⭕️ #گزارش_تصویری| ورود دکتر جلیلی به فرودگاه خرم آباد و استقبال مردم
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
⭕️ اعلام حمایت استاد اخلاق حجتالاسلام عبدالمجید باقری بنابی از سعید جلیلی
🔹برای تدوام خدمات ارزنده شهید رئیسی و ادامه مسیر خدمت، از آقای دکتر سعید جلیلی حمایت میکنم.
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
⭕️ دیدار دکتر جلیلی با نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم آباد
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ساعاتی پیش از حضور دکتر جلیلی؛ سالن گردهمایی حامیان جلیلی مملو از جمعیت
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مردم غیور لرستان در بدو ورود دکتر جلیلی به شهر خرم آباد کلاه نمدی لری (از نمادهای سنتی قوم لر) را به نشانه مهمان نوازی بر سر او گذاشتند
#سعید_جلیلی
#انتخابات
#جلیلی
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حمایت جهانگیر الماسی از دکتر جلیلی
🔹سخنانی که او میزند استراتژیک است و مدیریت جهانی امروز به آن رسیده است.
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
🔻دربارۀ مناظرۀ دو جانبه
✍ دکتر مهدی جمشیدی
۱.جلیلی، حمله را آغاز کرد. او گفت برخلاف نظر پزشکیان، ترجیحها و مسألههای مردم، معیشت و گرانی و بیکاری است، نه حواشی دروغین و فرعی که در قالب تعبیر زنندهی «طالبان» که به رقیب، نسبت داده شد. برجستهسازی فرعیات، مشارکتسوز هستند. جلیلی توانست «زمین بازی» را از سیاست و فرهنگ به اقتصاد تغییر بدهد.
۲.پزشکیان میخواهد «قومیّت» و «مذهب» را تحریک کند تا برای خود، رأی بسازد. او برخلاف اقتضای تعهد به امنیت ملی، در حال تلاش برای فعّالسازی گسلها و شکافها است. این نیز مسألهسازی تصنّعی و به تعبیر جلیلی، معاملهی انتخاباتی است. جلیلی تلاش میکند که به گفتگو، هندسهی واقعی بدهد و حواشی را بزداید.
۳.پزشکیان، خود را در موقعیت یک «منتقد بیمَسند» نشسته و طوری سخن میگوید که گویا در قدرت نیست. گفتارش، «سیاستزده» است و میکوشد با ملامت دولت، جانب مردم را بگیرد. نقدهایش، «کوچهبازاری» و «عوامزده» است و ربطی به منزلت کسیکه داوطلب ریاستجمهوری است، ندارد. نگاه او، دولتزده است.
۴.جلیلی توانسته برای هر «گزارهی نظری»اش، «نمونهی عینی» بیاورد؛ نشان میدهد که نه ذهنزده است و نه عینزده، بلکه دوسویه تحلیل میکند. در مقابل، پزشکیان در سطح مثالهای عوامزده و خیابانی و پیشپاافتاده، متوقف مانده است و یا حداکثر، «شعار» میدهد و «سخنرانی» میکند، اما از برنامه نمیگوید.
۵.جلیلی میگوید «اعتراض خیابانی»، حاصل گسستگیِ مسئولان از مردم و نشنیدن صدای آنها و دوری از میدان و مردم است. اعتراض، وقتی به «خیابان» کشیده میشود که دفاتر کارگزاران به روی مردم بسته شد یا آنها در کنار مردم نباشند که صدای مردم را بشنوند. پس باید منطق حکمرانی به سطح زندگیِ روزمرهی مردم نزدیک شود.
۶.پزشکیان از «سروصدای معترضان» میفهمد که اعتراض وجود دارد، اما جلیلی، «سازوکار ارتباط مردمی» تعریف میکند تا در متن مواجههها و گفتگوهای منظم، حتی سروصدا نیز بلند نشود؛ چه رسد به اغتشاش خیابانی. منطق جلیلی، «مردمیسازی حکمرانی» است و میخواهد راهکار ساختاری بیابد.
۷.پزشکیان دربارهی فضای مجازی، بهطور کامل، به پوپولیسم رو آورده و میکوشد «سخنان رأیساز» بگوید نه «سخنان کارشناسی». ادبیات و منطق او، «تودهای» و «زرد» است. اما جلیلی، هم «سکوی خارجیِ مسئولیتپذیر» را مجاز میداند و هم میخواهد از «وضع مصرفی» خارج بشویم.
۸.مجری از پزشکیان دربارهی «احتمال وجودِ تضاد میان کارشناسان» میپرسد. پزشکیان میگوید ملاک، شواهد و نظر اکثریت است. اما مگر در فضای علمی، کارشناسی هست که به تجربه ارجاع ندهد؟! یا مگر در علم، اکثریتِ عددی، وجود یا حجیّت دارد؟! جلیلی نیز افزود که رئیسجمهور باید پیشاپیش، به نتیجه رسیده باشد.
۹.جالب است: پزشکیان میگوید ما در برجام و افایتیاف، «بدهکار» و «متهم» هستیم و جلیلی میگوید ما در هر دو، «طلبکار» و «مدعی» هستیم! یکی به ما میزند و دیگری به دشمن! پزشکیان در کجا ایستاده و مدافع و مخالف چه کسی است؟!
۱۰.پزشکیان میپرسد: «ما با دنیا چه کردهایم که دنیا با ما اینطور رفتار میکند؟» به این سئوال حقارتآمیز، دقت کنید؛ او ما را متهم میداند و تیغش را برای ما تیز کرده است! جلیلی میگوید ما معامله کردیم، اما همهچیز را دادیم اما چیزی نگرفتیم. پزشکیان، عصبی شده و سخنان جلیلی را مرتب قطع میکند.
۱۱.پزشکیان، همچنان در حال تکرار گفتارهای انتخاباتی خود در هفتهی گذشته است. او سخن افزودهای ندارد و فقط تکرار میکند. ذهنیّت او در یک نقطه، متوقف شده و هرچه بیشتر زمان بگذرد، تکرارهای او بیشتر میشود. او حتی هنوز هم از کلیات و ابتدائیات فراتر نرفته و قدرت ندارد وارد جزئیات و نتایج بشود.
۱۲.جلیلی، بسیار متراکم و فشرده سخن گفت؛ از تمام لحظهها برای روایتگری استفاده کرد؛ بیشترین تعداد کلمات را در دقیقه بیان کرد؛ برنامههایش را یکبهیک گفت؛ هم اثباتی گفت و هم سلبی؛ همدفاع کرد و هم حمله؛ تعادل و ثبات عصبی داشت؛ تناقضهای رقیب را استخراج کرد؛ و با شجاعت و قاطعیّت سخن گفت.
۱۳.پزشکیان در اثر عجز منطق و فقر استدلال، به پوپولیسم و لمپنیسم رو آورد؛ هوچیگری کرد تا سخن جلیلی شنیده نشود، اما جلیلی، چهرهی فعّال و قاطع و حاضرجوابِ خود را نشان داد و از عهدهی ابطال پزشکیان برآمد. چهرهی پزشکیان، در هم کشیده شد و تعادلش را از دست داد. در پایان هم انشاخوانی کرد و اتهام زد.
۱۴.جلیلی در نیم ساعتِ پایانی، چهرهی متفاوتی از خود نشان داد؛ او به یک سلاح نقطهزن تبدیل شد که در لحظه، شلیک میکند و به هدف میزند. او همان شد که بسیاری از هوادارانش خواسته بودند؛ یک مواجههگرِ ضربتی و بیتعارف. پزشکیان کوشید با ورود مکرر، جلیلی را مغلوب کند، اما ناخواسته به او کمک کرد.
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
🔻عقلانیّت در برابر عوامزدگی:
ریاستجمهوری و منطق کوچهبازاری!
