eitaa logo
جهانِ پساکرونا
3.1هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
958 ویدیو
74 فایل
﷽ اندیشکده و مدرسه ی عالی "طرح دین برای زندگی" 📚 دین به طور مستقل،برای همه جنبه های زندگی بشر برنامه دارد. ⚡️فقه تئوری اداره ی انسان از گهواره تا گور است.
مشاهده در ایتا
دانلود
جهانِ پساکرونا
🔺نمونه ای از نفوذِ تصمیم ساز در دولت سیزدهم طبق فرمایش رهبر انقلاب، دشمن اگر موفق به نفوذ در عرصه ی تصمیم گیری نشود، حتماً در عرصه تصمیم سازی فعال می شود. مشاوره و استفاده از نظریات کارشناسی اندیشکده حکمرانی شریف و دانشکده اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف یکی از مصادیق نفوذ در تصمیم سازی و نظام کارشناسی در حوزه اقتصاد است. چَتِم هاوس(اندیشکده اقتصادی بریتانیا) ، صندوق بین المللی پول و بانک جهانی - از کارگزان سازمان ملل- جزو حامیان اندیشکده شریف هستند. ضمن اینکه روزگار سیاه کنونی معیشت مردم حاصل اجرای نسخه های لیبرالی همین آقایون است. کاش دولت کمی هم به نظرات اساتید اقتصاد اسلامی در قم سر می زد... 👌نسخه ی اسلام راهگشاست فقط... 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت آقا نکات بسیار مهمی در سخنرانی دیروزشون مطرح فرمودند که باید مورد توجه قرار بگیرد. که به مرور تقدیم میکنم ولکن درباره کرونا که در محافل بازهم داغ شد که واقعا انسان کیف میکنه که بچه های انقلابی به واو واو سخنان امام جامعه توجه می‌کنند تا هیچ تحریفی صورت نگیرد بنده بیست بار این قطعه رو دیدم و براتون نوشتم؛ دقیقا عین جمله حضرت آقا این است: __________ من مقیدم به شیوه نامه هایی که پزشکان اعلام ، بنده تقید دارم یعنی وظیفه میدانم برای خودم که اونها رو عمل کنم و عمل میکنم روی ماسک و این نوبت سوم تزریق این واکسن رو هم من انجام دادم مدت ها قبل البته توصیه هم میکنم به مردم عزیزمون که به حرف و این رشته توجه و گوش اونچه که اونها صلاح لازم انجام بدهند. ____________________ خب نتیجه چیه⁉️ وزارت محترم بهداشت جان و سلامتی مردم در گرو کار دقیق پژوهشی شماست❗️ ازتون می‌خواهیم از نقطه نظرات کارشناسان، صاحب نظران و متخصصین این امر ( موافق یا مخالف با شیوه نامه های فعلی ) استفاده کنید. وگرنه رهبر الهی جامعه برای خودشون وظیفه می‌دانند آنچه وزارت بهداشت جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند را انجام دهند و توصیه ایشان هم به مردم رعایت شیوه نامه های اعلامی است. ____________________ در آخر این دوجمله آقاجانمون رو هیچگاه فراموش نکنید؛ به بنده می‌شد.. واکسن بزنم... ( سال گذشته) روی ماسک دارن 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
⚡️ضرورت تحول در موضوع شناسی فقه ٢ عدم اصلاح شیوه موضوع شناسی؛ راه نفوذ نسخه های الحادی به نظام اسلامی امشب توفیق شد در یکی از بقاع متبرکه، یکی از علمای مهذب قم که توفیق خدمت در شورای نگهبان را هم دارند زیارت کردم و کوتاه گفت و گویی پیرامون مسئله ی کرونا حاصل شد. عرض شد : باتوجه به قرائن و دلایل واضح بسیار، فکر نمی فرمایید در موضوع کرونا بزرگ نمایی شده است و نتیجه و اثر آن، انتقالِ تمام روابط از جمله فضای آموزشی کودکان به فضای پرخطر مجازی بوده است. با اشاره به بیّنه فرمودند: تعداد بیشتر متخصصین و کارشناسان، طرف دیگر (قول دیگر) را می گویند. و سپس فرمودند بنده متخصص نیستم. - عرض شد: با توجه به گذشت بیش از ٢سال از کرونا و انتشار داده های رسمی بسیار، از جمله صفر شدن آمار سرماخوردگی، فهم تناقض، نیاز به تخصص دارد؟ آیا دیدن ساختمان کج نیاز به تخصص بنایی دارد؟ چند نکته: ١- آیا شهرتِ یک قول کارشناسی آن هم به کمک ابر رسانه ها و سیطره ی سازمان WHO، سبب حجیّت و دلیل بر صحت آن قول کارشناسی است؟ ٢- آیا فقیه نباید به بررسی و تحلیل موضوعات کارشناسی از طریق داده های قطعی و رسمی بپردازد؟ صِرفِ تصور ایجاد شده از سوی کارشناس برای فقیه برای حکم کردن کافی است؟ ٣- آیا سخنانِ متناقض از یک گروه کارشناسی، مضر به اطمینان فقیه نیست و منجرِ به ایجاد شک و سبب بررسی های بیشتر و مطالعه سایر اقوال کارشناسی نیست؟ ٣- آیا تجربه ی تلخ اکتفاء به یک نظریه ی کارشناسی و عدم مطالعه سایر اقوال کارشناسی و عدم بررسی و تحلیل موضوعات مستحدثه چون بانک و کنترل جمعیت عبرت خوبی برای اصلاح روند موضوع شناسی در آینده نیست؟ تو را به خدا! همان دقت های مثال زدنی و منضبط، همان استدلالْ محوری های آزاد از هر بند، که در فقه جواهری داشته اید و دارید را در موضوع شناسی و بررسی و تحلیل موضوعات مستحدثه هم بکار گیرید. اصلاح شیوه ی موضوع شناسی در نظام فقاهت سدی است در برابر نفوذِ نسخه های الحادی به جامعه متشرعه و نظام اسلامی. ✍ حجت الاسلام مهران فر. 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🌀ضرورت تحول در موضوع شناسی فقه ⚡️نبود ساختاری برای تحلیل موضوعات و نظریات کارشناسی؛ راه ورود نظریات الحادی به جامعه اسلامی... اول: یک نظریه ی کارشناسی و موضوعی نه بر اساس ارزش های دین خدا و منفعت مردم، بلکه بر اساس منفعت یک عده خاص و و بر مبنای اهداف و ارزش های الحادی و مادی بوجود می آید. نظریه ای که خاستگاه و غایت آن توحید نیست. دوم: صاحبان نظریه، با پول های هنگفت و لابی های گسترده از طریق ابر رسانه ها، چنان این نظریه را به عنوان بهترین قول کارشناسیِ در این حوزه معرفی می کنند که انگار هیچ نظریه دیگری در این حوزه نیست و مخالفان آن نظریه ضد علم و ضد سلامت و ضد معیشت بشر معرفی می شوند. سوم : حالا برای ترویج این نظریه و جاانداختن این موضوعِ کارشناسی در جامعه ی مسلمین و در میان متشرعه، برای گرفتن فتوا از فقهای معظم فعال می شوند. سابقه ی تلاش برای گرفتن چنین فتاوایی را در موضوع کنترل جمعیت، کرونا، واکسن،بانک و بورس می توان مشاهده و بررسی کرد. نتیجةً: بایستی در نظام فقاهتِ فردی و حکومتی، ساختاری طراحی شود : تا اولاً موضوعات و نظرات کارشناسیِ مستحدثه به دقت تحلیل و تبیین شوند و بررسی شوند و به این سؤال پاسخ داده شود که فارغ از حلیت و حرمت، خاستگاه و غایتِ این نظریه به نفع تحقق ارزش های الهی و توحیدی است یا ارزش های مادی و سکولار ؟ ثانیاً : توجه کنیم، صرفِ شهرت یک نظر کارشناسی در میان نظرات مختلف کارشناسی، آن هم به کمک ابر رسانه ها، دلیل صحت آن نیست و باید سایر نظرات کارشناسیِ مطرحِ قابل اعتنا در این حوزه، دیده و بررسی شود و بعد از آن حکم کرد. ✍حجت الاسلام مهران فر 🔸 ٣ بهمن ماه ١۴٠٠ - قم 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مصداق اتم پررویی نجومی !!! 🔸 با کلی تعریف و تمجید از واکسن کودکان، میگه: می پرسن با این وجود پس چرا رضایت نامه می گیرید؟ 🔸من میگم ببین آقاجون! درسته که ما الآن واکسن رو پیشنهاد می‌کنیم، ولی اگر چیزی اتفاقی بیافته خودت باید بدونی که با میل و رغبت خودت اینکارو کردی..." 🔸بعد هم میگه ما واکسن رو اجباری نکردیم. 👌آره اجباری نکردند، فقط کارمندان را تو اداره راه نمی دهند و تاکسیران های واکسن نزده را تعلیق می کنند و دانشجوها را اجازه ورود به دانشگاه نمی دهن.. مسافران رو هم اجازه سوار شدن به هواپیما نمی دهند.. فکر نکنید اجباری شده ها... مدیونید... 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
با همکاری و برگزار میکند: (پنل کارگروه شهر اسلامی- ایرانی همایش) 🔸سخنرانان: استاد حوزه و دانشگاه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی 🔹 موضوع: رئیس قطب علمی معماری اسلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران 🔹 موضوع: 💠 گفتگوی علمی با موضوع: و نسبت آن با با حضور: - دکتر (عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس) - دکتر (عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ) - دکتر (عضو هیئت علمی دانشگاه قم، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران) -دبیر گفتگو علمی: دکتر (مسئول اندیشکده شهر اسلامی_ایرانی پژوهشکده شهید صدر) 🔸گزارش دبیر علمی کارگروه -دکتر (کارشناس اندیشکده شهر اسلامی_ایرانی پژوهشکده شهید صدر) 📄 به همراه ارائه مقالات برتر ⏱ زمان: شنبه، ۲۳ بهمن ماه، ساعت ۱۳.۳۰ تا ۱۸ 🔹مکان: دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران 🔸لینک حضور در جلسه مجازی: https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc --------------- 🔹🔸🔹🔸 📣 همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده 🌐 http://irhfc.ihu.ac.ir/ 🆔 @irhfcconf 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🔴 آه از این عکس غم انگیز! 🔹بچه یمنی که پاش قطع شده و به پای سالم عروسکش نگاه میکنه! 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
جهانِ پساکرونا
👌تمدنِ غرب نخود و لوبیا نیست... به سادگی نمی توان غرب را به غرب خوب و بد تقسيم کرد؛ اين طور نيست
🔸 او می گفت : نمی شود تکنولوژی غرب را گرفت و فرهنگ آن را "نه"! 🔸 شهید سید مرتضی آوینی 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
وطـنم ای شـکوه پابرجـا! ساعت ٢١ الله اکبر
شهید آیت الله سید محمد باقرصدر (ره) : الحمدلله؛ امشب رؤیای انبیاء تعبیر شد... 🇮🇷 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🔻تمدن غرب همه اش باطل و اسلام همه اش حق است... 🔸تمدن غرب، همچون تمدن اسلام، چون یک پازل است، که تک تک قطعات آن به یکدیگر مرتبط و تک تک قطعات بر اساس هدف و جهان بینی کلان تمدن خود به وجود آمده اند. فلذا نمی توان قطعه ای از یک تمدن را در پازل تمدن دیگر جانمایی کرد. یا همه را باید پذیرفت یا هیچک را. 🔸شاید اول باید این مسئله تبیین شود که مبانی و تئوری ها وجهان بینی و هدف در شکل کالبدی تمدن ها اثر می گذارد. فردی که چاقو را به هدف جراحی طراحی می کند، اندازه و شکل و وزن و تیزی چاقویش، با فردی که چاقو را به هدف قتل طراحی می کند، متفاوت است. 🔸تمدنی که در آن حیا مطرح است، شکل معماری اش، با تمدنی که ولنگاری در آن ارزش است، تفاوت دارد... 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
🔺سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی: " در پزشکی و بلا استثنا در همه ی موارد هنگام درمان ابرو ، چشمتان را کور می‌کنند. معالجات پزشکی نوین مضحک و خنده دار بوده و سراپا جهل است." به پویشِ سراسری «جهان پساکرونا» بپیوندید.👇👇 🌐https://eitaa.com/joinchat/476184625C62ff62b069
جهانِ پساکرونا
👌فرصت خلوت ⚡️ثبت نام مراسم معنوی رجبیه اعتکاف آغاز شد 🔸 تاریخ ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از 5 ال
📢 بوق کروناهراسی اعتکاف را هم تعطیل کرد... با ترساندن مردم از لولویی به نام سرماخوردگی، پیچ و مهره روابط حقیقی را باز می کننند و همه ی روابط را به فضای مجازی می بردند. به جای فرصت خلوت برید به فضای مجازی. 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
جهانِ پساکرونا
📢 بوق کروناهراسی اعتکاف را هم تعطیل کرد... با ترساندن مردم از لولویی به نام سرماخوردگی، پیچ و مهر
دولت رئیسی و روحانی و خاتمی ندارد. وقتی نظام کارشناسی و تصمیم ساز با فکر و نگرش غربی و متأثر از موضوع شناسی های سازمان های بین المللی استکباری است، همین آش است و همین کاسه! 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 ببینید | زیارت امام رضا (ع) افصل از زیارت سید الشهداء (ع) ➕ راه حاجت گرفتن از امام هشتم (ع) 👤 آیت الله مجتهدی تهرانی 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺موضوع شناسی های غلط! به بهانه کمبود گوشت پروژه ی قتل عام شیعه رو رقم زدن و مانع رشد جمعیت شدن و خیلی ها را عقیم!!!! در حالی که بر فرض کمبود منابع، راهکارهای ساده تر و بی ضرری هم بوده است. 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
📝 حضرت امام خمینی(ره): ما از شرّ رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم لکن از شرّ تربیت‏ یافتگان غرب و شرق به این‏ زودیها نجات نخواهیم یافت! اینان برپادارندگان سلطۀ ابرقدرت‌ها هستند! 📖صحیفۀ امام، ج۱۵ ، ص۴۴۶ 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
‏یک روزنامه بانی یک همایش به اصطلاح علمی در گران‌ترین هتل ایران با حمایت بانک‌های خصوصی!!!؟ با کلمات ‎ و ‎ و ‎ جمله بسازید👌 @hzamanim 👆علم سفارش پذیر، جهالت است نه نور! 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
🔺ذبح شرعی خوک برای مسلمانان!!! 🔸یادآورِ بانکداری اسلامی! و سینمای اسلامی! و دیگر تکه های پازل تمدن غرب است که می خواهند با صلوات و پسوند اسلامی، تطهیرش کنند! 🔸 العیاذ بالله اگر بالاسر کارخانه ی شراب سازی جناب سلمان فارسی (ره) قرار بگیرد شراب حلال نخواهد شد. 🔸 به عنوان مثال چه کسی حاضر است زن یا دختر مؤمن خویش را روانه ی تلویزیون کند تا در برابر دیدگاه هزاران نفر بازیگری کند؟ 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی تامل برانگیز از فیلم سینمایی رسوایی ۲ کسی که با دین به جنگ تمدن غرب میاد ، با همین زبون میشه شکستشون داد! هرچی از دین گفتن بگو روایتش ضعیفه! 📌جهانِ پساکرونا 👇 🌐 @jahanepasakorona
⚡️ علوم انسانی غربی ذاتاً مسموم هستند. ⚡️ علوم انسانی رایج، ماهیتاً مخالف با نظام اسلامی هستند. ⚡️ اساس علوم انسانی را باید در قرآن کریم پیدا کرد. 🔵 رهبر معظم انقلاب اسلامی: «اینکه بنده درباره‌ی علوم انسانی در دانشگاه‌ها و خطر این دانشهای هشدار دادم - هم به دانشگاه‌ها، هم به مسئولان - به خاطر همین است. این علوم انسانی‌ای که امروز رائج است، محتواهائی دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامی و نظام اسلامی است؛ متکی بر جهان‌بینی دیگری است؛ حرف دیگری دارد، هدف دیگری دارد. وقتی اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند؛ همین مدیران می‌آیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسی داخلی، خارجی، امنیت، غیره و غیره قرار میگیرند. و علمای دین پشتوانه‌هائی هستند که موظفند را در این زمینه از بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند، برای برنامه‌ریزی، برای زمینه‌سازیهای گوناگون. پس نظام اسلامی پشتوانه‌اش علمای دین و علمای صاحب‌نظر و است؛ لذا نظام موظف به حمایت از حوزه‌های علمیه است، چون تکیه‌گاه اوست.» (بیانات در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم، ۱۳۸۹/۰۷/۲۹) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10357 «من درباره‌ی علوم انسانی گلایه‌ای از مجموعه‌های دانشگاهی کردم - بارها، این اواخر هم همین جور - ما علوم انسانی‌مان بر مبادی و با مبانی قرآنی و اسلامی بنا شده است. علوم انسانی غرب مبتنی بر جهان‌بینی دیگری است؛ مبتنی بر فهم دیگری از عالم آفرینش است و غالباً مبتنی بر است. خوب، این نگاه، نگاه غلطی است؛ این مبنا، مبنای غلطی است. این علوم انسانی را ما به صورت ترجمه‌ای، بدون اینکه هیچگونه را اجازه بدهیم در آن راه پیدا کند، میاوریم تو دانشگاه‌های خودمان و در بخشهای مختلف اینها را تعلیم میدهیم؛ در حالی که ریشه و پایه و اساس علوم انسانی را در قرآن باید پیدا کرد. یکی از بخشهای مهم پژوهش قرآنی این است. باید در زمینه‌های گوناگون به نکات و دقائق قرآن توجه کرد و مبانی علوم انسانی را در جستجو کرد و پیدا کرد. این یک کار بسیار اساسی و مهمی است. اگر این شد، آنوقت متفکرین و پژوهندگان و صاحبنظران در علوم مختلف انسانی میتوانند بر این پایه و بر این اساس بناهای رفیعی را بنا کنند. البته آن‌وقت میتوانند از پیشرفتهای دیگران، غربیها و کسانی که در علوم انسانی پیشرفت داشتند، استفاده هم بکنند، لکن مبنا باید مبنای قرآنی باشد.» (در دیدار جمعی از بانوان قرآن‌پژوه کشور ۱۳۸۸/۰۷/۲۸) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8259 «آنچه که به ما گزارش دادند، در بین این مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیم دانشجوئی کشور که حدود سه میلیون و نیم مثلاً دانشجوی دولتی و آزاد و پیام نور و بقیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشور داریم، حدود دو میلیون اینها دانشجویان علوم انسانی‌اند! این به یک صورت، انسان را نگران میکند. ما در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی علوم انسانی، کار بومی، تحقیقات اسلامی چقدر داریم؟ کتاب آماده در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های علوم انسانی مگر چقدر داریم؟ استاد مبرزی که معتقد به باشد و بخواهد جامعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی یا روانشناسی یا مدیریت یا غیره درس بدهد، مگر چقدر داریم، که این همه دانشجو برای این رشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها میگیریم؟ این است. بسیاری از مباحث علوم انسانی، مبتنی بر فلسفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هائی هستند که مبنایش است، مبنایش است، عدم مسئولیت انسان در قبال خداوند متعال است، نداشتن نگاه معنوی به انسان و جهان است. خوب، این علوم انسانی را ترجمه کنیم، آنچه را که غربیها گفتند و نوشتند، عیناً ما همان را بیاوریم به جوان خودمان تعلیم بدهیم، در واقع و تردید و به مبانی الهی و اسلامی و ارزشهای خودمان را در قالبهای درسی به جوانها منتقل کنیم؛ این چیز خیلی مطلوبی نیست.» (بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها، ۱۳۸۸/۶/۸) https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7959 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona