eitaa logo
🇮🇷جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز 🏳🇮🇷🚩
28 دنبال‌کننده
1هزار عکس
343 ویدیو
14 فایل
🌴🇮🇷🌷یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد/شعار سال ۱۴۰۲: مهار تورّم و رُشد تولید ملّی
مشاهده در ایتا
دانلود
13.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ✅سردار تخریبچی حاج جعفر جهروتی زاده 🔷 ازموسسین لشگر 27 حضرت رسول(ص) و فرمانده گردان تخریب @alvaresinchannel
15.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ خاطره زیبا و واقعی از شهید عباس بابایی 🎙 لینک کانال روایتگران راهیان مکتب حاج قاسم 🍀⚘🍀⚘🍀⚘ http://eitaa.com/maktabehajqasemsoleimani
📸 جواد الشهید اثر جدید استاد حسن روح الامین به مناسبت شهادت امام جواد(ع) 🖤🖤🖤🖤
🔻 اتحاد مولوی عبدالحمید و صادق شیرازی شکل گرفت! 🔰 وقتی هر دو از یک اتاق فکر دستور بگیرند باعث می شود عبدالحمید و صادق شیرازی که یکدیگر را تکفیر و حرامزاده میخواندند علیه موشک هایپرسونیک فتاح حرف بزنند 🆔 @janbaz_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 به بهانه بررسی ارائه خدمات در مدعی شد: 🔸 ها خیلی نگران خودشان هستند و مکانی که الان انتخاب کرده اند جایی شبیه قلعه هست و در دل کوه است و اگر ها و ها بخواهند یکبار دیگر این سعودی را اشغال کنند، کار خیلی مشکلی دارند و به راحتی هم به این منطقه نمی توانند بروند... 🆔 @janbaz_net
این دوتا کلیپ را با دقت ببینید گاهی میگم تو مدارس ما، دانشگاههای ما چی‌ یاد بچه هامیدن؟ بعد یادم میفته مگر من که در شهر بزرگی مثل تبریز دیپلم ریاضی با بهترین معدل گرفتم چیزی از این مسائل در ۱۲ سال شنیدم. کاش یکی به داد ما برسد، بچه های ما ۱۲ سال دست آموزش و پرورش هستند ولی بدیهیات نمیدانند. چرا؟ چون یک‌مشت درس بی خاصیت و بی ثمر باید حفظ کنند و امتحان بدن و بعد امتحانم یادشون بره چی خوندن، کتاب هم شوت کنند وسط حیاط مدرسه و برن دنبال زندگی و تهش بگن مگر در ایران هم یک‌زن میتونه موفق باشد! شیخ فرهاد فتحی 🆔 @janbaz_net
🔺️این تصویر مجمع وزاری ادوار مختلف ایران است. در این مجمع آقایان غلامرضا شافعی، محمدرضا عارف، سید مصطفی هاشمی طبا، عبدالحسین وهاجی و محسن مهرعلیزاده با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع ادوار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند. 🔺به تصاویر و اعضای هیات مدیره مجمع خوب دقت کنید، در تصاویر اکثرا اصلاح‌طلبان هستند و اعضای هیات مدیره نیز تماما اصلاح‌طلب! 🔻یعنی؛ اکثریت قاطع دولت‌های بعد از انقلاب در دست اصلاح‌طلبان بوده است، همان‌هایی که بیشترین بهره‌مندی از امکانات و ثروت‌های کشور در اختیارشان بوده است و اتفاقا بیشتر از همه هم شاکی و منتقد هستند! ضمن اینکه اکثر آقایان و آقازاده هایشان بیزینس های بزرگ در کشور دارند، از کارخانه و پتروشیمی و املاک گرفته تا تجارت خارجی!!! الان هم بوی انتخابات به مشام شان خورده، دور همی راه انداخته اند تا بماند...... 🆔 @janbaz_net
براندازان روی یارگیری از نیروهای انقلابی، حساب باز کرده‌اند سید پویان حسین‌پور براندازان روی یارگیری از نیروهای انقلابی، حساب باز کرده‌اند سال گذشته، موج نهایی تخریب و هجمه به پلیس، از همین ایام شروع شد تا در ایام اغتشاشات از پیش‌طراحی‌شده پاییز، دست و پای نیروهای حافظ نظم و امنیت را سست کند.. امسال همان بازی، اما با شمایلی جدید شروع شده و طراحانش، روی فریب و یارگیری از نیروهای انقلابی، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند! 🆔 @janbaz_net
حکایت جماعتی که امروز نگران عکس حاج قاسم شده‌اند مهدی قاسم زاده در کانال تلگرام خود با انتشار تصاویری نوشت: دقیقا همان جماعتی که تا دیروز "میدان" را مانع "دیپلماسی" می‌خواندند، امروز نگران عکس حاج قاسم شده‌اند، آنهم درحالیکه عکس حاج قاسم از قدیم در آن سالن نصب بود و اگر رجزخوانی زودهنگام و بدموقع دوست‌شان نبود، نیاز به تدبیر وزارت خارجه و تغییر سالن نشست خبری وزرای خارجه عربستان و کشورمان هم نبود؛ هرچند ایراد اصلی به وزارت خارجه فعلی وارد است که چرا همچنان از تیم رسانه‌ای منتسب به جناب ظریف برای پوشش سفرها و برنامه‌هایش استفاده میکند اما باید امیدوار بود که اقدام امروز این تیم نیز به مانند استعفای جناب ظریف همزمان با سفر بشار اسد به تهران، کاملا اتفاقی بوده باشد! 🆔 @janbaz_net
💠رد مغالطه تفکیک عفاف و حجاب محمدجواد اخوان این روزها برخی چهره‌های یک جریان سیاسی در گفته‌های خود مرتباً بر تفکیک عفاف و حجاب تأکید می‌کنند و اظهار می‌دارند که ممکن است کسی حجاب نداشته باشد، ولی عفاف داشته باشد و برعکس. در واقع اصل اینکه عفاف و حجاب یک پدیدار واحد نیستند، درست است، اما این تصور که از هم جدا و بی‌ارتباطند صحیح نیست. به باور استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، حفظ عفاف یکی از دلایل تشریع حجاب است. ایشان در آثار گوناگون خود ده‌ها بار واژه عفاف و حجاب را در کنار یکدیگر مطرح کرده و در کتاب مسئله حجاب در خصوص چرایی پوشش اسلامی می‌نویسند: «در دین مقدس اسلام هر چیزی که موجب تحریک شهوات و بر هم زدن عفاف و پاکدامنی است، قدغن شده.» در نگاه شهید مطهری حجاب مقدمه‌ای بر حفظ حریم عفاف است و این موضوع در چندین جا از آثار شهید مطهری مورد تأکید قرار گرفته است. به‌بیان‌دیگر خداوند متعال برای آنکه حریم عفاف در جامعه بشری حفظ شود، مجموعه‌ای از دستورات را تشریع کرده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها «حجاب» است. البته روشن است که حفظ عفاف به چیزهایی بیش از حجاب و پوشش سر و بدن نیازمند است، اما شرط لازم آن حفظ همین حجاب است. حال مغالطه‌ای که اینجا صورت می‌گیرد آن است که پرسیده می‌شود آیا همه کسانی که حجاب را رعایت کرده‌اند، عفاف را هم کامل رعایت کرده‌اند یا آنکه هرکه بی‌حجاب است، پس بی‌عفت است؟ مغالطه‌ای که اینجا صورت می‌گیرد آن است که فرد می‌خواهد با طرح یک مورد استثنا، یک قاعده انسانی و سنت اجتماعی را نادیده بگیرد. در علوم اجتماعی نه درباره یک فرد (که ممکن است به دلایلی متفاوت از بقیه رفتار کند) بلکه درباره کلیت افراد جامعه سخن می‌گوییم. مسئله اصلی اینجا این است که برای حفظ حریم عفاف در جامعه انسانی، خداوند متعال ضوابطی وضع کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حفظ حجاب و پوشش اسلامی است. اگر فردی فرضاً توانست دامن خود را از گناه پاک نگاه دارد و درعین‌حال ضوابط حجاب را هم رعایت نکرد، اولاً هیچ ضمانتی وجود ندارد که اگر تاکنون موفق بوده، بعدازاین هم همچنان موفق بماند و ثانیاً مسئله فقط خود او نیست و او در جامعه اسلامی تعریف می‌شود. رفتار او علاوه بر آنکه ممکن است دیگران را به وادی بی‌عفتی بکشاند، عملاً مروج سبک‌زندگی‌ای است که عفاف در آن جایی ندارد. مغالطه امکان عفاف بدون حجاب، تنها افرادی را می‌فریبد که تحولات نیم‌قرن اخیر غرب را نبینند. از زمان وقوع «انقلاب جنسی» در نیمه دوم سده گذشته در اروپا و امریکا، عملاً حریم‌ها در مسائل جنسی و روابط زن و مرد برداشته شد، از حجم پوشش‌ها کاسته شد و بلکه کنار رفت و جامعه در سراشیبی انحطاط اخلاقی قرار گرفت. نیم‌نگاهی به تحولات فرهنگی اجتماعی غرب به‌خوبی نشان می‌دهد که اتفاقاً در سیر تحولات غرب، ابتدا حجاب کمرنگ شد، سپس در عفاف تشکیک شد و نهایتاً مرزهای اخلاقی در جامعه فروپاشید. نتیجه محسوس و ملموس آن را می‌توان در امروز و فردای این جوامع دید که پدیده تولد فرزندان نامشروع به سکه رایج آن‌ها تبدیل‌شده و در برخی از کشورهای غربی، تعداد نوزادان نامشروع از حلال‌زاده‌ها پیشی گرفته است. چنین وضعیتی نتیجه محتوم همان تجویزی است که برخی به نام تفکیک عفاف و حجاب امروز در جامعه ما عرضه می‌کنند. پاسخ دیگر به این مغالطه آن است که اگر بپذیریم می‌توان عفاف داشت، ولی بدون حجاب، پس مرز پوشش عفیفانه چیست؟ اگر ضوابط شرعی کنار روند و سلایق و نسبی‌گرایی جایگزین آن شوند، هرکس از ظن خود وارد مسئله شده و برای «سِتر» خط قرمزی از خود ارائه می‌دهد. نتیجه همین نسبی‌گرایی آن است که عریانی روزبه‌روز افزایش می‌یابد و این همان بلایی است که بر سر جوامع غربی آمده است. اگر در برخی کشورهای غربی تا همین چند سال پیش کشف‌عورت در ملأعام ممنوع بود، الان همین هم در پاره‌ای از این کشورها، در مسیر قبح‌زدایی است؛ لذا تنها پوشش عفیفانه، حجاب شرعی است و اگر به سلیقه انسانی واگذار شود، دیر یا زود سرنوشتی متفاوت از وضعیت امروز جهان غرب نخواهد داشت. خداوند متعال در آیه ۳۰ سوره نور، رعایت حجاب چشم و فروبستن نگاه از نامحرم را موجب پاکی می‌داند و در آیه ۵۳ سوره احزاب، حفظ حجاب در هنگام معاشرت مردان و زنان نامحرم را مایه پیدایش یا افزایش طهارت و پاکی قلب برای هر دو سوی تعامل و معاشرت، ارزیابی می‌کند که این‌ها خود دلایل محکمی بر ارتباط میان عفاف و حجاب است. 🆔 @janbaz_net