🔹درب خیبر را با امام اول امیرالمومنین علیه السلام کندیم
🔹و دروازه تلآویو را با امام دوازدهم ولیعصر (عجل) برای همیشه خواهیم کند
הרסנו את הדלת של ח'יבר עם האימאם הראשון אמירול מומינין (עליו השלום).
ונחריב את שער תל אביב עם האימאם השנים עשר לנצח.
#ישראל_לא_תראה_ב_25_השנים_הבאות
#اسراییل_۲۵_سال_آینده_را_نخواهد_دید
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
هدایت شده از پایگاه نشر آثار استاد امیری
استاد امیری-آینده نگری دانش آموزان.m4a
37.38M
#جهاد_تبیین
#استاد_امیری
♦️-حضور فعال استاد امیری، مدیر اولین مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای در کشور
👈در جمع دانش آموزان دبیرستانی
🔴 موضوع: آینده نگری و ارتباط معنوی با خداوند و اهل بیت
❌ و مباحث دیگر....
📣حتما بشنوید و نشر دهید
۱۳ بهمن ۱۴۰۱
#لبیک_یا_خامنه_ای
#جهاد_تبیین_دانش_پژوهان_استاد_امیری
#استاد_امیری_افسر_ارشد_جنگ_نرم
🎤نشر آثار استاد امیری
https://eitaa.com/aasarostad
🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
📌 قدم هایی براے خودسازے یاران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
√قدم اول: نماز اول وقت
√قدم دوم: احترام به پدرومادر
√قدم سوم: قرائت دعاے عهد
√قدم چهارم: صبر در تمام امور
√قدم پنجم: وفاے به عهد با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
√قدم ششم: قرائت روزانه قرآن همراه بامعنی
√قدم هفتم: جلوگیرے ازپرخورے وپرخوابی
√قدم هشتم: پرداخت روزانه صدقه
√قدم نهم:غیبت نڪردن
√قدم دهم:فرو بردن خشم
قدم یازدهم:ترڪ حسادت
√قدم دوازدهم: ترڪ دروغ
√قدم سیزدهم: ڪنترل چشم
√قدم چهاردهم: دائم الوضو
اللھمعجلݪوݪیڪاݪفࢪج
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔹🔸🔹
💠 اهداف طب اسلامی
❇️ قسمت اول
طب اسلامی یعنی طب پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و اهل بیت علیهم السلام با پشتوانه هزاران روایت و صدها کتاب که بزرگان طایفه و بزرگان مسلمانان آن ها را نوشته اند و کتاب های حدیثی معتبر سنی و شیعی مملو از روایات طبی است، این طب اهداف بزرگی دارد و در حقیقت به دنبال ایجاد یک تحول شگرف در زندگی مسلمانان بخصوص شیعیان و مؤمنان است، هر چند شاید این تحول اکنون در حد یک آرزو به نظر برسد ولی امیدواریم با گذر زمان امکان تحقق این اهداف فراهم شود.
❇️ در حقیقت طب اسلامی به دنبال رهائی بشر از حیوانیت و تأمین زندگی سالم و سعادتمند در دنیا و آخرت است .
📍 در عین حال طب اسلامی یک امتحان الهی برای راستی آزمایی و شناخت حقیقت افراد و جریان ها و اتفاقات و رخدادهای بزرگ و کوچک است .
🔰 اگر شخص یا جریانی طب اسلامی را بپذیرد و در مقابل طب اسلامی و فرمایشات معصومین تسلیم باشد مؤمن واقعی است و در غیر اینصورت می تواند منافق باشد، فرد ظاهراً ایمان دارد ولی باطناً به فرمایشات اهل بیت ایمان ندارد و در عمل دنیا پرست و منفعت پرست است، و شاید هم پول پرست یا غرب پرست پنهان باشد .
اهداف بزرگی که طب اسلامی به دنبال آن است اکنون خیلی سخت به نظر می رسد و تحقق آن ها در این دوره زمانی در حد یک آرزو تلقی می شود ولی ما به آینده امیدواریم.
نمونه هایی که طب اسلامی به دنبال تحقیق آنهاست عرض می شود:
1️⃣ بی توجهی به شکم و دوری از شکم پرستی و صَرف عمر بابت غذا و پرخوری و دوری از غذاهای چرب و نرم و خوشمزه و غذاهای رستورانی ناسالم .
🌀 اولین خواسته طب اسلامی کم خوری و هرگز سیر نشدن است .
2️⃣ کم کردن وعده های غذائی، در حد دو یا یک وعده یا حتی کمتر، که متأسفانه هنوز تا محقق شدن اینکار فاصله زیادی داریم . در حقیقت با انسانیت فاصله زیادی داریم .
3️⃣ اصلاح غذا و تحریم غذاهای تراریخته و تغییر ژن یافته است .
