eitaa logo
جهانِ پساکرونا
3.2هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
958 ویدیو
74 فایل
﷽ اندیشکده و مدرسه ی عالی "طرح دین برای زندگی" 📚 دین به طور مستقل،برای همه جنبه های زندگی بشر برنامه دارد. ⚡️فقه تئوری اداره ی انسان از گهواره تا گور است.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌جهانپور گفته باید منتظر ورود کرونای هندی به ایران باشیم. 😳کرونای چینی که به همسایش هندوستان نرفته، اومد ایران... 😳کرونا هندی هم لابد، به همسایش چین نمیره و میاد ایران... 🌐 @jahanepasakorona
هدایت شده از @AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چون کرونا گرفتم جز شرایطم نیست واکسن زدن!! خبر تزریق واکسن مینو محرز را که شنیدید! والله ضد انقلاب نیستم!اما این خانم در بدون تعارف گفت من کرونا گرفتم دیگه نیاز نیست واکسن بزنم!!! حالا خبر تزریق واکسن به او منتشر شده!! ایا این مشکوک نیست؟!باید هوشیار بود که به نام امام و شهدا مردم را فریب ندن!و در زمین بازی انها بازی نکنیم! @AntiBBC
⚡️اگر حاج قاسم مرد میدان است؛ این مرد نامرد است... 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 شما را به دیدن این فیلم دعوت می کنیم: ⚡️اینجا چین است... افتتاحیه ی فصل جدید لیگ برتر با حضور حدود ٣٠ هزار تماشاگر! چین در همسایگی هندوستان قرار دارد! هندوستانی که این روزها در صدر اخبار کروناهراسان قرار دارد... کرونای هندی قرارست به ایران بیاید ولی به کشور همسایه ی خودش نرفته است! 📌 جهانِ پساکرونا 👇 @jahanepasakorona
هدایت شده از صدای ایران | VOI
جایزه (معادل ۳۰ میلیارد تومان) برای کسی که بتواند وجود ویروس کوید19 را اثبات کند🤔 یک سایت تحقیقاتی در آلمانی مبلغ مالی ۱ میلیون یورو را به هرکسی که بتواند ثابت کند که ویروس کوید19 وجود دارد اختصاص می دهد . 🖇 جهت دسترسی به سایت و ارائه تحقیقات علمی کلیک کنید https://www.samueleckert.net/isolat-truth-fund/ 🌗 صدای ایران 🇮🇷 @voinews | @voinews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تزریق آب مقطر به جای واکسن کرونا در فرانسه ▫️تزریق آب مقطر به جای واکسن کرونا در فرانسه رسوایی و جنجال آفرید./صداوسیما 🌐 @jahanepasakorona
📌رهبران چهار کشور مختلف آفریقایی، که از پیروی از دستورات سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی در خصوص کرونا سرباز زدند، به طرز مشکوکی کشته شدند‌؛ گفتنی است یکی از آن ها پیش از کشته شدن توسط بیل گیتس تهدید شده بود. ⚡️پی نوشت: - آیا نباید به این موارد پرداخت؟ - کرونا خط قرمز کدام جریان بین المللی است؟ - چرا تحقیقات و گفتگو پیرامون ابعاد مختلف ماجرای کرونا تا این حد دچار سانسور و دیکتاتوری شده است؟ ✍ دکتر مقصودی 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
🔺آنچه برخی پزشک ها و وزارت بهداشت نمی خواهند مردم بدانند... 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
41.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 معماری اسلامی 📌 خانه خوابگاه نیست؛ خانه زیرساخت تفریح، تربیت و بازی کودکان، اقتصاد مقاومتی، امنیت و زیر ساخت ارتباطات اجتماعی است..... 📌طبق روایات کسی که تفریح سالم ندارد نمی تواند عبادت کند... 📌 شیوه قانون گذاری در کشور این چنین است که اسلام به طور اجمالی در قانون می آید ولی در عینیت خبری از مدل اسلام نیست... ◽️حجت‌الاسلام و المسلمین کشوری ◾️ دبیر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت @olgou4 🏷 نشست تخصصی «تبیین پیوست تفسیری ماده ۲۱ طرح جهش تأمین و تولید مسکن» به همت خبرگزاری رسا 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
🔺مخالفت بیل‎گیتس با دسترسی کشورها به فرمول واکسن کرونا 🔹بنیان‎گذار مایکروسافت در مصاحبه با اسکای‎نیوز در پاسخ به سوال مجری که پرسید: «آیا بهتر نیست که برای پایان همه‌گیری کرونا حق مالکیت معنوی دستور ساخت واکسن از بین برود و این فرمول‌ها در اختیار جهان قرار گیرد؟» سریعا پاسخ داد «نه»./فارس @Farsna 📌پی نوشت: 🏷بیل گیتس با حفظ فرمول واکسن ها ضمن تجارت با واکسن می خواهد جان مردم را بگیرد و پروژه کنترل جمعیت را اجرا کند. بیل گیتس چندسال گذشته در همایش TED گفته دوست دارد با واکسن ١٠ تا ١۵ درصد جمعیت جهان را کم کند. تسنیم 👈 https://tn.ai/2352876 🔸 گفتنی بیل گیتس، از آشپزان پروژه ی است. 🌐 @jahanepasakorona
🔺خروجی علوم انسانی ذاتاً مسموم دانشگاه ها این می شود... 🌐 @jahanepasakorona
⚡️ علوم انسانی غربی ذاتاً مسموم هستند. ⚡️ علوم انسانی رایج، ماهیتاً مخالف با نظام اسلامی هستند. ⚡️ اساس علوم انسانی را باید در قرآن کریم پیدا کرد. 🔵 رهبر معظم انقلاب اسلامی: «اینکه بنده درباره‌ی علوم انسانی در دانشگاه‌ها و خطر این دانشهای هشدار دادم - هم به دانشگاه‌ها، هم به مسئولان - به خاطر همین است. این علوم انسانی‌ای که امروز رائج است، محتواهائی دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامی و نظام اسلامی است؛ متکی بر جهان‌بینی دیگری است؛ حرف دیگری دارد، هدف دیگری دارد. وقتی اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند؛ همین مدیران می‌آیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسی داخلی، خارجی، امنیت، غیره و غیره قرار میگیرند. و علمای دین پشتوانه‌هائی هستند که موظفند را در این زمینه از بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند، برای برنامه‌ریزی، برای زمینه‌سازیهای گوناگون. پس نظام اسلامی پشتوانه‌اش علمای دین و علمای صاحب‌نظر و است؛ لذا نظام موظف به حمایت از حوزه‌های علمیه است، چون تکیه‌گاه اوست.» (بیانات در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم، ۱۳۸۹/۰۷/۲۹) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10357 «من درباره‌ی علوم انسانی گلایه‌ای از مجموعه‌های دانشگاهی کردم - بارها، این اواخر هم همین جور - ما علوم انسانی‌مان بر مبادی و با مبانی قرآنی و اسلامی بنا شده است. علوم انسانی غرب مبتنی بر جهان‌بینی دیگری است؛ مبتنی بر فهم دیگری از عالم آفرینش است و غالباً مبتنی بر است. خوب، این نگاه، نگاه غلطی است؛ این مبنا، مبنای غلطی است. این علوم انسانی را ما به صورت ترجمه‌ای، بدون اینکه هیچگونه را اجازه بدهیم در آن راه پیدا کند، میاوریم تو دانشگاه‌های خودمان و در بخشهای مختلف اینها را تعلیم میدهیم؛ در حالی که ریشه و پایه و اساس علوم انسانی را در قرآن باید پیدا کرد. یکی از بخشهای مهم پژوهش قرآنی این است. باید در زمینه‌های گوناگون به نکات و دقائق قرآن توجه کرد و مبانی علوم انسانی را در جستجو کرد و پیدا کرد. این یک کار بسیار اساسی و مهمی است. اگر این شد، آنوقت متفکرین و پژوهندگان و صاحبنظران در علوم مختلف انسانی میتوانند بر این پایه و بر این اساس بناهای رفیعی را بنا کنند. البته آن‌وقت میتوانند از پیشرفتهای دیگران، غربیها و کسانی که در علوم انسانی پیشرفت داشتند، استفاده هم بکنند، لکن مبنا باید مبنای قرآنی باشد.» (در دیدار جمعی از بانوان قرآن‌پژوه کشور ۱۳۸۸/۰۷/۲۸) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8259 «آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم مثلاً دانشجوی دولتی و آزاد و پیام نور و بقیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشور داریم، حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانی‌اند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به باشد و بخواهد جامعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها میگیریم؟ این است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هائی هستند که مبنایش است، مبنایش است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع و تردید و به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست.» (بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها، ۱۳۸۸/۶/۸) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7959 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🚪 همایش کروناهراسی و نظم نوین جهانی 🔅 باحضور استاد شکوهیان راد 🔸مدرس دانشگاه تهران 🕤 ۵ شنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۹:۳۰ 🌐 نشانی وبینار👇🏻 http://meeting5.hsu.ac.ir/b/hup-yef-e2j 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
هدایت شده از مرجع طب سنتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف معاون وزیر بهداشت : اگر در بیمارستان بستری شوم از داروهای تجویزی استفاده نخواهم کرد... عضـویت در کــانال👇 📡 @www_irismed_ir
هدایت شده از تربیت و حکمرانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠دیشب و در هنگام برگزاری یک مراسم مذهبی به نام در منطقه در ، یک پل در حالی ریزش کرد که شمار فراوانی از صهیونیست‌های شرکت‌کننده در مراسم، روی آن بودند. 💠این‌که بر اثر این حادثه، یک گله غاصب به هلاکت رسیده‌اند و تا الآن آمارهای متفاوتی از آمارِ به درک واصل شده‌ها منتشر شده مهم نیست (تا ۱۰۵ نفر هم گفته‌اند، ولی حداقلش و طبق اعلام منابع رسمی خودشان، ۴۰ نفر)؛ هرچه بیشتر بهتر. 💠این‌که این حادثه چرا و چطور رخ داده هم چندان مهم نیست؛ هرچند شخصاً دوست دارم پل بر اثر انفجار ناشی از عملیات منفجر شده باشد. 💠چیزی که با دیدن این سه فیلم جلب توجه می‌کند، شرایط برگزاری این مراسم است؛ هیچ خبری از پروتکل‌ها و نیست: بدون هیچ فاصله‌ای، بدون حتی یک . کسی نگوید به دلیل بی‌خیالی و بی‌مبالاتی این‌هاست؛ این صهیونیست‌ها خیلی جانشان برایشان عزیز است و حتی یک نفر تلفات برایشان مهم است، مخصوصاً از نظر سیاسی. حتی در فیلم مربوط به بعد از حادثه و هنگام انتقال مجروحان هم هیچ کس ماسک نزده است؛ حتی کادر درمان و نیروهای اورژانس!! 💠فقط چند سؤال در ذهن ایجاد می‌شود: آیا‌ کرونا در آن منطقه جغرافیایی نیست؟ مگر نگفته بودند که ؟ چطور می‌شود که در همه کشورهای اطراف این منطقه هست و آنجا نیست؟ نکند کرونا فقط برای ماست؟ نکند... 🆔️ @m_rajaaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تانزانیا کشوری که چندی پیش خبر ترور رئیس‌جمهورش رو منتشر کردم کسی که مخالف کرونا‌هراسی بود و حالا این کلیپ نمونه و شاهد عینی هموطن ماست که به تانزانیا سفر کرده و مشاهداتش رو بیان میکنه کرونا از اون دست اتفاقاتی هست که تغییرات بنیادینی رو در جوامع ایجاد کرده و میکنه ولیکن ما خوابیم و درگیر بازی با اتفاقات بسیار کوچکتریم @hzamanim 📌جهانِ پساکرونا 🔻 🌐 @jahanepasakorona
هدایت شده از دکتر رضا منتظر
هدایت شده از تربیت و حکمرانی
آیت الله میرباقری می‌فرمود: از برخی روایات این‌طور فهمیده می‌شود که روزهای بعد از هر ‎ هم همان منزلت و اهمیت این شب‌ها را دارند. پس اجازه بدید بگم: سلام علیکم، صبح ‎ شما به خیر.🌷 ‎ 🆔️ @m_rajaaei
🔺ببینید چگونه با رسانه می خواهند ما را فريب دهند؟ 🖥 شرح تصویر : کیسه‌های پُرشده از اسفنج و کاغذ مُچاله که به‌عنوان اجساد قربانیان کرونا در هند، قطار شده است تا از آنان تصویربرداری و خبرسازی کنند. 📌 جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
35.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺ببینید چگونه با رسانه می خواهند ما را فريب دهند؟ 🖥 شرح فیلم : پشت صحنه ی فیلم هایی که برای کروناهراسی ساخته اند... 👌حتما ببینید... 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
📌استاد خوب کیست؟ استاد خوب کسی است که تمامی شاگردانش را به خوبی می شناسد و متناسب با نیاز های هر یک با آن ها رفتار می کند. استاد خوب کسی نیست که بگوید و برود، استاد خوب بعد از رنجِ رسیدن، رنج رساندن را هم می کشد. استاد خوب کسی نیست که یافته ها و ضرورت های خود را برای دیگران گزارش کند و شاگردان خویش را داغ کند. بلکه استاد خوب در صدد ایجاد یک نظام شناختی تلاش می کند. استاد خوب کسی نیست که ذهن شاگردانش را انبار اطلاعات کند، استاد خوب کسی است که فکر شاگردش را به راه بیندازد... استاد خوب کسی نیست که بدون ایجاد ضرورت و طلب چیزی به کسی بدهد؛ چرا که آب دادن به سیراب، هم مایه اسرافِ مایه حیات می شود، هم موجب بیماری شاگرد... استاد خوب کسی است که کمک کند تا شاگردش روی پای خود بایستد و برای این کار تلاش می کند تا ابزارهای شناخت را به وی بدهد تا شناخت هایی بسته و محدود از موضوعات... استاد خوب کسی نیست که آن قدر کلاس بردارد تا آن که فرصت نکند شاگردان را بشناسد، چه برسد به این که بخواهد نیازهایشان را برطرف کند... استاد خوب آن گونه رفتار می کند که زمینه ی آلوده شدن محرک ها و نیت های رفتار شاگردش فراهم نشود... استاد خوب، مربیِّ خوبی است... روز همه ی اساتید و مربیان عزیز مبارک... 🌹 📌جهانِ پساکرونا 👇 @jahanepasakorona
📌اندر تناقضات ِ نظام کارشناسی پزشکی و کرونایی 💠 بخش اول : وضعیت عراق ◼️ میگن: کرونا از عراق اومده فلذا مرز عراق را ببندید. ◻️میگیم: پس چرا ده ها تجمع میلیویی از ابتدای کرونا تا الان برگزار شده و آمارهای عراق صفر است؟ ◼️میگن: عراق چون زیرساخت نداره مبتلایان و مرگ و میر رو نمیشه فهمید! ◻️میگم: ببخشید اولا پس چطور فهمیدید در عراق کرونا هست، عراق که زیر ساخت نداشت؟! 🤔 ثانیا زیر ساخت نداره یعنی باتوجه به این مراسمات پرشور و مکرر روزانه چند صد نفر میمیرن و همه تو خونه ها خاک می کنن و هیچ سر و صدایی نمیشه؟! 🤔 ✅ ان شاء الله ادامه دارد... 👌تناقضات مکرر نشانه ی عدم بیان واقعیت و حقیقت است.. ◻️کرونا بزرگ ترین دروغ قرن... ◼️هر چه دروغ بزرگ تر، ویرانی اش بیشتر... 📌جهانِ پساکرونا 👇👇 @jahanepasakorona
📺 لینک برنامۀ مستند «نائب‌الامام» (روایتی متفاوت و جذاب از فعالیت‌های اجتماعی و سیاسیِ آیت‌الله العظمی سید نورالدین حسینی الهاشمی، آخرین اسطورۀ مشروطۀ مشروعه) ◽️ کارگردان: محمدعلی یزدانی ◽️ تهیه شده در: سازمان هنری رسانه‌ای اوج ◽️ مدت‌زمان: ۱۰۸ دقیقه ▶️ http://www.telewebion.com/episode/۲۵۶۴۸۵۶