eitaa logo
روابط عمومی چهارباغ
111 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻حکمت ۲۶۱ نهج البلاغه ؛ مظلومیت امام على علیه السلام (سیاسى، تاریخى)🔻 وَقَالَ عیه السلام لَمّا بَلَغَهُ إغارَةُ أصْحابِ مُعاوِیَةَ عَلَى الاْنْبارِ، فَخَرَجَ بِنَفْسِهِ ماشِیاً حَتّى أَتَى النُّخَیْلَةَ فَأدْرَکَهُ النّاسُ، وَقالُوا: یا أَمیرَالْمُؤمِنینَ نَحْنُ نَکْفیکَهُمْ، مَا تَکْفُونَنی أَنْفُسَکُمْ، فَکَیْفَ تَکْفُونَنی غَیْرَکُمْ؟ إِنْ کَانَتِ الرَّعَایَا قَبْلی لَتَشْکُو حَیْفَ رُعَاتِهَا، وَإِنَّنی الْیَوْمَ لاََشْکُو حَیْفَ رَعِیَّتی کَأَنَّنی الْمَقُودُ وَهُمُ القَادَةُ، أَو الْمَوْزُوعُ وَهُمُ الْوَزَعَةُ! قال الرضی:(فَلَمّا قالَ علیه السلام هذَا الْقَوْلَ، فی کَلامٍ طَویلٍ قَدْ ذَکَرْنا مُختارَهُ فِی جُمْلَةِ الْخُطَبِ، تَقَدَّمَ إِلَیْهِ رَجُلانِ مِنْ أصْحابِهِ فَقالَ أَحَدَهُما: إنّی لا أمْلِکُ إلّا نَفْسی وَأخی فَمُرْ بِأَمْرِکَ یا أمِیرَالْمُؤمِنینَ نُنْقَدْ لَهُ، فَقالَ علیه السلام: وَأَیْنَ تَقَعَانِ مِمَّا أُرِیدُ؟).
32.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : زائران اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین مروِّج فرهنگ عاشورایی بودند و امسال هم به جهانیان نشان دادند تمام قد حامی مظلومان و کودکان و زنان فلسطینی و رسوا کننده هویت شیطانی و تروریستی اسرائیل و حامیان جنایتکار این رژیم هستند.
🔺هفت فرمان رهبر معظم انقلاب به فعالان فضای مجازی
🔻مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) 🔻‌ ‌پدیده‌ی اربعین‌ ‌یک پدیده‌ی غیر قابل توصیفی است، اصلاً بی‌نظیر است؛ یک رزمایش عظیم و شگفتی‌ساز است این حرکت ‌فوق‌العاده، و همین‌طور که مکرّر در این روزها گفته شد، در دنیا دیگر نظیری ندارد.
6.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎤‏مرحوم فاطمی‌نیا: «پاداش زیارت اربعین این است که فرد عاقبت بخیر خواهد شد» 🥺اگر مثل من توفیق زیارت ندارین،💔 حتما این کلیپ رو ببینید ‌
16.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥این بیاناتِ امام‌خامنه‌ای پاسخی است برای تمام کسانی که از مجازات سخت اسرائیل بیمناکند و گمان می‌برند چنانچه دست به حمله بریم امریکا به جانبداری از رژیم غاصب صهیونیستی برخاسته، ما را زمینگیر می‌کند. 💥و کسانی که این استدلال غلط و بزدلانه را دستاویزی نموده‌اند برای پرهیز از تنبیهِ اسرائیل جنایتکارِ متجاوز. 💥بین محاسباتی که از پروپاگاندای رسانه‌های مزدور نشأت می‌گیرد تا راهبردی که ولی امر مسلمین جهان ترسیم می‌نماید، تفاوت از ثری تا ثریا است.
📱 پویش رسانه ای راوی شو 🔻 روایت مسیر پیاده روی اربعین حسینی از قاب دوربین شما 🔰در محورهای: 1⃣ حمایت زائرین از مردم به ویژه کودکان مظلوم فلسطین 2⃣ افزایش وحدت و برادری زیر پرچم سیدالشهدا 3⃣ حضور خانوادگی افراد در پیاده روی 4⃣ نمایش افراد با ملل و مذاهب گوناگون 5⃣ مهمان نوازی مردم عراق 🗓 مهلت ارسال آثار : ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ 🎁 همراه با اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای نفرات برتر 🌀ارسال آثار از طریق شبکه های اجتماعی درج شده در: 🌐 https://www.iaahd.ir
26.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرزو بدری سلامت و تحتِ درمان‌ است در حالی که برخی رسانه‌هایِ خارج از کشور به دروغ از شرایطِ نامساعدِ سلامتی آرزو بدری سخن گفته بودند؛ در گزارش تصویری که اخیرا منتشر شده وضعیت سلامتی آرزو بدری مطلوب و تحتِ درمان‌ است.
| فضاسازی و ماجرای کنسرسیومی که عنوان افغانستان را یدک می‌کشد 🔹 ویدیویی هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که افرادی ظاهرا خطوط ریلی را تخریب می‌کنند. حادثه تخریب ریل قطار در ایستگاه «میوتک» ایران و واکنش‌های متعاقب آن، ابعاد مختلفی از این رویداد را نمایان ساخته است. 🔹 از یک سو، تخریب زیرساخت‌های حمل و نقل، اقدامی غیرقانونی و مخرب تلقی می‌شود که می‌تواند پیامدهای امنیتی و اقتصادی به دنبال داشته باشد. از سوی دیگر، واکنش‌های متناقض در فضای مجازی و رسانه‌ها به ویژه سوءاستفاده علیه منافع مردم دو کشور و تشدید مخالفت با مهاجران، نشان از پیچیدگی‌های این ماجرا و لزوم بررسی دقیق‌تر آن دارد. 🔹 راه آهن جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ویدئوی منتشر شده و تخریب ریل در بیانیه‌ای اعلام کرده است عوامل مرتبط با شرکت خصوصی کنسرسیوم ریلی افغانستان دست به اقدامات غیرقانونی در حریم ریلی جمهوری اسلامی ایران زدند که پس از ممانعت همکاران فنی و حفاظتی راه آهن جمهوری اسلامی، متاسفانه عوامل این کنسرسیوم، پرسنل راه آهن ایران را ضرب و شتم کرده و شیشه خودروی آنها را نیز خرد کردند. 🔹 وجود منازعات قبلی بین شرکت راه آهن ایران و کنسرسیوم ریلی افغانستان، نشان می‌دهد که این حادثه ریشه در مشکلات عمیق‌تری دارد. این منازعات می‌تواند ناشی از اختلافات مالی، اختلاف نظر در خصوص اجرای قرارداد و یا حتی عوامل سیاسی باشد. در هر صورت، این منازعات پیشین زمینه را برای وقوع چنین حادثه‌ای فراهم کرده است. 🔹 پیش از این نیز زمانی که نخستین محموله تجاری افغانستان به مقصد ترکیه قصد عبور از ایران بدون اخذ مجوز لازم را داشت با واکنش راه آهن مواجه شد. 🔹 به نظر می‌رسد در ماجراهای جدید و گذشته، ردپای تخطی (عمدی یا سهوی) کنسرسیوم ریلی افغانستان وجود دارد زیرا راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده حاکمیت از طریق مجاری قانونی برخورد داشته است. 🔹 ابعاد امنیتی و اقتصادی: تخریب زیرساخت‌های حیاتی مانند ریل قطار، می‌تواند به اختلال در تجارت دو کشور، افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری شود و حتی این چنین حوادثی می‌تواند بهانه‌ای برای گروه‌های مخالف دولت باشد تا اقدامات مشابهی را در آینده انجام دهند. 🔹 ابعاد سیاسی: اگر چنین حوادثی به طور ریشه‌ای حل نشود ممکن است واکنش‌هایی در دو کشور ایجاد کند که به پیچیده‌تر شدن روابط بینجامد. 🔹 ابعاد اجتماعی: این حادثه، می‌تواند به ایجاد جو ناامنی و بی‌اعتمادی در میان مردم محلی و همچنین، بین مردم دو کشور ایران و افغانستان منجر شود. همچنین، انتشار اخبار نادرست و شایعات در فضای مجازی، می‌تواند به تشدید این جو کمک کند. 🔹 درمجموع، به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت راه‌آهن خواف – هرات برای افغانستان و ایران و ثمراتی که فعال شدن این مسیر ریلی می‌تواند برای اقتصاد افغانستان به همراه داشته باشد، در سطوح بالای دولت اعم از شرکت راه‌آهن، گمرک و مرزبانی، باید تکلیف تردد قطارهای ترانزیتی از این مسیر را روشن کنند و اجازه ندهند قواعد و قوانین حاکمیتی و سرزمینی بازیچه دست افراد شود و تا حد شایعه‌سازی در فضای مجازی تنزل پیدا کند.