4️⃣ در کشت و کشاورزی به هیچ وجه از کود شیمیائی استفاده نشود، متأسفانه اکنون تقریبا بیشتر محصولات با استفاده بی رویه از کود بعمل می آید، بخصوص در مناطق پر اب . باید به این نقطه رسید که تنها از کود حیوانی استفاده کرد.
5️⃣ استفاده نکردن از سموم، آفات، علف کش ها، قرص ها و هر نوع ماده شیمیائی مانند گوگرد صنعتی در محصولات زراعی .
6️⃣ استفاده نکردن از مواد شیمیایی در خشک کردن و تهیه و فرآوری محصولات زراعی .
7️⃣ استفاده نکردن از مواد نگهدارنده و طعم دهنده و رنگ کننده های شیمیائی و مانند این ها .
8️⃣ استفاده از لبنیات و گوشت طبیعی و تحریم شیر گاوهای تراریخته و مصرف کننده کنسانتره مانند گاوهای هلندی و بُزهای فرانسوی و گوسفندهای اصلاح نژادی و دو رگه و هر گاو یا گوسقندی که به شکل غیر طبیعی باردار می شوند . و همچنین دوری از هر نوع گوشت گاو .
9️⃣ تحریم انواع روغن های صنعتی تراریخته و غیر تراریخته .
🔟 تحریم شکر سفید چغندر قند و انواع نبات و شیرینی جات تهیه شده از این نوع شکر و روغن های کارخانه ای .
1️⃣1️⃣ تحریم نمک تصفیه شده، بلکه هر محصول فرآوری شده و دستکاری شده که در آن مواد شیمیائی را جایگزین مواد طبیعی کردند مانند یُد شیمیایی که در نمک تصفیه شده جایگزین یُد طبیعی نمک شده است .
🔱 ادامه دارد ...
🔰 دفتر آیت الله تبریزیان
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
✨❣🌔💚🌖❣✨
*📿نحوه خواندن نماز_شب:*
*نماز شامل چهار نماز نافله شب، یک نماز دو رکعتی نماز شفع و یک نماز یک رکعتی نماز وتر است.*
*🌿نحوه خواندن نمازهای نافله شب:*
*نمازهای نافله را همانند نماز صبح میخوانیم.*
*🌝نیت: دو رکعت نماز نافله شب میخوانم قربه الی الله*
*🌙رکعت اول: در رکعت اول مانند نماز صبح حمد و سوره را قرائت کنید و سپس به رکوع و سجده روید.*
*🌗رکعت دوم: رکعت دوم هم مانند رکعت اول حمد و سوره را قرائت کنید و سپس قنوت گرفته و دعا قنوت را میخوانیم بعد از رکوع، سجده و تشهد و سلام میگوییم*.
*🦚نحوه خواندن نماز شفع:*
*🍃نماز شفع مانند نماز صبح دو رکعتی است ولی کمی نحوه خواندن آن با نماز صبح تفاوت دارد*
*❄️نیت: دو رکعت نماز شفع میخوانم قربه الی الله*
*✨رکعت اول: در رکعت اول علاوه سوره حمد و توحید سوره ناس را نیز یک مرتبه میخوانیم و به رکوع و سجده میرویم.*
*🕊رکعت دوم: همانند رکعت اول حمد و توحید میخوانیم ولی به جای سوره ناس سوره فلق را میخوانیم بعد قنوت گرفته، سپس رکوع و سجده میکنیم و بعد از آن تشهد و سلام را به جا میآوریم*
*☀️نحوه خواندن نماز وتر:*
*☄نیت : یکرکعت نماز وَتْر میخوانم قُربة اِلی الله*
*💫رکعت اول : در این رکعت یک مرتبه سوره حمد و سه مرتبه سوره توحید را می خوانیم وسپس یک مرتبه سوره فلق و ناس رامیخوانیم .*
*🌾قنوت :*
*🍂دعای قنوت را کامل می خوانیم وهمانطور که دستهایمان درحالت قنوت است، (با انگشتان دست راست یا با تسبیح) چهل بار بگویید ( اَللّهُمَّ اِغْفِر لِلْمومِنینَ وَ اَلْمومِناتْ وَ اَلْمُسلِمینَ وَ اَلْمُسلِماتْ )*
*« خدایا ببخش جمیع مؤمنین مرد و مؤمنین زن را».*
*🌼و بعد از آن هفتاد بار ( اَسْتَغْفِرُ اللهَ رَبی وَ اَتُوبُ اِلَیه) «آمرزش می طلبم از خدایی که پروردگارم است و بسویش باز می گردم » بگویید.*
*🍁سپس هفت مرتبه ( هذا مَقامُ الْعائِذِ بِکَ مِنَ اَلْنار ) بگویید*.
