به نظرم حرکت خوبی بود ولی اگه سلبی حرف نمیزد و دعوت به رعایت حجاب میکرد و چند دقیقه فرصت برای درست کردن حجاب میداد و اگه رعایت نمیکردن جلسه رو ترک میکرد بهتر بود
گروه جهادی شهید شیری
(ثبت شده در قلب مادر شهید)
با تشکر از توجه تون؛ برخی نظرات شما عزیزان در ادامه می آید👇
👆اینها نظرات مختلف شما عزیزان است👆
باتشکر فراوان
از توجه تون به موضوعات جاری جامعه و نقد و بررسی هاتون..
👇👇ادامه نظرات شما عزیزان👇👇
سلام
اینگونه رفتار. رفتار پدرانه نبود
اینها خیلی هاشون غافلند.
منکر یا معاند نیستند.
خدا ما رو هم از خواب غفلت بیدار کنه 🤲
سلام با توجه به شرایط کنونی جامعه و دنیا و باتوجه به فرمایشات رهبری معظم له ایشان باید نم نم سر صحبت را باز میکردند و به تبیین مسایل روز و خون شهدا در ۸ سال چنگ تحمیلی وشهدا مدافع سلامت وشهدا امنیت و شهدا امربه معروف ...و غیره می پرداختند که اینهم منوط به علم روانشناسی دینی می باشد.
رفتارشان بسیار بد بود به دلیل اینکه خودشون رو متهم نکنن مثلا تو فضای مجازی و فرار رو به جلو بکنه گفت من از شما بیزارم که به نظر من به قول معروف از اینجا رانده از آنجا مانده شدن.
برخلاف گفته حضرت آقا عمل کردن و چون ایشان نماینده حضرت آقا هستن رفتار و عملشون به پای آقا هم نوشته میشه.
و این حرکت باعث شد تمام حرف ها و نکات آقا در مورد حجاب زیر سوال بره و اتفاقا فتح بابی بشه در مورد اینکه بگن دیدید دروغ میگفتن آزادی نیست و...
چون حرف از دهان شخص عادی زده نشده یک روحانی و به ظاهر عالم و شخصیت سیاسی بلند پایه.
🙏🙏ضمن تشکر مجدد از نظردهی تون که تحلیل و بررسی شما نکات ارزشمندی داشت.👏
🖇تجزیه و تحلیل یه رفتار و رویداد یعنی؛
توجه به اجزاء به وجود آورنده آن رفتار و رویداد، و جدا کردن حکم هر جزء، به طور مجزا.
🔗هریک از شما عزیزان بادقت قابل تحسینی، به تجزیه این رفتار پرداختید و خوب و بد رو از هم تفکیک کردید.
۷ مورد رو از نظر میگذرانیم:
۱. تفکیک میان «اصل حساسیت» (به یه مسأله مثل حجاب ) و « نوع ابراز حساسیت»
( خوب بودن اصل حساسیت نسبت به #حجاب و خوب نبودن کلمات به کار رفته)
۲. تفکیک میان «حس واکنش» و «لحن واکنش» ( خوب بودن حس واکنش به بی حجابی و خوب نبودن لحن واکنش)
۳. تفکیک میان واکنش شخص رهبری و نماینده گان رهبری (حتی در حد امام جمعه مرکز استان ها )
۴. تفکیک میان مخاطب غافل و مخاطب معاند
۵. تفکیک میان حفظ «وجهه حقیقی» ( و عمل به وظیفه در درگاه الهی) و حفظ «وجهه مجازی» ( و حفظ آبرو در مقابل رسانه ها )
۶. تفکیک میان «فرصت سازی» و «فرصت سوزی» در چنین موقعیتهایی
۷. تفکیک میان «برخورد ایجابی» و «برخورد سلبی» فعالان فرهنگی و اجتماعی.
🔹🔸هرچه قوه فهم و تحلیل رو در جامعه تقویت کنیم و رفتارهای خودمون هم در موقعیت های مختلف اجتماعی، بر اساس چنین تحلیل ها و لطافتها (ی بینشی و نگرشی) انجام شود،
🔸هم به وظیفه الهی خود بهتر عمل میکنیم،
🔸هم جذب حداکثری به نحو درست صورت میگیرد و
🔸هم برای تحقق جامعه مهدوی، بیشتر زمینه سازی خواهد شد.
