنه‌های آخر الزمان 🔥 🔹از امام علی بن حسین از پدرش نقل شده که علی بن ابی طالب صلوات الله علیهم فرمودند: 👈 «آن قدر مدت غیبت طول خواهد کشید که اکثر معتقدین به این امر (اعتقاد به امامت و تشیع) از آن دست خواهند کشید ؛ پس در آن زمان کسی بر آن اعتقاد ثابت قدم و استوار نمی‌ماند، مگر آنکه یقینش را قوی و معرفتش را صحیح سازد و در دلش، نسبت به حکم و قضاوت ما اهل بیت هیچ گونه گرفتگی و کراهتی احساس نکند و تسلیم محض ما اهل بیت باشد.» 📗كمال الدين ، ج۱، باب۳۱، ص۳۲۳، ح۸ 📕بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏۵۱، ص۱۳۴ 📓البرهان في تفسير القرآن، ج‏۴، ص۴۱۵ 📘تفسير كنز الدقائق و بحر الغرائب، ج۳، ص۴۵۹ .