*« این است مقام کسی که از آتش قیامت به تو پناه می برد ».*
*🌻سپس سیصد مرتبه ( اَلْعَفو ) «ببخش» بگویید و سپس یک بار( رَبّ اغْفِرْلی وَ ارْحَمْنی وَ تُبْ عَلیََّ اِنَّکَ اَنْتَ التّوابُ اَلْغَفُورُ الرّحیم ) پروردگارا ببخش مرا و رحم کن به من و توبه مرا بپذیر به راستی که تو، توبه پذیرنده، بخشنده و مهربانی» بگویید و سپس به رکوع و سجده روید و تشهد و سلام را به جا آورید و تسبیحات حضرت فاطمه زهرا که (34 مرتبه، الله اکبر، 33 مرتبه، الحمد لله و 33 مرتبه، سبحان الله) است را بخوانید.*
*✨اگر وقت کم باشد میتوان تنها شفع و وتر را خواند و اگر کمتر وقت داشته باشید تنها وتر بخوانید.*
*🌕زمان خواندن نماز شب از نیمه شب شرعی تا اذان صبح است(هر چه به اذان صبح نزدیکتر باشد بهتر است)*
*⚡️چنانچه مقداری از نماز شب را خواندید و اذان صبح سر رسید میتوان بقیه نماز شب را به نیت ادا خواند.*
*🌙اگر احتمال میدهید بیدار نمیشوید میتوانید نماز را قبل از خواب هم بخوانید*.
*نماز_شب*
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
از کنار خبر مربوط به بالن چینی که توانسته بدون هیچ مشکلی وارد حریم هوایی آمریکا شود به سادگی عبور نکنید؛ پس از مدت ها قلدری واشنگتن خصوصا در بحث تایوان، پکن با ارسال یک بالن ساده ابهت و آبروی امنیتی ایالات متحده را ریخت، و به آمریکا فهماند بیش از آنچه فکر میکنند آسیب پذیرند!
🗣عبدالرحیم انصاری
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
آمریکاییها درباره امام چه گفتند؟
#اینفوگرافی
#امام_خمینی(ره)
#دهه_فجر
#محتوای_خوب
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جشن فرشته ها در کنار پدری مهربان ❤️
اینجا ایرانه ، رهبر سرزمینم این چنین برای دخترانش پدری می کند، وقت میگذارد ، تشویق میکند ، پند می دهد ، امید می دهید و ....
به راستی کدام سرزمین چنین پدری یافت می شود؟
روزت مبارک مهربان ترین پدر ❤
رهــبـــرم گر جــان طلبے جـان به تو بخشم
از جان چہ عزیز است بگو آن به تو بخشم
#شیری_ساعتچی
#لبیک_یا_خامنه_ای
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔶 افرادی که شام میل نمیکنند
☀️صبح پس از برخاستن از خواب، به علت افت قندخون معمولا دچار خستگی، بی حوصلگی، میشوند !
و تمایل زیادی به خوردن صبحانه چرب و شیرین و پُر کالری پیدا میکنند.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
.
♻️ عجیب اما واقعی
من ایرانیام و درکنار صدها شاخصه که ایرانی بودن را برایم یک ارزش میکند، افتخار میکنم که کشور عزیزم ایران:
🔹اولین جایگاه جهان در:
۱- تولید داروی گیاهی مقابله با ایدز
۲- داروی گیاهی درمان روماتیسم
۳- داروی گیاهی زخم پای دیابتی
۴- ساخت پروتز عصبی
۵- پیوند نای و زیست مصنوعی تکمرحلهای
۶- تولید پودر استخوان
۷- تولید ایمپلنت چشمی
۸- تولید قطعه تلسکوپ رصدخانه
۹- تولیدکننده میتونین
۱۰- حوزه فناوری نانو
۱۱- راهانداز شیره چهارراه نفت
🔹اولین جایگاه منطقه در:
۱- در ساخت تانک
۲- ساخت استارتر هواپیما
۳- پژوهشهای هستهای
۴- تولید پرینتر سهبعدی میکروسکوپی مقام اول خاورمیانه
۵- رتبه علمی و پژوهشی و ثبت اختراع در میان کشورهای اسلامی
۶- تولید افشانه پاک در آسیا
۷- لولههای چدنی ۲ هزار میلیمتری در آسیا.