الهی که به یاریش و دعایش🤲 رو سفید باشیم..
ما به #جهاد فکری و عملی برای زمینه سازی ظهور #امام_زمان عج محتاجیم...
آقا جان دعا کن برای ما...
🌹
┅🍃🌸🍃┅
گروه جهادی شهید شیری
جهاد در همه عرصه ها
👇
🌹 eitaa.com//jahadishiri 🌹
👆
گروهی خودجوش، مردمی،فعال،انقلابی
گروه جهادی شهید شیری
(ثبت شده در قلب مادر شهید)
🍒🍐🥝🍓🍇🍏🍑 هفتگانه ۲ 🌺 نکات تربیتی فرزندان ۱۴ تا ۲۱ سال ❓در موضوعات هفتگانه زیر با فرزندان خود،
🍒🍐🥝🍓🍇🍏🍑 هفتگانه ۳
🌺 نکات تربیتی فرزندان ۱۴ تا ۲۱ سال
❓در موضوعات هفتگانه زیر با فرزندان خود، چه رفتاری داشته باشیم؟
۳. کنترل و نظارت
در مرحله سوّم زندگی و دوران وزارت، نوجوان خود را ثقه و مورد اعتماد دیگران تصور می نماید و فطرتاً انتظار دارد دیگران به او اطمینان نموده و کارهایی مهم و خطیر، به او واگذار نمایند؛
«وزیر» گر چه تحت ولایت حاکم، و تابع اوست امّا
✅ مورد اعتماد و نماینده او محسوب می شود و
✅ دارای اختیارات زیادی است.
و خود را در مقام و منزلت
✅ تقریباً همشأن و همردیف حاکم می بیند و
✖️ هیچگاه کنترل بیش از اندازه و صریح را تحمل نمی کند و
✖️انتظار ندارد سلطان دائماً در جزئیات اعمال او دخالت و اظهار نظر نماید و
✖️ از اینکه حاکم را ناظر و مراقب دائمی خود بیابد به ستوه می آید.
نوجوان نیز، گر چه حقیقتاً محتاج نظارت اولیا و هدایت های آنان است امّا چنانچه خود را
🔴 تحت مراقبت و نظارت دائمی و
🔴در معرض بیاعتمادی اولیا احساس کند یا
🔴مرتّب نسبت به اشتباهاتش باز خواست شود،
لطمات روحی غیر قابل جبرانی خواهد دید.
پدران و مادران و مربیان، باید در «نهایت ظرافت و کاملاً غیرمستقیم»، بر ابعاد مختلف زندگی نوجوان (در این مرحله) نظارت نموده و از تذکر صریح اشتباهات و پرخاش مستقیم نسبت به آنان پرهیز نمایند.
‹آوان💜AVAAN›👉
هدایت شده از پیک صبا
اجلاسیه اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج
🔹صبح امروز اجلاسیه اساتید، فرماندهان سپاههای استانی و استادیاران صالحین در مشهد مقدس با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفين در مشهد مقدس آغاز شد.
🔸ارکان شبکه تربیتی بسیج در این اجلاس سه روزه، ضمن حضور در جلسات و کارگروههای هماندیشی، فرایند تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت جوانانِ مومنِ پایکارِ انقلابی را بررسی میکنند.
🔹رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاح این آئین گفت: ظرفیت شبکههای تربیتی صالحین بسیج واقعا در کشور بیبدیل است و با در نظر گرفتن دغدغههای اخیر فرمانده معظم کل قوا در روزهای اخیر بهخصوص در حوزه تعلیم و تربیت که ما در بسیج و سپاه نیز خود را مخاطب این فرمایشات میدانیم، قطعا باید این توان و شبکه را در جهت تربیت نسل جدید مبتنی بر آموزهها و تفکرات و مبانی دینی بهکار بگیریم.
•••✾@peickesaba✾•••
🔺پاتوقِصالحینِبصیرِایران🔺