جهان بزرگی احمد:
.
به زور دگنگ هم که شده باید جلسات نقد و انتقاد و نصیحت در دانشگاهها با حضور مسئولین راه بیفتد .
این خواسته پرتکرار حضرت آقا در گذشته بوده است.
.
.
آقای رئیس مجلس شعار دادن بس است
آستینها را بالا بزن و مثل شهید تهرانی مقدم زیر یک خم همین خودرو سازی را بگیر و خاکش کن.
این قدر شعار بی جا ندهید.
_______________________________
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز موشکهای بالستیک ما از جو خارج و به جو باز میگردند و در عین نقطه زنی میتوانند اهداف متحرک را هم مورد هدف قرار دهد. سرعت موشکهای ما بالای چند ماخ است، اما متاسفانه صد متر پایینتر در اتوبان کرج صنایع خودروسازی وجود دارد که امان مردم را هم در قیمت و هم در کیفیت بریده اند.
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جهان بزرگی احمد:
.
این مصاحبه را که دیدم یاد قصه ترکمن صحرا افتادم.
در آغاز انقلاب بر اساس اقتضائات پس از انقلاب در هر یک از استانها احزاب قومی(با هدایت سازمانهای جاسوسی همچون سیا و کا.گ.ب) سربرآوردند تا خطه های قومی را از ایران جدا کنند و ایران را به قول شاه ، ایرانستان کنند.
براساس توطئه کا.گ.ب و سفارت آمریکا در خطه ترکمن صحرا حزبی سوسیالیستی ایجاد شد که پایگاه اصلی خود را مشخصا در شهر گنبد قرار داد. نام این گروهک راحزب خلق ترکمن گذاشتند.
این حزب را سه نفر ترکمن با نامهای ، توماج ، مختوم و قادری اداره می کردند. آنها خطه ترکمن صحرا را به هم می ریختند و عده ای از نیروهای حزب اللهی را به شهادت رساندند و داعیه جداکردن ترکمن صحرا از ایران را داشتند.
نهایتا خودروئی از سپاه عازم گنبد شد با حداکثر سه سرنشین. آنها جلوی مقر حزب خلق ترکمن توقف کردند، فردی از آن طه نفر وارد مقر شد و اعلام کرد که حکم جلب سه نفر را داریم. آن سه نفر که سابقه مبارزاتی نداشتند برای ایجاد یک سابقه مبارزاتی مبتنی بر بازداشت ، بدون درگیری و مقاومت سوار ماشین شدند و خودرو به سمت تهران حرکت کرد.
در نیمه راه وقتی برای دستشوئی و استراحت ایستادند آن سه نفر مبادرت به فرار کردند که مورد حمله مأمورین قرار گرفته و به هلاکت رسیدند و جنازه هایشان به تهران منتقل شد.
از آن پس تو گوئی در گنبد نه حزب خلقی وجود داشته و نه درگیریهائی اتفاق افتاده است.
دوستان امنیتی علیکم به لیدرها. لیدرها را دریابید کار تمام است.
.
.
محسن رضایی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولیفقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: در طول انقلاب، تندباد های بزرگ از بالای سر ملت ما رد شده و اگر در گذشته مسئولان اقتصادی سهل انگاری و تردید نمی کردند وضعیت اقتصاد اینگونه نبود.
یک عمر با طناب پوسیده ایده اربابت هاشمی به چاه رفتی ، صدات در نیومد، حالا فرا فکنی می کنی.
عجب روزگار گوش مخملی ای هست؟!!
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
🎥 من احساس ولنگاری میکنم!
⭕️ تولید کالای فرهنگی مفید و جلوگیری از کالای فرهنگی مضر
.
جالب اینجاست سلبریتیهای غربی که کل ارزششون تو باسنشونه و برای نمایش خودشون روی فرش قرمز، باید باسنشونو روبه دوربین کنند، نگران #حقوق_زنان در ایران شدند!