🔹دومین جایگاه جهان در:
۱- تولید هواپیماهای استراتژیک خورشیدی
۲- تکنولوژی بیودیزل
۳- پهپاد رادارگریز
۴- فناوری تشخیص هویت از روی چشم
۵- ساخت دریچه قلب
۶- درمان تالاسمی با پیوند مغز و استخوان
۷- تولید کارتریجهای نامرئی
۸- تولید نانودارو در جهان
۹- تولید داروی تزریقی ضدسرطان
۱۰- ساخت کیت ارزان و سریع برای درمان بیماریهای لثه
🔹سومین جایگاه جهان در:
۱- تولید دکل انتقال برق
۲- دانش تبدیل گاز به بنزین
۳- فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی
۴- استخراج سلولهای بنیادی از دندان شیری
۵- درمان نازایی
۶- تولیدکننده داروی بیماری اماس
🔹چهارمین جایگاه جهان در:
۱- تولید و ساخت موشکهای دوربرد
۲- فناوری نوین درمان ناشنوایی
۳- تولیدکننده بیواتانول
۴- داروهای بیوتکنولوژیک
🔹پنجمین جایگاه دنیا در:
۱- المپیادهای جهانی
۲- تولید داروی انعقاد خون
۳- سازنده روبات انساننما
۴- ارتش سایبری
۵- در مسابقات علمی
۶- دستیابی به فناوری و دانش کامل چرخه سوخت هستهای
۷- تعمیرکابلهای فیبر نوری در اعماق دریا
🔹ششمین جایگاه جهان در تولید زیردریایی
🔹هفتمین جایگاه جهان در:
۱- حوزه نانوتکنولوژی
۲- منعقدکنندههای موضعی خون برای متوقف کردن خونریزی در کوتاهترین زمان ممکن
🔹هشتمین جایگاه جهان در:
۱- قدرتهای فضایی دنیا
۲- تولیدکننده اورانیوم ۲۰ درصد
🔹نهمین جایگاه جهان در چرخه کامل فضایی
🔹دهمین جایگاه جهان در:
۱- صاحب بزرگترین تلسکوپهای جهان
۲- در انجماد و نگهداری سلولهای بنیادی جنسی
۳- فناوری لیزر
۴- ساخت توربین
۵- پیوند ریه
۶- تولیدکننده دستگاه پیشرفته تصویربرداری دیجیتال اشعه ایکس
🔹یازدهمین رتبه جهانی تولید علم در:
۱- رشته مهندسى هوا فضا
۲- رشته انرژى اتمى
۳- رشته شیمى
🔹چهاردهمین رتبه جهانی تولید علم در رشته بیوتکنولوژى
🔹شانزدهمین رتبه جهانی در:
۱- ثبت مقاله علمی
۲- تولید علم در رشته نانو و نانو تکنولوژی
🔹نوزدهمین رتبه جهانی تولید علم در:
۱- رشته پزشکى
۲- رشته فیزیک و نجوم
🔹به عنوان یک ایرانی به خودم میبالم که کشورم یکی از:
۱- کشورهای سازنده کشتی اقیانوسپیما
۲- طراح و تولیدکننده ماهوارهبر
۳- طراح و تولیدکننده توپ دریایی، توانمند در تولید رادیودارو
۴- طراح و تولیدکننده موشک دوشپرتاب
۵- طراح و تولیدکننده خودروی تاکتیکی در حوزه نظامی
۶- طراح و تولیدکننده سلاح ملی خیبر
۷- طراح و تولیدکننده مسلسل، خمپارهانداز، تیربار، نفربر و تانک
۸- پیشگام مهندسی ژنتیک
۹- مجهز به آزمایشگاه جنگنده، متخصص در پیچیدهترین جراحیهای مغز
۱۰- متخصص در سختترین عملهای جراحی و اورولوژی
۱۱- متخصص در سختترین عمل جراحی رفع نقص مادرزادی
۱۲- متخصص در اجرای پیوند سلولهای بنیادی قرنیه چشم
۱۳- تولیدکننده خودروی بدون سرنشین
۱۴- تولیدکننده موشک بالستیک
۱۵- تولیدکننده ناوشکن
۱۶- تولیدکننده جنگنده
۱۷- تولیدکننده بالگرد شکاری
۱۸- تولیدکننده زیردریایی
۱۹- متخصص در کشف ژن نابینایی
۲۰- تولیدکننده روبات هوشمند دستیار جراح
۲۱- تولید دستگاه حفاری نفت و گاز
۲۲- سازنده توربین نیروگاه برقابی
۲۳- خودکفا در تولید کیک زرد
۲۴- تولیدکننده سریعترین اژدر رادارگریز
۲۵- بزرگترین حوضچه تعمیر و ساخت کشتی در خاورمیانه
۲۶- توانمند در ارسال موجود زنده به فضا
۲۷- تولید لباسهای فضانوردی
۲۸- مجهز به تکنولوژی انحراف موشک کروز
۲۹- تولید قایق پرنده رادارگریز با سرعت ۸۵۱کیلومتر
۳۰- جزو ۱۴ سازنده توربینهای بادی بزرگ در دنیا هستیم
🔴 همه این رتبههای پیشرفت، محصول انقلاب اسلامی و افتخارآمیز است اما از همه مهمتر این است که ایران اسلامی من، تنها و تنها کشوری است که در طول ۴۴ سال گذشته نه به کشوری زور گفته و نه زیربار حرف زور رفته؛ در ۴۴ سال گذشته در دهان نظام سلطه زده و به ملتهای مورد ستم دنیا نشان داده که بدون پذیرش سلطه، نه تنها میشود زندگی کرد که تنها راه پیشرفت هم همین است.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🚨 مطالعهای توسط محققین هاروارد نشان میدهد که سالانه ۴۵۰۰۰ آمریکایی مستقیما به خاطر نداشتن بیمه درمانی جان خود را از دست میدهند.
⭕️ این چیزها برای ما خیلی قابل درک نیست چون بیمه درمانی فراگیر داریم و قیمت خدمات درمانی هم در ایران پایین هست.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
♻️ اینها هم #دارو هستند، و حال ما را بهتر میکنند:
🔹نگاه محبت آمیز به چهره پدر و مادر
🔹 تنفس عمیق در هوای صبحگاه
🔹 بوییدن میوه
🔹 نگاه کردن به ستارگان و آب روان
🔹 آب دادن به گلدان ها
🔹 تماشا کردن و لمس گیاهان و درختان
🔹 کتاب خواندن
🔹 ذکری را زمزمه کردن
🔹 پابرهنه بر زمین راه رفتن
🔹 شنیدن آیات قرآن
دارو فقط اون چیزی نیست که میخوریم
سید امین ذره
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
⭕️ حجت الاسلام #حجازی را به مدرسه علمیه #فیضیه_قم دعوت کنید
▫️از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه درخواست داریم حجه السلام حجازی از اعضای ارشد دفتر رهبر معظم انقلاب را برای #پاسخگویی به سؤالات نخبگان، اساتید و طلاب انقلابی به مدرسه علمیه فیضیه قم دعوت نمایید
▫️سؤالات بسیار مهمی وجود دارد که طلاب انقلابی منتظر پاسخ آن از سوی حجه السلام حجازی هستند که محوریترین آن سؤالات، ساز و کار پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از سوی دفتر ایشان است که چرا بسیاری از مطالبات رهبر معظم انقلاب محقق نگردیده است؟!!
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
♦️یادگاری های سیاه دختر ۱۷ ساله به دوست پسرش
روزی که در فضای مجازی با «یعقوب» آشنا شدم و به او دل بستم هیچ گاه تصور نمی کردم که این رابطه پنهانی و عکس های یادگاری خیلی زود آینده ام را تباه می کند و آبروی خانواده ام را می برد چرا که ...
اینها بخشی از اظهارات دختر 17 ساله ای است که به همراه مادرش به کلانتری نجفی مشهد آمده بود تا راه چاره قانونی برای رهایی از مزاحمت های شیطان فضای مجازی بیابد.
او که مدعی بود از چند ماه قبل ترک تحصیل کرده است، درباره این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری نجفی مشهد گفت: پدر و مادرم بازنشسته هستند و همه خواهران و برادرانم ازدواج کرده اند، در این میان من فقط به درس و مدرسه فکر می کردم به طوری که شاگرد ممتاز مدرسه در رشته تجربی بودم اما یک سال قبل زمانی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جست و جو می کردم با جوان 19 ساله ای آشنا شدم که خود را دانشجو معرفی می کرد.
طولی نکشید که رابطه من و یعقوب از فضاهای مجازی به دیدارهای حضوری و پنهانی کشید. حالا دیگر عاشق او شده بودم و مدام با هم قرار ملاقات می گذاشتیم.
به بهانه کلاس های فوق برنامه با یعقوب بیرون می رفتم و او با گوشی تلفنش از تفریح و خوش گذرانی های مان عکس های یادگاری می گرفت تا به قول خودش خاطرات را ثبت کند.
من هم که به او علاقه مند بودم، بدون حجاب در کنارش ظاهر می شدم. خلاصه مدتی بعد یعقوب همواره از من درخواست های غیراخلاقی داشت اما وقتی با مخالفت من روبه رو شد، مدتی با دلخوری با من برخورد می کرد اما زمانی که متوجه سرسختی من شد، مرا تهدید کرد که تصاویر دو نفره مان را برای برادر و خانواده ام می فرستد.
من هم که خیلی از برادرم می ترسیدم، درمانده و مستأصل بودم و هر شب کابوس می دیدم به گونه ای که دچار افت تحصیلی شدم و دیگر شاگرد ممتاز نبودم. با وجود این، یعقوب همواره مقابل مدرسه ام می آمد و برایم ایجاد مزاحمت می کرد اما من از ترس به خانواده ام چیزی نمی گفتم تا این که یک روز وقتی از مدرسه به خانه بازگشتم، برادرم به سمت من حمله ور شد و به شدت کتکم زد. مادرم نیز گوشی تلفنم را شکست و تازه فهمیدم که یعقوب تهدیدهایش را عملی کرده است.
او با ارسال تصاویر و پیامک به گوشی برادرم مدعی شده بود با من رابطه نامشروع دارد اگرچه فریاد می زدم من رابطه ای با او نداشتم اما آن تصاویر بدون حجاب چیز دیگری می گفت و کسی حرف هایم را باور نمی کرد.
در این میان یعقوب تصاویر دیگری را برای خانواده ام ارسال می کرد و مدعی می شد با پسرهای دیگر نیز روابط غیراخلاقی دارم به همین دلیل مورد بی مهری خانواده ام قرار گرفتم.
حتی یک روز یعقوب به در منزلمان آمد و با تهمت های ناروا آبروریزی به راه انداخت تا جایی که حال پدرم بد شد و پس از تماس با پلیس او در حالی فرار کرد که پدرم را به بیمارستان بردند، من هم که دیگر نمی توانستم مزاحمت ها و آبروریزی های یعقوب مقابل مدرسه را تحمل کنم به ناچار ترک تحصیل کردم و دیگر به مدرسه نرفتم اما باز هم یعقوب دست از مزاحمت هایش برنمی دارد و زندگی را برای خانواده ام تلخ کرده است.
اکنون نیز به همراه مادرم به کلانتری آمده ایم تا در حمایت قانون قرار بگیریم. با راهنمایی های مهدی کسروی، رئیس کلانتری نجفی مشهد با کسب مجوزهای قضایی، یعقوب دستگیر و بازجویی های تخصصی از وی آغاز شد.
@khabarnegar_iran
▫️چقدر تفاوت است بین انقلابی که میخواهد مایه رشد و عظمت دختران باشد، با انقلابی! که سقف نگاهش به دختران در حد یک روسری است!
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
❣ #عــند_ربـهم_یــرزقون
🌹از مادر #شهید_حسن_باقری پرسیدند:
چی شد که پسری مثل آقا حسن تربیت کردی؟! جمله خیلی قشنگی گفتند: نگذاشتم #امام_زمان عج در زندگیمان گم شود.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 رهبراشون vs رهبرمون
♻️#انتشارش_با_شما👇🏻
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
داستان دبیرستان
حضور و سخنرانی دیروزم در دبیرستان دخترانهای را بهانهای قرار میدهم برای تجربهنگاری نحوه تعامل و تبیین برای جمعیت موسوم به دهه هشتادی و نودیها:
۱. ویژگی بارز و عمومی این جماعت، بیاطلاعی محض از مسائل و حصر در پیلهای به نام فضای مجازی و مشخصا اینستاگرام است. آنلاین بودن، خصیصه درلحظه زندگی کردن را نهادینه کرده و جامعنگری، دوراندیشی و حتی جمیع ارزشهای دینی و ملی را در تمام شؤن زندگی از آنان سلب نموده است. همچنین زیست و هویت مجازی، سلبریتیهای اینفلوئنسر را مرجع فکریشان ساخته و نتیجه آنکه شدیدا تحت تأثیر هنرمندان و ورزشکاران هستند.
۲. بچه دبیرستانیهای در ستیز با انقلاب، دو دستهاند؛ کسانی که والدین و معلمان انقلابی یا حداقل خنثییی دارند، و عدهای که والدین و معلمانشان خود ضدانقلاباند.
طبیعتا تبیین برای این دسته که در محاصره فکری مثلث رسانه، خانه و مدرسه قرار دارند، مصداق آب در هاون کوبیدن است و حداقل نگارنده امیدی به نجاتشان ندارد.
اما دسته اول که در محاصره قرار ندارند را میتوان در شرایط خاصی نجات داد که به شرح آن میپردازیم.
۳. گفتیم که دانشآموزان به طور طبیعی متأثر از رسانه، خانه و مدرسه هستند. بنابراین دو مسیر برای اصلاح ذهنیتشان نسبت به مسائل وجود دارد: یکی گفتگوی مستقیم با آنها و دیگری اصلاح منشأ تغذیه فکریشان (رسانه، خانه و مدرسه).
طبیعتا برنامه گذاشتن برای محصلان کافی نیست و امکان ارتباط مستمر و همیشگی با آنان نیز اساسا وجود ندارد. برای مؤثر کردن تبیین، باید در حضور یا غیاب دانشآموزان، همزمان برنامههایی برای والدین و معلمان نیز داشت؛ در غیر این صورت همه رشتهها توسط آنان پنبه خواهد شد!
۴. حذف یا محدودسازی رسانههای مرجع، کار جهادگران تبیین نیست و اقدامی در حیطه حکمرانی و اکنون در هالهای از ابهام است.
کاری که ما میتوانیم در رابطه با ضلع نخست (رسانه) انجام دهیم اتصال آنان به رسانههای سالم و ارسال محتوای غنی است تا از مسیر یکسویه اطلاعات خارج شوند.
برای اینجانب جالب بود که بچههایی که جسته و گریخته گزارشهای افشاگرانه صداوسیما از جعلیات ضدانقلاب را دیده بودند، تفاوت و فاصله آشکاری با دیگر همکلاسیهایشان در نگاه به مسائل داشتند.
همینجا حکمت صداوسیما ستیزی دشمن و دروغگو نامیدن آن مشخص میشود: خارج نشدن مردم از پیله اخبار جعلی رسانههای معاند.
راهکار مواجهه چیست؟ ضدارزش معرفی کردن نگاه بسته و یکسویه، و ارزش نامیدن مراجعه دو طرفه به منابع خبری.
۵. ارزشهای دیگری نیز میان این جماعت وجود دارد که کار را به شدت سخت میکند: عصیانگری، پهلویگرایی، مقابله با تبیینگر و انکار کور هرچه او میگوید.
اینجا باید عصیان را برایشان قیام علیه پیشفرضهای غلط معرفی کرد، شجاعت را جسارت مخالفت با حلقه همکلاسیهای نادان تعریف نمود و انکار واقعیات و مستندات را ستیز با عقل و انسانیت ذکر کرد تا با تغییر نظام ارزشها، راه را برای تعامل و گفتگوی منطقی باز نمود.
۶. درخصوص پهلویگرایی نیز چند راهکار وجود دارد که مختصرا ذکر میگردد:
اول. معرفی خصلت مشترک دیکتاتورهای سرنگون شده منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و یکسانانگاری حامیان پهلوی و صدام و قذافی.
دوم. نمایش فیلمهایی از آنچه شاه راجع به زنان گفت، دربار درباره شاه گفتهاند، فرح راجع به رفتار آمریکاییها با شاه بیمار بیان کرد، و آنچه اشخاص و رسانههای خارجی راجع به مفاسد و خیانات پهلوی و افتخارات و خدمات جمهوری اسلامی منتشر کردهاند.
۷. مدیران بسیاری از مدارس، مانع برگزاری جلسات تبیینی برای دانشآموزان هستند و احتمال «شلوغ شدن کلاس» و «اعتراض والدین» را دلیل یا بهانه میآورند.
فارغ از آنکه این سیاست، ناشی از خطای مدیران مدارس است یا خیانت، کار اگر به خودشان واگذار شود، کاری از پیش نخواهند برد. این وزارت آموزش و پرورش است که باید با اهرم حکمرانی، مدیران را وادار به تشکیل جلسات رفع شبهه نماید.
۸. در پایان، مجدد خاطر نشان میکنم ارزش و اهمیت مستندمحوری را در برنامههای تبیینی. برنامهای که حتما جذابیتی بیش از سخنرانی و تنشی کمتر از آن دارد.
پینوشت:
اشتباه نکنید! مطلب «داستان دبیرستان» آسیبشناسی کلی وضعیت یک نسل و بیان الگوی مواجهه است و به هیچوجه رنگ و بوی شکست در تبیین را ندارد. از قضا جلسه مذکور نیز مانند جلسات دیگر مثمر و موفق بود، به طوری که پس از اتمام وقت، حدود ۱۰٪ دانشآموزان آن مدرسه دولتی در منطقه گیشا، با وجود تداخل زمان با کلاس درسیشان، ماندند و حرفهایی زدند و مواضعی گرفتند که به قول مربی پرورشی مدرسه تاکنون از آنان دیده و شنیده نشده بود. دیدم برخی مخاطبان از گفتگو با نسل نوجوان قطع امید کردهاند، لازم دانستم این تکمله را اضافه کنم.
✍️احمد قدیری
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای
🔥 چقدر یهود عقده دارن🔥
بنازم به فاتح خیبر گشا علی مرتضی
پلاکارد مربوط به"خیبر" روی دست یک صهیونیست
۱۴۰۰ سال گذشته هنوز آن ضربه یادشان هست
بطوری که انگار بخشی از دی ان ایِ آنها شده و در تمام طول تاریخشان ضربه ای دردناک تر از آن نداشته اند
اسدالله دمت گرم ! که غوغا کردی
میلاد حضرت حیدر کرار ، جناب علی بن ابی طالب بر آزاده های عالم مبارک
🔗 آقای تحلیلگر
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مطالبه ای از بهشت!
🔹آقایان رئیسی ، قالیباف و اژه ای!
مخاطب این سخنان "شهید بهشتی"، شمایید.
اگر به مومنانی که داشتن حساسیت شرعی را از شما مطالبه می کنند وصله بی تجربگی ، کم اطلاعی ، عجول بودن و....می زنید ، این وصله ها به سیدالشهدا ی انقلاب نمی چسبد!
🔹این مطالبه از دولتمردان در زمانی رخ داده که اوضاع کشور به مراتب از وضع کنونی دشوارتر و آشفته تر بوده است:
در اوج نابسامانی و بی ثباتی پس از انقلاب ، در زمان گردنکشی منافقین و دهها گروهک معاند و ضدانقلاب ، در مقطع تسخیر کردستان توسط ضدانقلاب و در فضایی که نظام نوپای ج.ا توسط کودتاها و تهدیدات خارجی و داخلی احاطه شده بود!!
🔹مسئولان محترم!
جمهوری اسلامی امانت بهشتی ها به شماست و در روز محشر بابت میزان پایبندی و حساسیت تان به دین و شرع ،باید پاسخگوی این شهید و سایر شهدا باشید!
▪️دوستانی که مطالبه مردم متدین از دولتمردان را تضعیف و کوبیدن دولت و مجلس انقلابی می دانند در برابر عبارات سید مظلوم امت چه برای گفتن دارند؟
✍دکتر کوشکی
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🔺آمریکا: بالون چینی را احتمالا بر فراز اقیانوس اطلس سرنگون خواهیم کرد
🔹یک مقام ارشد آمریکایی روز شنبه به وقت محلی در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی گفت که واشنگتن احتمالا بالون چینی را که بر فراز جنوب آمریکا پرواز میکند را پس از رسیدن به اقیانوس اطلس سرنگون خواهد کرد.
🔹ارتش آمریکا احتمالا این بالون را زمانی که به طور ایمن از خشکی دور شده است اما هنوز در آبهای آمریکا قرار دارد، منهدم و سپس آن را برای بررسی بازیابی خواهد کرد.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«تولد در کعبه، یک اتفاق یا هدف بزرگ»
🔹 چرا خدا به حضرت مریم گفت: وقت زایمان از عبادتگاه خارج شو ولی به فاطمه بنت اسد گفت وارد کعبه شو؟
🎙استاد فرحزاد
🦋🌷🦋🌷
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🌍 یک مقام آگاه: هیچ فرد ایرانی در حملات پهپادی صهیونیست ها به البوکمال آسیب ندیده است
ایرنا نوشت:
🔹در 15 ساعت گذشته، پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی سه بار به منطقه مرزی البوکمال سوریه که با عراق هم مرز است حمله کردهاند که در اثر آن سه کامیون آسیب دید.
🔹در این سه تجاوز سه کامیون حامل مواد غذایی که از عراق وارد خاک سوریه شده بودند، آسیب دیدند.
🔹هیچ کسی در این اقدام تجاوزکارانه کشته نشده و فقط یک راننده سوری زخمی شده که در حال مداوا می باشد.
🔹صهیونیستها پیامد این اقدام تجاوزکارانه خود را به زودی خواهند دید.
🌍 همکاری تهران-مسکو؛ الگویی برای خنثیسازی جنگ اقتصادی غرب
🔹با امضای توافقنامه اتصال سامانههای سپام ایران و SPFS روسیه، امکان اتصال پیامرسانهای بانکهای ایرانی با ۱۰۶ بانک در ۱۳ کشور دیگر فراهم شد.
🔹وجود ابزارهای ایجاد محدودیت در مبادلات تجاری میان کشورها از طریق سامانههای یکپارچه بینالمللی و بهویژه سوئیفت که تحت تسلط و رصد آمریکا و کشورهای غربی است باعث شده تا آنها بتوانند هم در بخش استفاده کشورهای جهان از سامانه سوئیفت اعمال نظر کنند و هم از انجام مراودات تجاری بر اساس ارزهای یورو و دلار ممانعت به عمل آورند.
🔹بر همین اساس مهمترین گام برای عبور از موانع تحریمی سامانههای جایگزین و همچنین ساماندهی مراودات تجاری بر اساس ارزهای ملی است.
🔹 اقدام هماهنگ تهران و مسکو در این زمینه ضمن آن که میتواند تسریع کننده همکاریهای تجاری دو جانبه باشد، زمینه توسعه همکاری با کشورهای دیگر را نیز فراهم میکند.
🔹آنچه در مجموع مناسبات و دیدگاه مشترک دو کشور مشاهده میشود، رسیدن به اصل لزوم همگرایی میان همسایگان و حاضران در جبهه نظم نوین جهانی برای مقابله با انحصارگرایی غرب است.
🔹این نگاه واحد میان طرفین وجود دارد که نظام تحریمهای یکجانبه مُخِّلِ روند توسعه و موجب تصاعد بحرانهای منطقهای و جهانی است و ایجاد نهادهای مشترک و همافزا برای مقابله با تحریمها و فعالسازی ظرفیتهای بینالمللی علیه کشورهای تحریم کننده امری ضروری است.
🔹اهمیت همگرایی اقتصادی زمانی بیشتر آشکار میشود که طی ماههای اخیر مقامات آمریکایی و اروپایی بارها از این روابط ابراز نگرانی کردهاند. این نگرانی ناشی از آن است که این همکاریها در کنار بیاثر کردن تحریمها، میتواند به الگویی برای همگرایی بیشتر منطقهای و جهانی مبدل شود.
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
🌍 ادامه تحصیل برای کارکنان فراجا مستلزم سپری کردن دوران توقف از زمان درج مدرک قبلی در سامانه جامع نیروی انسانی نخواهد بود
دیوان عدالت اداری:
🔹به دنبال شکایت از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و درخواست ابطال بند بند ۵ از شرایط و ضوابط ادامه تحصیل (بخش ب) دستورالعمل شماره ۲۱/۱۰/۴/۱۳۱/۸۹ مورخ ۱۳۹۵/۶/۲۷ معاونت نیروی انسانی فراجا که در آن مقرر شده است؛ «فارغ التحصیلان کلیه مقاطع تحصیلی پس از درج مدرک تحصیلی در سامانه جامع نیروی انسانی با سپری کردن مدت دو سال توقف برای کارکنان غیرمنتسب و چهار سال برای کارکنان منتسب قادر به ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر هستند» هیئت عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی این مصوبه را ابطال کرد
📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد