دیشب یک ساعت آنتن شبکه سه تلویزیون در اختیار سردار آزمونی بود که در ایام اغتشاشات هر چه در توان داشت برای حمایت از اغتشاشگران و ضربه به انقلاب انجام داد! حتی از پیشنهاد حامد اسماعیلیون برای اخراج سفرای ایران از کشورهای جهان آشکارا حمایت کرد!
عضو شوید 👈
@sheikh_farhad_fathi
🔰 کانال شیخ فرهاد فتحی 🔰
#بخوانید
و #منتشر_کنید 👇👇
⬛️ در مورد پدیده #بی_حجابی چه کاری می توان انجام داد؟
💠 چند نکته درباره #کشف_حجاب
⚪️ انگیزه های افراد بی حجاب متفاوت است:
اینگونه افراد، سه دسته اند:
▪️جوزَده
▪️معاند
▪️و افرادی که برای عمل خود دلیل می آورند.
🔴 دشمنی و عناد
#معاندین ، عده ای هستند که از روی قصد و عناد و با انگیزۀ تهییج عواطف جامعۀ عفیف و باحیا، از بدن خود استفاده ابزاری می کنند. آنها تا جایی که ممکن است، اندام زنانگی خود را در معرض دید عموم قرار داده، تا اینکه دیگران را عصبانی نموده، و به جَو تنش و برخورد فیزیکی، دامن بزنند!!
🔴 جوزَدگی
دسته دوم، بانوانی هستند که جَوزَده شده و همرنگ جماعت شده اند.
اینها با توجیه منطقی، در عملِ خود، تجدیدنظر کرده و به سنت حجاب و عفاف، (که از دیرباز، ریشه در تاریخ این کشور داشته)، بازمی گردند. پوشش و حیای زن ایرانی تنها مربوط اسلام نمی شود. شما در هیچ سنگنگاره یا آثار باستانیِ باقیمانده از گذشته های دور، پیکرۀ زنِ عریان یا نیمه برهنه را نمی بینید. مردان ایرانی نیز همواره در نوع پوشش، رعایتِ وقار و متانت را می کردند. (برای مثال: به آثار باستانی تخت جمشید نگاهی بیندازید که مربوط به دوره هخامنشیان است- یعنی هزار سال قبل از اسلام)
🔴 . . . و اما آن دسته از افراد که برای عمل خود دلیل می آورند 👇
🔹 اینها می گویند: می خواهیم #آزاد باشیم
(یعنی بی حجابی و بی بندوباری را #آزادی می پندارند.)
⚪️ باید به آنها گفت: بلی! آزادی چیز خوبی است، که بالاترینش آزادی اندیشه می باشد. یعنی انسان، آزاد است هر آنگونه که می خواهد فکر کند و بیاندیشد که این امر، باز می گردد به خُلقیات، تصوّرات، باورها و آمال و آرزوهای او. اما در حیطۀ عمل و در کفِ جامعه، به هیچ وجه آزاد نیست، مثلاً نمی تواند بگوید: من از این پس، می خواهم به مانند کشور انگلستان، از سمتِ چپِ خیابان رانندگی کنم، فوراً دوربین ها تصویر او را می گیرند، زیرا قانونشکنی کرده و باید پاسخگو باشد. - آزادی مطلق وجود ندارد - آزادی، همواره در حیطۀ قانون است.
🔺 حریم خصوصی- حریم عمومی
به فردی که کشف حجاب کرده، می گوییم: بانوی محترم! شما می توانی در حریم خصوصی خود، بی حجاب یا نیمه برهنه باشی؛ ولی کوچه و خیابان و محیط عمومی، حریم خصوصیِ شما نیست. هر جامعه و نظام حکومتی، نُرم و هنجارهای خود را دارد. مطابق قانون ایران، زنان در جامعه، مُلزم به رعایت حجاب و پوشش عُرفی سر و بدن خود می باشند.
🔺 قانون
ممکن است فرد بی حجاب بگوید: من این قانون را قبول ندارم.
از او سوال می کنیم: اگر شما احیاناً در خیابان، مورد تعرّض اراذل و افراد ناباب قرار گرفتی، چکار می کنی؟
او پاسخ می دهد: به 110 زنگ می زنم. (او هیچوقت با شهرداری، اورژانس، یا 125 تماس نمی گیرد! – اینجا پلیس باید وارد ماجرا شود)
سپس به او می گوییم: خانم محترم! همان پلیس که قانوناً باید از شما (گرچه بی حجاب هستید) در برابر آدم های متعرض و هتاک حمایت کند؛ مطابق قانون، موظف است با پدیده بی حجابی و هنجارشکنی هم در جامعه برخورد کند.
وی ممکن است در اینجا ابرو در هم کشیده و به شما تندی کند.....
به او می گوییم: چطور در آنجا، پلیس خوب است و در اینجا بد؟!
{پلیس کشور، همانگونه که موظف به دفاع از شهروندان خود است، همانطور هم وظیفه دارد از حرمت های اخلاقی جامعه، صیانت و حفاظت به عمل آورد.}
🔺 بعد روانشناسی
از آدم های بی حجاب سؤال می کنیم: این چند ماهه که روسری را از سر خود برداشتید، چه چیز گیرتان آمد؟
از آنجا که دست به تجربه جدید زده اند، ممکن است پاسخ دهند: ما پس از کشف حجاب، حالمان بهتر شد و روحیه شادتری پیدا کردیم!!
باید در جواب آنها گفت: بله! این اول کار است، به مرور زمان، برایتان عادی شده و لذتی از این کار نمی برید؛ جز شکار نگاه های مردان هیز!! شما به عنوان زن، عادتِ مادران و مادربزرگ های خود (از گذشته های دور) را زیر پا گذاشته، کشف حجاب کرده اید و اندام زنانگی خود را به رایگان، در اختیار نگاه آلودۀ مردها و جوان های لااُبالی و هرزه قرار داده اید!!! – این کار شما ثمری ندارد، جز تحریک غرایز جنس مخالف ....؛ -- این را مردجماعت بهتر می فهمد، . . . و تعجب از اینکه پدران و شوهران شما نسبت به این امر حساسیتی از خود نشان نمی دهند!! . . . عفت کلام را رعایت کرده و ماجرا را بیش از این کِش نمی دهم!! . . . ولی جا دارد بگوییم، حرمت بانوی ایرانی، بالاتر از آن است که ارزش خود را به مانند یک کالا، پایین آورده و خود را بی اعتبار سازد.
ادامه👇👇👇
زلال وحی: نتیجۀ اطاعت از پیامبر(2)
«قُلْ إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللَّهُ وَ يَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ» (آلعمران/31)
«(اى پيامبر!) بگو: اگر خداوند را دوست مىداريد، پس مرا پيروى كنيد، تا خدا نيز شما را دوست بدارد و گناهانتان را بر شما ببخشد و خداوند بسيار بخشنده ومهربان است.»
پیام ها
1- هر ادّعايى با عمل ثابت مىشود. «إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِي»
كار با سعى است نى با ادّعا ليس للانسان الّا ما سعى
2- لازمهى ايمان به خدا، پيروى از اولياى خداست. «فَاتَّبِعُونِي» (آرى، اسلام منهاى روحانيّت واقعى، محكوم است.(
3- هر كس در عمل سست است، در حقيقت پايهى محبّت او سست است. «تُحِبُّونَ ... فَاتَّبِعُونِي» (منبع: تفسير نور)
4.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥میزان سرعت ومیزان خسارت 😳😳
https://eitaa.com/jahad_tabbin
السلام علیکم
درمحضر قرآن کریم
بسم الله الرحمن الرحیم
أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَىَ عَلَىَ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ
زمر - ٥٦
(این دستورها برای آن است که) مبادا کسی روز قیامت بگوید: «افسوس بر من از کوتاهیهایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخرهکنندگان (آیات او) بودم!»
نکته ها:
«حسرت» به معناى پشیمانى شدید و «تفریط» به معناى كوتاهى كردن و «جَنب» به معناى جهت و ناحیه است.
در روایات مى خوانیم كه: امامان معصوم علیهم السلام «جنب اللّه» هستند و در بیش از ده حدیث آمده كه كوتاهى در جنب اللّه، حمایت نكردن از امیرالمؤمنین علیه السلام است.(تفسیر اطیب البیان )
امام باقر علیه السلام مى فرماید: شدیدترین حسرت در قیامت براى علمایى است كه به علم خود عمل نكردند.
پیام ها:
- قیامت، روز حسرت است. «یا حسرتى »
- ترك انابه و تسلیم و پیروى از وحى، كوتاهى كردن است. «فَرَّطْتُ»
- از آن چه در كنار خداست باید پیروى كرد. «جنب اللّه» (كتاب خدا، اولیاى خدا، پیامبر خدا)
- نتیجه ى تمسخر حقّ در دنیا، تحقیر خویش در قیامت است. «یا حسرتى - ساخرین»
- قیامت، روز اقرار و اعتراف است. «فرّطت - كنت لمن الساخرین»
- ریشه ى كوتاهى ها، سبك شمردن دستورات الهى و بدتر از آن مسخره كردن آنهاست. «لمن الساخرین» بر گرفته از تفسیر نور التماس دعا موفق باشید.
ادامه حقوق خانواده ⬅️
۶.۲.۲ - مسائل مربوط به جدایی
در مبحث انحلال نکاح ـ که به معنای از میان رفتن رابطه همسری بین زن و مرد و خاتمه یافتن قرارداد نکاح است
ــ از این امور سخن میرود: فسخ نکاح و موجبات آن (مانند وجود عیوبی مشخص در زن و مرد)، تدلیس، طلاق (موجبات، شروط و اقسام آن)، عِدّه و آثار طلاق بر رابطه زناشویی.
جهاد تبیین یک واجب عینی است مقام معظم رهبری لطفا به کانال جهاد تبیین بپیوندید
https://eitaa.com/jahad_tabbin
حدیث (10) قال رسول الله صلى الله عليه و آله :
مَن أَمَرَ بِالمَعرُوفِ وَنَهى عَنِ المُنكَرِ فَهُوَ خَليفَةُ اللّهِ فِى الرضِ وَخَليفَةُ رَسُولِهِ؛
هر كس امر بمعروف و نهى از منكر نمايد، جانشين خدا در زمين و جانشين رسول اوست.
مستدرك الوسايل، ج12، ص179، ح13817
https://eitaa.com/jahad_tabbin
20.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الان شبهای قدرِ انقلاب اسلامیه؛ خیلیها کُپ کردن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔰 حاج حسین یکتا
🌐 https://eitaa.com/joinchat/3797614592C4c785700cb