❌ ایشون شروین حاجی پور خوانندهی مضامین جنسی و سگ باز ، در دولت پزشکیان، شده مدیر روابط عمومی وزارت ارشاد ‼️
❌ البته شروین در ستاد انتخاباتی پزشکیان فعالیت می کرد و ترانهای هم برای پزشکیان خوانده بود و امروز این مسولیت، مزد ترانه اش بود‼️
امامحسین عليهالسلام:
و علیالاسلام السلام اذ قد بلیتالاسلام برای مثل یزید
علم غیب همراه با اسناد و اسکن 🌹.pdf
حجم:
8.75M
علم غیب همراه با اسناد و اسکن 🌹.pdf
آیا علم غیب مختص خداوندمتعال است
یا پیامبر اسلام ص و بعضي بندگان نیز
به اذن خدا مطلع هستند ؟
https://eitaa.com/jahad_tabbin
7.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نطق تند نماینده مجلس "سارا فلاحی" در خصوص "اتباع غیرمجاز افغانی"
✅کانال اخبار 20:20👇
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
42.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 استیضاح پزشکیان در مجلس
📌اخطار عباس گودرزی نمایندهی بروجرد و عضو هیات رئیسه مجلس به پزشکیان:
💥دیر آمدی برادر، انقلاب صادر شده!
💥حجاب را قربانی بازی های سیاسی نکنید...
_انقلاب اسلامی به اسلام عزت داد
👈چرا حرکت گستاخانه خبرنگار را تایید کردید؟
#گوشمالی_مجلس_به_پزشکیان
7.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥کی میدونه این خانم که در کنفرانس خبری پزشکیان #کنار_وزرا نشسته بود کیه؟!
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
✅کانال #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
6.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک دلیل منطقی برای حجاب
با زبان طنز😀
استاد دکتر عزیزی
جای لباس طنز در
# جهاد تبیین و
#بصیرت افزایی خالی ست
🗣 رسانه خود باشید
🌼اولین نفر باشید در🌼
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2095579335C1a86a13e83
امام صادق علیه السلام:
🔹إِنِّي لَأَرْجُو اَلنَّجَاةَ لِهَذِهِ اَلْأُمَّةِ لِمَنْ عَرَفَ حَقَّنَا مِنْهُمْ إِلاَّ لِأَحَدِ ثَلاَثٍ صَاحِبِ سُلْطَانٍ جَائِرٍ وَ صَاحِبِ هَوًى وَ اَلْفَاسِقِ اَلْمُعْلِنِ.
🔸همانا من به کسانی از اين امّت كه حق ما (اهل بیت) را شناخته باشند، اميد نجات دارم، مگر به سه نفر: رفيق پادشاه ستمگر و كسى كه از هواى نفس پيروى مىكند و فاسقى كه فسق خود را آشكار مىكند.
📚 الخصال (باب الثلاثه)
جلد ۱ صفحه ۱۱۹
#حدیث
#امام_صادق علیه السلام
⬅️ با نشر این حدیث در ثواب آن شریک هستید.
🌐 @imamsadegh_ir
https://eitaa.com/jahad_tabbin
🪴سلام علیکم، صبح بخیر
☘امام سجاد(ع)
🌾تعجب می کنم از کسی که از غذای فاسد بخاطر ضررش دوری میکند، اما از گناه بخاطر زیان و ننگ آن پرهیز نمی کند.
📙کشف الغمه2107
https://eitaa.com/jahad_tabbin
این همه گوشی بیکار در دستان ما !!! دیروز با اسلحه از کشور دفاع می کردیم ، امروز با گوشی ، دیروز با سخنرانی روشنگری می کردیم امروز با گوشی ، دیروز با نمایش فرهنگ سازی می کردیم امروز با گوشی ، خیلی جدی بیندیشیم با گوشی خود تا به حال چه کرده ائیم ، چند مخاطب در دنیا جذب کرده ائیم ؟ ✨ مقام معظم رهبری : هرکس که در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از انحرافی جلوگیری نماید و مانع سوء فهمی شود، از آن جا که در مقابله با دشمن است، تلاشش جهاد نامیده میشود.
#جهاد_تبیین_یک_واجب_عینی است #مقام_معظم_رهبری
https://eitaa.com/jahad_tabbin
🌺تفسیر آیات3⃣ و 4⃣سوره #الرحمن از تفسير شریف المیزان
🔰خلق الانسان3⃣
🔰علمه البيان4⃣
🔸در ايـن جمله از ميان همه مخلوقات نخست خلقت انسان را ذكر كرده، انسانى كه در آيات بعد خـصـوصـيـت خـلقـتـش را بـيـان نـمـوده، مـى فـرمـايـد: (خـلق الانـسـان مـن صـلصال كالفخار) و اين به خاطر اهميتى است كه انسان بر ساير مخلوقات دارد، آرى انـسـان يـا يـكى از عجيب ترين مخلوقات است، و يا از تمامى مخلوقات عجيب تر است، كه البـتـه ايـن عـجـيـب تـر بـودن وقـتـى كـامـلا روشن مى شود كه خلقت او را با خلقت ساير مـخـلوقات مقايسه كنى، و در طريق كمالى كه براى خصوص او ترسيم كرده اند دقت به عمل آورى، طريق كمالى كه از باطنش شروع شده، به ظاهرش منتهى مى گردد، از دنيايش آغـاز شـده بـه آخـرتـش خـتم مى گردد، همچنان كه خود قرآن درباره فرمود: (لقد خلقنا الانسان فى احسن تقويم ثم رددناه اسفل سافلين الا الذين امنوا و عملوا الصالحات )
مقصود از اينكه خداوند به انسان (بيان آموخت و اهميت بيان در زندگى بشر)
و كـلمه #بيان در جمله مورد بحث به معناى پرده بردارى از هر چيز است، و مراد از آن در اينجا كلامى است كه از آنچه در ضمير هست پرده بر مى دارد، و خود اين از عظيم ترين نـعـمـت هاى است، و تعليم اين بيان از بزرگترين عنايات خدايى به انسان هااست، (آرى ايـن كه خداى سبحان ابزار سخن گفتن را به ما داده، و طرز آن را به ما آموخته، تا آنچه در دل خـود داريـم بـه ديـگـران منتقل كنيم، و به آنها بفهمانيم كه چه مى خواهيم و چه مى فهميم، به راستى از عظيم ترين نعمت ها است) پس كلام، صرف آواز نيست، كه ما آن را بـا بـكـار بردن ريه و قصبه آن و حلقوم از خود سر دهيم، همان طور كه حيوانات از خود سر مى دهند، و نيز صرف تنوع دادن به صوتى كه از حلقوم بيرون مى شود نيست، كه در نـتـيـجـه فـرق مـا با ساير حيوانات اين باشد كه ما مى توانيم از حلقوم خود صدا در آورده، و در فـضـاى دهـن آن را تـكـه تـكـه نـمـوده بـه اشكال مختلف در آوريم.
بـلكـه انـسـان بـا الهـامـى طـبـيـعـى كـه موهبتى است از ناحيه خداى سبحان با يكى از اين صـوتـهـاى تـكـيـه دار بـر مـخـرج دهان كه آن را حرف مى نامند، و يا با چند حرف از اين حروف كه با هم تركيب مى كند علامتى درست مى كند آن علامت به مفهومى از مفاهيم اشاره مى كند و بـه ايـن وسـيـله آنـچـه از حـس شـنـونـده و ادراكـش غـايـب اسـت را بـراى او ممثل مى سازد، و شنونده مى تواند بر احضار تمامى اوضاع عالم مشهود چه روشن و درشت آن و چـه باريك و دقيقش، چه موجودش و چه معدومش، چه گذشته اش و چه آينده اش در ذهن خـود تـوانـا شود، و پس از حضور مفاهيم به هر وضعى از اوضاع معانى غير محسوس (كه تنها راه دركش نيروى فكر آدمى است و حس ظاهرى راهى بدان ندارد) دست يابد، و خلاصه گوينده با صدايى كه از خود در مى آورد، با حروف تركيب نيافته و تركيب يافته اش تـمـامـى ايـنـهـا را كـه گـفـتـيـم در ذهـن شـنـونـده خـود حـاضـر سازد، و در پيش چشم دلش ممثل سازد، به طورى كه گويى دارد آنها را مى بيند، هم اعيان آنها را و هم معانى را.
و مقدار دخالت اين نعمت، يعنى نعمت سخن گفتن در زندگى حاجت به بيان ندارد، چون همه مى دانيم زندگى آدميان اجتماعى و مدنى است، و اين زندگى در آغاز پيدايش بشر صورت نـگـرفـت، و به ترقى و تكامل امروزيش نرسيد مگر از همين راه كه براى هر چيزى نامى نـهـاد، و بدين وسيله باب تفهيم و تفهم (فهميدن و فهماندن) را به روى خود بگشود، و اگـر ايـن نـبود هيچ فرقى ميان او و حيوان بى زبان نبود، زندگى او نيز مانند حيوانات جامد و راكد مى ماند.
و بـهـترين و قويترين دليل بر اين كه الهام الهى بشر را به سوى بيان هدايت نموده، و ايـن كـه مسأله بيان و سخن گفتن ريشه از اصل خلقت دارد، اختلاف لغت ها و زبان ها در امت هـاى مـختلف و حتى طوايف مختلف از يك امت است، چون مى بينيم كه اختلاف امت ها و طوايف در خصايص روحى و اخلاق نفسانى و نيز اختلاف آنان به حسب مناطق طبيعى كه در آن زندگى مـى كـنـنـد اثـر مستقيم در اختلاف زبان هاى شان دارد، همچنان كه قرآن كريم به اين نعمت عـظمى اشاره نموده مى فرمايد: (و من اياتة خلق السموات و الارض و اختلاف السنتكم و الوانكم).
و مـنـظـور از ايـن كـه فرمود: #علمه_البيان اين نيست كه خداى سبحان لغات را براى بـشـر وضع كرده، و سپس به وسيله وحى به پيغمبرى از پيامبران و يا وسيله الهام به همه مردم، آن لغات را به بشر تعليم داده باشد، براى اين كه خود انسان بدان جهت كه به حكم اضطرار در ظرف اجتماع قرار گرفت طبعا به اعتبار تفهيم و تفهم وادار شد، نـخـسـت بـا اشاره و سپس با صدا و در آخر با وضع لغات يعنى قرارداد دسته جمعى به ايـن مـهم خود بپرداخت، و اين همان تكلم و نطق است، كه گفتيم اجتماع مدنى بشر بدون آن تمام نمى شد.
🔹ادامه دارد...👇
🍃 #نمک
⚜پیامبراکرم(ص)⚜
💦🍃غذا را با نمک آغاز کن و پایان ده چون درمان ۷۰ درد است که کمترین آنها گلودرد دنداندرد شکمدرد دیوانگی جذام و پیسی است.
📚:دانشنامه احادیث پزشکی ۱/۳۳۰
🌺🍂
https://eitaa.com/jahad_tabbin