3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پست_تحلیلی
⁉️ پروپاگاندای رسانهای اسرائیل(شبکه ماهوارهای ایران اینترنشنال) در حال خبرسازی و ذهنیتسازی در رابطه با «استقرار سامانهها و لانچرهای موشکی در مناطق پرجمعیت شهری» است تا در ادامه سناریوی جنگی خود، حملات هوایی خود به مناطق جمعیتی و احتمالا تجمع شبانه مردم و در نهایت کشتار غیرنظامیان را توجیه کند!
⁉️ بنظر شما، آیا میشود یک لانچر موشکی با آن عظمت و بزرگی و عقبه آتشی که در حین پرتاب دارد را در مناطق شهری پرجمعیت استقرار داد؟!
⁉️ بنظر شما، با فرض صحت ادعای اینترنشنال، اگر خودتان در چنین منطقهای در کنار یک لانچر موشکی که هر لحظه احتمال هدف قرار گرفتن توسط حملات هوایی را دارد،میبودید، بواسطه برقراری امنیت خود و عزیزانتون، آیا معترض استقرار این سامانه در منطقه جمعیتی نمیشدید؟! و آیا در نهایت از آن منطقه دور نمیشدین؟! اما متاسفانه میبایست بیان کرد که اگر حدس ما صحیح باشد و در صورت حمله به مناطق جمعیتی ممکن است شاهد تلفات و تعداد شهدای بالا باشیم! که با فرض ما در تناقض آشکار است.
🚦لطفا قبل از باور، بررسی کنیم!
https://eitaa.com/jali_yab
⁉️ تیم رسانهای جعلییاب در حال صحت سنجی اخبار واصله از استقرار نیروهای امنیتی در مدارس سطح کشور میباشد.
👈 منتظر باشید!
https://eitaa.com/jali_yab
⁉️ آیا استقرار نظامیها و نیروهای امنیتی در مدارس( این مورد: مدرسه آیتا... خامنهای تنکابن) صحت دارد؟!
🚧 خبر منتشر شده:
در تنکابن نیروهای سپاه و یگان ویژه در مدرسه دخترانه خامنهای مستقر شدهاند، جایی که بسیار پرتردد می باشد.
👈 منبع خبر: ایراناینترنشنال
🚦ارزیابی صحت خبر:
بنابر پیگیریهای تیم خبری جعلییاب، همانطور در ویدیو بارگذاری شده مشخص میباشد این خبر از اساس نادرست میباشد!
🚦نتیجه ارزیابی:
🔴 صحت ندارد!
⁉️ قبل از باور، بررسی کنیم!
https://eitaa.com/jali_yab
#پست_تحلیلی
🚧 ای کاش...
⁉️ ای کاش در جمهوری اسلامی هم همانند اسرائیل سانسور رسانهای در حوزه جنگ و در دوران جنگ حکمفرمایی می کرد و بصورت دولتی و قضایی جرائمی برای منتشرکنندگان فیلمها و تصاویر مناطق موشک خورده و خسارات دیده تعیین میشد البته که نه منباب محدودیت رسانهای که موجبات محدویت آزادی بیان را فراهم میکند بلکه اگر از دو حوزه جنگ شناختی و علم اوسینت به موضوع بنگرید، شاهد دو پیامد زیر خواهید بود:
🚦 از بعد جنگ شناختی رویت خسارات و تلفات وارده به کشور مخاطب معاند، موجبات شادی و افزایش روحیه را برای مردم و نظامیان کشور حمله کننده فراهم میکند و عملا کشور مهاجم با انگیزه بیشتری به حملات خود ادامه خواهد داد!
🚦از دید علم اوسینت نیز میبایست بدانیم و آگاه باشیم که انتشار تصاویر و فیلمها از مناطق آسیبدیده منجر به احصا و اطمینان از درستی هدفگیری توسط مهاجم، بررسی نوع و روند نحوه رسیدگی به اماکن آسیبدیده، بررسی میزان آسیب وارده به هدف که طبیعتا ارزیابی این مورد توسط تصاویر هوایی به مراتب نتایج کیفی پایینتری تا ارزیابی میدانی خواهد داشت! و ... خواهد شد که همه این موارد موجبات افزایش میزان کیفی حملات آینده را برای کشور مهاجم خواهد داشت.
⁉️ قبل از باور، بررسی کنیم!
https://eitaa.com/jali_yab
Mohsen Chavoshi 1_5010474200012425056.mp3
زمان:
حجم:
11.3M
آهنگ جدید محسن چاووشی منتشر شد
🔴متن محسن چاوشی پیرامون آهنگ جدیدش
به نام خدا
از اول اعتراضات و نزدیک به دو ماه است فکر میکنم و رصد میکنم تا نکتهای را در آنسوی مرزها بیابم که جذبم کند و حرف حق باشد اما به وجدانم قسم که هرچه گشتم ناامیدتر شدم، پس سکوت کردم!
و در این سکوت دیدم حق با بعضی از شماست: من «وسطم»
«وسط» مثل عابری که دی ماه در خیابان به گران شدن گوشت فکر میکرد و از پشت تیر به سرش خورده بود
وسط مثل پیرزنی روستایی که نه تلویزیون دارد و نه گوشی موبایل؛ فقط آلزایمر دارد و پسری که بیکار شده و چند ماه است قرصهایش را به موقع نمیرساند…
و این «وسط»خیلی جای بزرگی است و خیلیها در آن جا میشوند
اصلا جریانی که این «وسط» را ندارد نمیتواند انقلابی را رقم بزند یا حکومتش را حفظ کند!
در این دو ماه قلبم سوخت برای کشتهشدگان…
اما دست خودم نبود!
من به عنوان کسی در وسط، قلبم برای پلیس و معترض و عابر با هم میسوخت و برای هر هموطنی که ناچار به خیابان آمده بود و دیگر به خانه برنگشت…
در خانهی من نه صدا وسیما یکریز جمهوری اسلامی را تبیین میکند نه اینترنشنال و منو تو مجال حضور دارند
در خانه من اما هنوز چراغ منطق روشن است و ذهن جستجوگرم آزاد است به هر مباحثهای وارد شود و هر حرف حقی، مهر تایید دریافت کند و مهم نباشد که این حرف از دهان چه کسی خارج شده است.
در این دو ماه خیلی فکر کردم و کسانی را دیدم که حتی یک دقیقه فرصت آزادانه و در خلوت فکر کردن را نداشتهاند و هرچه از رسانه به خوردشان داده بودند را پشت هم تکرار میکردند ؛ آنچنان مسخ و مسحور که از کینهی حاکمیت حاضرند شب را روز بنامند و روز را شب…
و ایران امروز ما چقدر در فضای رسانه باخته است.
به این فکر کردم که اگر برای هر کشوری حتی سوییس هم دهها شبکه اپوزیسیون به زبان خودشان سالها و شبانه روز محتوا تولید میکردند که “سوییس کشور خوبی نیست” اکنون درصدی از همین کسانی که در رفاه مطلق هستند نیز به دنبال براندازی بودند…
آری همین رسانه کاری با کشور ِساموراییهای متعصب کرد که در خیابانها به سربازان آمریکایی لبخند گرم بزنند بیآنکه یادشان بیاید در هیروشیما و ناکازاکی چه بلایی به سرشان آوردهاند…
به هر حال هر چه فکر کردم دیدم نمیتوانم از بیگانه بخواهم به کشورم حمله کند!
دیدم نمیتوانم کنار سلبریتیهایی باشم که به اعتقادات لااقل نیمی از مردم کشورم ناسزا میگویند و تهدید به قرآنسوزی میکنند و بدون اینکه خندهشان بگیرد، بشارت آزادی میدهند!
دیدم حتی نمیتوانم از اهالی جزیرهی اپستین بخواهم به جان کودکان و دختران بیگناه وطنم کاری نداشته باشند!!
تا اینکه جنگ شروع شد و کمکها رسیدند،همچنان که قبل از ما کمکها به ویتنام و افغانستان و عراق و لیبی و… رسیده بودند
دیدم جنگ است و فقط میتوانم بخوانم!
که اگر در زمان پهلوی و قاجار هم بودم و بیگانهای به کشورم یورش میبرد همین کار را میکردم…
برای دلگرمی مردم و کسانی که از مردمم دفاع میکنند خواندم…
«حسبی الله» گفتگوی من با مولایم علی (ع) است
و براستی خدا برای ما بس است…
اکنون به عنوان کسی در وسط، حاضرم ۴۷ سال دیگر به جمهوری اسلامی فرصت بدهم نقایص خود را برطرف کند تا اینکه با عدهای همصدا شوم و پوریم دیگری را در تقویم اسراییل رقم بزنم که در فردای به اصطلاح آزادی با چکمه روی سنگ قبر هموطنانم سرود شادی بخوانند!
و آن عده!
آن عده خیلی دیر میفهمند که در جهان هیچ کشوری جز به منافع خودش فکر نمیکند و علاج واقعی در وطنهاست!
این را هم به آن عدهای که سمت درست تاریخ را به من گوشزد میکنند میگویم:
اصلا سمت درست تاریخ و هرچه میبافید ارزانی خودتان…
من ترجیحم این است که
در همین وسط بایستم و بمیرم
وسط مدرسه میناب
وسط خانههایی که سفرههایشان کوچک شد
وسط صدای اذان در حیاط مسجدی فرو ریخته…
وسط خیابانهای شهرم…
محسن چاوشی/ اسفند ۱۴۰۴
⁉️آیا استقرار نظامیها و نیروهای امنیتی در مدارس(این مورد: مدرسه آیتا... آملی شهرستان آمل) صحت دارد؟
🚧 خبر منتشرشده:
مدرسه نمونه دولتی پسرانه آیتا... آملی شهر آمل تبدیل به محل استقرار نیروها و تجهیزات بسیج و سپاه شده.
👈 منبع خبر: ایراناینترنشنال
🚦ارزیابی صحت خبر:
بنابر پیگیریهای تیم خبری جعلییاب و با همکاری شهروندخبرنگار این رسانه، همانطور که در ویدیو بارگذاری شده مشخص میباشد این خبر تکذیب میشود!
🚦نتیجه ارزیابی:
🔴 صحت ندارد!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⁉️ قبل از باور، بررسی کنیم!
✅ به اولین رسانه صداقتسنج کشور بپیوندید👇
@jali_yab
⁉️ لطفا اخبار شایعهگونه را جهت بررسی برای ما ارسال کنید.
👀 ارتباط با ادمین 👇
@admin_jali_yab
#پست_تحلیلی
🚦عزیزان، در بحبوحه درستها و نادرستهای رسانهای، تیم جعلییاب بنابر ظرفیت خود تلاش میکند تا مرزی میان حق و باطل باشد!
🚦طبق آخرین دریافتها و تحلیلهای خبری در هفته اخیر، به این جمعبندی رسیدیم که ابزار رسانهای اسرائیل قصد دارد حملات گذشته و آینده اسرائیل و آمریکا را به مدارس، مناطق پرجمعیت، بنادر و... توجیه و از همین الان اذهان را مهیا این توجیه کند! همانطور که به بهانه حضور نیروهای نظامی در بیمارستانها، حملاتی را در چند روز اخیر به برخی بیمارستانهای کشور انجام دادند!
🚦احتمالا آگاه هستید که در استراتژی جنگی، تحمیل مجروح به دشمن بسیار هزینه و اتلاف انرژی و زمان بیشتری از دشمن اخذ میکند تا تلفات!؛ دشمنان ما هم بخوبی به این نکته اشراف داشته و عملا با حمله به زیرساختها، مدارس و اماکن درمانی قصد مجروحیت کشور را دارند! که در این راستا بازوی رسانهای آنها(ایراناینترنشنال) در عدم توانایی یا کاهلی رسانه ملی! بخوبی در حال دروغپراکنی یا انتشار اخبار گمراهکننده است تا درصورت حمله به موارد ذکرشده برخی اذهان داخلی آماده این مهم یا حقدهی به دشمن را داشته باشند!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⁉️ قبل از باور، بررسی کنیم!
✅ به اولین رسانه صداقتسنج کشور بپیوندید👇
@jali_yab
⁉️ آیا آب در تهران جیرهبندی شده است؟!
🚧 خبر منتشرشده:
جیرهبندی آب در شهر تهران.
👈منبع خبر: رسانههای اجتماعی
🚦 ارزیابی صحت خبر:
شرکت آب و فاضلاب تهران:
🔹بههیچوجه برنامهای برای قطعی و جیرهبندی آب نداریم.
🔹فقط کاهش فشار آب و مدیریت فشار در دست اجرا است.
🚦نتیجه ارزیابی:
🔴 صحت ندارد!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⁉️ قبل از باور، بررسی کنیم!
✅ به اولین رسانه صداقتسنج کشور بپیوندید👇
@jali_yab