eitaa logo
جهاد تبیین | میثم حق شناس
8.9هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
41 فایل
لنگ و لوچ و خفته شکل و بی ادب سوی او میغیژ و او را میطلب
مشاهده در ایتا
دانلود
اجبار در آموزش همجنس گرایی برای کودکان و پناه بردن کودکان مسیحی به آموزشگاه های اسلامی https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
تن‌فروشی در ازای اجاره خانه 🔺 زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به‌دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به برقراری رابطه‌ جنسی در ازای اجاره شدند. 🔸به گزارش گاردین، مؤسسات خیریه در بریتانیا هشدار می‌دهند که افزایش هزینه‌های زندگی در بریتانیا باعث شده تا بسیاری از زنان اقشار آسیب‌پذیر و طبقات ضعیف این کشور به رابطه جنسی در ازای اجاره مسکن یا دیگر نیازهای اولیه روی آورند. 🔸نه که اینا زیاد می‌بینن و چشم و گوششون پره، به مستاجراشون هم چشم دارن! بد به دلتون راه ندید؛ از شدت چشم‌ودل‌سیریه! https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
🔴 آزادی پوشش به سبک اروپایی ها 🔹مقامات کشورهای اروپایی قانون حجاب در ایران را عملی ظالمانه و در تعارض با حقوق زنان و آزادی پوشش می دانند. ✅ اما جالبه بدونید، یک سوم کشورهای اتحادیه اروپا برای حجاب و پوشش زنان مسلمان محدودیت هایی ایجاد کرده اند. 🗒بر اساس گزارش بنیاد The Justice Initiative، نزدیک به یک سوم کشورهای عضو اتحادیه اروپا محدودیت های قانونی برای پوشش مذهبی زنان مسلمان در سطح محلی یا ملی اعمال کرده اند. علاوه بر این در حدود نیمی از کشورهای اتحادیه اروپا ، ممنوعیت حجاب و سایر لباس‌های مذهبی زنان مسلمان توسط شرکت‌ها و مؤسسات عمومی مانند مدارس گزارش شده است. منبع : https://www.justiceinitiative.org/newsroom/one-third-eu-countries-have-national-or-local-bans-muslim-women-s-dress https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
🔴 تا دیر نشده، هر کاری می‌توانید برای ظهور بکنید 🔹 آیت الله حائری شیرازی: 🌕 هر کاری که به ذهنتان می‌آید در این دوره و زمانه، تا ظهور نشده بکنید. جلوترها نگران این بودیم که بمیریم [درحالیکه] ظهور نشده؛ حالا نگرانیم بمانیم [درحالیکه] ظهور شده [باشد] ! چون بعد، [امام زمان علیه السلام] از ما می‌پرسد که وقتی من نبودم شما چکار کردید؟ چه چیزی به ایشان بگویم؟ https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
📝«کاد الفقر أن یکون کفرا» ⬅️در کتاب اصول کافی: رسول خدا «کاد الفقر أن یکون کفرا و کاد الحسد أن یغلب القدر». 📍بدین معناست که ممکن است فقر به کفر بیانجامد و از سوی دیگر نیز حسد ممکن است قضا و قدر را بر هم زند. با توجه به ترتیب بیان این دو عبارت در یک روایت در کنار همدیگر، بعضی اندیشمندان این گونه برداشت کرده‌اند که بحثی کاملاً اخلاقی در حال بیان است و اساساً بحث فقر اقتصادی مدنظر نیست. 