.
اول شروع مسمومیت ها عرض کردم این مورد باید بررسی شود.
اکنون جبهه انقلابی فضای مجازی همین مطالبه را کلید زده است.
آنها در یکی از پست های اخیرشان در کانال این تشکل در ایتا نوشته اند:« احتمال ارتباط مسمومیت دانش آموزان با احداث ۴۰۰ سایت فایو جی و تقویت فرکانس های امواج ، با توجه به همزمانی این دو مسئله باید مورد بررسی قرار گیرد. پیشنهاد می کنیم یک گروه متخصص حقیقت یاب این موضوع را به صورت دقیق و علمی بررسی و نتایج را رسما اعلام کنند.» پستی که با خبر اعلام افتتاح طرح های توسعه ای اینترنت نسل پنجم و تصویری از وزیر ارتباطات ضمیمه شده است
2.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@agha30zadeh
🔸️حضور مختلط زبان آموزان بهمراه
کشف حجاب و عدم رعایت شئونات اسلامی
در آموزشگاه زبان #آیلتس_دیلی (گنبدطلایی)
واقع در بلوار فلسطین مشهد!!!!
اطلاعات تکمیلی➕موج مطالبه:
فردا(شنبه) ساعت ۹ صبح در👇
📲 @agha30zadeh
با #بازنشر این پیام
جهت افزایش قدرت #مردمی
دیگر شهروندان را نیز به این موج دعوت کنیم
.
ایسنا نوشت: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده، ایران بیش از چهار میلیارد دلار منابع ارزی مسدود شده در عراق دارد که تاکنون بخشی از آن آزاد شده و این فرآیند ادامه خواهد داشت.
در پی پیگیریها و بر اساس اطلاعات به دست آمده، ایران بیش از چهار میلیارد دلار منابع مسدود شده ارزی در عراق دارد که تا هفته گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون دلار آن در مراحل مختلف طی دو ماه گذشته آزاد شده است.
همچنین سید حمید حسینی - عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق - در این باره اظهار کرد که بر اساس توافقات صورت گرفته بین ایران و عراق، آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده در این کشور در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده عراق ۵۰۰ میلیون دلار دیگر از پولهای بلوکه شده ایران نزد بانکهای خود را بازگرداند.
البته این عضو اتاق بازرگانی مدعی شده که "بانک مرکزی میزان بدهی عراق به ایران را بیش از ۱۰ میلیارد دلار عنوان کرده است".
.
🔴 تولید محتوا یا انتشار محتوا، مسئله این است!
🔺آیا صحیح است که اکثر نیروهای انقلابی به انتشار محتوا بپردازند؟
🔺 اصلاً ما چقدر نیرو برای انتشار محتوا نیاز داریم؟
🔺اگر اکثریتِ نیروها فقط منتشر کننده باشند، پس چه کسی محتوا تولید کند؟
💢 آری… قطعاً تعداد منتشر کنندگان محتوا باید از تولید کنندگان محتوا بیشتر باشد، امّا برای غلبۀ فکری بر جریانهای مخالف انقلاب باید بتوانیم کلام حق خود را در قالبهای مختلف مثل متن کوتاه، مقاله، کتاب، عکسنوشته، کلیپ، سرود، فیلم سینمایی و… بریزیم و به میزان زیاد تولید محتوا داشته باشیم تا انتشار دهندگان نیز به وظیفۀ خود عمل کنند و دستشان برای انتشار باز باشد!
♨️ هنگامی که این متن را میخوانید این سؤال مهم را از خود بپرسید که: «آیا تخصص تولید محتوا دارید؟» اگر پاسخ شما مثبت است پس شروع به تولید محتوا کنید و اگر منفی است از همین الآن به فکر کسب تخصص [اعم از #تخصص_علمی و تخصص ساخت کلیپ یا عکس و…] برای تولید محتوا باشید!
🚫 ما تولید کنندۀ محتوا کم داریم! [ضمن اینکه تولید کنندۀ محتوا میتواند خودش توزیعکنندۀ محتوا هم باشد]
میلاد خورسندی ✍
#⃣ #صیانت_از_محتوا
جبههٔ انقلاباسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
رئیسی از خطوط قرمز خیلی ها عبور کرده است‼️...
این سید بیریا و مخلص که انقلابیگری را از استاد مظلوم خود شهید دکتر بهشتی آموخته، خود را به گلهی شغالها و لانهی لاشخورها زده و مشغول ویران کردن آشیانهی کثیف موریانههاست.
☑️ ویلاهای عظیمی که در کنار دریا و کوه و رودخانه ساخته بودند و برخی از آنها در قلب اروپا هم یافت نمیشد، به دستور رئیسی و به نفع مردم ویران شد
☑️حقوقبگیران نجومی، حقوقشان پرید
☑️ اختلاس و رانت پرید
☑️ قصرنشینی وزرا پرید
☑️ خالی کردن جیب مردم از راه بورس پرید
☑️ دلالی واکسن کرونا(اعزام شیرینمغزها به ارمنستان برای واکسن) پرید
☑️ زدوبند با کدخدای غربگداها برای بتنریزی در قلب رآکتور اراک و فراری دادن نخبههای هستهای پرید
☑️ دوربین های سایت هسته ای به روی آژانس انرژی هسته ای آمریکایی بسته شد.
☑️ سانتریفیوژهای مدرن بکار گرفته شد.
☑️ رونق کارگاههای تعطیلشده،کلید خورد.
☑️ بازگشت کارگران(مثل هفتتپه و...) بر سر کار
☑️ اخطار به پیمانکاران گردنکلفت به این معنا که حقوق کارگر به هیچ بهانهای نباید تاخیر بیفتد،و اجرا شد*
☑️ ارسال ماهواره به پانصدکیلومتری فضا
☑️ عضویت در گروه مهم شانگهای
☑️ قرارداد گازی با ترکمنستان و آذربایجان(یعنی تودهنی به آتاتورک جدید اردوغان نفهم)
☑️ بیرون کشیدن حق ملت از حلقوم ملکه انگلیس پس از ۵۰ سال
☑️ به صفر رساندن درگذشتگان هفتصدنفری کرونا
👈یعنی آزاد شدن از حبس خانگی، رونق کسب وکارها، مسافرت سی میلیون شب عید، استراحت کادر درمان
☑️ بیمهی پنج میلیون نفر از افراد بیبضاعت
☑️ خرید ۵۳٪ از بندر استراتژیک در روسیه
☑️ کشت فراسرزمینی گندم و دانه های روغنی یکصد هزار هکتاری در روسیه
☑️ بستن قرار داد راهبردی اقتصادی ۲۰ ساله در شاخه های مختلف با ونزوئلا*
☑️ ساخت و فروش ابر نفتکش به ونزوئلا
☑️ بستن قرار داد راهبردی ۲۰ ساله با روسیه
☑️ بستن قراد دادهای مهم با عمان،امارات،قطر
☑️ بستن قرارداد ساخت و ساز مسکن،راه،سد و صادرات با سوریه و تصرف بازار آن برای فروش تولیدات داخلی
☑️ نگهداشتن آمریکا در اطاق انتظار مذاکرات وین
☑️ حذف ارز ترجیحی و بستن راه دزدی رانت خواران
☑️ تلاش جدی برای ساخت مسکن جهت محرومان
✍️ و بسیاری کارهای مهم و بنیادی که در این دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی درعرض چندماه انجام شده است👈تحمل کرکسها و گرازهای لاشخور را تمام کرده است که ناگهان تیغ جراحی رئیسی رفت روی شاهرگ دزدان آرد و گندم و ماکارونی. و این یکی دیگر قابل تحمل نبود‼️
و زوزهها و جیغ های داخلی و خارجی،
از بیبیسی و منوتو تا دشمنان داخلی و نفوذی ها گرفته تا جماعت فصول گرا
(نان به نرخ روزخور) به گوش رسیده و می رسد...
✍️ اینها همه طبیعی بود.
لکن امام حکیم انقلاب هم چند سال قبل هشدار داده بودند که
اجرای عدالت برای عدهای سخت است؛ هیاهو وجنجال میکنند... نترسید و محکم بایستید...
تنها چیزی که دل انسان را به درد میآورد،
👈گاهی هم صدایی برخی از ما و شما با مولتیمیلیاردها،
با صاحبان ویلاهای کذایی،باحقوق
بگیران کذایی در بعضی از دورههای گذشته،با سلاطین گندم و ماکارونی و دشمنان قسم خورده ای مثل اروپا و امریکا است...
👆به این میگویند قدرت شیطانی امپراتوری رسانه ای و فضای مجازی و شبکههای ماهوارهای
‼️👈چرا👈چون برخی از مردم فراموشکار، که یادشان رفت
چه افرادی از مدتها قبل عامل اینهمه سختی ها می باشند،
بدون درنگ و تحلیل و یادآوری از مشکلات پایه ریزی شده از مدتها قبل در اقتصاد و فرهنگ و سایر موضوعات، با دشمنان داخلی و دشمنان خارجی هماهنگ و هم صدا شدند و دولت را کوبیدند...
این افراد آنقدر القاء کردند و گفتند و گفتند و نوشتند و نوشتند، و ما هم بدون تامل و دقت و تحقیق و بررسی، بلندگوی آنها در فضای مجازی و حقیقی شدیم...
✨بصیر باشیم تا بتوانیم از این فتنه ها عبور کنیم
@jahadetabeen8
#⃣ #جهاد_تبیین
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
به کوچه های خلوت نروید ....
.
.
در هفته گذشته خدمت برخی ائمه جماعات یکی از استانها بودم و درس «روش تحلیل و تفسیر سیاسی» با تأکید بر اخبار فضای مجازی ، را خدمتشان ارائه کردم.
پس از این جلسه با خودم اندیشیدم که در دهه 70 و 80 چقدر به دوره های آموزشی اهمیت می دادند ، تقریبا هر هفته بنده در یک استان در دوره ای آموزشی تدریس داشتم ، به ویژه برای دانشجویان اما دهه 90 به ندرت.
.