eitaa logo
جهاد کبیر
369 دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
6.1هزار ویدیو
1.1هزار فایل
♻ امام خامنه ای: حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد ♻ عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه واستقامتی مالک اشتروار میطلبد به نیت حاج قاسم ها🌹 لطفا محتوای کانال رو انتشار بدید آی دی کانال خود را به آی دی ذیل ارسال نمایید. ناحیه حبیب ابن مظاهر(ره)
مشاهده در ایتا
دانلود
روزمان را با آغاز کنیم ✳️چرا رهبر جامعه از خطاهای امت چشم پوشی میکند؟ [سوره المائدة (5): آيه 13] «وَلا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَى خَائِنَةٍ مِنْهُمْ إِلا قَلِیلا مِنْهُمْ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاصْفَحْ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» « و هر زمان، از خیانتى (تازه) از آنها آگاه مىشوى، مگر عده كمى از آنان؛ ولى از آنها درگذر و صرفنظر كن، كه خداوند نیكوكاران را دوست مىدارد! » ✳️پاسخ: قرآن در آیه ای خطاب به پیامبر می‌فرماید: وَلَا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَى خَائِنَةٍ مِنْهُمْ إِلَّا قَلِيلًا مِنْهُمْ مرتب عده ای را می بینی که خیانت میکنند.با اینها چه باید کرد؟ اگر دست ما بود و آیه را ندیده بودیم، می گفتیم حتما به پیامبر توصیه شده است که پوست خائن را بکن و پدرش را در بیار. اما آیه عجیب است. می‌فرماید: فَاعْفُ عَنْهُمْ وَ اصْفَحْ . میگوید بگذر. مفسرین اینجا دچار چالش شده اند که چرا اینرا ميگويد؟ برای اینکه گروهی از این خائنین به مرور زمان در جامعه هضم میشوند و باقی آنها نیز باید خودشان، خودشان را بشناسانند نه اینکه با عوامل بیرونی و فشارها. ✅مثل جوش زیرپوستی می ماند، فشار و دستکاری، فقط آنرا سرخ میکند. اما با مرور زمان، ممکن است یا در بدن جذب شود و یا خودش برسد و وقت ترکاندنش بشود. اینطوری، مردم هم متوجه میشوند که اینها یک گروه خائن بودند و قصد برهم زدن جامعه را داشتند. توجه کنید، میگوید خیانت را می بینی و اطلاع داری، اما ندید بگیر. ✅آنجا که ولیّ جامعه تشخیص میدهد سکوت کند، عده ای می پرند وسط و دخالت میکنند، این میشود دستکاری جوش زیرپوستی. در ادامه میگوید: إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنينَ. یعنی این کار احسان است و درست است. نیکوکاری در برابر خائنین، ندید گرفتن و مهلت دادن است. ✅معنای دیگری که از این رفتار برداشت میشود و منطق سیاسی قرآن است این است که وحدت جامعه را تا جایی که امکان دارد برهم نزد. مگر آنکه خودش، خودش را نشان دهد و نفاق بشود و باغی بشود و خروج بشود، آنوقت مشمول «لِیَمِیزَ اللهُ الْخَبیِثَ مِنَ الطَّیِّبِ» ميشود. ما كانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنينَ عَلى‏ ما أَنْتُمْ عَلَيْهِ حَتَّى يَميزَ الْخَبيثَ مِنَ الطیب ✍ @jahaade_kabir
🕊️ امام حسين عليه السلام : 🌾 هر کس گره‌ای از مشکلات مومنی باز کند و مشکلش را برطرف نماید خداوند متعال مشکلات دنیا و آخرت او را اصلاح می‌نماید. 📚بحارالانوار جلد ۷۵ صفحه ۱۲۲ @jahaade_kabir
7.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 توسلی نجات بخش 👤 حجت_الاسلام و المسلمین عابدینی @jahaade_kabir
3.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم/رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) : قبل از دوران مهدی موعود، آسایش و راحت‌طلبی و عافیت نیست. در روایات، «واللَّه لتمحّصنّ» و «واللَّه لتغربلنّ» است؛ بشدت امتحان می‌شوید؛ فشار داده می‌شوید. امتحان در کجا و چه زمانی است؟ آن وقتی که میدان مجاهدتی هست. قبل از ظهور مهدی موعود، در میدانهای مجاهدت، انسانهای پاک امتحان می‌شوند؛ در کوره‌های آزمایش وارد می‌شوند و سربلند بیرون می‌آیند و جهان به دوران آرمانی و هدفیِ مهدی موعود (ارواحنافداه) روزبه‌روز نزدیکتر می‌شود؛ این، آن امید بزرگ است. | | @jahaade_kabir
🔴سخنانی کمتر شنیده شده از شهید مطهری درباره حجاب وتفکیک جنسیتی ♦️"بنكدار به جاى اينكه بكوشد جنس بهتر و مرغوبتر براى مشتريان خود تهيه كند، يك مانكن را به عنوان فروشنده می‏آورد، نيروى زنانگى و سرمايه عصمت و عفاف او را استخدام مى‏كند و وسيله پول درآوردن و خالى كردن جيبها قرار می دهد... يك دختر خوشگل فروشنده با ادا و اطوار و ژستهاى زنانه و در معرض قراردادن جاذبه جنسى خود مشترى را جلب می ‏كند. بسيارى از افراد كه اصلًا مشترى نيستند براى اينكه چند دقيقه با او حرف بزنند يك چيزى هم میخرند.آيا اين فعاليت اجتماعى است؟ آيا اين تجارت است يا كلاهبردارى و رذالت؟" . ♦️"مى ‏گويند زن را توى كيسه سياه نپيچيد.ما نمى‏ گوييم زن خود را در كيسه سياه بپيچيد ولى آيا بايد طورى لباس بپوشد و در اجتماع عمومى ظاهر شود كه برجستگى بدنش را هم به مردان شهوتران و چشم چران نشان بدهد و از آن‏طور كه هست بهتر و جاذبتر براى آنها جلوه دهد؟ از وسائل مصنوعى در زير لباس استفاده كند تا چاقى و زيبايى مصنوعى را هم براى فريفتن و دل ربودن مردان بيگانه به مدد بگيرد؟... اين كفشهاى پاشنه بلند براى چيست؟ آيا لباسهايى كه نازك كاریها و برجستگيهاى بدن را نشان می‏دهد جز براى تهييج مردان و براى صيادى است؟ عملًا غالب خانمهايى كه از اين نوع كفشها و لباسها و آرايشها استفاده مى‏كنند تنها مردى را كه در نظر نمى‏ گيرند شوهران خودشان است... ♦️غريزه خودآرايى و شكارچى‏گرى در زن غريزه عجيبى است.اگر دختران در اجتماعات عمومى لباس ساده بپوشند، كفش ساده به پا كنند، با چادر يا با پالتو و روسرى كامل به مدرسه و دانشگاه بروند، آيا در چنين شرايطى بهتر درس مى ‏خوانند يا با وضعى كه مشاهده مى‏كنيم؟ اصولًا اگر التذاذهاى جنسى و منظورهاى شهوانى در كار نيست چه اصرارى است كه بيرون رفتن زن به اين شكل باشد؟ چرا اصرار مى ‏ورزند كه دبيرستانهاى مختلط به وجود آورند؟ ♦️من شنيده ‏ام در پاكستان معمول بوده است كه در كلاسهاى دانشگاه بخش پسران و دختران به وسيله پرده ‏اى از يكديگر جدا باشد و فقط استادى كه پشت تريبون قرار مى‏ گيرد مشرف بر هر دو باشد. آيا بدين طريق درس خواندن چه اشكالى دارد؟" 📚استاد مطهری. مجموعه آثار. جلد 19 ص 453 | | @jahaade_kabir
📝 پنج مغالطه جالب در دفاع از بی‌حجابی 1⃣ یکم: میگه امروز نتیجه الزام است. ✅ مثل اینکه کسی بگوید عبور از چراغ قرمز بخاطر قوانین پلیس است. 2⃣ دوم: میگه کشف حجاب بیشتر شده است. ✅ یعنی اگر معتاد به تریاک، حشیش کشید، معتاد بیشتر شده؟ نکنه فکر می‌کنید کسی که امروز روسری برمیداره قبلا چادری بوده؟ 3⃣سوم: میگه این همه دزد چرا گیر دادین به حجاب؟ ✅ مثل این می مونه که پلیس به کسی که خونه اش رو دزد زده بگه درگیراختلاسیم، بماند بعد. 4⃣ چهارم: میگه این وضع بی‌حجابی نشون میده مردم به اصل حجاب بی‌اعتقاد شدن. ✅ یعنی اگر کسی غیبت کرد به اصل غیبت بی‌اعتقاد شده؟ کلا همه معصومند و هرکس گناه کرد از سرکافری است؟ 5⃣ پنجم: میگه حجاب اولویت نیست.! ✅ بله اولویت ما نیست. ولی ظاهرا اولویت ضدانقلاب هست. نمی‌بینید؟ حالا چه کنیم؟ بی‌خیال باشیم؟ ✍محسن مهدیان | | @jahaade_kabir
16.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راز یک هیاهو دشمن که ناامید از ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از طریق نظامی است، این روزها آخرین تلاش های خود را برای جلوگیری از حرکت رو به پیشرفت ملت ایران بکار گرفته است. @jahaade_kabir
استاد محسن عباسی ولدیmahsaamini.mp3
زمان: حجم: 15.1M
📢 بشنوید 🔶🔹 پیشنهاد ویژه❗️ تحلیل‌ها و توضیحات بسیار دقیق، به هنگام و کاربردی استاد عباسی ولدی در مورد ماجرای مرحوم مهسا امینی و حواشی آن: 1⃣ اصول دشمن‌شناسی 2⃣ علائم حمله‌ی تمام عیار دشمن 3⃣ هنگام حمله‌ی رسانه‌ای و شناختی دشمن چه کنیم؟ 4⃣ چرا ایران محور حملات دشمن است؟ 5⃣ ایران چگونه نظم جهان را به‌هم زده و نسخه‌ی مقاومت را ارائه کرده؟ 6⃣ در ماجرای اخیر، ما باید چه کنیم؟ @jahaade_kabir
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 🔹 مسئله آنها حجاب نیست .... 🇮🇷 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ | | @jahaade_kabir
⁉️اصلاح طلبان از جان «مهسا امینی» چه می‌خواهند؟ 1⃣تحلیل محتوای توییت‌های برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و محورهای رسانه‌ای آنان که همسو با اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی شده نشان می‌دهد در وهله اول، نظام متهم به قتل شده و در گام دوم، همچون فساد، ظلم و قتل نیز به عنوان رویه‌ای سیستماتیک، طرح و القا شده است. 2⃣ در این زمینه کافی است توجه داشته باشیم طرح کلیدواژه‌ها و انگاره‌هایی همچون، جنایت، هراس، خشم، نفرت، بی‌اعتمادی، تحقیر، بی‌عدالتی، اعتصاب، اعتراض و... به‌وضوح نشان می‌دهد ماجرا از قرار دیگری است و اصلاح‌طلبان چگونه به دنبال تبدیل پروژه مزبور به موجی سیاسی هستند. 3⃣تاکید بر جوان بودن، زن بودن، کُرد بودن و...مرحومه بیانگر آن است که جریان اصلاحات به دنبال فعال‌سازی چه چیزی بوده و تلاش دارند از خلال این پروژه به تعبیر خود چه «ناجبنشی» را در این پرونده، سوژه کنش سیاسی مشترک کنند. 4⃣ تصریح اصلاح‌طلبان بر این است که سوگ و اعتراض شکل گرفته را یک اقدام رنگین کمانی و متاثر از کنشگری‌های محجبه تا بی‌حجاب، مذهبی سنتی تا نواندیش دینی و معنویت‌گرای غیرمذهبی و خداناباور و...تعریف کرده و عملا در اردوگاه خود، سخن از تشکیل یک جبهه اعتراضی سخن به میان بیاورند آن‌هم با قرائت فاتحه اما نه برای مرحومه که برای آنچه «سیستم» می‌خوانند. 5⃣ تلاش اصلاح‌طلبان برای گسترده کردن ساحت اعتراضات، تکثر بخشیدن به معترضان با وجود برخی مشکلات کشور و گشودن مسائل جدید و تبدیل آن به پروژه‌ای سیاسی با ردیف کردن نام‌ها و یادهای اتفاقات گذشته، نشان می‌دهد در پس ذهن این جریان، تحلیلی مبتنی بر شرایط خاص و در حال گذار به دوران ویژه تصمیم‌گیری و...شکل گرفته است، لذا بیراه نیست اگر گفته شود ادامه کنش‌های آنان نه اعتراض و نه مطالبه که حرکت در مسیر بی‌ثباتی ارزیابی شود تا طی یک «ناجنبش»، پیشروی آرام خود را شتاب داده و با تولید فشار اجتماعی به زعم خود، مناسباتی را تغییر دهند. 6⃣پر بیراه نیست اگر بگوییم رادیکال‌های اصلاح‌طلب طی رونوشتی پنهان، در حال نفرت‌سازی هستند و آن را هم «سازنده» تعریف و تفسیر می‌کنند؛ نفرتی که به گمان آنان تولید انرژی و سوختِ کُنش می‌کند بی‌آن‌که بدانند، تخریب می‌کند و چرخه‌ای معویب می‌سازد رفتارشان و چه بسا برای آنان و هر آنچه از این مسیر صید می‌کنند، عاقبت «یوم التّناد» بسازد برایشان. @jahaade_kabir