📍سیوطی از مفسرین و علمای بزرگ اهل سنت نیز در نقل این روایت با معنای اخلاقی، آن را بیان می‌کند. راغب اصفهانی، معانی مختلفی برای آن ذکر می‌کند؛ به اعتقاد وی یک معنای فقر، فقر نفس است: ✅یعنی انسان از درون احساس تهی بودن، کوچکی و خواری کند؛ معنای دیگر فقر نیز در نظر راغب اصفهانی، حرص و آز است. از فقر نفس، منظور نوعی تهی بودن است و فردی که آن غنای شخصیتی را نداشته باشد، سعی می‌کند با ظواهر بیرونی، تهی بودن درون خود را جبران کند و در نتیجه حرص می‌زند. (چشم گشنه) چرا که فکر می‌کند داشتن مال، مقام، شهرت یا دیگر ظواهر بیرونی می‌تواند آن خلاء شخصیتی درونش را پر کند. در روایتی از امام حسن(ع) در مورد همین روایت سوال شده است که معنای فقر را در این روایت از امام جویا شدند. ✅حضرت در پاسخ می‌فرماید که «الحرص و الشره» که به همان حرص اشاره می‌کنند. بر اساس همین معنا نیز برخی تعبیر کرده‌اند که فقر در اینجا به معنای فقر نفس است و هیچ ربطی به اقتصاد ندارد. *بنابراین غالب نظرات مفسران از فقر بر معنای فقر نفس در این روایت تأکید دارد. 📝اندیشمندان گذشته اعم از سیوطی، راغب اصفهانی و … بر معنای فقر نفس در این روایت اتفاق نظر دارند. در روایتی از امام حسن مجتبی(ع) در کتاب «معانی الاخبار» مرحوم صدوق نیز معنا را به این سمت می‌برد. دلیل هم آن است که این روایت از پیامبر(ص) در کنار سایر نکات اخلاقی ذکر شده است. مرحوم مجلسی هم در توضیح این روایت در شرح اصول کافی کتاب «مرآت العقول» خود، سه معنا برای فقر بیان می‌کند. 📍یکی را از قطب راوندی، یکی را از غزالی و یکی را نیز از خود نقل می‌کند و بعد می‌گوید که هر سه معنا یکی است؛ ✅آن معنا در نظر وی این است که فقر یعنی نیاز به مردم و اتکا نکردن به خدا. این یک فقر است که انسان به خدای خود اتکا نداشته باشد و خود را از خدا خالی ببیند. (فقر معنوی و عدم رسیدن به توحید و اخلاص) با همین نیز قسمت دوم روایت را تعریف می‌کند. ⬅️کسی که در زندگی اش خدا نباشد و به همین دلیل نتواند به خدا تکیه کند، مجبور است کارهای دیگری از جمله امور خلاف اخلاق و … انجام دهد و به تدریج به کفر می رسد. 📌البته اگر فقر نفس: شامل فقر معنوی، فقر معرفتی در کنار فقر مادی یا حتی ثروت قرار بگیرد در هر صورت نتیجه اش کفر خواهد بود. ⭕️پس آنچه سبب کفر هست ضعف معرفت و ایمان هست که با «جهاد تبیین» و افزایش «معنویت» در جامعه مانع رسیدن به کفر خواهد شد. 💣در اغتشاشات اخیر بسیاری از کسانی که دچار کفرگوئی شدند از وضع مالی و معیشتی خوبی برخوردار بودند و در مقابل بسیاری از بسیجیان که مدافع امنیت بودند گاهی از پایین ترین سطح اقتصادی جامعه ولی سرشار از ایمان و معنویت و معرفت بودند. 🧨🔑🗝البته سوء تدبیر در اقتصاد کشور یک معضلی هست که با کوتاه کردن دست افراد سوءاستفاده گر و سکولار و بی دین لازم هست انجام شود. 🧟‍♂️کسانی که از بیت المال شکم گنده شدند لازم هست توسط قوه قضائیه مورد محاسبه قرار بگیرند که : از کجا آورده اید؟ و معلوم شود که نقش لقمه حرام در جفتک زدن به دین و ایمان و امنیت مردم و منافع ملی کشور چیست؟!🔥 https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
👳‍♂ پیام یکی از همراهان عزیز 👇
سلام عرض میکنم خدمت برادر عزیز حاج آقا حق شناس،بنده میخواستم پیشنهادیو به شما بدم و خودم امروز این کارو انجام دادم و به چنتا کانال دیگه ام پیشنهاد کردم،بنده امروز با روابط عمومی قوه قضائیه تماس گرفتم،و بشدت بهشون بخاطر احکام صادره برای اون ۲ نفر سلبریتی و رسیدگی نکردن به وضعیت حجاب هم تذکر دادم هم هشدار،بنظره بنده از اونجایی که قوه قضائیه و نیروی انتظامی کاملا این مسئلرو بی خیال هستن و فقط مردمی مثل مارو سر کار گذاشتن،این مشکل فقط با اعتراض گسترده نسبت به دولت و قوه قضائیه باید پیگیری بشود،ما باید با تماس های مکرر و نشان دادن اعتراض نسبت به این مسائل آنهارو مجبور به پیگیری جدی کنیم،جنگ جنگ ما هست برادر،مسئولین در خواب خرگوشی هستن،باید بهشون تذکر و هشدار داد،از مراقبت از آمران به معروف تا رسیدگی و برخورد با بی حجابان و مسائلی که فعلا درگیر هستیم،بنظرم شما در کانالتون بزارین تا مردم شروع کنن به تماس گرفتن با ارتباط مردمیه قوه قضائیه و نیروی انتظامی،من برای شما دعا میکنم،بدانید اگر خدایی نکرده این جریمه ۱.۵ میلیونی درست باشه دیگه باید فاتحه حجابو در مملکت خوند... خدا نگهداره شما باشه شماره قوه قضائیه : ۱۲۹ شماره نیروی انتظامی : ۱۹۷
📢📣مردم عزیز توجه کنید و لطفا متن رو بخوانید 🔻این روش کافی نیست ولی برای توجه بیشتر مسئولین ...این هم یک روش است اما کافی نیست 🔻مطالبه تلفتی،پیامکی و نامه ای 🔻مراجعه حضوری،بست نشینی و و مقابل لازم است 🔻 چون فیلم های هنجارشکن و حتی بدون مجوز در آن پخش می شود اما فعلا از این پویش حمایت کنید و لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید و اعتراض خودتان رو اعلام کنید ☎️ساترا ۰۲۱۸۸۳۴۵۱۹۹ ☎️دادستانی ۰۲۱۳۸۵۸۱۱۲۴ 🔻پویش داغ| درخواست بازنگری در ادامه پخش سریال 🔻 در این پویش آمده است: در سریال جدید نمایش خانگی «رهایم کن» پا را فراتر نهاده و به دنبال ترویج بی بندوباری رها شده و پخش گفتگو های سخیف بین هنرپیشه های «هنجارشکن»، خواهان برخورد قاطع با این رسانه و عوامل و هنرپیشه های این سریال جلوگیری از ادامه پخش و حذف چنین سریال‌ها هستیم. لینک پویش: https://www.farsnews.ir/my/c/196824 ✅برای فرج آقا عج صلوات https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
جمهوری اسلامی ایران در ادامه بعثت انبیا، پرچم عدالت و معنویت را برافراشت و با این حرکت خود، دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی شدت گرفت. علت اصلی این دشمنی نیز این است که منطق جمهوری اسلامی که الگویی برای مدیریت جامعه و جهان است در دنیا مطرح نشود. مشکل استکبار با جمهوری اسلامی این است که اگر جمهوری اسلامی، پیشرفت بکند، رونق بگیرد، جلوه کند در دنیا، منطق لیبرال‌دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد؛ منطقی که غربی‌ها توانستند با آن حدود سه قرن همه دنیا را غارت کنند .لیبرال دموکراسی بر پایه نفی دین بنا شده بود ، و جمهوری اسلامی بر پایه دین بنا شده ؛ آنها ادعای مردمی بودن کردند، و جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه یک نظام مردمی است. مبارزهٔ جبهه کفر و استکبار با جمهوری اسلامی برای این است که یک الگو به وجود نیاید. بسیاری از مشکلاتی هم که تا امروز داریم، به خاطر همین است؛ [یعنی] کارشکنی‌هایی شده برای اینکه آن الگوی جذّاب برای ملّت‌ها به وجود نیاید. ما از این کارشکنی نمی‌توانیم صرف نظر کنیم یا این‌ها را نادیده بگیریم ؛ این‌ها وجود داشته، الآن هم وجود دارد؛ بنابراین یکی از زاویه‌های دید ما نسبت به موقعیّت کشور ، به این قضیه برمی‌گردد که بدانیم جمهوری اسلامی درگیر یک‌چنین نبرد سیاسی ، نبرد فکری ، نبرد نرم و جنگ نرم و احیاناً برخوردهای سخت با جبهه وسیع ظلم و کفر و استکبار است.۱ ۱ . بیانات در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکلهای دانشجویی، ۲۸اردیبهشت۱۳۹۹، دسترسی در: https://khl.ink/f/45639. https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
👳‍♂ آقایون آقایی کنید ، خانوما خانومی کنید ، برای رشد این کانال که متلعق به شماست و تلاش ناچیزی است برای جهاد تبیین ، این بنر را به صورت حداکثری منتشر کنید ، اجر شما با مولایمان صاحب‌الزمان (عج) 👇
سلام من میثم حق‌شناس هستم ،نوکر امام حسین(ع) شاگرد امام صادق(ع) سرباز امام زمان(عج) یعنی طلبه‌ام ، این نقاشی‌ها رو با خودکار کشیدم ، یک کانال جهاد تبیین دارم هر کی دیده پسندیده ، نقادانه ، عالمانه ، موشکافانه و مثل این نقاشی‌ها دقیق و ظریف و با سلیقه ، افتخار بدید در خدمتتون باشیم . 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 رفتار کم نظیر با علمای گذشته! 🎥 چه بودیم چه شدیم؟! ❗️پس از سوءقصدهای اخیر، سخنان یک معمم بازتاب زیادی یافت، وی گفت: «امروزه بین و فاصله افتاده و ما راه را رفتیم! قبلا در قم اگر بی‌حجابی به روحانی می‌رسید خود را جمع می‌کرد!... ما قبلا این روزگار را نداشتیم! قبلا چه رفتاری با روحانیون می‌شد؟ امروز چطور؟» ♨️ اما علمای بزرگ گذشته، شرایط آن روزگار را چگونه توصیف می‌کنند؟ در کلیپ بالا ببینید... https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
آیت اللّه شیخ على‌پناه اشتهاردى در درس ‍ اخلاقشان در مدرسه فیضیه: امام خمینی می فرمود : با اتوبوس از مشهد عازم تهران بودم. راننده به صندلى ما که در وسطهاى ماشین بود، آمد، به من( امام خمینی) چون سید بودم حرفى نزد. ولى رو کرد به حاج شیخ عباس قمى(ره ) و گفت : اگر مى‌دانستم، تو را اصلاً سوار نمى‌کردم... ناگاه ماشین ما که از مشهد عازم تهران بود از حرکت ایستاد، راننده که مردى بلند و سیاه‌چرده بود با عجله پایین آمد و بعد از آنکه ماشین را براندازى کرد خیلى زود عصبانى و ناراحت به داخل ماشین برگشت و گفت: بله پنچر شد. و آنگاه به صندلى ما که در وسطهاى ماشین بود، آمد، به من چون سید بودم حرفى نزد. ولى رو کرد به حاج شیخ عباس قمى(ره ) و گفت: اگر مى‌دانستم، تو را اصلاً سوار نمى‌کردم، از نحسى قدم تو بود که ماشین، ما را در این وسط بیابان خشک و برهوت معطل گذاشت، یااللّه برو پایین و دیگر هم حق ندارى سوار این ماشین بشوى. مرحوم شیخ عباس بدون اینکه کوچکترین اعتراضى کند و حرفى بزند، بلند شد و وسایلش را برداشت و از ماشین پیاده شد. من هم بلند شدم که با شیخ عباس پیاده شوم اما او مانع شد، ولى من با اصرار پیاده شدم که او را تنها نگذارم اما او قبول نمى‌کرد که با او باشم، هرچه من پافشارى مى‌کردم، او نهى مى‌کرد، دست آخر گفت: فلانى، راضى نیستم تو ، هم مثل من اینجا بمانى. وقتى این حرف را از او شنیدم دیدم که اگر بمانم بیشتر او را ناراحت مى‌کنم تا خوشحال کرده باشم، برخلاف میلم از او خداحافظى کرده سوار ماشین شدم ... بعد از مدتى که او را دیدم جریان آن روز را از او پرسیدم، گفت: وقتى شما رفتید خیلى براى ماشین معطل شدم، براى هر ماشینى دست بلند مى‌کردم نگه نمى‌داشت، تا اینکه یک ماشین کامیونى که بارش آجر بود برایم نگه داشت. وقتى سوار شدم، راننده آدم خوب و خونگرمى بود، و به‌گرمى پذیرایم شد و تحویلم گرفت، خیلى زود با هم گرم شدیم قدرى که با هم صحبت کردیم متوجه شدم که او ارمنی است و مسیرش همدان است، از دست قضا من هم مى‌خواستم به همدان بروم، چون مدتها بود که دنبال یک سرى مطالب مى‌گشتم و در جایى نیافته بودم فقط مى‌دانستم که در کتابخانه مرحوم آخوند همدانى در همدان مى‌توانم آنها را به‌دست آورم، به این خاطر مى‌خواستم به همدان بروم. راننده با آنکه ارمنى بود آدم خوب و اهل حالى بود، من هم از فرصت استفاده کردم و احادیثى که از حفظ داشتم درباره احکام نورانى اسلام، حقانیت دین مبین اسلام و مذهب تشیع و... برایش گفتم. وقتى او را مشتاق و علاقه‌مند دیدم، بیشتر برایش خواندم، سعى مى‌کردم مطالب و احادیثى بگویم که ضمیر و وجدان زنده و بیدار او را بیشتر زنده و شاداب کنم. تا این که به نزدیکهاى همدان رسیدیم، نگاهم که به صورت راننده افتاد دیدم قطرات اشک از چشمانش سرازیر است و گریه مى‌کند، حال او را که دیدم دیگر حرفى نزدم، سکوتى عمیق مدتى بر ما حکمفرما شد هنوز چند لحظه‌اى نگذشته بود که او آن سکوت سنگین را شکست و با همان چشم اشک‌آلود گفت: فلانى، این‌طور که تو مى‌گویى و من از حرفهایت برداشت کردم، پس اسلام دین حق و جاودانى است و من تا به حال در اشتباه بودم. شاهد باش، من همین الآن پیش تو مسلمان مى‌شوم و به خانه که رفتم تمام خانواده و فامیل‌هایى را که از من حرف‌شنوى دارند مسلمان مى‌کنم. بعد هم شهدتین را گفت از آن زمان به بعد از نسل و ذرّیّه آن مرد هرکس به دنیا بیاید مسلمان است و ثواب و حسنه‌اش براى مرحوم حاج شیخ عباس قمى(ره ) مى‌باشد. https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
👳‍♂ با سلام خدمت همه همراهان قدیمی و جدید ، انشاءالله که سلامت و امیدوار باشید ، بریم برای یک ارائه محتوا و روشنگری اقتصادی ، بصیرت اقتصادی امروز حلقه مفقوده بصیرت‌افزایی در جامعه است . وقتی گفته می‌شود جهاد تبیین تصور عمومی این است که درباره فرهنگ یا سیاست باید صحبت کنیم ، در حالیکه پاشنه آشیل کشور که مشکلات اقتصادی ، تورم ، کاهش ارزش پول ملّی و ... است فوق‌العاده نیاز به تبیین و ریشه‌یابی دارد و بحمدللّه این موج به راه افتاده و مباحث خوبی در حال مطرح شدن است (باید از شبکه افق و برنامه جهان آرا و امیرحسین ثابتی قدردانی پیژه داشته باشیم ) و امیدواریم با تبدیل این مباحث به باور و مطالبه عمومی ، کشور از شرّ اقتصاددان‌های لیبرال خلاص شود و انقلاب اقتصادی به نفع فقرا و عامه مردم و مبتنی بر نگاه امامین انقلاب محقّق شود . پست های بعدی را با با دقت مضاعف دنبال کنید و تا می‌توانید منتشر بفرمایید 👇
💡سوالی بسیار مهم که انقلابی ها باید دنبال جواب آن باشند! ⚠آیا در منظومه تفکری اقتصادی حضرت امام و حضرت آقا به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی، جایگاهی برای تفکر اقتصاد سرمایه داری یا لیبرال یا اقتصاد آزاد، وجود دارد؟! ⛔در بخشی از قشر انقلابی، تفکیکی میان انقلابی بودن در حوزه های سیاست و فرهنگ با حوزه اقتصاد، شکل گرفته است. گویا انقلاب فقط در حوزه سیاست و فرهنگ، دارای حرف می باشد ولی در حوزه اقتصاد به کلیّاتی مانند مبارزه با فساد و امثال آن، بسنده کرده است! 📌ولی وقتی به سخنان امامین انقلاب که رجوع می کنیم، به صراحت به تفکر اقتصاد سرمایه داری و لیبرال و اقتصاد آزاد اشاره شده است و نقدهای جدی ای به آن وارد شده است و بعضا مولّفه های فکری این تفکرها نیز بیان شده است. ✨دوستان انقلابی! ⚠بعد از این همه سال، با رفت و آمد دولت های مختلف اصلاح طلب یا اصولگرا یا انقلابی، و مقایسه سیاست های اقتصادی کلان این دولت ها، متوجه می شویم که این دولت ها با وجود تفاوت های بسیار فاحش در حوزه اندیشه های سیاسی و فرهنگی، ولی در حوزه اقتصاد، تقریبا در یک ریل اقتصادی حرکت می کنند و یک سیاست اقتصادی را دنبال می کنند. ❌این هماهنگی عجیب بین دولت های مختلف در حوزه تفکر اقتصادی، بخاطر عدم «بصیرت اقتصادی» صحیح نسبت به مکاتب اقتصادی رایج در دنیا و مولفه های تفکری آن ها و تطبیق با سیاست های اقتصادی رایج در کشور، می باشد. 📎برای تشخیص این مطلب، ابتدا باید باور کنیم که امامین انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی به عنوان حاکم و سیاست گذار جامعه اسلامی، نسبت به اقتصاد لیبرالی و مولفه هایش، سخنانی دارند و باید دنبال آن ها برویم تا بتوانیم در برهه های مختلف زمانی تشخیص بدهیم که آیا این سیاست اقتصادی در حال اجرا در جامعه، مطابق تفکر انقلاب اسلامی می باشد یا خیر. ⛔سیاست گذار انقلابی به معنای واقعی کلمه، کسی نیست که در حوزه سیاست خارجی یا داخلی یا فرهنگی، فقط انقلابی فکر کند بلکه مهم تر از این حوزه ها، انقلابی فکر کردن در حوزه اقتصاد می باشد، زیرا تا کشوری از نظر اقتصادی، استقلال پیدا نکند، در حوزه سیاسی و فرهنگی، نمی تواند استقلال پیدا کند. https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
28.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرده‌برداری سیدیاسرجبرائیلی از پول‌پاشی‌ صاحبان دلار در رسانه‌ها علیه دلارزُدایی جوان انقلابی از پول‌پاشی ذی‌نفعان تورم و گران‌سازی دلار می‌گوید، راهکار همان است که می‌گویند "دلارزُدایی" با پول‌پاشی و ساخت رسانه، اندیشکده و تزریق پول‌های نامشروع برای گران‌سازی دلار جریان‌سازی می‌کنند این پنج دقیقه را برای آینده اقتصادایران ببینید . https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
افشاگری‌های سیدیاسرجبرائیلی علیه هژمونی رسانه‌ای جریان لیبرال کشور و پول‌پاشی حامیان دلاریزه کردن کشور امروز باید مورد توجه جریانات انقلابی قرار گیرد، مافیایی که با پول هم رسانه ساخته‌اند و هم جامعه‌‌ای به نام استاد و اقتصاددان را در استخدام گرفته‌اند تا با جریان‌سازی‌های رسانه‌ای و خبری و مثلا علمی، تصمیم‌سازی در کشور را به نفع خود تغییر دهند (که البته تا امروز موفق‌بوده‌اند) بله امروز جبرائیلی به جریان انقلابی و دلسوزان ایران نشان داد در مبارزه علیه دلار و برای با چه اژدهای هفت‌سری مواجه‌ایم... https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
🔴مناظره داغ طغیانی و جبرائیلی مناظره دو حزب الهی نیست ،بلکه مناظره ای برای شناخت حزب الهی های درس خوانده مکتب لیبرالیسم و حزب الهی های تربیت شده مکتب انقلاب است... دوران اصولگرا و اصلاحطلب تمام شده است . باید به حضور تربیت یافتگان مکاتب غربی چه در لباس اصولگرا وچه در لباس اصلاحطلبی در جمهوری اسلامی پایان داد. چهل و چهار سال است این جماعت باعث ایجاد انحرافات اساسی در اقتصاد و فرهنگ و سیاست کشور شده اند.... https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
نظرات اقتصادی دکتر طغیانی نماینده اصولگرا و ریشوی مجلس چرا کپی نظرات و پیشنهادات سعید لیلاز اصلاح‌طلب کارگزارانی و بی‌ریش است؟ بله لیبرالیسم یک تفکر است که با ریش گذاشتن اصلاح نمی‌شود https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887
⚠لیبرالیسم یک "برچسب" نیست. یک مکتب است که پیروانی ریش دار در میان مسلمین دارد. https://eitaa.com/joinchat/2735407301C1f2f6fa887