فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱😲 الله اکبر
مرگ ناگهانی نخست وزیر گجرات هند هنگام نطق علیه دین مبین اسلام
.
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
مصلحت نظام ، یعنی عدالت ، یعنی دفاع از مظلوم....
.
30.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعترافات عباس یزدانپناه یزدی یار قال مهدی هاشمی......
یک ایرانی تبعه انگلیس است که با انتشار خبر ربوده شدن و سپس کشته شدنش بار دیگر افکار عمومی را متوجه فضای مخوف باندهای بزرگ مفاسد و تبهکاران کلان اقتصادی نمود. پیش از این رسانههای جهان او را جعبه سیاه مافیای اقتصادی در ایران توصیف میکردند. و هنوز هم معتقدند که او حلقه مفقوده بسیاری از پروندههای پیچیده رشوه خواری و فساد بهخصوص در حوزه نفتی است. با این اوصاف، در سال 92 و آنهم در ایام رسیدگی به پرونده کرسنت در لاهه و درست هنگامی که قرار بود با شهادت در دادگاه گره کور این پرونده علیه ایران را باز کند، خبر ناپدید شدنش همه را شوکه کرد.
#اژدهای هفت سر
🔴 رسوایی عجیب صورتی ها و مدعیان دروغین ولایتمداری
▪️بعد از سخنان صریح و قاطع و پشت تریبون رهبر انقلاب در مسئله حجاب،کسانی که روزانه ده ها مطلب در حمله به مومنین و مطالبه گران حجاب منتشر میکردندو توجیه کننده وضع موجود با تابلوی ولایتمداری بودند ،همچنان در سکوت بسر میبرند و هیچ مطلبی در حمایت از بیانات رهبر انقلاب در مسئله حجاب منتشر نکرده اند.
▪️هنر این جماعت تبیین سخنان رهبر انقلاب نبود بلکه سوءاستفاده از سخنان رهبر انقلاب برای حمله به بچه های انقلابی و تفرقه افکنی بین مومنین بود. حالا که رهبر انقلاب رسما و با صراحت و بصورت قاطع نظر خود را در مسئله حجاب بیان کردند ، شاهد سکوت این جماعت وسط باز صورتی هستیم چون دیگر به هیچ روشی نمیتوانند سخنان رهبر انقلاب را سانسور یا تفسیر به رای کنند.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
.
در حمله به کنسولگری ایران ، طرح آمریکائی ، هواپیما آمریکائی ، موشک آمریکائی و چه بسا ، خلبان هم ، آمریکائی.
آمریکا دارد از «بزرگترین پادگان» خود در منطقه خاورمیانه دفاع می کند.
با این دید باید با آمریکا جنگید.
هر حرفی دولت مردان آمریکا می زنند یا هر عملی انجام میدهند ، همه فریب است.
فعلا فرمانده این پادگان خبیث از جانب آمریکا نتانیابو هست. چون خیلی سبع و درنده است ، ثروتمندان صهیونیست آمریکائی او را نگه داشته اند.
در قبال حمله به کنسولگری باید به پایگاههای آمریکائیها حمله شود. بعد هم بگیم کار ما نبود ، حمله دوباره بکنید می خواهید جنگ را گسترش دهید.
.
.
.
آیا امام علی ع برای همه رحمت بودند ، یا برای برخی زحمت بودند؟
مقام معظم رهبری:
[ما شیعیان علی] صرف اینكه بگوئیم علی و راه او را دنبال نكنیم، فایدهای ندارد. كسانی بودند در زمان خود آن بزرگوار كه اظهار ارادت به او هم میكردند، لكن از آنچه كه او میخواست، تخلف میكردند. امیرالمؤمنین با اینها بیرحمانه برخورد كرد. فسق و فجور كردند، حد الهی را بر اینها جاری كرد؛ كفر گفتند، اینها را از دم شمشیر گذراند. بعضیها وقتی آن عظمتها را میدیدند - ماها كوچكیم دیگر - و وقتی ما یك انسانِ با این عظمت را میبینیم، میگوئیم این خداست! باورمان نمیآید كه خدای عزیز علیم میتواند یك چنین شخصیت باعظمتی را بسازد؛ لذا اشتباه میكنیم. در زمان امیرالمؤمنین هم همین اشتباه را كسانی كردند و گفتند او خداست. امیرالمؤمنین دستور داد همهشان را كُشتند؛ رحمشان نكرد؛ در رودربایستی گیر نكرد كه اینها طرفدار مایند و دارند دربارهی ما مبالغه میكنند؛ نخیر، اینها راه توحید، راه مبارزهی با شرك را رها كردند، مرتد شدند و توبه هم نكردند؛ امیرالمؤمنین هم دستور داد و همه را به حد الهی محكوم كردند و به قتل رساندند. امیرالمؤمنین اینجوری است. اگر ما خیال كنیم به صرف اینكه امیرالمؤمنین را به زبان تعریف و ستایش كنیم یا محبت او را در دل داریم، خدای متعال و خود امیرالمؤمنین از كجرویها، از سیاهكاریها و از بدیهای ما صرفنظر میكنند، بدانیم كه این منطق امیرالمؤمنین نیست. منطق امیرالمؤمنین، سلوك راه خداست.
.
.
به بهانه نقدهای اخیر معاندین به آقای پناهیان
مقام معظم رهبری:
اسلام در بارهی معاشرت و اخلاق فردی پیامبر میفرماید: «فبما رحمة من الله لنت لهم و لو كنت فظّا غلیظ القلب لانفضوا من حولك». پیامبر را به خاطر نرمش او و به خاطر لینتش در برخورد با مردم، ستایش میكند و میگوید تو غلیظ و خشن نیستی. همین قرآن در جای دیگر به پیامبر میگوید: «یا ایّها النّبی جاهد الكفّار و المنافقین و اغلظ علیهم»؛ با كفّار و منافقان با خشونت رفتار كن. همان مادهی غلظ كه در آیهی قبلی بود، در اینجا هم هست؛ منتها آنجا با مؤمنین است، در معاشرت است، در رفتار فردی است؛ اما اینجا در اجرای قانون و ادارهی جامعه و ایجاد نظم است؛ آنجا غلظت بد است؛ اینجا غلظت خوب است. آنجا خشونت بد است؛ اینجا خشونت خوب است.
.
[زمانی امام علی ع زکات یمن را جمع کرد و می خواست خور را به پیامبر برساند] لذا یك نفر را در رأس كاروان گذاشت كه آن اموال را بیاورد؛ خودش را هم به پیامبر در مكه رساند كه اوّلِ اعمال حج با پیامبر باشد. بعد كه آن كاروان رسید، امیر المؤمنین علیه الصلاة و السّلام سراغ آنها رفت؛ اما دید حلّههای یمنی را در غیاب حضرت، بین خودشان تقسیم كرده و هركدام یك حلّهی زیبا پوشیده و آمدهاند! فرمود چرا اینها را پوشیدهاید؟! گفتند غنیمت و زكات است؛ لذا متعلّق به ماست! فرمود تا قبل از آنكه به پیامبر برسد به تعبیر امروز، به خزانه واریز شود قابل تقسیم نیست؛ این خلاف مقرّرات و خلاف دین است. لذا حلّهها را از آنها گرفت. بعضی نمیدادند، بهزور از آنها گرفت. طبیعی است اگر از كسی امتیازی را بگیرند، چنانچه خیلی مؤمن نباشد، ناراحت میشود. پیش پیامبر آمدند و از امیر المؤمنین علیه الصّلاة و السّلام شكایت كردند! پیامبر فرمود: چرا شكایت میكنید؛ مگر چه شده است؟ عرض كردند علی آمد و اینها را از ما گرفت. پیامبر در جواب آنها گفت: علی را بر این كار ملامت نكنید؛ «انّه خشن فی ذات الله»؛ او در مسألهی مقرّرات خدایی، مرد خشنی است.
.
🔴 گوشت تلخ!؟ یهود، کارش را بلد است
▪️به نظر می رسد پروپاگاندای «گوشت تلخ» برای تخریب آقای پناهیان، آدرس انحرافی است. اینکه گفته شد این تعبیر از زبان دشمنان حضرت است هم، بی اثر است. چرا ؟؟
▪️اصل داستان حمله به جناب پناهیان مربوط به مطالب شبهای قبلی اوست، آنجا که با ظرافت و فتانت کمی پرده اسرار شبکه نفوذ را کنار زد و از فراموشی عامدانه یهودشناسی گفت و پرسید: چطور می شود بچه های ما در طول دوازده سااااال درس خواندن، حتی یک کلمه از این اصلیترین دشمن اسلام و پیامبر مطلبی ندانند!! و ادامه داد که این کدام شبکه مخفی است که به رغم همه این سالها پیگیری، اجازه نمی دهد حتی یک کلمه از سازمان توطئه یهود در کتاب مدارس ایران بیاید؟؟
▪️داستان گوشت تلخ بهانه است. دلیل حمله هماهنگ اخیر به آقای پناهیان اینجاست، اما عوامل ناسی یهود و شبکه پرسابقه زیتون در ایران، حتی اینجا هم حاضر به نام بردن از فتنه یهود نیست! تا مبادا شاخکهای جامعه نسبت به ضرورت شناخت این کانون فتنه در ارکان حکومت و جمهوری اسلامی حساس شود. هدف، تخریب شخصیت پناهیان است تا حرف اصلی او شنیده نشود!
▪️شبکه ناپیدای یهود، هم پول دارد و هم آدم. هم آیت الله و استاد دارد و هم رسانه و ارتباطات.
یهودای ایران، کارش را بلد است!
👤 زارع
.
دفاع از یک مؤمن
حرمت آبروی مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.
کجای این حرف آقای پناهیان بده؟
امام علی ع در مورد بیت المال در برابر عقیل گوشت تلخی می کرد.
امام علی در دادن مناصب به امثال طلحه و زبیر گوشت تلخی می کرد.
دهخدا: گوشت تلخ یعنی بد خلق
امام در قبال بیت المال با افراد بد خلقی می کرد.
.
.
آیا امام علی ع برای همه رحمت بودند ، یا برای برخی زحمت بودند؟
مقام معظم رهبری:
[ما شیعیان علی] صرف اینكه بگوئیم علی و راه او را دنبال نكنیم، فایدهای ندارد. كسانی بودند در زمان خود آن بزرگوار كه اظهار ارادت به او هم میكردند، لكن از آنچه كه او میخواست، تخلف میكردند. امیرالمؤمنین با اینها بیرحمانه برخورد كرد. فسق و فجور كردند، حد الهی را بر اینها جاری كرد؛ كفر گفتند، اینها را از دم شمشیر گذراند. بعضیها وقتی آن عظمتها را میدیدند - ماها كوچكیم دیگر - و وقتی ما یك انسانِ با این عظمت را میبینیم، میگوئیم این خداست! باورمان نمیآید كه خدای عزیز علیم میتواند یك چنین شخصیت باعظمتی را بسازد؛ لذا اشتباه میكنیم. در زمان امیرالمؤمنین هم همین اشتباه را كسانی كردند و گفتند او خداست. امیرالمؤمنین دستور داد همهشان را كُشتند؛ رحمشان نكرد؛ در رودربایستی گیر نكرد كه اینها طرفدار مایند و دارند دربارهی ما مبالغه میكنند؛ نخیر، اینها راه توحید، راه مبارزهی با شرك را رها كردند، مرتد شدند و توبه هم نكردند؛ امیرالمؤمنین هم دستور داد و همه را به حد الهی محكوم كردند و به قتل رساندند. امیرالمؤمنین اینجوری است. اگر ما خیال كنیم به صرف اینكه امیرالمؤمنین را به زبان تعریف و ستایش كنیم یا محبت او را در دل داریم، خدای متعال و خود امیرالمؤمنین از كجرویها، از سیاهكاریها و از بدیهای ما صرفنظر میكنند، بدانیم كه این منطق امیرالمؤمنین نیست. منطق امیرالمؤمنین، سلوك راه خداست.
.
.
.
به بهانه نقدهای اخیر معاندین [فعلا بدون در نظر گرفتن خودیها] به آقای پناهیان
مقام معظم رهبری:
اسلام در بارهی معاشرت و اخلاق فردی پیامبر میفرماید: «فبما رحمة من الله لنت لهم و لو كنت فظّا غلیظ القلب لانفضوا من حولك». پیامبر را به خاطر نرمش او و به خاطر لینتش در برخورد با مردم، ستایش میكند و میگوید تو غلیظ و خشن نیستی. همین قرآن در جای دیگر به پیامبر میگوید: «یا ایّها النّبی جاهد الكفّار و المنافقین و اغلظ علیهم»؛ با كفّار و منافقان با خشونت رفتار كن. همان مادهی غلظ كه در آیهی قبلی بود، در اینجا هم هست؛ منتها آنجا با مؤمنین است، در معاشرت است، در رفتار فردی است؛ اما اینجا در اجرای قانون و ادارهی جامعه و ایجاد نظم است؛ آنجا غلظت بد است؛ اینجا غلظت خوب است. آنجا خشونت بد است؛ اینجا خشونت خوب است.
.
[زمانی امام علی ع زکات یمن را جمع کرد و می خواست خور را به پیامبر برساند] لذا یك نفر را در رأس كاروان گذاشت كه آن اموال را بیاورد؛ خودش را هم به پیامبر در مكه رساند كه اوّلِ اعمال حج با پیامبر باشد. بعد كه آن كاروان رسید، امیر المؤمنین علیه الصلاة و السّلام سراغ آنها رفت؛ اما دید حلّههای یمنی را در غیاب حضرت، بین خودشان تقسیم كرده و هركدام یك حلّهی زیبا پوشیده و آمدهاند! فرمود چرا اینها را پوشیدهاید؟! گفتند غنیمت و زكات است؛ لذا متعلّق به ماست! فرمود تا قبل از آنكه به پیامبر برسد به تعبیر امروز، به خزانه واریز شود قابل تقسیم نیست؛ این خلاف مقرّرات و خلاف دین است. لذا حلّهها را از آنها گرفت. بعضی نمیدادند، بهزور از آنها گرفت. طبیعی است اگر از كسی امتیازی را بگیرند، چنانچه خیلی مؤمن نباشد، ناراحت میشود. پیش پیامبر آمدند و از امیر المؤمنین علیه الصّلاة و السّلام شكایت كردند! پیامبر فرمود: چرا شكایت میكنید؛ مگر چه شده است؟ عرض كردند علی آمد و اینها را از ما گرفت. پیامبر در جواب آنها گفت: علی را بر این كار ملامت نكنید؛ «انّه خشن فی ذات الله»؛ او در مسألهی مقرّرات خدایی، مرد خشنی است.
.