eitaa logo
موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
17.2هزار دنبال‌کننده
31هزار عکس
32هزار ویدیو
272 فایل
۴رکن جهادتبیین از بیانات مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی 👈آیدی ادمین ارشد و تبلیغات👇👇 @f_aaha @jahadetabiinvasavaderesanehei 📖 مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه زیر نظر #استاد_امیرعلی_حیدرِ_امیری آیدی جهت تبلیغات👇 @ahmadalvand1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله تروریستی ایذه به روایت دوربین‌های نظارتی 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه وقوع رعد و برق قدرتمند در شهر جده عربستان 🔹ویدئویی از لحظه وقوع رعد و برق قدرتمند در شهر عربستان واقع در ساحل دریای سرخ منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است./تسنیم 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده کل سپاه ‌به خانواده شهید عجمیان‌ چه گفت؟ 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقابل «خطرناک» یک جت جنگنده چینی با هواپیمای آمریکایی بر فراز دریای جنوبی چین 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اهمیت سواد رسانه ای 🔸هدف سواد رسانه ای دادن قدرت کنترل برنامه های رسانه به افراد است. معنای کنترل این است که مخاطبان توانایی اعمال کنترل بر روش برنامه ریزی ذهن خود را بیاموزند. بنابراین، هدف سواد رسانه ای این است که به مردم نشان دهد چگونه کنترل را از رسانه ها به خود معطوف کنند. 🔹اولین گام در تغییر کنترل از رسانه به شخص این است که افراد دریابند چگونه رسانه ها آنان را برنامه ریزی می کنند . برنامه سازی رسانه ای دائما در قالب چرخه ای دو مرحله ای که مدام تکرار می شود انجام می گیرد. یکی از مراحل چرخه مذکور«محدود کردن انتخاب ها» است و مرحله دوم «تحکیم تجربه» است . 🔸محدود کردن انتخاب ها به این معنا می باشد که رسان ها برای ما برنامه ریزی کرده اند که باور کنیم انتخاب های زیادی پیش رو داریم، اما می دانیم که گستره این انتخاب ها بسیار محدود است. با آن که ظاهرا تفاوت هایی میان انتخاب های پیام ها وجود دارد، این تفاوت ها در مقایسه به شباهت ها بی اهمیت است . 🔹تحکیم تجربه، به این معنا می باشد که الگوهایی که بر اساس آن ها در معرض رسانه قرار می گیرد، به تدریج و در جریان تجارب گذشته وی با رسانه، برنامه ریزی می شود. تا وقتی که تجارب مذکور رضایت بخش و عاری از احساسات منفی شکست یا نفرت بوده باشند، قرار گیری در معرض رسانه ها تقویت می شود. 🔸«باری دونکان» عضو انجمن سواد رسانه ای کانادا، در ضرورت آموزش رسانه ای این دلایل را ذکر می کند: 1. رسانه ها بر حیات فرهنگی و سیاسی ما سلطه دارند. 2. تقریبا همه اطلاعات، جز مواردی که آن ها را به طور مستقیم تجربه می کنند، رسانه ای شده اند. 3. رسانه ها قادرند مدل های ارزشی و رفتاری پر قدرتی خلق کنند. 4. سواد رسانه ای می تواند مصرف رسانه ای ما را لذت بخش تر کند و یک رابطه انفعالی را به رابطه ای فعال تبدیل نماید. 5. رسانه ها بدون آن که فعال کردن خودآگاه، بر ما اثر می گذارند. 🔹علاوه بر این دلایل، «دن بلیک» یکی دیگر از پژوهشگران عرصه سواد رسانه ای، دلایل زیر را در ضرورت سواد رسانه ای بیان کرده است: 1. ما در یک محیط میانجی و با واسطه زندگی میکنیم. 2. سواد رسانه ای بر تفکر انتقادی تاکید می کند. 3. وجود سواد رسانه ای، بخشی از حیات یک شهروند فرهیخته و تحصیل کرده است. 4. سواد رسانه ای، مشارکت فعال را در یک محیط اشباع شده رسانه ای ترویج می دهد. 5. آموزش رسانه ای به ما کمک می کند تا فناوری های ارتباطی را درک و فهم کنیم. وستانیوز 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
مناظره جالب و پرچالشِ استاد امیرعلی حیدر امیری را با مولوی پیرمحمد ملازهی و دکتر عبدالرحیم ملازاده (مدیرشبکه تلویزیونی وهابی توحید) در خصوص سخنان هنجارشکنانه و تفرقه انگیز مولوی عبدالحمید را در یوتیوپ مشاهده بفرمائید. ببینید چگونه دست این دو تئوریسین و سخنرانِ وهابی را مستدل و منطقی می‌خواباند. درود بر شرف با این منطق زیبا و علمی اش 🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
📰 دکه روزنامه‌ - شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات بر اعضاء گروهک های تجزیه طلب و شنود مستقیم آنها. 🔹حقایقی که برای اولین بار در این کلیپ بیان می شود عمق اشراف نیروهای اطلاعاتی واجا برای بی اثر کردن هزینه های میلیاردی دشمن را به خوبی نشان می دهد 📖 موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مناظره جالب و پرچالشِ استاد امیرعلی حیدر امیری را با مولوی پیرمحمد ملازهی و دکتر عبدالرحیم ملازاده (مدیرشبکه تلویزیونی وهابی توحید) در خصوص سخنان هنجارشکنانه و تفرقه انگیز مولوی عبدالحمید، در یوتیوپ مشاهده بفرمائید. ببینید چگونه دست این دو تئوریسین و سخنرانِ وهابی را مستدل و منطقی می‌خواباند. درود بر شرف با این منطق زیبا و علمی اش 🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برگزاری جلسه شورای مشورتی در مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای با حضور استاد امیری ۹ دی۱۴۰۱(روز بصیرت) 🎤نشر آثار استاد امیری https://eitaa.com/aasarostad 🔴اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
شرکت دیجی کالا، در اقدامی موهن و توهین آمیز و در ادامه حمایت از اغتشاشگران زیرلیوانی با نقش عکس مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی تولید و در بخش فروش ویژه خود عرضه نموده است. 🔴همه دوستان ضمن اعتراض به این اقدام توهین آمیز به 113 و 114 نیز گزارش نمائید
🔴 ‏آیا ‎ پاسخ این اهانت‌هاش را میگیره؟ اهانت به ‎، ‎ و رهبری. فکر می‌کنید اتفاقی است که برای لباس ارتشی و لباس سپاهی و ... این تصاویر میاد؟ این کار، حاصلِ پول حرام رانت و انحصار است به نام نرم افزار داخلی و تولید داخلی وقتی انحصار ایجاد شود وقتی به این جایگاه برسند هار می‌شوند! ✅ 👈🔴لطفا با شماره های 114 و 113 تماس بگیرید و گزارش دهید