eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
16.8هزار دنبال‌کننده
29.9هزار عکس
31هزار ویدیو
266 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر استاد #امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmaddalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بمباران بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ارتباط زنده ویژه برنامه شبکه سه برای اولین بار فیلم درگیری نیروهای حزب الله لبنان با متجاوزین اسرائیلی روی آنتن رفت. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
خبرنگار آمریکایی فاکس نیوز در اسرائیل به دلیل انتشار گزارشی درباره مکان‌هایی که موشک‌های ایران در آن فرود آمده بودند، بازداشت شد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مداح باید اینجوری با موشک بزنه وسط رژیم صهیونیستی نه مثل مداحان مزدبگیر برا دشمن دم تکون بده 🌹 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
زباله‌های غیر قابل بازیافت 🔻جریان مشکوکی در فضای مجازی بخصوص در همین ایتا وجود دارد که با نقاب طرفداری از انقلاب و ولایت هرگونه مطالبه مجازات اسرائیل و جهاد با دشمن را مترادف تضعیف سپاه و نظام جلوه می‌دهد! ⚠️این جریان پلشت سعی دارد هسته سخت نظام را از مطالبه گری برای جنگ با صهیون ناامید کرده و با تردید افکنی نسبت به مطالبات مردمی، دست جریان غربگرا را برای این مغالطه که مردم مخالف جنگ هستند باز کند! 🔺این جریان مشکوک هم ریش دارد هم نام انقلابی روی خود می‌گذارد هم از مسئولان انقلاب دفاع می‌کند، فقط افراد دارای بصیرت می‌توانند این زباله‌های غیر قابل بازیافت که با نقاب تزویر در جریان خودی رخنه کرده اند را شناسایی کنند. 🔸البته از آن طرف هم افراد معدودی هستند که به بهانه مطالبه گری در مجازات دشمن، فضا را تند کرده و خوراک برای این جریان نفوذی و مشکوک درست می‌کنند تا هر گونه مطالبه گری را زیر سوال ببرند. ⛔️مراقب نفوذی ها باشیم و بدانیم طبق فرموده رهبر انقلاب مطالبه مردم سوخت موشک های سپاه است. 💬 به نقل از: بیداری_ملت. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در مدارس اسرائیل چه خبر است؟ صحنه‌هایی عجیب و قابل تأمل . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هاشمی: به‌طور متوسط دوسوم مشترکان همراه از فیلترشکن استفاده می‌کنند. 🔺️این موضوع آسیب جدی‌ای برای امنیت سایبریِ ماست و می‌تواند تلفن‌های همراه را به سکویی برای حمله به زیرساخت‌ها تبدیل کند. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 🔴شروع رزم سراسری 🔴موضوع :رد شدن از قانون برای اینکه باب میل دولت نیست ... ♨️ نامه مسعود پزشکیان به قالیباف برای تغییر قانون برای عزل نکردن ظریف. ✍این رفتارها دیگر چیست ؟ 🔴به جای اجرای قوانین چون باب میلمان نیست آنها را عوض کنید... 🔴چطور می شود که مسئولی در این سمت کلان که باید خود حساس ترین فرد به اجرای قانون باشد؛ برای یک فردی که دیگر دستش برای همه ی مردم رو شده اینطور بخواهد از قانون رد شود که هیچ آن را تغییر دهد ... 🔴🔴🔴آقای پزشکیان باید به قانون تمکین کند غیر از این باشد قانون شکنی ست! 🔴مجریان قانون و نمایندگان مردم در مجلس شورا امانت داری کنند و حرمت قانون را حفظ کنند وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشود. 🔴🔴🔴دستگاه قضایی هم به وظیفه خود عمل کند! 🔴🔵🔴مردم میدانند و میبینند... تماس با مجلس و قوه ی قضاییه 🔹️دفتر ارتباط مردمی ریاست مجلس: 02139932240 02139931 ۰۲۱۷۵۱۸۳۰۰۰ ۰۲۱۳۹۹۳۲۲۴۱ ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۹۲ 🔹️دفتر رئیس مجلس قالیباف: 02139932003 02139932558 02139932002 🔹️ستادخبری تلفن گویا 021132 🔹️تلفن قالیباف 09121591090 🔹️پیامک مجلس: 293400 2000132 👈دفتر ریاست جمهوری 🔹️تلفن: 0216133 02164451 🔹️بخش ریاست: 02164453173 02164454426 قوه قضاییه : 🔹️بخش رياست قوه: 02166952536 🔹️ارتباط مردمی قوه: 02141801 داخلی۴ 🔹️رئیس قوه،آقای اژه‌ای: 09122263000 🔹️معاون رفاهی 09134505969 👈شورای عالی امنیت ملی  02127353330 ‌ 👈شورای‌عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور مدیر:علیرضا اِعرافی ۰۹۱۲۵۵۲۸۳۸۱. @jahadetabiinvasavaderesanehei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مهم 🔴 مهم 🔴 بسیارمهم رسانه دست دشمن است این واقعیت راپخش نمیکند 🔴 دیدن این فیلم برای فعالان فرهنگی باغیرت کشور ضروری وپخش کردن آن درفضای مجازی لازم است. 💥 اندلسی کردن کشور از زبان حضرت آقا حالا میفهمیم که چرا ایشان فرمود من وقتی به مسائل فرهنگی فکر میکنم در نیمه شب خواب از سرم میپره          . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
یک نکته بحمدالله، ترور امشب بیروت هم شکست خورد. دو شب پیش هم حمله به ساختمان محله المزه دمشق، با هدف زدن جلسه سران مقاومت، با شکست کامل مواجه شد. این به این معنی است که با دستگیری جاسوسان موساد و رعایت مسائل امنیتی، دیگر اطلاعات صهیونیست‌ها نه تنها دقیق نیست، بلکه یک هفته است که در جنگ اطلاعاتی هم مثل جنگ زمینی مغلوب می‌شوند. به نظر میرسد مقاومت توانسته خلأ اطلاعاتی خود را ترمیم کند و نقطه‌زنی صهیونیست‌ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه می‌شود... به امید پیروزی محورمقاومت ان شاءالله 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
مجری الجزیره: این فهرستی از خسارات انسانی، مادی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی اسرائیل است که از زمان آغاز جنگ غزه توسط مقاومت وارد شده و اسرائیل آن‌ها را پنهان می‌کند: 1. بیست هزار کشته از میان نیروهای نظامی، ذخیره و مزدوران و نابودی ۵۰٪ از نیروی زرهی. 2. سی هزار نفر مجروح یا دچار معلولیت‌های جسمی و ذهنی دائمی. 3. اسرائیل ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره مرد و زن را برای شرکت در جنگ فراخوانده است. 4. بیش از ۱۵۰ هزار شهرک‌نشین از شهرک‌ها به هتل‌های شهرهای اسرائیل فرار کرده‌اند. 5. مقاومت از لبنان، عراق، یمن، سوریه و غزه بیش از ۴۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است. 6. خسارات اسرائیل در یک سال بیش از ۷۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. 7. بیش از ۶۰ هزار شرکت، به ویژه شرکت‌های فناوری، یا تعطیل شده‌اند یا به خارج از اسرائیل منتقل شده‌اند. 8. خسارات ناشی از کاهش درآمد گردشگری حدود ۷ میلیارد دلار برآورد شده است. 9. هتل‌ها و شرکت‌ها هزاران کارمند خود را به دلیل ناتوانی در پرداخت دستمزدها اخراج کرده‌اند. 10. بیش از ۳۰ هزار تظاهرات در قاره‌های مختلف علیه جنایات اسرائیل در غزه برگزار شده است. 11. تل‌آویو از امن‌ترین مکان به خطرناک‌ترین مکان برای زندگی تبدیل شده است و آمارها نشان می‌دهند که ۶۷٪ از اسرائیلی‌ها تمایل به مهاجرت از اسرائیل دارند. 12. مهاجرت معکوس بیش از یک و نیم میلیون شهرک‌نشین با تابعیت دوگانه. 13. افزایش درخواست‌های مهاجرت به امارات، بریتانیا، فرانسه، آلمان، آمریکا و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا. 🌎🌍 اخبار بیداری جهانی برای ظهور @bidari_jahani313 💡جهان برای ظهور در حال بیدارشدن است
42.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ناگفته‌هایی از اسرار نتانیاهو ⭕️ شاید برایتان عجیب باشد که بدانید نتانیاهو و ترامپ یک دوستی دیرینه دارند و دوستی‌شان هم از جای عجیبی شروع شد. ⭕️ جنایتکار دهه‌های اخیر ورودش به سیاست هم عجیب بوده، همسر سوم او برای اینکه او پابندش بماند زمینه حضور او را در عرصه سیاست فراهم کرد، او پست و مقامش را مدیون برادرش است. 🌍. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🚨🚨در تله دشمن نیوفتین ... ✅ما به رهبری و نیروی های نظامی خودمان اعتماد داریم.. ☑دشمن پروژه جدیدی به نام فشارحداکثری از پایین به بالا را استارت زده ... ✅دشمن سعی دارد با فشار ذهنی بر روی مردم مقامات سپاه را وادار به اعلام گزارش از وضعیت فرماندهان خود کند .. ☑ما به دولت اصلاح طلبان اصلا اعتماد نداریم ، اما به رهبری و سپاه اعتماد کامل داریم. ✅اگر خبری دیر به گوش عموم مردم می‌رسد چون نباید اخبار و موضوعات نظامی را شفاف‌سازی کرد .. ☑به عنوان مثال شنیدن خبر شهادت سید حسن نصرالله برای من و شما یک روز زودتر و دیرتر هیچ تاثیری ندارد ، اما در مباحث نظامی ثانیه ها برنده جنگ را مشخص خواهد کرد ... . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از اخبار لبنان
🔥از لبنان چه می دانید؟ 🔥لبنان کشوری پر رمز و راز 🔥لبنان مسیحی، سنی یا شیعه هستند؟ 🔥 نقش حزب‌الله در لبنان چیست؟ 🔥می‌دانید لبنان جزئی از سوریه بوده؟ 🔥چرا به لبنان عروس خاورمیانه میگویند؟ 🔥هر آنچه از لبنان لازم است بدانید، را در کانال اخبار لبنان پیگیری کنید👇👇 🚩 اخبار لبنان @Lebanon313 👈در اینجا لبنان را بیشتر بشناسیم
🔴 الجزیره: اسرائیل ۹۰۲ خانواده اهل غزه را به طور کامل نابود کرده است! 🔹یکی از ابعاد تکاندهنده جنایات صهیونیست‌ها در غزه نابودی خانواده‌های فلسطینی در ابعاد همه اعضای خانواده است. 🔹الجزیره گزارشی تحقیقی در مورد حجم جنایات انسانی اسرائیل در غزه تهیه کرده که به شدت تکاندهنده است. تنها در یک مورد آن، اسرائیل از آغاز تهاجم به غزه در هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی ۹۰۲ خانواده اهل این باریکه را به طور کامل از هستی ساقط کرده است. 🔹۱۰ خانواده فلسطینی ساکن غزه که با بیشترین تعداد اعضا از صفحه روزگار محو شده‌اند به ترتیب زیر است: ۱- خانواده النجار  ۳۹۳ عضو ۲- خانواده المسیر ۲۲۶ عضو ۳- خانواده العثتال ۲۲۵ عضو ۴-خانواده العاشور – ۱۶۶ عضو ۵- خانواده الشاهین – ۱۶۴ عضو ۶- خانواده الحمدان – ۱۵۱ عضو ۷- خانواده المدحون – ۱۴۶ عضو ۸-خانواده الاحمد – ۱۴۵ عضو ۹- خانواده العبید – ۱۴۴ عضو ۱۰- خانواده الحجازی – ۱۴۱ عضو 🔹تک تک اعضای این خانواده‌ها و صدها خانواده دیگر در غزه به طور کامل نابود شده‌اند. این درحالی است که: -حداقل ۱۳۶۴ خانواده فلسطینی تنها با یک عضو باقی مانده اند! -در حالی که ۳۴۷۲ خانواده فلسطینی به تنها دو عضو بازمانده کاهش یافته است! 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi آیدی پذیرش تبلیغات @f_aaha
📌 پیشنهاد تجزیه کشور توسط مسعود پزشکیان...! . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بمباران بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان توسط رژیم‌صهیونیستی 🔺رئيس جمعيت هلال احمر ایران: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضو فعال و پیشروی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای اهداف انسان‌دوستانه خود به‌منظور کاهش آلام بشری آوارگان و غیرنظامیان آسیب‌دیده از حملات ددمنشانه رژیم‌صهیونیستی علیه کشور لبنان، اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی ۵۶ تخت‌خوابی در مرز کشور سوریه کرد که متاسفانه این بیمارستان به‌همراه انبار دارویی آن شب گذشته با حملات رژیم اشغال‌گر صهیونیستی به‌طور کامل در آتش سوخت. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حزب‌الله لبنان برای اولین‌بار ویدئویی از درگیری‌های خود با نیروی زمینی ارتش اسرائیل را منتشر کرد. 🔺همان‌طور که چندین‌بار در بیانیه‌های حزب‌الله اعلام شده بود، در جریان عملیات زمینی ارتش اسرائیل در جنوب لبنان، در دفعات متعدد در مسیر نیروهای مهاجم صهیونیست، از بسته‌های انفجاری (EFP) استفاده‌شده که یکی از موارد آن در ویدئو قابل مشاهده است. 🔺ابتدا مسیر احتمالی عبور نیروهای اسرائیلی بررسی شده و سپس تله انفجاری کار گذاشته می‌شود. بعد با دوربین حرارتی عبور نیروهای مهاجم رصد شده و در لحظه رسیدن آن‌ها به منطقه، بسته‌ها را منفجر می‌کنند. گفته شده محل ضبط این ویدئو در قطاع شرقی جبهه نبرد است. 🔺در ادامه ویدئو، استفاده از موشک دوش‌پرتاب علیه یک‌هدف هوایی که به ادعای حزب‌الله بالگرد است، مشاهده می‌شود. موشک دوش‌پرتاب احتمالا از نوع میثاق/استرلا/ایگلا است. در نهایت، سرنوشت هدف که مورداصابت قرار گرفته یا از منطقه درگیری خارج شده، مشخص نیست. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌 تصویری از فرماندهان مقاومت در کنار سردار قاآنی تصویری از فرماندهان جبهه مقاومت به همراه سردار اسماعیل قاآنی و شهید محمدرضا زاهدی منتشر شده است. اسامی فرماندهانی که در کنار سردار قاآنی هستند به شرح زیر است: شهید محمدرضا زاهدی (حاج‌ابومهدی) شهید حاج‌علی کرکی (حاج‌ابوالفضل) شهید حاج‌طالب عبدالله (حاج‌ابوطالب) . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنایت امام زمان (عج) با امدادهای غیبی به رزمندگان اسلام در عملیات فتح المبین در نتیجه «جهاد مخلصانه و عقب نشینی نکردن غیر تاکتیکی» آنها (۱) 🗡۱۲ نفر، نیروی مخصوص اسب سوار! ✅ مشاهدات اسیر عراقی و رزمندگان اسلام از واقعه ✳️ (۱). در این واقعه مشاهده می‌کنیم که رزمندگان اسلام در مقابل تعداد نفرات بسیار بیشتر دشمن ایستادگی می‌کنند و وقتی دفاع را ناممکن می‌بینند با یک عقب نشینی تاکتیکی به عقب رفته و بلافاصله با تقویت نیروها برمی‌گردند و نقاط مهم از دست رفته را پس می‌گیرند. 🏷 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌چرا صداوسیما در گزارش جنگ عقب مانده است؟ در حالی که تعدادی از چهره‌های رسانه‌ای مثل وحید یامین‌پور و محسن مقصودی (مجری برنامه ثریا) به بیروت رفته‌اند و معمولاً روی آنتن شبکه افق هستند، خبر خاصی از سازوکار تلویزیون در این جنگ نیست به غیر از سه خبرنگار تلویزیون که به تازگی در بیروت، جنوب و شرق لبنان در بخش‌های خبری روی آنتن تلویزیون می‌آیند. در حالی که جنگ در منطقه جریان دارد و ایران نیز به صورت غیرمستقیم، اما موثر بخشی از آن است، عملکرد صداوسیما در این بحران با انتقاد‌های زیادی مواجه شده. این در حالی است که عملکرد رسانه‌هایی مانند الجزیره در جریان جنگِ اخیر که دیگر تنها جنگ غزه نیست، برای مقایسه با عملکرد رسانه اصلی ایران قابل دسترس است. دو شب قبل که دمشق هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفت، اولین مساله‌ای که به ذهن‌ها رسید و آنچه به سرعت در شبکه‌های اجتماعی چرخید این بود که احتمالاً مقامی از ایران ترور شده است. به وضوح می‌توان این روند را دید که اقدامات نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در منطقه، یک پیوست عملیات روانی نیز دارد. سرعت عمل اسرائیلی‌ها در شایعه‌پراکنی و واکنش‌های آرام رسانه‌های رسمی داخلی شرایط خوبی را از لحاظ مرجعیت خبری و روایت‌سازی به وجود نمی‌آورد. ادامه مطلب .....👇👇 . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
📌تکمیلی/چرا صداوسیما در گزارش جنگ عقب مانده است؟ پس از حمله دمشق، ابتدا نام سردار فلاح‌زاده معروف به ابوباقر، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به عنوان یکی از اهداف حمله موشکی اسرائیل مطرح شد. اکانت توئیتری ترورآلارم نیز خبری مبنی بر این منتشر کرد که فلاح‌زاده هدف اصلی این عملیات بوده است. به صورت موازی خبری مبنی بر ترور زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و سپس سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان به گوش رسید. بار بر دوش فضای مجازی این اخبار در فضای مجازی و از سوی رسانه‌هایی غیر از رسانه‌های اصلی کشور که باید در این شرایط و با توجه به حضور در منطقه بالاترین دسترسی را داشته باشند، تکذیب شد. حمله حدود ساعت ۲۱ به وقت تهران انجام شد. یک فعال رسانه‌ای حوالی ساعت ۲۲ از تماسش با سیدعباس عراقچی خبر داد و یک ساعت هم طول کشید تا خبر حضور سردار فلاح‌زاده در سوریه تکذیب شود. این در حالیست که تلویزیون می‌توانست طی ارتباط تلفنی با این دو مقام سیاسی و نظامی یا یک مقام رسمی مثل معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس در اولین بخش خبری یا به سبک تلویزیون‌های خبری با قید خبر فوری، به این مساله ورود کند. خبرنگاران در بیروت چه می‌کنند؟ در حالی که تعدادی از چهره‌های رسانه‌ای مثل وحید یامین‌پور و محسن مقصودی (مجری برنامه ثریا) به بیروت رفته‌اند و معمولاً روی آنتن شبکه افق هستند، خبر خاصی از سازوکار تلویزیون در این جنگ نیست به غیر از سه خبرنگار تلویزیون که به تازگی در بیروت، جنوب و شرق لبنان در بخش‌های خبری روی آنتن تلویزیون می‌آیند. در صورتی که شبکه‌ای مانند الجزیره به صورت زنده وقایع مربوط جنگ در فلسطین و لبنان را به صورت جزئی پوشش می‌دهد و با استفاده از تحلیلگران مختلف در بخش‌های گوناگون خبری و ویژه به تحلیل وقایع و جریان‌سازی می‌پردازد. در روز ترور سیدحسن نصرالله خبرنگار یک شبکه فارسی‌زبان توانست گزارشی از ضاحیه جنوبی بیروت تهیه کند که در ایران هم جریان‌ساز و دیده شد. اما صداوسیما به عنوان رسانه اصلی و مادر در ایران، آن هم ایرانی که یک پای این بحران و حامی مقاومت فلسطین و لبنان است، تا کنون نتوانسته جریان‌سازی خاصی داشته باشد. در حالی که بعضی خبرنگاران و مستندسازانی که خارج از چارچوب صداوسیما در بیروت یا مناطق دیگر لبنان حاضر شدند، به مراتب تاثیرگذاری بیشتری در امر اطلاع‌رسانی وقایع جنگ در لبنان، آن هم در فضای مجازی داشتند. بوروکراسی پیچیده در تمام دنیا، تلویزیون‌های رسمی که تحت نظر دولت‌ها اداره می‌شوند، موضع رسمی آن دولت را ارائه می‌کنند. اما بنگاه‌های اطلاع‌رسانی به خصوص شبکه‌های تلویزیونی، در چارچوب منافع ملی به کار حرفه‌ای خود می‌پردازند. جریان اصلی خبر در قالب تلویزیونی در ایران، منحصراً به صداوسیما تعلق دارد. بوروکراسی و ساختار اداری پیچیده صداوسیما به خصوص در بخش خبری، خود را در ایجاد این وضعیت نشان می‌دهد. یک خبر باید از دالان‌های پیچیده بوروکراسی صداوسیما عبور کند – با تاکید بر این که خبر صداوسیما موضع رسمی تلقی می‌شود – و در نهایت روی خروجی قرار بگیرد. در حالی که وقایع حداقل در خاورمیانه به سرعت رخ می‌دهند و با شتاب از این بوروکراسی پیچیده اداری سبقت می‌گیرد. . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد.
Dua-Nudba-2.mp3
17.02M
🍂 خواندن دعای ندبه، ریسمان تمسک بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم الـسَّلاَمُ عَـلَى مَـهْدِيِّ الْأُمَـمِ وَ جَـامِـعِ الْـكَـلِم السَّلَامُ عَـلَى بابَ اللَّه السلام‏ عَـلَى عَيْنَ اللَّهِ النَّاظِرَةَ، وَ يَدَهُ الباسِطَة وَٱلسَّلَامُ عَلی عِبادِالله 🔸اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّهَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ "این معز الولیاء و مذل الاعداء" کجایی ای عزت بخش دوستان و خوارکننده دشمنان ♻️ اي كاش مي‏دانستم‏ خانه‏ در كجا قرار گرفته، بلكه مي‏دانستم كدام زمين را دربرداشته؟؟؟ ♻️ آيا به جانب اي پسر احمد، راهي هست تا ملاقات شوي؟، ♻️ خدايا به وسيله نمازمان را پذيرفته،و گناهانمان را آمرزيده‏ و دعاهايمان را مستجاب گردان... ‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌ ‌‎‌‌‌‎‌‎‌‎‎‌‎‌‎ 💚 ندبه ها اشک شد و از تو نیامد خبری قطره ی اشک سرازیر سلام امام زمانم (عج) علیهاالّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج فرج و سلامتی امام زمانعج حاجات شخصی همه مسلمانان رفع گرفتاری همه شفای همه بیماران آرامش کشور عاقبت بخیری دو دنیای همه خوشبختی جوانان سبز شدن دامن چشم انتظاران فرزند اللّهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ اَهْلِکْ اعْدائَهُم اجمع أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوء دعا برای پیروزی و نجات مردم مظلوم غزه @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
لقب سردار قاآنی در آمریکا و اسرائیل /فرمانده نیروی قدس سپاه چند ساله است؟ لقب سردار قاآنی در آمریکا: مغز متفکر نیروی قدس لقب سردار قاآنی در اسرائیل: مرد شامی لقب سردار قاآنی در ارتش ناتو: به مرد سایه ودر ایران مالک اشتر است امام علیه السلام در نامه به مالک اشتر نخعی،فرمانروای مصر، این مساله را یادآور می شود وبه او سفارش می کند: مقداری از وقت خود رادر اختیار نیازمندان، ضعیفان و محرومان قرار بده و درهای «دارالاماره » را باز بگذار، تامردم آزادانه و بدون موانع نزد تو بیایند ومشکلات خود را باتو در میان بگذارند تا خودشخصا به کارها و گرفتاریهای ایشان رسیدگی نمایی; چرا که من بارها از رسول خداصلی الله علیه وآله شنیدم که می فرمود: «لن تقدس امة لایؤخذ للضعیف فیها حقه من القوی غیر متتعتع » (2) امتی که حق ضعیفان را از زورمندان باصراحت و بدون خوف و ترس نگیرد، هرگزپاک نمی شود و روی سعادت را نمی بیند. 🤲 برای سلامتی و خوشنودی و فرج آل الله آقا امام زمان علیه السلام ۱۴صلوات برای دیگران نیز ارسال کنی . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
✅چندین سال است که تمام سرویس های اطلاعاتی غربی به دنبال سلاح سری ایران می گردنند ... ☑آنها اعتقاد دارند ایرانی ها یک سلاح پیشرفته ساختند که در نبرد آخر از آن استفاده خواهند کرد ... ✅کودن ها باور ندارن ما با سلاح ایمان خواهیم جنگید و تسليحات نظامی درصد کمی در نبرد برای ما اهمیت دارد ... ☑غرب پیشرفته ترین تسليحات جهان را در اختیار دارد اما نیروی نظامی که با آنها جلوی دشمن واقعی بجنگد را در اختیار ندارد... . . @jahadetabiinvasavaderesanehei 🌎 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد. 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha 🔷 حتی المقدور با لینک ارسال شود.