✍ دکتر مهدی جمشیدی
[یکم]. مناظرۀ شب گذشته، یک موقعیت چالشی برای پزشکیان بود که برای گریختن از آن، چارهای جز در پیش گرفتن مسیر «عوامزدگی» نداشت. او بر روی استعداد «بازیگری» و «هوچیگری»اش حساب باز کرده بود و همۀ این ناهنر را نیز بهکار گرفت تا در مقابل جلیلی، قافیه را نبازد. یک غول فکری و میدانی همچون جلیلی در برابر او نشسته بود که از کلیات تا جزئیات را رصد کرده و با دقت فراوان، راهحلها را یافته است. در معرکۀ مواجهه با چنین شخصی، چه میتوان کرد جز شارلاتانیسم انتخاباتی. باید همۀ شگردهای مواجهۀ «کوچهبازاری» را بهکار گرفت و «کولیگری» کرد تا عوام، فریفته شوند. و البته برای مخاطب، بسیار عجیب است که چگونه «نامزد ریاستجمهوری»، اینقدر سخیف و مبتذل و دَمدستی سخن میگوید و با علم و منطق و عقلانیّت، بیگانه است. گویا در خیابان، با کسی درگیر شده و برای اینکه مغلوب نشود، باید هرچه که میتواند جوسازی و غوغاسالاری کند تا مردم، جانب او را بگیرند. وی بیادبانه، بارها و بارها، سخنان جلیلی را قطع کرد و کوشید با بیان حرفهای نامرتبط و غلط، مجال ندهد که منطق جلیلی در ذهن مخاطب بنشیند. او به دنبال ایجاد «اختلال» بود و نه طرح «اشکال». او میخواست سخن جلیلی، تثبیت نشود و برای این کار، کلام وی را قطع میکرد تا گزارههای بههممتصلِ جلیلی، بریدهبریده شوند. از نهجالبلاغه خواند اما خودش و نامنطقش، فرسنگها با چهارچوبهای آن فاصله داشتند.
[دوّم]. پزشکیان، سادهترین و ابتدایی سخنان را دربارۀ مدیریت گفت که در کتابهای «مدیریتِ مقدماتی» نگاشته شدهاند؛ و البته سعی کرد با گفتن معادل فرنگیِ اصطلاحات مدیریتی، نشان بدهد که بسیار میداند! اما نه سخنش عمق داشت و نه اصطلاحاتی که گفت، کاربردِ بهجا داشتند. باید حیرت کرد از درک نازل وی از مفاهیم علم مدیریت. و شگفتی بیشتر اینکه فهم ناچیز و سطحی خودش را به حالتی عرضه میکرد که گویا نکات و دقایقی را میگوید که در هیچ دکانی نیست و او، تازه به آنها دست یافته است. آنچنان سطحی و بیرمق است که حتی نمیفهمد که در «پوسته» و «مقدمات»، متوقف مانده است. گفتههای وی، شاید بهسختی و با تسامح، ارزش ارائه در کلاسهای کاردانی را داشته باشد، اما بدیهی است که با چنین سطح تفکری، هرگز نمیتواند تدبیر کلان و گسترده را به دست بگیرد. گفتههای پزشکیان دربارۀ مبنا و منطق حکمرانی، علم نیست؛ او هیچ درکی از منطق حلمسأله در جهان انسانی و اجتماعی ندارد؛ او نه اقتصاد میداند و نه سیاست و نه فرهنگ. او یک جراح قلب است و نه بیشتر. او میخواهد همانند رأیهای ناآگاهانهاش در مجلس، تدبیر را به دیگران بسپارد و هفتهای دو بار، عمل جراحی قلب انجام بدهد! بهراستی، آیا حکمرانی در جهان آشفتۀ کنونی، اینگونه است؟!
[سوّم]. پزشکیان، هم «عوامفریب» است و «عوامزده». او فقط به زبان عوام، «سخن» میگوید بلکه حتی عوامانه، «فکر» میکند. منطقِ ذهنی او، همین اندازه، سست و بیپایه و بیمقدار است. قدرت تجزیهوتحلیل ندارد و نمیتواند ریشهیابی و موشکافی کند؛ مانند یک رهگذرِ خیابانیِ بیخبر، به پیچیدهترین مسألههای حاکمیّتی مینگرد و سخیفترین و مبتذلترین روایتها را از آنها میپروراند. البته با گستاخی تمام، از علم و تجربه و عقلانیّت و کارشناسی نیز سخن میگوید تا مخاطبی که نمیفهمد، همچنان نفهمد که او نمیفهمد. مسأله نیز عبارت از همین ایجاد اختلال در فهم مخاطب. او میخواهد حقیقت، در پرده بماند و آشکار نشود. حقیقت این است که پزشکیان، هم «ادبیاتِ عوامزده» دارد و هم «تفکرِ عوامزده»، و این دوّمی، بسیار خطرناکتر و تأسفبرانگیزتر است. اگر چنین کسی به ریاستجمهوری دست یابد، در اثر درک ناچیزِ خود از مسألههای پیچیده، ایران را با چالشها و حتی بحرانهای بزرگی مواجه خواهد کرد و چهبسا در میانۀ راه، از این منزلت کنار گذاشته شود. آری، میان «مردمگرایی» و «عوامزدگی»، تفاوت وجود دارد؛ در میان عامۀ مردم بودن و جانب مردم را گرفتن و درد آنها را شناختن، یک سخن است و عوامفریبی و ذهن و فکر و شعور مردم را به بازی گرفتن و کولیگری سیاسی، سخن دیگر. مردمگرای حقیقی، جلیلی است که در طول دهۀ گذشته، به میان مردم رفته و از نزدیک، مسألهها و دغدغهها را دیده و شناخته. مردمگرایی، به معنی کاربستِ ادبیاتِ کوچهبازاری و مبتذل در گفتگوی سیاسی نیست، بلکه سیاستمدار مردمی، کسی است که واقعیّتها زندگیِ مردم را درک کرده و با آنها، همدل شده است؛ چه اینکه مولانا گفته است: «همدلی از همزبانی بهترست».
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سالن گردهمایی حامیان جلیلی در لرستان پر شد و جمعیت به بیرون سالن کشیده شد
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ استقبال از دکتر جلیلی در خیابانهای لرستان در مسیر رسیدن او به سالن گردهمایی
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️مردم خونگرم لرستان به رسم مهمان نوازی لباس سنتی قوم لر را بر تن دکتر جلیلی کردند
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دکتر جلیلی: اقوام مختلف اجازه نمیدهند کسانی در ایام انتخابات از آنها سوءاستفاده کنند
دکتر جلیلی در اجتماع حماسی مردم لرستان:
🔹همه اقوام یکدل و یکصدا هستند و با همبستگی در مسیر پیشرفت کشور تلاش می کنند.
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️واکنش دکتر جلیلی به اظهارات پزشکیان درباره شهید سلیمانی
🔹هفته قبل در استان کرمان از روستای قنات ملک بازدید کردم که یک فرزند غیور به نام سردار سلیمانی را تقدیم جامعه اسلامی کرده که خار چشم دشمنان است و این فرزند عشایری آنچنان جایگاه یافت که رئیس جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرد که سلیمانی کابوس ماست و دشمن را به لرزه در میآورد.
🔹ملت ما امروز کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمیتابد.
🔹در طول دوره سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاریهای ۸ سال قبل و همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصههای مختلف شد و انشالله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد.
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حرف آخر مردم ایران؛
اجتماع عظیم مردم تهران با حضور دکتر جلیلی
📍مکان: مصلی تهران
🕗 زمان: چهارشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
🏳 پویش سراسری قرائت حدیث کساء
برای بهترین تقدیر در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح
▫️پخش مناظره بعد از
مراسم در سردر دانشگاه تهران
قرائت حدیث کساء
حاج مهدی #سماواتی
به کلام :
حجّتالاسلام و المسلمین #عابدینی
بانوای :
#حاج_مهدی_رسولی
🗓 سهشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ | بعد از نماز مغرب و عشاء
📍 تهران، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران، مسجد دانشگاه تهران
<< عموم مردم برای ورود به دانشگاه،از درب خیابان شانزده آذر و قدس مراجعه فرمایند >>
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان علیه پزشکیان
به نظرتون دلیل رفتار منافقانه پزشکیان چیه؟
به علت پیری دچار فراموشی شده یا تحت فشار اطرافیان خبیثی قرار داره
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♨️ مقام معظم رهبری:رشد ۸ درصدی امکان..
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
📸 واکنش نخبگان المپیادی به تضمینهای پزشکیان
🔹️خسته از تضمینهای تکراری، به سعید جلیلی رای خواهم داد
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili