eitaa logo
«متن و مقالات»
9 دنبال‌کننده
9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
377 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🗓| جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳
✅امید و امیدواری ♦️ناامیدی سمّ است؛ این را بدانید. هیچ بهانه‌ای مجوّز ناامیدی نمیشود۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ✏️بیانات در دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان 💢بدبین کردن شیوه‌ی دشمن ♦️بدبین کردن جوانان به: 🔹مسئولان کشور، 🔹حرکت کشور، 🔹حرکت سیاسی کشور، 🔹حرکت اقتصادی کشور ♦️بدبین کردن افراد به یکدیگر ♦️بدبین کردن به انتخابات ⚠️از شیوه‌های دشمن است؛ با این مقابله کنید. 🍀پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، رحمت خود، برکت خود، هدایت خود و پیروزی کامل را به این ملّت عنایت بفرما. ✏️ بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی منتشر شد. ۱۴۰۲/۳/۱۴
👌 تیتر جالب نیویورک‌تایمز برای نتانیاهو: 👈 دنیای نتانیاهو کوچک شد!@tabloysiasi ╰─۰۰🍃🌸🍃─۰۰
🔴 قطعنامه آژانس علیه ایران تصویب شد 🔺قطعنامه ضدایرانی سه کشور اروپایی عضو برجام و آمریکا، بامداد جمعه در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصویب شد. این قطعنامه با ۱۹ رای موافق، ۱۲ رای ممتنع و سه رای مخالف به تصویب رسید. کشورهای روسیه، چین و بورکینافاسو به این قطعنامه ضدایرانی رای منفی دادند. ➖رویترز نوشته در این قطعنامه، شورای حکام از آژانس خواسته تا یک گزارش «جامع» درباره ایران را تا بهار ۲۰۲۵ تهیه کند. 🔴 واکنش ایران به قطعنامۀ شورای حکام در بخشی از بیانیه مشترک وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: رئیس سازمان انرژی اتمی دستور انجام اقدامات موثر؛ از جمله راه‌اندازی مجموعۀ معتنابهی از سانتریفیوژهای جدید و پیشرفته از انواع مختلف را صادر کرد. این اقدامات در راستای صیانت از منافع کشور و‌ توسعه هرچه بیشتر صنعت هسته‌ای صلح‌آمیز، متناسب با نیازهای روز‌ افزون ملی و در چارچوب حقوق و تعهدات ایران وفق موافقتنامه پادمان جامع انجام می‌شود. در عین حال، همکاری‌های فنی و پادمانی با آژانس، مثل گذشته و در چارچوب موافقت نامه پادمان ادامه خواهد یافت.        با ما همراه باشید @Dr_bavir
روز دومی که شیراز بودیم، جلسه بعدازظهر با ۳۰۰ نفر از معلمان و معاونین پرورشی مدارس شهر بود. بخش اول صحبت‌هایم در مورد این بود که نوجوان امروز چه چیزهایی مصرف می‌کند، وقتش با چه چیزهایی پر می‌شود و در واقع چه چیزهایی در حال تربیت کردن اوست و چقدر ما با آن فاصله داریم. در جایی از بحث چند رئالیتی‌شوی پرطرفدار این روزها بین نوجوانان را نیز برایشان پخش کردم که دیگر سر معلم‌ها داشت گیج می‌رفت!! همانجا یکی از معلمان بدون اینکه حرفی بزند آمد بالای سِن و یک کاغذ به من داد! فکر کردم می‌خواهد بگوید وقت تمام شده، اما در آن نوشته بود: «ببخشید با این صحبت‌های شما ما دچار تعارض جدی با این نسل شده‌ایم و واقعا نمی‌دانیم چه کار کنیم!» بخش دوم جلسه از ابزارهایِ کماکان قدرتمندی گفتم که در اختیار کسانی است که کار تربیتی می‌کنند. فقط کافی بود بخواهیم و کار کنیم ... برای کار تربیتی خیلی نباید منتظر آیین‌نامه و ابلاغیه و دستور از بالا بود. باید کار کرد و در کل مدرسه تحرک ایجاد کرد. بسیاری از کارها نیاز به بودجه ندارند، نیاز به اراده و همت دارند ... یک معاون پرورشی قوی، کل مدرسه را به حرکت وامی‌دارد. 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
🔴 با حکم دادگاه کیفری بین المللی، نتانیابووو از سفر به حدود ۱۲۴ کشور جهان منع شده است. ـــــــــــــــــــــــ طلایه‌داران عمار کانال طلایه داران عمار 👇 👇 https://eitaa.com/talaydaran_ammar لینک طلایه داران عمار در ایتا https://splus.ir/takaydaran_ammar لینک طلایه داران عمار در سروش
🔴 ایران باید واکنشی قوی و به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام داشته باشد 🔺تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اقدامی غیرمنصفانه و ناشی از سیاست‌های دوگانه و فشارهای قدرت‌های غربی است که با اصول و اهداف آژانس و منشور ملل متحد مغایرت دارد. این اقدام نه‌تنها کمکی به حل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران نمی‌کند، بلکه فضای دیپلماسی و همکاری‌های بین‌المللی را به شدت مسموم می‌سازد. 💢ایران همواره به تعهدات خود تحت پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) پایبند بوده و با ارائه دسترسی‌های گسترده به بازرسان آژانس، شفافیت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را به اثبات رسانده است. ➖ در مقابل، قطعنامه اخیر، بر پایه ادعاهای بی‌اساس و با فشارهای سیاسی تنظیم شده است. 🔺این سیاست‌ها نه‌تنها اعتمادسازی را تخریب می‌کند، بلکه استانداردهای دوگانه در برخورد با کشورهای مختلف را آشکارتر می‌سازد. 💢 در برابر این اقدام خصمانه، باید واکنش متقابل و سنگینی را در پیش گیرد. ▫️در گام اول، کاهش همکاری داوطلبانه با آژانس و محدودیت دسترسی بازرسان آن به تأسیسات هسته‌ای، گامی منطقی و مبتنی بر حقوق ایران است. ▫️در گام بعدی، تهران باید برنامه غنی‌سازی اورانیوم را با شدت بیشتری ادامه داده و در چارچوب قوانین بین‌المللی، فناوری‌های پیشرفته هسته‌ای خود را گسترش دهد. ▫️علاوه بر این، تقویت همکاری‌های استراتژیک با قدرت‌های مستقل جهانی نظیر چین، روسیه و کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، می‌تواند جایگاه دیپلماتیک ایران را در برابر فشارهای غربی تقویت کند. باید بر هوشمندانه و افزایش هزینه‌های سیاسی و اقتصادی برای طرف‌های متخاصم متمرکز شود. 💢در نهایت، ایران باید با بهره‌گیری از ظرفیت خود، افکار عمومی جهانی را نسبت به پیامدهای این قطعنامه آگاه سازد و سیاست‌های خصمانه غرب را در سطح بین‌المللی به چالش بکشد. این رویکرد چندجانبه می‌تواند اقتدار ملی ایران را حفظ کرده و از تکرار چنین اقدامات غیرمسئولانه‌ای جلوگیری کند.        با ما همراه باشید @Dr_bavir
🔻 دین‌ستیزیِ تحول‌گریزان حوزوی! 🔸رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران و اساتید (۳۰/ آبان ۱۴۰۳) برای چندمین بار مسأله تحول در به ویژه تحول در متون درسی، برنامه آموزشی و سرفصل‌ها و محتواهای آموزشی حوزه‌های علمیه را متذکر شدند و فرمودند: «حوزه علمیه برای مردم و تبلیغ و پیش‌بُرد دین و ایجاد حاکمیت دینی است که با توجه به در حال تحول بودن جامعه، حوزه علمیه هم باید برای انجام صحیح وظایف خود روزآمد شود.» در تحول برنامه درسی آنچه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، توجه به مسائل مورد نیاز جامعه است. به همین دلیل فرمودند: «ورود به مسائل مورد نیاز جامعه از جمله مسائل پولی و مالی، حکمرانی، خانواده و مسائل جدید همچون رمز ارزها از جمله الزامات تحول در حوزه علمیه است.» 🔹اما نکته بسیار مهمی که در بیانات دیروز ایشان بود این بود که فرمودند: «مخالفت با تحول حوزه علمیه، مخالفت با پیشرفت دین در کشور است.» ♦️حقیقت تلخ این است که برنامه درسی کنونی در حوزه‌های علمیه در خدمت «نهادینه‌سازی» دین و ارزش‌های دینی در جامعه نیست! برنامه درسی کنونی علیرغم ارزش‌هایی که دارد هرگز در خدمت «اقامه دین»، که هدف همه پیامبران الهی بوده است، قرار ندارد. با برنامه درسی فعلی نمی‌توان انتظار داشت که دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه جایگاه «فرانهادی» دین را، که شعار و هدف اصلی انقلاب اسلامی است، به درستی درک کنند و روش‌های اجرایی‌سازی آن را بدانند! برنامه درسی کنونی حوزه‌های علمیه حتی روش‌های فرهنگ‌سازی در ابتدایی‌ترین مسائل اجتماعی مثل «حجاب»، «امر به معروف»، «نهی از منکر»، «قانون‌مداری» و ... را به دین‌پژوهان و طلاب آموزش نمی‌دهد! 🔸به هر حال سالیانی است که جامعه اسلامی، امت اسلامی، انقلاب‌ اسلامی، جمهوری اسلامی و نائب‌المهدی (حضرت امام خامنه‌ای) همگی منتظر ایجاد تحولی بنیادین در این مرکز مهم انقلاب‌ساز هستند. 🖊احمدحسین شریفی 🌐 رسانه حوزه انقلابی (رحا مدیا) 🆔 @rahamedia
32.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه 🔺فرصت تکرار نشدنی 👤 در مصاحبه با دکتر سجاد محمدعلی نژاد؛ معاون سابق فناوری و نوآوری وزارت علوم 🔸بنده آن دوره ای که مسئول بسیج دانشجویی بودم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم زیرا هرچه توفیق دارم بخش عمده‌ای از آنها مربوط به آن دوره است. 🔸خیلی ها در سن ۵۰ سالگی نیز یک چنین کاری را نمی‌کنند که یک جوان بیست ساله می‌کند ؛این فرصتی که انقلاب خلق کرده تا یک جوان بیست‌‌ساله بتواند مدیریت و اثرگذاری را تجربه کند، بی‌نظیر است؛ قدر این فرصت را بدانید. این فرصت تکرار نشدنی است؛ رشد و پرتابی که به لحاظ ویژگی های انسانی دارد فوق‌العاده است. 🔗 مشاهده این مصاحبه از طریق آپارات گرا: https://aparat.com/v/OTPQy 🌐 🆔 @geraa_ir
🔹شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه ضدایرانی کشورهای غربی را علیه ایران به تصویب رساند. 🔴 ترکیب آرا قطعنامه ضد ایرانی در آژانس: 🔹 موافق قطعنامه: (۱۹) ⭕ آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، آرژانتین، استرالیا، بلژیک، اکوادور، اوکراین، کانادا، گرجستان، ژاپن، کره جنوبی، مراکش، ایتالیا، لوگزامبورگ، هلند، پاراگوئه 🔹 آرای مخالف: (۳) ⭕ روسیه، چین، بورکینافاسو 🔹 رای ممتنع: (۱۲): آفریقای جنوبی، هند، پاکستان، اندونزی، برزیل، غنا، تایلند، الجزایر، ارمنستان، بنگلادش، کلمبیا، مصر 🔰ونزوئلا به دلیل بدهی، از حق رأی برخوردار نبوده است. ❌فوری/ در واکنش به قطعنامه غرب علیه ایران رئیس سازمان انرژی ایران دستور انجام اقدامات موثر، از جمله راه‌اندازی مجموعه سانتریفیوژهای جدید و پیشرفته از انواع مختلف را صادر کرد. 🔹تزریق گاز به سانتریفیوژهای IR_8 ،IR_6 و IR_10 بخشی از پاسخ ایران به تصویب قطع نامه ضدایرانی خواهد بود!🇮🇷
⁉️ تأملی در ماهیت بسیج دانشجویی به بهانۀ سالروز تأسیس آن 👤 به قلم: دکتر محمّد فدائی؛ معاون علمی اسبق سازمان بسیج‌دانشجویی 🔺بخش‌هایی از این تحلیل: 🔹 برای کسی که در بسیج دانشجویی فعالیت می‌کند، مهم‌ترین پرسش این باید باشد که هویت مرکزی بسیج دانشجویی چیست؟ کدام فعالیت در راستا و مقوّم آن، کدام‌یک بی‌ارتباط، و کدام‌یک در تعارض با این هویت مرکزی است؟ 🔸 بنظر می‌رسد عدم توجه و اهتمام به ماهیت بسیج دانشجویی، فرایند انزوای آن را کلید زده است. علت عدم حضور بسیج دانشجویی در وقایعی که توقع نقش‌آفرینی جدی از آن وجود دارد، پدیده‌ای است که در چیستی و فلسفه شکل‌گیری آن بوجود آمده‌است. باید دقت شود که منظور از این قلب ماهیت این نیست که بسیج دانشجویی در توجه و علقه نسبت به آرمان‌های انقلاب خدای‌ناکرده سست شده است و یا دیگر هیچ فعالیت مثبتی ندارد. بسیج دانشجویی فعالیت‌هایی دارد، اما این فعالیت‌ها در نسبت مستقیم با ماهیت و فلسفه شکل‌گیری خود نیست. ❌ این تحلیل را از لینک زیر بخوانید: https://vrgl.ir/nyfq7 💡 پایگاه تحلیلی گرای انقلاب 🆔 @geraa_ir 🇮🇷 @geraa_plus
. ✍سیاست "اندلسی کردن" ایران بهترین و راحت‌ترین پروژه غرب برای براندازی جمهوری اسلامی هست آثار آن بیش از پیش در کوچه و خیابان نمایان شده متاسفانه در این هجمه خونین نهادهای فرهنگی غافل و بدون خلاقیت هستند اگر سنگر فرهنگی را رهاکنیم در سنگر اقتصادی و سیاسی هم دچار شکست میشویم تاوان خواهیم داد دودش بچشم همه خواهد رفت راهکار چیه؟ جهادتبیین آتش به اختیار کارفرهنگی مستمر در مدارس تشکیل حلقه‌های میانی خلاقیت و نوآوری در مساجد بصیرت و اقدام به‌موقع خواص توجه جدی به پلن‌های آینده دشمن و خنثی‌سازی آنها حکمرانی در فضای مجازی تولید علوم انسانی اسلامی(علوم انسانی غربی ذاتا مسموم و معارض اسلام و ارزشها هستند) و...