شماها که زنانتون به اندازه و فرم باسنشون شناخته میشن، دهنتون رو ببندید.
Amin Mosavi
.✍ عکسهاش تو فضای مجازی هست
.
.سلبریتی های وژنی که برای یک دختر کرد ، ۴۵ ایرانی را به خاک و خون می کشند ، اگر کشته شدن حداقل ۵۰ دختر ۱۵- ۱۶ ساله در این واقعه👆👆👆👆 را محکوم نکنند از هر بی شرفی بی شرفتر هستند.
.
.
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نزدیک به ۱۰۰ شهید و زخمی در انفجاری تروریستی در یکی دیگر از آموزشگاه های کنکور در غرب کابل
این انفجار در آموزشگاه کاج ، در منطقه هزارهنشین دشت برچی در غرب کابل، از حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل رخ داده است. بیشتر قربانیان دختران محصل هستند. همان دخترانی که به دروغ در رسانه های غربی ها و غرب لیسها میگفتند از تحصیل محروم شده اند اما ببینید چطور در سر کلاس درس توسط داعش دست پرورده غرب و سعودی ها به خاک و خون کشیده شده اند.....
🔴به پویش مردمی #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از s_s_h
🔻هدف، «رهاسازی حجاب» است
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ملاک مواجهۀ پلیس امنیت اخلاقی، حتّی "قدر متیقنهای بیحجابی" نیز نبوده است، چه رسد به "بیحجابیهای مرزی". در عمل مشاهده میکنیم که پلیس امنیت اخلاقی با زنانی که "فاصلۀ آنچنانی" و "زاویۀ زیاد" با حجابِ معیار دارند، برخورد میکند، نه بیشتر؛ یعنی "سطوح فروتر از این"، به اخلاق و دیانت خود شخص واگذار شده است و نوعی "انتخاب ایمانی" است. پلیس امنیت اخلاقی با "کمحجابها" یا "شلحجابها"، مواجههای ندارد و تمرکزش بر روی زنانی است که وضع پوشششان، "انگشتنما/ جیغ/ رسوا/ قبیح" است، نه هر کسیکه "حدود شرعیِ حجاب" را رعایت نکرده است. فرض کنید زنی که در جامعه، "آرایش متوسط" انجام داده باشد، مرتکب منکر شرعی شده است، امّا با این حال، پلیس امنیت اخلاقی با او برخورد نمیکند. یا زنی که "بخش اندکی از موی سرش" بیرون است. اینچنین مواردی، "مشروع" نیستند، امّا برخوردی نیز با آنها صورت نمیگیرد. این یعنی حدی از "مدارا" در مقام اِعمال قانون، روا شمرده میشد. "مسألۀ اصلی" نیز این است که آیا باید با اندک زنانی که بهشدّت کمحجاب و بدحجاب هستند و گاه حتّی کشف حجاب کردهاند، مواجهۀ قانونی صورت بگیرد یا خیر؟ اینان زنانی هستند که حتّی چشمهای زنان شُلحجاب را نیز به خود خیره میکنند. این یعنی وضع پوشش آنها، در "مرحلۀ قرمز" قرار گرفته است. آیا این عدّه باید مشمول برخورد قانونی قرار بگیرند یا خیر؟ چنانچه معتقد به "حجاب اختیاری" باشیم، نباید مواجهۀ قانونی را شامل هیچ لایهای از بیحجابی بدانیم.
۲. هر چند "بگیروببند"، راهحلِ "اوّل" و "آغازین" نیست و باید "سازوکارهای فرهنگی و معرفتی" را در پیش گرفت، امّا برای آن دسته از بیحجابها که "اثر فرهنگی و معرفتی" نمیپذیرند و "عامدانه" و "لجوجانه"، فضای جامعه را آلوده به ولنگاری میکنند، "تنها راهحل" است. اینان "معتقد" به حجاب نیستند، امّا برای مصالح جامعه، باید "ملزم" به آن باشند. فرض کنید زنی با "تذکّر"، حاضر به رعایت حجاب نشود و همچنان برهنگی را ترجیح بدهد. در این حال، میتوان با این استدلال که نباید او را "لجوج" کرد، او را منع نکرد؟! آری، شکلگیری لجاجت در او نسبت به دین و انقلاب، مفسده است و باید در حد امکان، از آن پرهیز داشت، ولی چنانچه او به رعایت "مصلحت جامعه" تن در نداد، باید مصلحت او را نادیده گرفت. در واقع، "حقوق جمع" بر "حقوق فرد"، تقدّم دارند. کسانی در داخل، به محض اینکه احساس کنند معیارها و ضوابط ارزشی، "سست" و "رقیق" شدند و میتوان در سایۀ مخالفت با تکصدایی و تکارزشی و انسداد و اختناق، کنشگری داشت، ره صدساله را "یکشبه" خواهند رفت. گویا خواستۀ نهفتهای در پشت "سد" قرار داشته که در انتظار فضای ولنگار و بیبندوبار برای رهاشدن بوده است. در اینجا دیگر عبور از ارزشها، "تدریجی" و "گامبهگام" نخواهد بود؛ بلکه "ناگهان"، همۀ سرمایۀ "رفتارپردازیِ جنسی" به صحنه خواهد آمد.
۳. پلیس امنیت اخلاقی در این سالها، بیش از "دو هزار عملیات" داشته است. از میان این رقم، چه تعداد خطا رخ داده است؟! در این مدّت، چند فیلم دیدهاید که نشانگر "رفتار غیرقانونی" بودهاند؟! بعید میدانم که به ده فقره برسد. فرض کنید یکی از نیروهای پلیس امنیت اخلاقی، تخلف کرده است. در این حال، باید بیحجابی را "منکر" قلمداد نکرد و "حکم جزایی" برای آن مقرّر نکرد، یا باید "فرد خطاکار و قانونشکن" در پلیس امنیت اخلاقی را که به نام دین، "برخلاف دین" عمل کرده، مجازات نمود؟! از هر قانونی میتوان سوءاستفاده کرد. آیا باید خودِ "قانون" را انکار کرد؟! نیروهای جبهۀ انقلاب، همۀ "مواجهههای غیرقانونی و غیراخلاقی" با بیحجابان را - که البتّه اندک هستند - نفی و تخطئه میکنند، امّا از آن سو، "بیحجابی" را نیز "قانونشکنی" و "حرام شرعی" میانگارند. نه "برخورد غلط مأمور"، رواست و نه "برهنگیِ بیحجابان". کسانیکه موافق الزام حکومتی برای حجاب در عرصۀ عمومی هستند، معتقد به "اجرای قانون" هستند، نه "قلعوقمع"."درستبودن قانون" و "اجرای درست قانون"، یک حرف هست، و "رهاسازی حجاب در عرصۀ عمومی"، حرف دیگر. حتّی خود "دین" نیز عرصۀ عمومی را به "وجدان اخلاقیِ متدیّنان" وانمیگذارد، بلکه "منعها" و "مجازاتها"یی را برای متخلفان از شرع در نظر میگیرد که از جهت "قدرت بازدارندگی" نسبت به مفاسد، مفید و مؤثّر هستند و علّت تشریع آنها نیز همین امر است.
جهان بزرگی احمد:
.
یک وقت یکی از اون افرادی که در سیتان و بلوچستتان مرتکب تیراندازی شده و امنیت رو به خطر انداخته ، وسط عملیات سکته نکنه و بیفته کف خیابان ، و پفیوزهای سلبریتی بیان بگن شما کشتیدش..... نباید دنبالش می کردید تا بترسه.
.
35.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
جمعبندی یک سینماگر به نام رضا رخشان از مواضع اخیر امید دانا ....
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حسین مؤمنی
.